מחזור 23 - דל פיירו מנצח את רומא בקרב על הסגנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Juvy-Yoni, ‏13/2/08.

  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    קסאנו טוען שהוא בהחלט מאמין שסמפדוריה יכולה לקחת אליפות תוך 3-4 שנים. הבנאדם חי בסרט, אבל יש משהו בקבוצה הזאת שאני אישית מאוד מתחבר אליו. אין לה את הכסף של ארבעת הגדולות, אין לה את הצעירים של הויולה, אין לה את מסות האוהדים של נאפולי ואין לה את הנוער של אטלאנטה ופארמה. מה כן יש לה? תשוקה, לב, נשמה וחבורה של לוחמים שיתנו הכל בשביל הקהל האדיר הזה שיושב לו בגראדינטה סוד. לטעמי היציע הטוב באיטליה. לא סתם סמפדוריה מחזיקה במאזן הביתי השלישי בטיבו בליגה (יחד עם יובה). קמפאניארו במשחק מעולה החזיק את ההגנה כשקסאנו עם כדורגל שפשוט צועק לדונדאוני "תזמין אותי!" - מאג'יו כובש השער גם כן מקבל לא מעט תמיכה ברחבי ארץ המגף ומדובר בעניין של זמן עד שיקבל גם הוא זימון לנבחרת.
     
  2. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    יצא לי לראות את המשחק של מילאן וכמעט כרגיל העונה עוד משחק מאכזב. שוב הוכחו שני דברים במילאן העונה והם שקאקה בעונת הנפל שלו מאז שהגיע לקבוצה אני לא זוכר אותו כל כך חלש ולא מורגש, הוא לא מצליח להשתחרר משמירות אישיות והוא ממש לא דומיננטי ולעומתו אנדראה פירלו הוא השחקן הטוב ביותר והחשוב ביותר של מילאן, המחצית הראשונה הייתה כל כך שבלונית ומשעממת ואחרי שפירלו נכנס במחצית הורגש שינוי אדיר ביכולת ובבעיטות לעבר בוצ'י רק חבל שחבורת הנגרים שמסביבו לא עשתה דבר אבל איך אפשר להיות מופתעים אם קאפו מועדף על פני בונרה ואודו ואמרסון/סרג'יניו על פני גורקוף.

    במשחק כזה שוב רואים עד כמה מילאן מזניחה את הליגה, בגלל משחקים כאלה מחשבות על כך שאולי הפעם עדיף לקבל בומבה בראש ולהתחיל להבין שהליגה חשובה יותר.