מחזור 23: אוססונה מנצחת את ברצלונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י amirb91, ‏9/2/12.

  1. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,479
    לייקים שהתקבלו:
    564
    אפשר לראות את שני השערים הפסולים של סאנצ'ז (הן המוצדק והן הבלתי מוצדק) בתקציר המשחק הנמצא באתר ספורט 5.
     
  2. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פברגאס היה קפטן ושחקן מאוד חשוב בארסנל, באמת שאם הוא היה תקוע באיזושהי קבוצת תחתית הוא בחיים לא היה איזה בן אבוד של בארסה, אותו דבר פיקה.זה כמו שתגיד שראול הוא בעצם שחקן בית של אתלטיקו בגלל שהוא העביר חלק גדול מקריירת הנוער שלו שם.
    שנייה, אז אתה אומר שחשבת שבארסה תנצח בלי צ'אבי אבל אז אתה אומר שזה שהוא לא שיתף את צ'אבי זה מה שהפסיד להם את המשחק?
    אני לא מפקפק בהם, אני פשוט אומר שהם לא שיקחו מספיק זמן בבוגרים בשביל לחרוץ להם גורלות.

    הסיבה שבויאן לא במקום הזה היא בגלל הצפיות שתלו בו, היום הוא פלופ ברומא, גם ג'פרן שגם תלו בו הרבה תקוות היום מתייבש על הספסל של ספורטינג. אני שופט את פדרו לאחר שנתיים וחצי בבארסה ומבאמת שלא ראיתי ממנו יותר מדי ממה שראיתי משחקנים ממוצאים בליגה הספרדית, אין לו שום משהו מעלה, לא מהירות, לא חכמת משחק ולא טכניקה ובאמת לא איכפת לי שהוא שם שער בספורקאפ האירופאי.
    עכשיו תגיד לי, אתה תופתע אם פדרו יזרק מבארסה בסוף העונה כמו בויאן?
     
  3. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי המשחק היום של ריאל מדריד נגד לבנטה, אני רחוק מלזלזל בקבוצה הזו, למרות שהם ברצף רע מאד מבחינתם בליגה שכולל 6 משחקים ללא נצחון, ומאזן משחקי חוץ לא טוב בלשון המעטה - שלושה נצחונות, שתי תוצאות תיקו וחמישה הפסדים, הם עשויים מאד להקשות על המשחק היום, אני לא רואה אותם באים לשחק כדורגל יותר מדי חוץ מלנסות ולעקוץ שער בהתקפה מתפרצת. מה גם שהם זוכרים את ה0-1 בסיבוב הקודם ובקיצור יתנו את כל מה שיש להם על המגרש.
    אני כבר אמרתי לא פעם שאני מעדיף נצחונות יחסית קטנים ללא ספיגה של ריאל מאשר משחקי 2-6 למיניהם, אבל זה רק אני. עוד נתון מעניין מבחינת ספיגות אנחנו רחוקים רק שלושה שערים מברצלונה, ואני בטוח שאיקר חומד את תואר הזאמורה. :aaa025:

    לגבי ההרכב, אני חושב שמבחינה הגנתית יהיה מעניין לראות את מי מוריניו יעלה ובאיזה תפקיד ראמוס ישחק, אני חושב שהרביעייה תכלול את קונטראו וראמוס כמגנים, פפה וקראבליו בלמים, על מנת להחזיר את קראבליו לעניינים לקראת המשך העונה הצפופה יותר.
    בקישור אני לא חושב שיהיו הפתעות מיוחדות, בחוד אולי עדיף לעלות עם היגוואין, שיחזיר לעצמו את הבטחון העצמי, למרות שגם בנזמה נגד חטאפה היה בינוני ולא מדוייק בסיומת שלו.

    ההרכב שלי :
    איקר
    קונטראו,פפה,קראבליו,ראמוס
    לאס, אלונסו
    CR7, קאקא, אוזיל
    היגוואין


    עריכה : Captain_Canada - תודה אני אבדוק את זה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/12
  4. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    אל תשווה בכלל בין פברגאס ופיקה לראול. פברגאס ופיקה הם שחקנים שהעבירו 7 שנים ו-8 שנים (בהתאמה) בקבוצת הנוער של ברצלונה. הם תמיד אהבו את המועדון הזה ורצו לככב בו כאשר הם יגדלו. ראול לעומת זאת, בילה כולה שנתיים במחלקת הנוער של אתלטיקו מדריד ולא הייתי ממש מתלהב מזה ומחשיב זאת כחלק גדול מקריירת הנוער שלו מכיוון שהוא בילה גם שנתיים בקבוצת נוער של ריאל מדריד לפני שהוא עלה לבוגרים ב-1994. ראול הוא הסמל הכי גדול בהיסטוריה של ריאל מדריד, גם די סטפאנו ופושקאש אמרו זאת בעצמם ואני מתאר לעצמי שגם סנטיאגו ברנבאו היה חושב כך במידה והיה מספיק לראות את ראול משחק אצל הבלאנקוס. האם לדעתך ססק ופיקה הם הסמלים הגדולים ביותר של ארסנל ושל מנצ'סטר יונייטד? לא נראה לי. מה שאני אמרתי זה שברצלונה יכולה לנצח ולעשות זאת מצוין בלי צ'אבי למרות שחיסור שלו יהווה בעיה גדולה עבור ברצלונה. הסיבה שדיברתי על החיסור של צ'אבי כאחד מהגורמים העיקריים להפסד של ברצלונה אמש היא מכיוון שהוא היה כשיר, ופפ היה יכול להעלות אותו להרכב יחד עם ססק בלי שום בעיה, רק מה שקרה זה שגווארדיולה העדיף להשאיר אותו על הספסל ולתת לתיאגו להחזיק את הקישור של ברצלונה לבדו.

    לטעון שלפדרו אין טכניקה זה כמו לטעון שאטו לא יודע לבעוט לשער. רוב השערים של פדרו בברצלונה הם בגלל טכניקה מצוינת במצב של אחד על אחד מול השוער, וזה המאפיין הכי גדול של פדרו.האם שחקן ממוצע בליגה הספרדית כובש בכל ששת המסגרות בעונה אחת? האם שחקן ממוצע בליגה הספרדית כובש בניצחון על ריאל מדריד בקלאסיקו הראשון שלו וממשיך להבקיע מול ריאל גם בקלאסיקו'ס הבאים? האם שחקן ממוצע בליגה הספרדית כובש בחצי גמר ליגת האלופות ובגמר הטורניר הגדול באירופה? האם שחקן ממוצע בליגה הספרדית פותח בהרכב של נבחרתו בגמר המונדיאל ובחצי גמר המונדיאל? האם שחקן ממוצע בליגה הספרדית זוכה ב-14 תארים בכל קריירתו עד עכשיו כשהוא כולה בן 24 (בברצלונה ובנבחרת ספרד) וגם מבקיע שער ממרחק של 36 מטרים? פדרו שחקן טוב מאוד, לא יודע למה אתה עושה ממנו משהו כ"כ בינוני?

    האם אני אופתע אם פדרו ייזרק מברצלונה כמו בוז'אן (וד"א, הוא לא ממש נזרק מברצלונה כי הקטאלונים יכולים להחזיר אותו מרומא תמורת 12 מיליון יורו אאל"ט)? אני מאוד אופתע. זה יהיה די צפוי בשבילי כל עוד קוואנקה, אשר הועלה סופית לקבוצה הבוגרת של ברצלונה, יפרח בצורה חסרת פרופורציות, אך מכיוון שהסגל של ברצלונה קטן ומצומצם מאוד, אני לא יודע אם בארסה תסכים לוותר על שחקן כמו פדרו. חוץ מזה שהוא לא עשה שום דבר שמצדיק עזיבה שלו תחת סכום נמוך יותר מתג השחרור שלו שעומד על יותר מ-100 מיליון יורו.
     
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    פדרו שחקן טוב, אבל אם לא היה שחקן בית של ברצלונה הוא לא היה מתקרב לשחק במועדון הזה. תוציא אותו מצ'אבי ואינייסטה והוא לא איזה סקורר גדול. הוא הדוגמא המושלמת ללמה קבוצות מחזיקות מחלקות נוער, בכל קבוצה אחרת הוא היה רוצה לשחק יותר דקות, מבקש יותר כסף ובכלל נאמן הרבה פחות, החלום שלו לשחק בברצלונה ולכן הוא מוכן להיות שחקן משלים.
     
  6. ValenciaCF Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/09
    הודעות:
    661
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרכב קצת שונה ממה שהורגלנו לראות מולנסיה העונה:
    גוייטה (?!);
    מת'יו, דלברט, ראמי, מיגל;
    אלבה, טינו, אלבלדה, פגהולי;
    אדוריז וסולדאדו.

    אלבס, בארגאן, טופאל, באנגה, פיאטי, ג'ונאס וברנאט.
     
  7. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה ממש לא קשור לזה שהם סמלים או לא סמלים, זה שהם לא עלו לבוגרים בבארסה מלמד על היחס של בארסה כלפיהם באותה תקופה, כנארה שיש הבדל בין המעמד בו הם עזבו את בארסה למעמד בו הם חזרו אליה.
    אתה כל הזמן מדבר על מעמדות אבל אתה לא מסביר לי למה פדרו הוא יותר טוב מכל שחקן ספרדי ממוצע, זה מסביר על הסטטוס שהוא מקבל בגלל ההצלחה של בארסה, הדחיקה שלו נגד מילאן היא לא באמת מעידה על משהו, אין לו איזה מיקום אדיר כמו של אינזאגי או של טרזגה. בויאן זכה באותו מספר תארים והיום הוא פלופ ברומא, זה רק מעיד על כך. לרונאלדו הברזילאי פחות תארים מפדרו אבל אתה בכלל יכול להשוות בינם?

    בקצב הזה הם לא רק שלא יחזירו את בויאן, הוא גם יזרק מרומא.
    למשפט האחרון שלך אני לא אתייחס, זה טמטום לשמו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/12
  8. ValenciaCF Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/09
    הודעות:
    661
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1:0 ולנסיה! מת'יו מבשל לפגהולי דקה 34.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/12
  9. Vicente14 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/08
    הודעות:
    88
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אויי ואבוי איזו החמצה ענקית של אדוריז בשניה האחרונה של המחצית הראשונה..
    אגב, מישהו יודע מי מלך הבישולים של הקבוצה העונה?
     
  10. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    ססק עזב את ברצלונה מכיוון שהוא לא יכל להשתלב בקבוצה הבוגרת וגם מאמן ברצלונה לא האמין בו, אז הוא נאלץ להתפתח במקום אחר. יכול להיות שבזכות ונגר הוא היום בברצלונה, אבל הוא תמיד אהב את המועדון ותמיד רצה לשחק בו, ואותו דבר לגבי פיקה.

    או שאתה מסרב לקרוא את ההודעות שלי, או שאתה לא מפנים את מה שאני כתבתי. יודע מה, אפילו נעשה השוואה בין שחקן ממוצע בליגה הספרדית ובין פדרו: שחקן ממוצע בליגה הספרדית צריך להיות באמצע הטבלה, כלומר לשחק בראיו וייקאנו. האם לדעתך פדרו יתאים לראיו וייקאנו והוא בדיוק באותה רמה כמו החלוץ שלהם, כמו לדוגמא אוסקר טראחו (שנחשב לשחקן שמשחק באופן די קבוע בראיו וייקאנו)? האם אתה חושב שפדרו משחק כמו השחקן הזה? הטענות שלך פשוט מגוחכות. פדרו הבקיע 26 שערים בשנותיו בברצלונה, אני אשמח שתגיד לי עוד שחקן ספרדי ממוצע שמגיע למס' שערים שכזה תוך שנתיים וחצי, מתוכן הוא היה חסור לברצלונה לפחות משהו כמו חודשיים בגל פציעות וחיסורים אחרים. אנחנו מנהלים את הוויכוח הזה במשך כל היום ואתה פשוט לא מצליח להפנים שאתה עושה מפדרו ריקרדו קוורסמה. נכון שהוא לא חלוץ גדול כמו אינזאגי או טרזגה, אבל אתה באמת מצליח לראות את ההבדל הגדול בין חלוצים כמו אינזאגי לשחקן "ממוצע" בליגה הספרדית? פדרו שבר שיאים שנכנסו לספרי ההיסטוריה. נכון שהוא כנראה לא היה משיג אותם אילולא היכולת המדהימה של מסי, צ'אבי ואינייסטה אך גם בלעדיהם הוא נחשב להרבה יותר מחלוץ ספרדי ממוצע. אולי בוז'אן זכה במס' תארים דומה, אך הוא ממש לא הרשים בשנתיים האחרונות בהן שיחק כמו פדרו ובכלל בתקופתו בברצלונה, וגם הוא לדעתי יותר מחלוץ ספרדי ממוצע.

    בקשר למשפט האחרון שלי, אתה מוכן להציץ בחוזהו של פדרו בברצלונה ולראות שתג השחרור שלו הוא מעל 100 מיליון יורו, ואז גווארדיולה ישמח לדעת איזה מטומטם הוא לדעתך.

    זוהי ההודעה האחרונה שלי בנושא, פשוט עצוב שאתה חושב שפדרו הוא סתם שחקן בינוני.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏12/2/12
  11. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני אשמח אם תיתן עוד קבוצה, מלבד ריאל מדריד שנותנת לקבוצות אחרות שישיות.
    לא איכפת לי מהו סעיף השחרור של פדרו, מפריע לי שאתה אומר שפדרו לא שווה פחות מ-100 מליון, אתה בטח גם אומר שהוא שחקן יותר טוב מכריסטיאנו רונאלדו?
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://estaticos03.marca.com/imagenes/2012/02/12/futbol/equipos/real_madrid/1329048929_extras_portada_0.Xxx

    רוברטו קרלוס יהיה אורח הכבוד של ריאל מדריד הערב נגד לבאנטה. הנשיא פלורנטינו פרז פירסם הודעה באתר הרישמי לפיה המגן הברזילאי שתולה את הנעליים בתום העונה, יצפה במשחק מתא הכבוד בברנבאו, יקבל פיסלון הוקרה ויבעט את בעיטת הפתיחה. האגדה הברזילאית(11 עונות במועדון) שהתה במחצית סגל השחקנים החל מהבוקר. להלן גלריית התמונות של הברזילאי יחד עם הקבוצה - והוא התקבל בחיוך רחב גם על-ידי מוריניו.


    וואלה, באמת מרגש, רוברטו קרלוס אגדה. כשהוא יפרוש ראסמי אני אקח את זה קשה, כרגע אני מתעלם ממה שפורסם. ועכשיו לקראת המשחק - לנו האוהדים כבר מותר לצאת בהצהרות ולפנטז על פער עסיסי ומוחץ של 10 נק' הפרש(אתמול למרות שהייתי בהופעה של אתניקס זיפזפתי בטלפון והיה מרגש לשמוע על מעשה הגבורה של אוססונה) - לשחקנים לא, יחי ההבדל הקטן. אם יש שאננות צריך לבעוט אותה לקיבינימאט ולא על-ידי עוד ספיגת שער מהיר ומגוחך. לבאנטה קבוצה לא רעה בכלל, מתגוננת ויודעת לעקוץ.
    בחלומות הורודים שלי אני רואה את הברנבאו גועש מפתיחת המשחק ומעודד כמו בימי הצ'מפיונס עם פיגו וזידאן, מוריניו בטירוף עושה גליצ'ים על הקווים וכריסטיאנו ושאר החבר'ה לא מפסיקים ללחוץ ורצים באמוק לעבר שחקני לבאנטה. האללה מדריד!
     
  13. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    מה? מה הקשר לריאל מדריד ולשישיות? איך זה קשור לפדרו ואיך זה קשור לכך שאתה חושב שאקדמיות הן מוצר כושל?
    אתה גם חייב להפסיק להכניס לי מילים לפה. לא אמרתי שפדרו באמת שווה 100 מיליון יורו, רק עניתי לך לשאלה שאהיה מאוד מופתע במידה ופדרו יעבור קבוצה. ברצלונה לא רוצה לשחרר את פדרו וזה יהיה עוד יותר לא הגיוני שקבוצה תשלם את סעיף השחרור שלו. אני גם אשמח אם תמצא מילה אחת שלי בכל ההודעות הקודמות על כריסטיאנו רונאלדו.

    כל מה שאני מנסה להגיד לך שזה לא נכון לטעון שאקדמיות הן מוצר כושל כי רוב השחקנים הטובים בעולם באים ממחלקות נוער עשירות ומפורסמות, ושזה ממש לא נכון לטעון שפדרו הוא שחקן בינוני מכיוון שהוא נכנס לספרי ההיסטוריה והגיע להישגים רבים (וכן, גם בזכות עצמו). להזכירך, פדרו לא גדל בברצלונה והוא הגיע לשם דרך סקאוטרים שהתרשמו ממנו. אם הוא היה כמו שחקן ממוצע בספרד הוא לא היה מגיע להרכב הפותח של ברצלונה ב' ככה סתם.

    עכשיו אני סופית מפסיק עם הוויכוח הזה.
    ______________

    מאוד מרגש יהיה לראות את רוברטו קרלוס היום כאורח הכבוד, כפי שציינתי בהודעה בדיון האקסים, יש לו השפעה ענקית על היותי אוהד ריאל מדריד כיום ונקווה שהוא ייפרד מהברנבאו בצורה הכי טובה שיש. אני עדיין מקווה שכאשר הוא יפרוש סופית, נראה פרידה יותר גדולה ממנו מאשר כמה דקות לפני משחק של הקבוצה בברנבאו ורשות לבעוט את בעיטת הפתיחה.
     
  14. ValenciaCF Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/09
    הודעות:
    661
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כניראה שולנסיה צריכה לשחק קבוע ב4-4-2!
    4:0 מוחץץץץץץץ! פגהולי, בוטיה (עצמי), ו2 של ג'ונאס שניכנס כמחליף!

    אם לבאנטה תפסיד לריאל הפער בין ולנסיה ללבאנטה יהיה 8 נקודות, נישמע מבטיח...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/12
  15. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא אמרתי שפדרו הוא דוגמא לזה שאקדמיות הן תוצר כושל, דברתי על כמות השחקנים שמתחילים את הקריירה שלהם במועדונים קטנים והיום נמצאים בענקיות אירופה.
    את רונאלדו קנו בתשעים וכמה מליון אז הגיוני שאת פדרו יקנו במאה?
    אני לא יודע מה איתך אבל אני באמת לא מוצא את ההבדל בין הזכיה של בארסה בשישיה תארים ובין הזכייה של אינטר בחמישה. הסופר קאפ האירופאי הוא משחק אחד בניגוד לליגה שזה תהליך שלם.