מחזור 23: אוססונה מנצחת את ברצלונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י amirb91, ‏9/2/12.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    לא ראיתי את המשחק היום, אבל אני באמת לא כזה מופתע מהניצחון של אוסאסונה היום, אני לא רוצה להיות שוב חכם בדיעבד אבל שראיתי את ההרכב של אוסאסונה לפני המשחק ידעתי שהיא תקשה על בארסה, עם פוניאל, נקונאם ימח שמו, וראול גארסיה הנהדר באמצע, ועלה עם עם שתי חלוצים נינו ולאקיץ' הסרבי הנהדר שמתחיל רק עכשיו לקבל דקות, ובתחילת העונה הוא היה בפריזר וממש לא אהבתי את זה.

    נוסיף לזה את ההרכב של פפ, בלי צ'אבי, ססק ואיינסטה זה חתיכת סיכון לקחת במשחק נגד קבוצה עיקשת במגרש קשה.

    אפשר להגיד כבר שבארסה כנראה איבדה היום את האליפות, ונבועות הפסימיסט אלן התגשמו- זה כמובן לא גורע כלום ועדיין אני צוחק מהואהדים המפונקים(הרוב, לא כולם), של הקבוצה שזכתה באין ספור תארים ב-4 שנים האחרונות, 3 אליפויות ברצף ואיבוד אליפות העונה ממש לא יהיה קריטי.

    אני מאמין שפפ עשה רוטציות בגלל העייפות הבלתי נתפסת בכלל ששחקני בארסה נמצאים, השחקנים האלה כבר כמה שנים משחקים שבוע אחרי שבוע ופעמיים בשבוע כמעט כל העונה.

    עדין בארסה בגמר הגביע, עדיין בארסה חזק באלופות וגם עם לא תיקח ותיהיה הקבוצה הראשונה שזוכה שנתיים ברצף זאת עדיין אחת הקבוצות עם לא הקבוצה הכי טובה שהייתה בכדורגל העולמי.

    נ-ב- ראול גארסיה שחקן נפלא, בוז גדול לאתלטיקו שוויתרו עליו בשביל נגרים כמו גאבי ומריו סוארז, שנתיים ברצף הוא היה בורג מרכזי שאתלטיקו העפילה לליגת האלופו. הוא היה אחראי על כל שער של אוסאסונה היום, כולל שער אחד משלו והוא כבר עם 5 שערים העונה, יותר מכל קשר של אתלטיקוהעונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/12
  2. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    הפסד מיותר לבארסה.פפ עלה עם הרכב בינוני ובמשחק כזה אתה נענש על כך.
    לדעתי בארסה קופחה.הגול של סאנצ'ס היה חוקי כי לא הייתה נגיעה בכדור.למרות שקשה לי להחליט כי קשה היה לראות בברור מה קרה שם.
     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אם לך קשה להחליט אחרי שראית כמה הילוכים חוזרים בטלוויזיה, תחשוב כמה קשה לשופט להחליט במקום.
     
  4. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגול שיויון לא היה חוקי, אבל זה לא משנה-נתנו להם גול מנבדל ופסלו לנו גול מנבדל שלא היה. העיקר שמוריניו יהיה מרוצה, אני מוכן לתת לו אליפות בסרט מתנה עם טעויות שיפוט לטובתו שהוא כמובן יתעלם מהם, רק שיפסיק לבלבל את המוח ולחכות לשופטים בחניון. חטאפה.

    פפ וויתר על הליגה וכל שחקן ברסה ופפ עצמו אם יגיד אחרת משקר. אבל אני מרוצה, כי יש לנו דור עתיד שאנחנו צריכים לחשוב עליו ואלה המשחקים שהם צריכים לשחק וללמוד מהם.

    פיקה בעוד משחק זוועתי. לכמה שנים מארקז חתם ברד בול? הוא התאמן עם ברסה לא מזמן, קפץ לבקר כשהאמריקאים היו בפגרה. חבל לא השארנו אותו.
     
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    איזה גול פסלו לכם מנבדל? הראו הילוך חוזר אחד של המהלך וכולם עצרו, ככה שאולי עצרו לכם מצב טוב. חוץ מזה שטוב שהוא לא קיבל גם צהוב כמו ואן פרסי על הבעיטה.
     
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז עכשיו אתה רוצה להיכנס לוויכוחים קטנוניים מה הסיכויים של אלכסיס לכבוש? זה היה מצב של 90% גול. להם הביאו גול מנבדל. עוד מעט תתחיל לדבר איתי מה הסיכויים של מסי לכבוש בכל הפנדלים שלא נתנו לנו...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/2/12
  7. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    אספניול מפסידה 2:0 בבית מול סראגוסה שנמצאת עמוק עמוק במקום האחרון
     
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אז למה אתה אומר שמסי היה צריך לקבל פנדל ולא שהיה צריך להחשב לו שער?
     
  9. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    וואו!

    להאמין פרנקו, להאמין.
     
  10. Ricky van Wolfswinkel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/11
    הודעות:
    2,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פברגאס ופיקה עלו לבוגרים של ארסנל ויונייטד בהתאמה ולא של בארסה.
    את טיאגו ראיתי אתמול ובכל משחקי הליגה היה די גרוע, בדומה לעוד ברזילאים עם יחסי ציבור שלא שווים חצי ממה שמדברים עליהם כמו רוביניו, פאטו והאמת שגם נאיימר. אני לא שופט את טייו משלושה משחקים בהם שיחק, גם אתה לא יכול לעשות זאת ואני מקווה שגם אתה לא.
    באמת חשבת שבארסה ינצחו כשהם עולים עם סרג'י רוברטו וטיאגו? האם אתה מאמין באמת בג'ונתן דוס סנטוס? האם הכניסה של ילדים כמו קואנקה וטייו עודדה אותך כמו שכניסה של שחקנים מוכחים כמו פברגאס וצ'אבי היו נכנסים? האם אתה חושב שפדרו הוא יותר משחקן ממוצע בליגה הספרדית?
    גם אם אתה צודק ובאמת באו הרבה שחקנים גדולים מהאקדמיות של הקבוצות הגדולות, רוב הקבוצות מעדיפות לרכוש שחקנים יקרים (כן כן גם בארסה) מלפתח שחקנים שגדלו אצלם, רוב השחקנים היקרים שבאים אליהם גדלו בכל מני קבוצות קטנות בקנה מידה אירופאי.
     
  11. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא ראיתי את כל המשחק ואני צריך הבהרה לגבי המשחק בין אוססונה לברצלונה - היה גול שהיה בו הגבהה לרחבה, ספק גילח ראש של שחקן ונראה לי שטייו היה זה שדחק פנימה. היה שם נבדל לפי ההילוכים החוזרים - הגול הזה נחשב או נפסל?
     
  12. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    מה הקשר? גם אם פיקה ופברגאס עברו מאקדמיית הנוער של ברצלונה לקבוצות הבוגרות של יונייטד ושל ארסנל, הם עדיין גדלו באקדמיה של ברצלונה ושם הם למדו לשחק כפי שהם משחקים היום. כל אחד תופס את המשחק בצורה שונה, אבל לפי מה שאני ראיתי אתמול, תיאגו היה בין השחקנים היחידים שנלחמו עבור ברצלונה במשך כל 90 הדקות ולא היו אדישים. גם יצא לי לראות לא מעט משחקים שלו באליפות אירופה של נבחרת ספרד הצעירה, אשר התרחשה בקיץ האחרון וראיתי כמה הוא באמת יכול להיות היורש של צ'אבי. מה גם שבמשחקי ההכנה של ברצלונה בקיץ הוא היה המצטיין.

    האם אני באמת חשבתי שברצלונה ינצחו כאשר הם עולים עם תיאגו ועם סרג'י רוברטו? כן. ברצלונה היא הקבוצה הכי טובה בעולם וגם חיסוריהם של צ'אבי, אינייסטה ובוסקטס לא הופכים את אוסאסונה לקבוצה טובה יותר מברצלונה. הסיבה שאוסאסונה ניצחה אתמול היא עקב ההצבות המגוחכות של פפ בהרכב הפותח כשצ'אבי ווסק בספסל בעוד פדרו שרק חזר מפציעה וסרג'י רוברטו (שזוהי ההופעה הראשונה שלו בליגה כאמור) נמצאים בהרכב. עוד סיבה היא שלאוסאסונה היה הרבה מזל אתמול. לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד בשאלות שלך כלפי דוס סנטוס, טייו וקוואנקה. לא יודע איך קשור ג'ונתן דוס סנטוס עכשיו, אבל לא ראיתי אותו מספיק בכדי לטעון שמדובר בשחקן גדול ואני לא מאמין שיש לו את הפוטנציאל של צ'אבי ושל תיאגו. כמו כן, אני ממליץ לך לקרוא את הפסקה הראשונה בהודעה הקודמת שלי כלפי המשחק, שם כתוב מה דעתי על כך שגווארדיולה מחליט להציב שחקנים שלא צריכים להיות בו כרגע במקום צ'אבי וססק. מה שכן, ממה שיצא לי לראות מטייו וקוואנקה, מדובר בשחקנים עם פוטנציאל גדול ואסור לפקפק בהם, בטח אם בכלל לא ראית אותם משחקים.

    האם לדעתי פדרו הוא יותר משחקן ממוצע בליגה הספרדית? אתה רציני?! מי שהיה השחקן הראשון שמבקיע בכל ששת המסגרות תוך שנה אחת הוא הרבה יותר משחקן ממוצע בליגה הספרדית. לבוא בטענות לפדרו כלפי המשחק שלו אתמול זה דבר טיפשי, השחקן רק חזר מפציעה והוא בעצמו לא האמין שהוא יפתח בהרכב. הרבה אנשים חושבים שפדרו רכב על גל ההצלחה של ברצלונה בשנים האחרונות ואפשר להבין איך הם הגיעו למסקנה הזאת, אבל זה פשוט ממש לא נכון. אחרת, למה שגם בוז'אן קרקיץ' לא יגיע לאותו רזומה בברצלונה כמו של פדרו? אני מסכים שפדרו הוא לא בין 50 השחקנים הכי טובים בעולם כרגע, אבל הוא רחוק שנות אור מלהיות "שחקן ממוצע בליגה הספרדית". אותו דבר לגבי בוקסטס, הרבה אנשים נוטים להמעיט בערכו אבל אתמול ראינו כמה החיסור שלו היה משמעותי.
     
  13. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    אכן, השער הזה (שהובקע על ידי אלכסיס, אגב) נפסל.
     
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    לא ראיתי את המשחק, אבל בארסה נופלת מהרגליים. גל הפציעות, והטירוף של 3 משחקים בשבוע כנראה שבר אותנו. ברכות לאוססונה, חבל מאוד לאבד אליפות נגד הקטנות. אנחנו טובים מריאל, אבל לא מצליחים להציג רצף ניצחונות בחוץ.
     
  15. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אבל הבנתי שהיה מהלך/ים ששרקו לנבדל שלא היה ומנעו שער בטוח... יש למישהו וידאו מתאים לקטעים האלה מהמשחק? מצאתי תקציר רק עם שערים.