מחזור 22 בספרד:: אחרי הגביע... ברצלונה מול ולנסיה, הדרבי של חבל הבאסקים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏1/2/19.

  1. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    איציק זוהר פעמיים אומר שקאנאלס שחקם ברמה של ריאל וברסלונה. אפשר ל נחש איפה היה זוהר כאשר קאנאלס שיחק בריאל. ואיפה היה השדר?
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    השער האחרון היה מהנה וניפח את התוצאה(מריאנו ליצן, כל-כך מפוזר, לא לקח את הכדורים שלו), בגדול זה היה משחק פחות טוב וכיפי מהקדומים משום שאלאבס בשום שלב לא השתוללה לגמריי בהתקפה והיא גם עושה הגנה סבבה. ניצחון ליגה רביעי ברציפות אבל הרבה יותר חשוב מזה - אין פצועים ואין מושעים לקראת הדרבי. בנזמה שוב רצה לקחת על עצמו הכל וזה מעולה, ויניסיוס גורם לברנבאו להתאהב בינתיים ושני מגנים ספרדיים צעירים סילונים בכנפיים. רק לי השער של בנזמה הזכיר את הגול מול באיירן כשכריסטיאנו מסר לקונטראו בדיוק אותו דבר ואז היה כדור רוחב?
    אני חושב שהאכזבות הגדולות: גארת’ בייל שהיה נראה מאוד לא מחובר, ב-AS כתבו אפילו ‘עגום’, גם בימין וגם בשמאל, לא תרם כלום במחצית הראשונה, היה נראה שהוא לא רוצה להיות פה ולא רוצה להוכיח את עצמו, מזל שחייך על הספסל בסיום, ואסנסיו נראה כמן מגן ימני, ממשיך עם מסירות הסרק. אנחנו בפתחו של שבוע מטורף ועם כל הכבוד לעומק הסגל והקלישאות - אני לא חושב שזה יספיק.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קצת הרחבה על המחזור:

    - המספר הנוסף: שישה נצחונות ביתיים מתוך תשעה משחקים, ואפס נצחונות חוץ! מעניין מתי זה קרה בפעם האחרונה, לכו לחרוש את הטוויטר ותגלו.
    - אתלטיקו מדריד מאכזבת, הייתה לה השנה הזדמנות פז אחרי מסע הרכש לאיים על אליפות, ככה זה שריאל מדריד לא בעיינים ולברצלונה היה את המשבר שלה, והיא גם הובילה מולה במשחק הראשון. 32 שערי זכות בלבד זה רע, אשתקד היו לה 33 ולפני שנתיים היו לה 39. בעונת האליפות כבשה 56.
    - ומה עם המנצחת בטיס? על קנאלס כתבתי כבר בת'רד המתאים. בטיס נגד מקומות 1-4: השיגה 9 נק' מתוך 12 - ניצחה בקאמפ-נואו, ניצחה את אתלטיקו, ניצחה בדרבי את סביליה. והפסידה לריאל מדריד. מנגד: הפסידה לויאריאל 2:1, הפסידה להואסקה, והמבין-יבין. לא בכל פעם יש מוטיבציית שיא.
    - שימו לב לבאסקיות: ריאל סוסיאדד מאז הברנבאו נראית טוב, חמישה משחקים ללא הפסד, היא צמודה לולנסיה ורשמה דאבל על היריבה השנואה בדרבי של חבל הבאסקי. לדעתי זו מעין נקמה שסוסיאדד ספגה פחות שערים(25) מאשר בילבאו(28) בטח בגלל המעבר הסנסציוני של איניגו מארטינס.

    - ולחלק התחתון של הטבלה, אני חושב שעבור ראיו זה לא הוגן לשחק בכל פעם במשחק הנעילה, זה מוסיף לחץ ואי-אפשר להתנתק מזה. ויאריאל באמת בלחץ, היא לא יכולה כקבוצת תחתית לאבד יתרון יקר מפז כזה נגד אספניול, מ-2:0 ל-2:2 ועוד במשחק בית.
     
  4. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    היתה התייחסות של השדר לקריירה של קנאלס, גם אחרי מה שהפרשן לידו אמר.
     
  5. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,565
    לייקים שהתקבלו:
    1,237
    מישהו מהצופים בטח שלח עידכון, אז בדקה ה-92 השדר גילה לעצמו ולאיציק איפה שיחק קאנאלס.
     
  6. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    או עורך השידור במהלך המשחק ;) .