מחזור 22: באיירן מועדת בפרייבורג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏17/2/12.

  1. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    אל תצפה לכבוד אצל היינקס. הוא איבד אותו כשעלה בהרכב מחפיר מול הסיטי במחזור האחרון של שלב הבתים, כאשר נאפולי תלויה בתוצאת המשחק ולמזלנו ניצחה בויאריאל וחסכה מאיתנו מעשה בלתי ספורטיבי בעליל. זה התחיל עוד בגמר טורניר אאודי בקדם עונה, כאשר 70,000 צופים הגיעו לארנה (באיזה עוד טורניר ידידות בקיץ הקהל ממלא המגרש ככה? היה טורניר כזה באמירויות בלונדון והיה 3/4 ריק) והוא זלזל בהם והעלה ילדים מול ברצלונה. משום מה אנשים פה בפורום קיבלו זאת בשיוויון נפש ובתגובות של "לא נגרם נזק". שם התחילה החרפה והיא נמשכת. (אגב, בעונת 2008/09 כאשר ניצחנו את ספורטינג בחוץ 0:5 ויכלנו לעלות בהרכב משני בגומלין במינכן לא עשינו זאת ועלינו עם כל התותחים בדרך ל-1:7, כלקח מעונה קודם, אז ניצחנו בגביע אופ"א את אנדרלכט 0:5 בחוץ ובגומלין עלינו בהרכב משני והפסדנו 2:1. לקלינסמן הלא מנוסה זה היה אכפת ולהיינקס המנוסה כנראה שלא). [/quote]
    אני לא מבין למה זה כל כך מפריע לך שהוא עלה עם הרכב שלישי במשחק חסר חשיבות?

    גם ככה איזה רוטציות יש לנו בסגל?שיש סגל מלא אולי יש רוטציה בעמדה אחת בלחץ בעונה שאתה מתמודד חזק על 3 מסגרות.
    אם ריברי היה נפצע באותו משחק לחודש היית מרוצה?יש לנו לא מעט שחקנים שמשחקים פעם בחודשיים במקרה הטוב וגם במשחק כזה לא היית בודק אותם ושלא נדבר על גביע אאודי הסופר חשוב שגם שם לא מגיע להם הזדמנות.
    לגבי החוסר ספורטיביות אני מסכים איתך אבל אני ממש לא מכיר הרבה קבוצות שהיו עושות הפוך.
     
  2. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    "חסר חשיבות" היה אם כל הבית היה סגור ערב המשחק אבל זה לא היה המצב ויכלנו להתבזות אם בגלל השטות הזאת נאפולי לא היתה עולה. אין בעיה לא לעלות עם ההרכב החזק ביותר אבל יש הבדל בין הרכב חלש יותר לבין ההגזמה הפראית של 2 שחקני הרכב קבוע בלבד ב-11 הפותחים. ואם היינו מקבלים חמישייה שם? מה עם הכבוד של המועדון? פרחים הוא כבר שלח לבוט שמנע תבוסה? זה הרי לא היה בשליטתו של היינקס והוא לא ידע מה יכול לקרות. שלא לדבר על אלפי אוהדים שלנו שנסעו למשחק "חסר חשיבות" למנצ'סטר האפורה והקרה וקיבלו אצבע משולשת. כדורגל זה גם שואו והנאה לקהל, לא הכל צריך להיות מחושב כאילו עוסקים בנוסחה מתמטית.
    בקיצור, כרגע אני לא בונה במקומו על העונה הבאה אצלנו שנמצאת אצלו בחוזה. אם זה יקרה אולי ההנהלה תסביר למה מאז עונת 2004/2005 התחלפו אצלנו (כולל כאלו שעשו 2 קדנציות כמו היינקס, גם אם אחת לכמה מחזורים בלבד) 7 מאמנים (מגאת', היצפלד, קלינסמן, היינקס (לכמה מחזורים), ואן חאל, יונקר (לכמה מחזורים) ושוב היינקס).