מחזור 22: באיירן מועדת בפרייבורג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏17/2/12.

  1. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה היה התפקיד של מולר? למה להזיז את אלאבה הנהדר מהאמצע, ובכך גם לאבד את מולר, וקרוס, לא ברור.
     
  2. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    אלאבה לא היה נהדר במחצית הראשונה, די ההפך. וגם קרוס לא היה משהו, אבל זה בעיקר כי הקישור האחורי לא תפקד וכל הכדורים פשוט עפו מההגנה לכיוון הרחבה של פרייבורג. למעשה חוץ מההגנה שעשתה עבודה מצויינת הכל צלע במחצית הראשונה. וצריך עוד לומר שכל זה לא התרחש במקרה אלא הוא תוצאה גם של הערכות טובה של פרייבורג; בניגוד לטענות שנשמעו בכל מיני מקומות הם לא שיחקו "בונקר" - להיפך הם לחצו לאורך חלקים רבים מהמשחק ועלו על נקודת התורפה העיקרית בהיעדרו של שוויני - הקישור האחורי. במחצית הראשונה הם ניטרלו כמעו לחלוטין את אלאבה-גוסטבו.

    החילוף דווקא היה יצירתי וחיובי; קרוס עבר לנהל את המשחק, לאהם עבר ימינה, אלאבה עבר שמאלה, מולר למרכז ורוברי באגפים. לגבי החילוף של גומז - לא התלהבתי אבל גם לא הופתעתי; אולי זה גם היה קשור לפציעה שספג בראש.

    אבל אני חוזר למה שכבר כתבתי כמה פעמים ובלט גם היום במעבר מהמחצית הראשונה לשנייה - לעתים קרובות מדי אין רוח במפרשים, אין חדוות משחק ואין סינרגיה (וגם אנרגיה בקושי יש). שהקבוצה עלתה למחצית השנייה היה אפשר לראות (בערך ברבע השעה הראשונה) את המרץ והרעב שרואים למשל אצל דורטמונד או גלאדבך, ובלי זה אין תוצאות, ולא משנה באיזה עמדה קרוס משחק ואם רובן על הספסל, על הטריבונה או על המגרש. ואל תגידו לי שהכל פתאום זרם בגלל השינוי במערך.

    ודווקא בעניין הזה הטענות צריכות להיות מופנות להיינקס, הוא לעתים קרובות מדי נראה רדום, וכמוהו הקבוצה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/2/12
  3. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    חדשות רעות לגלדבאך - הרמן נפצע ויעדר כחודש וחצי
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    בכורה לילד שלנו, מייקל אורטגה הקולומביאני, שנכנס בדקה ה-79 והספיק להשתתף בחגיגה עם אסיסט בניצחון 1-4 של באייר לברקוזן. מקווה שיקבל יותר דקות, אולי עכשיו שבאלאק קרוב ל-MLS.
     
  5. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא קונה את הסיפור על האנרגיות לקבוצה שלא ראתה חיוך מאז שנתיים אחורה דווקא כאן הרעב והאנרגיה חייבים לשחק פאקטור.
    בטח אגב שלא תשכנעו אותי שהחילופים ההזויים האלה היו מוצדקים, גם לא החילופים ההרסניים בתפקוד השחקנים. די נמאס אני שבור לא נעצרנו במקרה אנחנו מגעילים כבר חודשים ארוכים בעונה כל כך חשובה..

    ירד לי מהייניקס טוטאלית אני מקווה שהוא לא יהיה איתנו בשנה הבאה ממש עצוב.
     
  6. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    דודי מחצית ראשונה אלאבה לא הצליח לגעת בכדור בכלל.פרייבורג סגרה את הקישור שלנו ועובדה שלא הצלחנו להניע את הכדור.היינקס היה חייב להעביר את קרוס אחורה כדי שינהל אותנו ונצליח לעבור את החצי ורובן ואוליץ' שנכנסו לא הצליחו יותר מידי.

    אבל גם ככה מה זה משנה,למה אתה ראית שיטה אתמול?אני ראיתי קבוצה של כוכבים שהמהלך היחיד שהם יודעים לעשות זה להגיע למצבים מכדורים נייחים ולא שום דבר אחר.אה וגם יש לנו עוד תרגיל שזה להעיף כדור למעלה ולקוות ששחקני פרייבורג יעשו טעות.
     
  7. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    אבל זה בדיוק העניין - למרות השנתיים האלו אין סימנים משמעותיים לרעב ולאנרגיה מתמשכת, ומי ששמע את נרלינגר אתמול אחרי המשחק זה בדיוק מה שהוא אמר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/2/12
  8. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יודע מה לומר לך אבל בפתיחת המשחקים מול סיטי ונאפולי התנפלנו עליהם כקבוצה הרעבה ביותר ביבשת, גם במשחקי הליגה בין לבין היינו כאלה חדים שאתרי ההימורים הדביקו אותנו לשתי הספרדיות ככה שגם לנרלינגר יש אפשרות לטעות.

    אגב נרלינגר התבוסתניות שבתגובה שלו לא מתאימה למועדון, ולתפיסתו "התואר לא תלוי בנו.." שכחתי שמדובר בפלייסטיישן ודורטמונד ינצחו את כל המשחקים.. ואם לא נעשה RESTART...
     
  9. Der Rotbart Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/11
    הודעות:
    1,014
    לייקים שהתקבלו:
    2
    נכון היו גם משחקים כאלו, וגם לי קשה להסביר במה זה בדיוק תלוי; אבל הצרה היא שביותר מדי משחקים זה נוכח. נקווה שמול באזל זה לא יהיה המצב - בצ'מפיונס יש מעט מאוד זמן לתקן...
     
  10. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא סוד הפציעות של שווייני, המרקם הקבוצתי והביחד שנפגעו כולם יודעים בדיוק למה(מניף ידיים ותלונן לכל עבר, אני מיסטר פרפקט), וכמובן ההחלטות "הנהדרות" של מר הייניקס.

    לגבי באזל היא חזקה מאד עם חוד אדיר. אופטימי אני כבר לא, מקווה לתיקו עם שערים.

    **-אלון לגבי אלאבה מהיום שברצלונה לא נותנת משחק טוב אז צ'אבי יהיה מגן שמאלי, או מסי שוער.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/2/12
  11. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    שאלקה 0:4 http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx

    תצוגה נפלאה היום שלנו, לצערי הצטרפתי לשידור רק מהדקה ה16 כך שפספסתי את שני השערים הראשונים אך למזלי הראו אותם שוב. ראול כובש סוף סוף אחרי תקופה שלא כבש, הונטלאאר מוסיף צמד (והחטאת פנדל) ומאטיפ כבש שער יפהפה עם העקב לאחר כדור קרן שננגח ועשה בלגן ברחבה. נצמדים לבאיירן, דרסנו היום כמו שרציתי ואני מאוד שמח שלא מעדנו.
     
  12. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אל תצפה לכבוד אצל היינקס. הוא איבד אותו כשעלה בהרכב מחפיר מול הסיטי במחזור האחרון של שלב הבתים, כאשר נאפולי תלויה בתוצאת המשחק ולמזלנו ניצחה בויאריאל וחסכה מאיתנו מעשה בלתי ספורטיבי בעליל. זה התחיל עוד בגמר טורניר אאודי בקדם עונה, כאשר 70,000 צופים הגיעו לארנה (באיזה עוד טורניר ידידות בקיץ הקהל ממלא המגרש ככה? היה טורניר כזה באמירויות בלונדון והיה 3/4 ריק) והוא זלזל בהם והעלה ילדים מול ברצלונה. משום מה אנשים פה בפורום קיבלו זאת בשיוויון נפש ובתגובות של "לא נגרם נזק". שם התחילה החרפה והיא נמשכת. (אגב, בעונת 2008/09 כאשר ניצחנו את ספורטינג בחוץ 0:5 ויכלנו לעלות בהרכב משני בגומלין במינכן לא עשינו זאת ועלינו עם כל התותחים בדרך ל-1:7, כלקח מעונה קודם, אז ניצחנו בגביע אופ"א את אנדרלכט 0:5 בחוץ ובגומלין עלינו בהרכב משני והפסדנו 2:1. לקלינסמן הלא מנוסה זה היה אכפת ולהיינקס המנוסה כנראה שלא).
     
  13. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן ובגומלין המחפיר בקאמפ נואו הייתה לנו רשימת פצועים מכאן ועד סוף הספסל של מכבי סל.. + מאמן חסר מושג באימון(שחקן מהגדולים שידע ההכדור).

    בכל מקרה אחרי הרבה זמן מסכים איתך בכל מילה הייניקס בשיטתיות הלך נגד אחידות והצבת הרכב חזק תמיד בתירוצים של רע לי, עייף לי, קשה לי...
    בגלל זה אלאבה מגן שמאלי נהדר, ומולר 10 10.. 10!
     
  14. Rosner VFB 1893 מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏29/5/05
    הודעות:
    21,635
    לייקים שהתקבלו:
    300
    מין:
    זכר
    תוכנית המשחק נגד שטוטגארט:
    להגן טוב
    להשיג קרנות
    לשים את הכדור ברשת
    לנצח

    יותר מחצי מהשערים ששטוטגארט ספגה העונה הגיעו מקרנות, נתון של קבוצה בליגה השישית, מעניין מתי יבינו בשטוטגארט שלבדיה לא יודע פשוט להרים משחק הגנה ראוי.
    רנגניק פנוי מהקייץ, אני עדיין מקווה
     
  15. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירן אל תתנחם הקבוצה היחידה שנראיתה רע מול הייניקס זה אתם.. חומר למשב(גניק..).