מחזור 21: מבחנים קשים למשולש הצמרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Franco, ‏3/2/17.

  1. aviran11 Member

    הצטרף ב:
    ‏8/11/05
    הודעות:
    145
    לייקים שהתקבלו:
    42
    אתה מוכן לציין את רשימת המדינות המלאה, כשאתה טוען שכולם מכניסות חוץ מספרד?

    Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מהתגובות כאן אפשר לחשוב שברצלונה זו אותה ברצלונה של פפ שנראית קבוצה על מאוזנת ובלתי-עצירה, כאילו ראינו ממנה כדורגל גדול לאורך כל הדרך. בארסה קבוצה פחות טובה מריאל מדריד חוץ משלוש המפלצות מקדימה, כשמהן ניימאר לא היה יציב לאורך העונה.
    ההבדל הגדול בתגובות כאן הוא שאני ויתר אלה שמזוהים עם ריאל מדריד כתבו לא פעם אחרי משחקים ששיחקנו רע מאוד והסרחנו את הדשא נגד קבוצות פח, בעוד בצד של בארסה זה לא קורה וחלק מכאן אפילו כתבו שבארסה קופחה נגד יובה.

    לא כל משחק שריאל מדריד ניצחה בדקה ה-90 זה מעיד על 'תחת'. קבוצה יכולה לגנוב פעם אחת-פעמיים-שלוש, לא לאורך עונה שלמה. כמה מחזורים בארסה החזיקה במקום הראשון בלי להתחשב במשחק החסר של ריאל מדריד? כבשנו הרבה ברגע האחרון וגם חטפנו - קלאסיקו, גריזמן, לאס-פלמאס ועוד.
    לאט לאט המצב התאזן והיו לנו גם הרבה משחקים טובים וקלים, גם עם ההרכב 'השני' שלנו. משחקים שהכרענו תוך חצי שעה
     
  3. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    לא אמרתי כולם (אני לא מבין, כלכך קשה לא להקצין כל הודעה?).
    אתה מוזמן להסתכל בפוסט של אורי קופר בפייסבוק.
     
  4. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,279
    לייקים שהתקבלו:
    6,237
    אתה יורה דברים, לפחות תדאג לביסוס כדי שנוכל לפחות להגיב לזה.
     
    aviran11 אוהב/ת את זה.
  5. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    ואם היו מכניסים את זה אז היית אומר שעושים את זה כדי שיהיה אפשר בודאות לדפוק את ברצלונה. לא חושב שזה היה מפריע לך לטעון שדופקים את הקבוצה שלך (כל הקבוצות שלך).
     
  6. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    וואי אתה כזה מצחיק, תן לי רגע לנשום.

    איך אמרת? "אני לא אובייקטיבי ולא טענתי להיות" פעם ראשונה שהוצאת לי את המילים מהפה בהקשר שלך. זה גם משפט שמסכם נהדר את כל התוכן המביך שכתבת מעל השורה הזאת. עבור הקוראים הצלולים נספר שאספאס לא עשה שום הצגה, ראמוס הוא זה שיזם את המגע בניהם כשנכנס לו לגוף, והתיאור שלך לאירוע של כריסטיאנו מתאר בכלל את האירוע של יאגו אספאס. כנראה שאתה פשוט מתבלבל או הוזה אבל כריסטיאנו צלל שם ברחבה ואתה יכול לספר סיפורים עד מחר בנוסח "לרעת ריאל" אתה גונב דעת ולא יותר מזה. ואני לא מצפה לפנקסנות חבר, רק לאחידות.

    לא הבנתי, אני צריך ללכת לקראת השופט, להיכנס לראש שלו "שאולי הוא ראה שנגיעת היד הייתה מחוץ למגרש"? אתה מקשיב לעצמך או יורה על אוטומט? איך זה משנה את העובדה שנגיעת היד הייתה בתוך המגרש אבל מחוץ לרחבה? בפועל הוא טעה פה, והיה חייב לשרוק ולהוציא לוראן צהוב על נגיעת יד מכוונת. זמן מיסטיקה באייסוקר, לאן הגענו ריבונו של עולם.
     
  7. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    מי טען שברצלונה הנוכחית זו ברצלונה של גווארדיולה? ומי טען שברצלונה קופחה נגד יובה? דבר עובדתית, תפסיק לפזר שקרים.

    "בארסה קבוצה פחות טובה מריאל מדריד חוץ משלוש המפלצות מקדימה" איך אפשר להתייחס לזה? כשאתה מנתח קבוצה מתייחסים לסך חלקיה ולא כבודדים. אני בדעה שהסגל של ריאל הוא בלתי רגיל, לזידאן יש כ"כ הרבה כלים ובעיניי זה סוד ההצלחה שלכם. קבוצה לליגה וקבוצה לאירופה, סופרסטארים מתייבשים על הספסל ולא מוציאים מילה - נותנים הכל, ההיררכיה בסגל ידועה ואפילו אם חלק ממנה רחוק מלהיות מקצועי (בנזמה) לזכותו של זידאן יאמר שהכול גם הולך לו. בשונה משנים קודמות אני לא זוכר כ"כ הרבה קבוצות שהראו דומיננטיות על ריאל מדריד (גם בברנבאו) ולא השכילו לנצל את זה, זה משהו שחזר על עצמו הרבה במהלך העונה ולא בושה להגיד את זה, בזה גם נמדדת אלופה.

    לגביי בארסה אני התייחסתי לזה כל העונה - הקישור זו נקודת התורפה, אף אחד משחקני הרכש שהגיעו בקיץ לא שווה את החולצה מלבד אומטיטי. גם סוגיית האין מגן ימני בסגל זה כישלון חרוץ של המערכת. תהיה הרבה עבודה בקיץ, גם חילופי מאמנים וגם רענון מתבקש בסגל. יחד עם זאת מה שככל הנראה יבדיל את זהות האלופה זה כדור אחד שעבר בבירור את הקו במשחק מול בטיס שכול העולם ואחותו ראו חוץ מהשופט.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא זכור לי שניסיתי להצחיק, אבל אם זה עזר לך במשהו אז זו טעות משמחת. בהתחשב בהודעות שלך בפורום אז כל דבר שיביא לך חיוך הוא חיובי.
    אני טוען אחרת ממך, זה קשה להבין את זה, אבל בפועל, השופט הסכים איתי. יאגו עשה הצגה, רונאלדו לא. אם אתה טוען שבגלל שהשופט חשב שיאגו עשה הצגה הוא צריך גם לתת צהוב לרונאלדו כאשר הוא חושב שהוא לא עשה הצגה אז אתה מצפה לפנקסנות. זה שאתה אומר שלא לא מגובה במה שאתה אומר במציאות. זה פחות או יותר נובע מכל הודעה שלך ושל החבר שלך חובב הקונספירציות. מילא אם פעם אחת הייתי שומע ממך שהשופט צדק כשהוא שרק לטובת ריאל או נגד ברצלונה. זה מעולם לא קרה.
    ולא קשה לי להבין למה אתה כל כך בטוח שהיה פנדל על יאגו, התרגלת כל כך לטעון לפנדל אחרי הצגות מהסוג הזה של שחקנים (קלאסי סוארז, לארי דיוויד היה מכנה את זה "חוש וקפוץ" אם היה חובב כדורגל" שפשוט נהיית עיוור לזה.

    השופט טעה? על בסיס מה?
    הכדור היה מחוץ למגרש. אתה רוצה להוכיח לי אחרת אז תעשה זאת. עד אז אתה סתם מדבר מהמרמור. זה בסך הכל כדורגל, תחיה את החיים ותחייך קצת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/5/17
    aviran11 אוהב/ת את זה.
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הדיבור על השיפוט אתמול הוא מה-זה מגוחך, הובלנו 2:0, סלטה הייתה לא יותר מרעשי רקע, השלישי היה עניין של זמן והם כבשו גול בפוקס, הלאה, תתקדמו. ההבדל בין הקבוצות הוא הרבה מעבר לאיזה כדור שעבר או לא עבר את הקו. בארסה פתחה את העונה רע מאוד. היא הפסידה בבית לאלאבס ואיבדה עוד נקודות. היה זמן רב ששום דבר בקבוצה לא תיפקד חוץ ממסי. גם אחרי הרמונטדה המטורפת שלה נגד פריס - היא פספסה בגדול ונכנעה בריאזור ואחר-כך בעטה בדלי גם במאלגה. ושלא תטעה, גם בברנבאו בארסה לא עשתה בית-ספר לריאל מדריד ותיקו ממש לא היה שוד. לבארסה היה נוח שלריאל מדריד כל הזמן יש משחק חסר שמוסיף הרבה לחץ.

    הסרחנו את הדשא בהרבה משחקים אבל ברוב המשחקים החשובים שיחקנו בסדר. להבקיע כל-כך הרבה פעמים ברגע האחרון זה לא עניין רק של מזל. שערים במצבים נייחים הם חלק מהכדורגל. בארסה לא שיחקה טוב יותר, אולי רק יפה יותר. כמה מחזורים ברצלונה הייתה במקום הראשון למשל?
    גם לנו ברחו משחקים - היינו טובים יותר מלאס-פלמאס בתיקו 2:2 בסיבוב הראשון, עוד קודם לכן שכבנו על השער של ויאריאל בברנבאו. היינו יותר טובים מאתלטיקו בברנבאו בשתי דרגות אבל הם עקצו אותנו.
     
  10. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,658
    לייקים שהתקבלו:
    2,490
    אני כבר מזמן התייאשתי מלענות לבנאדם.
    כמות השקרים וגנבות הדעת הם בכמות בלתי נסבלת. מבחינתו כל הטעויות הן לא טעויות, למרות שראבאק, כל בנאדם בן 2 יכול לראות בבירור את השגיאות, אין יותר ברור מזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/5/17
  11. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    טוב לדעת שיש לו סטוקר, אבל אמרתי לך כבר פעם - עקיצות עם ירידות לפסים אישיים ממש לא מחזקות את האג'נדה שלך ואתה משיג בזה רק את התוצאה ההפוכה. פשוט דבר לעניין, נגמרו החומרים לגנוב לדעת? תשתוק ותתקדם.
    אתה כרגיל יוצר מהתכנים שלי מה שאתה רוצה. עברתי להדגשה בצבע בתקווה שהפעם לא תפספס. מעבר לזה אין לי כלים להתמודד עם אנאלפבית.
    צר לי לאכזב אותך אבל אני לא נמצא כאן בשביל לקבל ממך ציונים. אתה זה שהפכת את ענייני השיפוט בספרד למוקצה שאסור לדבר עליהם ובאמת מעניין למה. נגד סוסיאדד אמרתי שיצאנו עם נקודה יותר ממה שהגיע לנו בעוד שנגד ויאריאל, מלאגה ובטיס פשוט שדדו אותנו ובדיעבד זה יכריע את זהות האלופה.
    זה כבר דיון מיותר. אמרת בעצמך ש"אתה לא אובייקטיבי ולא טענת להיות" לכן אי אפשר להתייחס ברצינות לשום פרשנות שלך בעייני מחלוקת. התייחסתי לאירועים האלה מספיק בהרחבה ואין לי שום בעיה לנהל את הוויכוח הזה עם כל גורם אובייקטיבי.
     
  12. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אני בנאדם, אני לא רואה אף שגיאה. כנראה שהלוגיקה שלך פשוט לא עובדת. בכל מקרה, ברצלונה זאת לא הקבוצה היחידה שאתה אוהב ואני קורא הודעות שלך לגביי עוד קבוצה שלך, ובוא נגיד שגם שם אתה לא מככב בראייה 6:6.

    למי יש סטוקר? אני מניח שטעית בכתיבה והתכוונת אלייך, אז אם לקרוא הודעות בפורום שרובן הן "איזה חרא כולם דופקים אותי בחיים" זה ההגדרה לסטוקר אז כל מי שקורא פה בפורום את ההודעות שאתה וזיומאי נוהגים לכתוב הוא סטוקר. הגדרה מחדש של מושגים היא עניין נחמד בויכוח, אבל אשמח אם תוכל פעם הבאה מראש להכין אותי, קשה לי לעקוב.
    אני אוהב לדבר על כדורגל, סליחה באמת. כמו שאתלטיקו רצים להתווכח עם השופט אחרי כל החלטה, זה ממש לא אומר שהשופט דופק אותם, זה רק אומר שהם אוהבים להתלונן. אתם אותו דבר, אנחנו (ואני מרשה לעצמי לדבר כרגע בשם שאר אוהדי ריאל פה בפורום, מלבד ראוליטו שטועה ונכנס לעניינים הללו מדי פעם) פשוט לא נוהגים לדבר על טעויות השיפוט לטובת ברצלונה, זה לא מעניין אותי. זה לא אומר שהשופטים לא טועים לטובתכם, זה פשוט אומר שאתם בכיינים יותר, זה הכל. שים לנו את הפעם שראמוס נגע בכדור וריאל קיבלה את החוץ, בוא תראה לי.
    אז טעיתי לגביי זה שאמרת שלא הגיע להם פנדל, צודק, אתה לא בכיין ולא מבזבז כבר חודשים על איזו קונספירציה נגד אחד המועדונים הגדולים בעולם.
    "בדיעבד זה יכריע את זהות האלופה" זה נחמד, אבל אתם מתחילת העונה כבר מדברים על זה, השימוש במילה בדיעבד לא נכון. אם תשאל את זיומאי אז ריאל אמורה כרגע להתמודד עם סביליה על המקום הרביעי במחזור אחרון מותח מאוד מחר, ברור לשנינו (מקווה) שזאת שטות מוחלטת.
    אני לא אובייקטיבי וגם אתה לא, שנינו אוהדים קבוצות בויכוח. זה שאתה מתיימר להיות איזה קובע גדול כשבפועל אתה סובל משגעון רדיפה ומהתחושה הכל כך נחמדה שאילו לא כולם היו דופקים אותך אז היית מלך העולם, זה לא המצב. אני לא מבין איך שמת את עצמך בעמדה לטעון שטויות ואז לפסול כל מי שמבהיר לך שמה שאמרת זה שטויות. גם הנקודה לגביי זה שכולם היו נוהגים אחרת אם המצב הפוך לא עומדת במבחן המציאות. אתה משליך מההתנהגות שלך על אחרים.
     
    aviran11 אוהב/ת את זה.
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    למה מגוחך? אם זה היה הפוך היית נשמע אותו דבר? אני מהמר שלא. גם האמירה השחצנית הזאת שסלטה לא הייתה יותר "מרעשי רקע" מנותקת מהמציאות כי עד ההרחקה היא לגמרי הייתה במשחק ואפילו שלטה במרבית הדקות והגיעה למספר מצבים טובים.

    העונה של ברצלונה היא לגמרי רכבת הרים על זה אין וויכוח. ריאל לעומת זאת הייתה יציבה יותר, לקחה נקודות גם כשלא הגיעה לה ובסופו של דבר בזה אלופה נמדדת. יחד עם זאת קשה להתעלם מהמשחקים מול ויאריאל ובטיס שהיו בהן שערוריות שיפוט בלתי מתקבלות על הדעה שבדיעבד עליהם מוכרעת האליפות ואמרנו את זה כבר אז. לגביי פערי היכולת עם כל האובייקטיביות אין כאן מקום להשוואה אבל בפועל אין לזה שום חשיבות, לא זכורה לי עונה שבה כ"כ הרבה יריבות הראו עליונות ודומיננטיות על ריאל מדריד אצלם בבית וגם בברנבאו ועדיין יצאו בידיים ריקות. לגביי המשחק החסר "שהיה נוח כי הוא הוסיף הרבה לחץ" - זאת פסיכולוגיה בגרוש. אנחנו לא בליגת העל.
     
  14. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    אתה מתגאה כ"כ בציטוטיי תכני הודעות "קבועים שלי" ואח"כ שואל מי סטוקר של מי? אתה הזיה בנאדם, תעשה טובה שחרר אותי וצא מהפוזה של הפסיכולוג שקר כלשהו. אני לא מתיימר להיות שום דבר שאתה מנסה בכוח להפוך אותי. אין לי מושג על אילו קונספירציות הראש המעוות שלך חושב ואני גם בכוונה נמנע מלשאול ולקבל עוד תיאוריה מפגרת. אתלטיקו רצים לשופט, בארסה בכיינים, סוארס וניימאר צוללנים שמכשילים שופטים - חלאס, אין לי אנרגיות לבזבז מול הדבר הזה.
     
  15. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,279
    לייקים שהתקבלו:
    6,237
    סתם ככה, זורק לאוויר, אם כל כך הרבה קבוצות שלטו בברנבאו והראו דומיננטיות, ויצאו בידיים ריקות, מה זה אומר? שאנחנו בסיכויים טובים לזכות באליפות על מזל בלבד?

    זה שריאל לא משחק בשיטה של ברסה, לשלוט בכדור 75% מהזמן, לא אומר שהיא לא דומיננטית. זה שהיא משחקת כדורגל, ונותנת ליריבה לשחק, לא אומר שהיא לא דומיננטית. זה שהיא נותנת לקבוצה לבעוט לשער שלה 10 פעמים ורק אחד מתוכם הולך למסגרת, לא אומר שהיא לא דומיננטית, לתת לאסאפס, וואס וגידטי להניע כדור באיזור מרכז המגרש ב2-0, לא אומר שהיא לא דומיננטית.

    אחרי כל זה, לנצח את המשחק, הופך אותה לדומיננטית.