מחזור 21 בליגת העל: הפסד ראשון למכבי חיפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏10/2/05.

  1. משוגע בירוק Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/04
    הודעות:
    2,633
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ביזיון.. ביזיון לא שחיפה הפסידה.
    ביזיון ששחקנים לא מזיזים את התחת ולא מתאמצים.
    רוני לוי מאמן דפוק לאללה.
     
  2. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רוני לוי תיתפטר (אחרי שהבאת לנו 2 אליפויות) לא רוצים אותך יותר!
     
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגיע הזמן... וצדקו פה שאמרו שמה ששפיגל עשה לא יעשה, וסגל כמו שהיה אז לא יהיה, וזה אולי הדבר החיובי בכל הקטע הזה, כי בין העונה המדהימה ההיא לעונה הזו יש פער ענק ואסור להשוות, מלבד המיקום בסוף העונה.
    לגבי המשחק, עלינו לשחק עם 11 שחקנים, אבל משום מה ראיתי רק את אלמדון (מצוין), בנאדו (מה הוא יכול לעשות לבד מאחורה?), דירסאו עד שנפצע, בוקולי בתחילת המשחק עם כמה פעולות טובות, ו... זהו. איפה היה קולאוטי? למה טל לא עשה כלום? קטן לקח קשה את הדיבורים של גרנט?
    אז נכון, מגיע קרדיט גדול למכבי ת"א על ההכנה, המשחק הנכון והלחימה. אין להם שחקנים מדהימים, אבל תראו כמה פעמים הם ירדו לגליצ'ים וכמה פעמים חיפה. חיפה ירדו בערך ל-10 גליצ'ים ולקחו את כולם אבל ב-100 מקרים אחרים הם שיחקו רך והפסידו ה-מ-ו-ן כדורים. ראינו שאין קיצורי דרך, חייבים להילחם, היום לא עשינו זאת והיריבה כן, והפסדנו.
    אולי אוהדי מכבי ת"א יכעסו עליי, אבל נורא רציתי שהכדור של קולאוטי יכנס (איך זה לא נכנס?!?!) כי אז זו הייתה הנקודה הכי מתוקה של החיים שלי, אחחחח רק לחשוב על זה, כמה חבל. אבל כמו שאיינשטיין אמר, היה כתוב שאנחנו מפסידים היום.
    בחיפה ראינו היום כמה באדיר חסר כשהוא לא משחק. שיחקו גם זנדברג וגם בוקולי, ועידן טל היה חייב להישאר מאחור, לא תרם כלום, וראינו למה יש לו 10 שערים העונה. הוא תורם המון להתקפה ולכן חשוב להוריד את זנדברג (אם הוא בכלל שיחק, לא שמתי לב) לספסל, לשים את באדיר, ולשחרר את טל להתקיף קדימה. הוא כמו המנוע שלנו.

    תחזית לשבוע הבא- מכבי ת"א לא יציבים ומפסידים בדרבי, חיפה מפסידה פעמיים לקשטן, כולם יגידו משבר, ואז הם יחזרו לסיבוב השלישי כמו מתותח ויקרעו את הליגה בדרך לאליפות בהפרש הכי גדול של השנים האחרונות.

    עוד משהו קטן- אמנם ראו את זה רק מהזוית שמאחורי השער, וגם זה בקושי, אבל אמבמבה תפס את ווסלי, ווסלי לפני הנפילה נתפס על אמבמבה והפיל אותו. הקוון ראה את התפיסה הראשונה, אבל ערוץ 10 שכח מה"זווית ההפוכה" שבכל משחק נורמלי יש.... נו מילא, מה זה משנה עכשיו.
     
  4. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלווו שומעים אותי שם למטה?? 33 נקודות, אני לא בטוח אם שומעים... אני אנסה לצעוק.

    משה, אני יודע שאתה לא אוהד מכבי חיפה, אבל נראה לי שאתה דווקא ירוק עכשיו... מקנאה.



    ותעודת כבוד לכל הקופים השחצנים, לאוהדי ההצלחות, שבאו באלפיהם לבלומפילד ושרו כל המשחק (אתם יכולים להגיד שלא, זה לא איכפת לי, אני מכיר את השירים שלנו ושמעתי אותם לאורח כל שלבי המשחק) http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx חבל שהשחקנים לא השקיעו היום כמוהם. אני מקווה שנמלא כולנו את האצטדיון עוד שבוע נגד הכחולים, למרות שאני לא אופטימי לקראת המשחק הזה, חייבים כולם לבוא כדי להראות שאנחנו לא אפסים שאחרי הפסד לא באים למגרש (וכאן אני שוב מחזיר את המבט אליך, משה).
     
  5. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין טעם להשוות ,גם רמה שונה של הליגה ,תחשוב שאז חיפה זכתה באליפות אבל התמודדו גם בית"ר וגם מכבי תל אביב,בית"ר זכתה באליפות שנה קודם ,מכבי תל אביב שנה קודם,וחיפה דאבל לפני.
    למעשה אלה היו השנים שהתארים התחלקו בין 3 קבוצות : בית"ר ירושלים,מכבי חיפה,מכבי תל אביב.השנה התארים זה מכבי חיפה (ובדרך כלל מכבי פתח תקווה גביע הטוטו).
    אין היום בליגה שחקן ברמה של עטר,אין היום חלוץ ישראלי ברמה אלון מזרחי בימים ההם,או אייל ברקוביץ',אלון חזן.אין טעם להשוות.
    גל אתה בטח לא יכול לישון הפסד ראשון שלכם זה כמו להפסיד אליפות .רק שזה ממש לא.
     
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לפני שנה חיפה הביאו כפול, זאת ההוכחה למצב של הליגה שלנו.
    למרות המצב של חיפה, חוסר התחרותיות גורם לקהל גם שלהם לא לבוא, קהל אוהב עניין ובסוף העובדה ששחר הורס את הליגה תפגע בו. להגיע לרמה של הטופ של אירופה הוא בחיים לא יגיע כמו מכבי בכדורסל ולכן הוא תלוי בהגרלות ובמזל.

    ועדיין, למרות הניסיונות של שחר וחבריו להעלים את הכדורגל הישראלי מהמפה, אותו כדורגל ששיחקו פה בשנות ה90, שערוריות, עניין, איצטדיונים מלאים, שערים, הכדורגל הישראלי האמיתי, לא הדבר המגעיל שמשחקים פה מתחילת המילניום אלא מה שהיה בעשור הקודם לפעמים מצליח לחמוק לשנייה ולהופיע, הפעם זכינו באחת ההופעות הבודדות שלו.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,745
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    גל, אתה למשל ( בלי להעליב) אוהד הצלחות.
    אתה מזפזפ בזמן משחק של מכבי חיפה, לא לדבר על ללכת למשחקים(בכמה הייתה השנה?).
    ואני לא מאשים אותך, 90% מהכותבים כאן בפורום הם אוהדי כורסא, וזכותכם המלאה, אבל אחרי זה לשמוע אותך מדבר בציניות על אוהדי הצלחות?

    כמה אוהדים מחיפה באים לכל משחק חוץ?
    ושוב, אני לא מדבר על כאלה שגרים בת"א, ב"ש או י"ם ובאים למשחק כי זה בעיר שלהם.
    פחות מ500 אוהדים, זה הכמות שמישהו מיציע ג' שאני מכיר(וגר בחיפה) ובא למשחק בב"ש אמר שבאו מחיפה למשחק החוץ של חיפה בבאר שבע.
    אתה קולט? חיפה אלופה ב3 מה4 שנים האחרונות, משחקת את הכדורגל הטוב בארץ, בדרך לעוד אליפות, ופחות מ500 מטריחים את עצמם לבוא לב"ש.

    חיפה בנויה על אוהדי הצלחות, בעזרת השם כששחר יעזוב וחיפה יחזרו למימדים הרגילים, והם יעשו עונה בינונית, אתה תראה את הקרחות ואת קריית אליעזר אולי עם 4000 צופים ( אם היום באים 6000 אז מה נשאר?).

    זה אותו קהל שלפני שנתיים כשהיה 0-0 בדקה ה20 ביננו לבין חיפה שרק בוז אדיר, זה אותו קהל ששנה שעברה גם שרק בוז בדקה ה20 כשהתוצאה הייתה רק 1-1.

    אז תתפכח, ואל תדבר איתי על קנאה.
    אני לא מקנא בחיפה, אני שונא אותה, יש הבדל עצום.

    ושוב, תודה רבה למכבי ת"א שהשלימו יום נפלא אחרי הניצחון של השדים האדומים בדרבי של מנצ'סטר.
    מי יתן ובאר שבע תנצח ואז לא יהיה אדם מאושר ממני.
     
  8. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מסכים שאני אוהד הצלחות, למעשה אני אפילו קצת נעלב.
    נכון, אני לא מנוי, נכון, אני לא הולך לכל משחק, אבל תאמין לי שאוהד הצלחות אני לא, אוהד כורסא אני לא. 7 שנים גרועות עברו על מכבי חיפה אבל יכולת לראות יותר קהל במשחקים, וגם אותי. את זה כולם אוהבים לשכוח. תמיד הייתי אוהד בלב ובנשמה, תמיד ההורים שלי כעסו עליי ואמרו לי שאני מכור, ושאני עיוור, לכן מעליב אותי שמצד אחד אני שומע שאני מכור לקבוצה הזו, ומצד שני אני אוהד כורסא. משה, זה דיון מחזור, אני מבטיח לך שבהודעה פרטית אם תבקש אני אפרט לך בדיוק כי ככה להגיב להאשמות כאלה ב-3 שורות זה לא מספק.

    ובקשר לקהל, ולר אמר משהו נכון- איך אנחנו אוהדי הצלחות אם 7 שנים לא הייתה אליפות והיה פי 3 קהל מאשר עכשיו כשיש אליפות רביעית בחמש שנים? אם האוהדים היו אוהדי הצלחות, לא היית רואה אותם מ-94 עד 2000, והיית רואה קריית אליעזר מלא כל שבת שניה כבר 5 שנים. האוהדים לא באים עכשיו כי הכדורגל ירד משמעותית ברמה, הוא פחות מעניין מבשנות ה-90, קריית אליעזר זה חרא של אצטדיון ורק בגללו לא עשיתי מנוי ואני כבר מת שיתנו לנו אצטדיון ברמה אנושית.

    אני לא בדיוק מבין מה אתה רוצה. מקובל מאוד בכל העולם שכשקבוצה יוצאת למשחק חוץ באים לעודד אותה אוהדים שגרים בעיר שבה הם משחקים ומהסביבה שלה. באר שבע - חיפה זה לא בדיוק נסיעה כיפית כשההתאחדות שלנו מחליטה שזה יהיה ב- 20:30. באים מאות של אוהדים מהסביבה, לא לגיטימי? להיפך, למרות המרחק, הם הולכים למשחקים של הקבוצה. חוץ מזה, ביציע ג' יש הרבה אוהדים שגרים מחוץ לחיפה ולכל משחק בית יש הסעות מכל רחבי הארץ לקריית אליעזר. מי החליט שרק חיפאים יכולים לבוא לעודד את חיפה?
    ומה אם הקהל שורק בוז ליכולת חלשה? גם זה לא לגיטימי?
    משה, אתה 100% קנאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/2/05
  9. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    7 שנים קשות?
    7 שנים ללא אליפות.
    אבל אתם לא עברתם 7 שנים כמו שבית"ר עברה ללא אליפות,קרבות תחתית,משחקי הישרדות,כל גול של יריבה שלך לתחתית היה מעציב אותך ,כל איבוד כדור היה חשוב.
    הרי אתם ב-7 שנים האלה לקחתם גביע וסיימתם פעמיים מקום 2.
    ועכשיו אתם מקבלים פיצוי על אותם 7 שנים .
    עזוב אותך גל ,חיפה לא קבוצה לליגת העל .
    שפיגל צוחק עליכם !
     
  10. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אתה אומר בזה? אלה היו 7 שנים מבאסות מאוד ומייאשות מאוד.
    ואף אחד לא אמר משהו על הקהל של בית"ר. להיפך, הם הכי נאמנים ותמיד באים בהמוניהם והלוואי שהם היו אלימים כמו האחרים, וכולם היו נאמנים כמוהם.
     
  11. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    תוצאה של 3:0 היתה משקפת את המשחק.
     
  12. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה כמו שפרגי יפרוש והמחליף שלו יביא תארים ליונייטד.ץ
    עם כל הכבוד לרוני לוי, חיפה הייתה קבוצה בנוייה היטב לפניו, בזכות גרנט ושום, לוי לא הביא שתי אליפויות לחיפה, השחקנים הביאו, עובדה שלא היה אף משחק בכל הקריירה שלו שאפשר לומר שזה היה ניצחון של מאמן.


    כל הכבוד מכבי, סוף סוף קצת הנאה מהקבוצה הזאת, איזה מזל שזה היה ביום ראשון ויכולתי לראות את המשחק כולו, רק חבל שאי אפשר ככה כל הזמן.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,745
    לייקים שהתקבלו:
    6,969
    אני חושב אולי לפתוח טופיק בנושא כדי לפתח את הדיון.

    דבר ראשון, האוהדים שבאים היום הם לא האוהדים שבאו ב94.
    ב94 היו לחיפה את אחד מהקהלים היותר טובים בליגה, ואחוז קטן ממנו(אם בכלל) היה אוהדי הצלחות.
    כשהיו באים למשחק בבאר שבע 1500 אוהדי מכבי חיפה, ידעת ש95% מהם הם כאלו שנסעו מחיפה, ולא כאלה שלא ראו משחק בקריית אליעזר בימי חייהם ופתאום הפכו לאוהדים כשחיפה הגיעה לבאר שבע.

    ב96 לדעתי השתנה משהו בקהל של חיפה, וזה בא לידי ב97(העונה אולי הגרועה ביותר של חיפה בעשור האחרון) כשהקהל של חיפה עמד על 4000 אלף למשחק בית(זה כמו 1000 איש במונחים של היום, באותה עונה למשל לבית"ר י"ם היה ממוצע של עשר אלף איש בטדי), והרבה פחות למשחק חוץ.

    אני לא אשכח את המחזור ה23 באותה עונה, כשחיפה הגיעה לבאר שבע וחטפה 3-0 בהצגה נדירה של הגאון חלילוביץ'(למשחק הזה הגיעו אגב פחות מ1000 מאוהדי חיפה).

    אתה לא בא בגלל קריית אליעזר?
    סלח לי, אבל זה תירוץ קלוש.
    להרים ידים או להגיד אני לא בא בגלל איצטדיון זה לבחור בדרך הקלה.
    הדרך הקשה היא להרים את הקול, לנסות לבצע מחאה או משהו בנידון.
    הכי קל ( בטח עכשיו כשיש את הPPV) זה להרים ידים.

    אני מציע לך להתחלף איתי ולעבור מה שאני עברתי עם באר שבע מאז 96.
    אם אני עברתי את כל זה ונשארתי נאמן מתמיד, בטח אתה, שאני מניח שאין לך בעיות כלכליות אלו ואחרות או בעיה מבחינת מרחק להגיע לאיצטדיון (שיש לאוהדים רבים, לא לי אישית, אבל אני בטוח שלאוהדי כדורגל רבים), היית צריך, סליחה חייב, להיות נאמן לקבוצה שאתה טוען שאתה אוהד.

    ונגיד ואתה לא בא בגלל האיצטדיון(נגיד, אני טוען שזה תירוץ), למה אתה מזפזפ בזמן משחק, איזה מין אוהד יכול להעביר ערוץ כשהקבוצה שלו משחקת?
    כשהיוניטד משחקת אני מרותק למסך כאילו אני במגרש, אז בפעמים שבאר שבע שיחקה וראיתי בטלויזיה(דבר שקרה מס' פעמים בעקבות חרם המנוים שעשינו), בזמן שאני צופה בטלויזיה אני במגרש, עם השחקנים, האוהדים והמאמן, ושום סידרה, גם לא ארץ נהדרת, לא הייתה גורמת לי להעביר ערוץ(גם לא במחצית, מחשש להפסיד שנייה של משחק).

    מקובל מאוד בכל העולם שיש קבוצה שמשחקת בעיר מסוימת ויש לה אוהדים עם מנוים שגרים בעיר אחרת.
    אבל באירופה נדיר מאוד המצב שבמשחק חוץ 75% מהאוהדים שמגיעים הם אוהדים מחוץ לעיר של הקבוצה, אין להם מנוי(וגם לא היה להם), ולמעשה, הם לעולם לא היו במשחק בית של הקבוצה האורחת(למעט משחק כמו משחק הכתרה).

    מצחיק אותי שפתאום כשחיפה נוסעת למשחק ב20:30 בבאר שבע כולם מדברים, מה קרה כשהמצב היה הפוך?
    כשהתקשורת קראה לקריאות של אוהדי באר שבע קיטורים ובכיינות, ופתאום שזה חיפה זה קריאות מוצדקות?
    שלא תחשוב, אני לחלוטיין מסכים איתך, פשוט היחס של אנשים לקריאות הזעקה שמקימים אוהדי באר שבע שונה מהיחס לקריאות זעקה שמקימים אוהדי האלופה.

    אני חושב שהיום יש שביל מסריח ומכוער של אוהדי הצלחות מאחורי מכבי חיפה, וזה למה במשחקי חוץ המספרים עוד מוצלחים(להביא לכל משחק חוץ 1500-2000 איש זה יפה), אבל במשחקי הבית הם עלובים(6000 איש לאלופה זה מס' עלוב).

    לשרוק בוז לקבוצה כי היא לא משכילה להוביל תוך 20 דקות זה מסריח, זה מלמד על מפונקות וזה מלמד על חוסר נאמנות לקבוצה.
    אם הם שורקים בוז לתיקו בדקה ה20 מה יקרה חס ולשלום אם הקבוצה תקלע למס' תוצאות לא טובות או גרוע מכך לעונה בינונית?

    אז אתה לא אוהד הצלחות, אתה אוהד כורסא, ומצטער, זה הדעה שלי (באמת לא מתכוון לפגוע או להעליב, זה פשוט הדעה שלי).
    מצד שני, אני מהאוהדים היותר שרופים שיש, אם ההורים שלך היו מכירים אותי אני בטוח שאם היו שולחים אותי לאשפוז, ולכן יכול להיות שאני רואה את הנושא שונה מאנשים אחרים(שבאים רק למשחקי הבית נניח ולא הולכים כמוני לכל משחק).
     
  14. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    איזה משחק.... איזו לחימה ואיזו הקרבה. המשחק הכי טוב של מכבי העונה.
    הירוקים רצו לרמוס את מה שנשאר מהכבוד האבוד שלנו, והנחלנו להם הפסד ראשון (לא שזה יקבע את גורל האליפות אבל מילא... אחרי כל כך הרבה זמן שחיפה לא הפסידה למכבי בבלומפילד).
    אתמול ראיתי מכבי שנלחמת על כל כדור, מנסה לכבוש (ורק החמצות ואלמדון אחד מונעים ממנה לכבוש לפחות 3 שערים), ונותנת את הלב והנשמה למשחק, ממש כמו ניר קלינגר. לעומת זאת ראיתי חיפה אנמית, שלא יודעת להתמודד עם הלחימה הזאת של הצהובים, שלא מצליחה להגיע למצבים.
    גל ניר עם יציאה מטופשת לקראת הסוף, מזל שקולאוטי החטיא.
    מארקש? אולי מתגלה כרכישה נכונה של קלינגר, הוא משחק לא רע בסך הכל, בטח שיותר טוב מברונו רייס עם כמה איבודי כדור מטופשים.

    חיה פצועה היא חיה מסוכנת.

    שבוע הבא דרבי, יאללה מכבי!
     
  15. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    כל אוהדי חיפה פה כפויי טובות מסריחים. אין לכם בושה? הפסד אחד אחרי 20 משחקים וזה מה שיש לכם להגיד? תתביישו יא מגעילים.