מחזור 21 בליגת העל: בית"ר מדלגת גם מעל נתניה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏22/2/08.

  1. מקסים לנגו Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    437
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קשה לי לפעמים להבין את המוח שעומד מאחורי קבוצה כזו או אחרת שמחליט להרים ידיים עוד לפני שהמציאות חתומה וסגורה. מדוע לכל הרוחות רוני לוי הרים ידיים והחליט שמכבי חיפה לא תאבק על המקום הראשון?! אז נכון שהסיכוי הוא אפסי לזכות באליפות אבל כמו שחיפה הורידה את הסיכוי לאפס, כך היא גם יכולה להעלותו חזרה עד שיגיע ל-100 האחוז. תזכרו גם את ימייו של שלמה שרף בחיפה, גם הוא ניצב 13 נקודות הפרש מבית"ר והסוף כבר ידוע.

    מכבי חיפה חייבת להגיע לבלומפילד ולפרק את הקבוצה של גוטמן לחלקיקים, היא גם מסוגלת לעשות את זה. בהמשך, נראה כבר כיצד בית"ר תשחק והיכן תאבד את הנקודות. אולי עוד יתהפכו היוצרות - מי יודע?!
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חיפה עשתה בידיוק ההיפך מלהרים ידיים, היא בניגוד לבית"ר דיברה יותר מדיי. הם באו לטדי עם האף למעלה כאילו המשחק הוא שלהם. לפני שעלו לשחק הם דיברו על זה שהפער 7 ולא 10. בית"ר תאבד נקודות עד סוף העונה, זה ברור(אולי מחר נגד נתניה וגם יש לה עוד מפגש עם מכבי חיפה), אבל חיפה לא הייתה מסוגלת לצמק פער של 50% ממה שיש עכשיו, נגד כל קבוצה שהיא לא מרגינה בליגת העל, היא עושה במכנסיים(נתניה, ק"ש, סכנין, בית"ר...).
    זה יפה לומר שפעם המצב היה פער של 13 נק' לטובת בית"ר וחיפה של שלמה שרף חזרה. נכון, היו דברים מעולם, אבל רואים שכאן זה ממש לא אותו סיפור. מי שעדיין מאמין שחיפה מסוגלת לזכות באליפות הוא חיי בסרט. מילא הקבוצה הייתה משחקת כדורגל רציני ומאיימת לפחות מהבחינה הזו על בית"ר, אבל גם זה לא קורה.
    בוקולי וקטן לא פוגעים הרבה זמן, משומר הוא שחקן בעל יכולת הגנתית של ילד בן 15, כיאל(אף שחקן בעצם) לא יכול להחזיק מרכז מגרש לבד. זו קבוצה שיכולה לזכות באליפות?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/2/08
  3. Sergio Ramos Member

    הצטרף ב:
    ‏30/6/07
    הודעות:
    3,539
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חיפה מגיעה למשחק אחרי מכה קשה שחטפה מביתר, שכל הנראה, חיסלה את הסיכוי האחרון של הירוקים לזכות באליפות. הפועל לעומת מכבי חיפה, מגיע למשחק עם מוראל מאוד מאוד מרומם לאחר ניצחון שאין מתוק ממנו בדרבי. אבל למדנו להכיר את הפועל תל-אביב שלה העונה: קבוצה אדישה, לא יציבה וסובלת ממנטליות שלילית. חיפה נגד הגודולות היא לא להיט גדול. האמנם שהיא היחידה שהרבה מכתירים אותה כאחת שיכול לדגדג את ביתר אי שם למעלה. הרבה בגלל המסורת של הקבוצה, אבל היא מוכיחה שהיא ממש אבל ממש לא כזו.

    הפועל לטעמי תבוא, ותתן משחק טוב. כדורגל גדול לא יהיה שם, אבל אופי, מלחמה וגדולה של קבוצה כן. את זה היא הוכיחה נגד מכבי תל-אביב, וזה האלמנט החיובי הנוסף שהכניס גוטמן בהפועל. משחק התקפה משובח אין לו ולא יהיה לו גם עד סוף העונה, אך יש שינוי בתפיסה של השחקנים, בגישה שלהם ובמנטליות. נכון שלא לכל משחק הפועל תגיע בגישה של 'דרבי' אבל בצורה כללית, יש שיפור בתפיסתם של השחקנים. זה ישחק תפקיד חשוב לדעתי במסע ההישרדות שלה בליגה.

    הולך להיות משחק צמוד לטעמי, ותיקו זו תוצאה ריאלית במיוחד למשחק הזה.
     
  4. Man. United Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/08
    הודעות:
    11
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי ההפסד של מכבי בדרבי, הפסד פה ושוב מכבי תחזור אחרוה למאבקי התחתית. וגם המשרה של ניר לוין לא תהיה בטוחה. ניצחון פה של הרצליה והיא בורחת למכבי. משחק תחתית רותח.יש למכבי מזל שהרצליה היא קבוצה נאיבית, בלי ניצחון ביתי העונה.
    אני שמח שניר לוין, נותן לדור מלול לפתוח - השחקן הזה הוכיח את עצמו לא מעט העונה בהזדמניות שניתנו לו. רודי חדד, שכבר תקופה ארוכה לא פוגע, וניר לוין עדיין מתעקש להשאיר אותו בהרכב, למרות שיש לו משחק אנוכי ואגואסיסט.
    עומר בוקסנבוים חוזר להרכב של הרצליה, ומכבי בקישור תצטרך בעיקר לסגור את מהארן ראדי ובוקסנבוים, ולא לתת להם אפשרויות מסירה ובעיטה(יש לשניהם בעיטה מצוינת). יהיה מענין לראות איך אסוס וג'אן(האיטי) מסתדרים איתם.משחק מענין מצפה לנו.

     
  5. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין אף שחקן כשיר שיכול למלא את מקומו של חדד היום, ככה שפה לניר לוין אין מה לעשות.

    חובה לנצח היום בהרצליה, כל תוצאה מלבד ניצחון תהיה כישלון ענק ותוביל לפיטוריו של לוין.
     
  6. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל תוצאה מלבד ניצחון ואנחנו עשויים לסיים את הסיבוב מתחת לקו האדום, בהחלט תסריט בלתי נסבל
    הרצליה לא שוס גדול אצלה בבית, ככה שאני לא מאמין שנפסיד. בקשר לניצחון, זה כבר סיפור אחר. הכל פתוח במשחק הזה בסופו של דבר, ורק נקווה להתאושש מהדרבי עם ניצחון מאד מאד חשוב

    אגב, היום אנחנו עשויים להגיד שלום למצטרפת חדשה למאבקי התחתית - הפועל כפ"ס. יש לי תחושה חזקה שאשדוד תנצח, מה שיקרב את כפ"ס בצורה מסוכנת מאד לקו האדום ויכול להכניס את המערכת, שכבר הייתה רגועה מאד, ללחץ
     
  7. Man. United Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/08
    הודעות:
    11
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אפשר להוריד את מסודי לעמדה של חדד, ולפתוח עם עזרן בחוד(גם אם לא הולך לו הוא יחזור לעצמו מתי שהוא). לדעתי זה יכול להיותר הרבה יותר טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/2/08
  8. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזרן פצוע.
     
  9. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    טוב אם זה לא מספיק שהשער של כפיר אדרי החזיר אותנו בגדול למאבקי התחתית אז השבוע אנחנו צריכים להתסדר מול סטיסטיקה כפולה.

    קודם כל לא ניצחנו בבית בשום משחק מאז ה28 באפריל 2007(4-1 על הפועל תל אביב), עברו מאז 12 משחקי ליגה ועוד 3 בגביע הטוטו, 15 משחקים ללא ניצחון בבית, הגיע הזמן!

    ואת מכבי תל אביב לא הצלחנו לנצח מאז שנת 2000 עונת הירידה, 3-1 בכיכובו של סטפן שאלוי, מאז היה גם גמר גביע, 4 משחקי ליגה ובכולם הפסדנו למרות שלא נפלנו מהם בשום משחק להוציא את ה3-0 של סיום העונה שעברה.

    בוקסנבוים חוזר על חשבון שליו מנשה בצדק, שליו מנשה חזר ליכולת של תחילת העונה אחרי כמה משחקים טובים ומקומו שוב על הספסל, אני דווקא מאמין שהיום זה היום של תומר חמד לשבור את הקרח, בהצלחה.


    אנחנו עלולים למצוא את עצמנו במצב איום ונורא במקרה של הפסד וניצחון של הפועל\אשדוד שבהחלט צריך לקחת בחשבון.

    לעלות בטירוף כמו נגד סכנין, רק זה ישאיר את כל הנקודות בבית.

    עזרן פצוע, כנראה שהוא לא יהיה בסגל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/2/08
  10. Man. United Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/08
    הודעות:
    11
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד משחק מענין יהיה בבלומפיד, בין הפועל המשתפרת, שמגיע אחרי האופריה מהדרבי - לבין מכבי חיפה המאוכזבת, אחרי שהפסידה בטדי 1-0 ויצאה רשמתי מהמירוץ(לא שאני חושב שהיה לה סיכוי).הפועל רוצה ניצחון שלישי רצוף על מנת לברוח עוד מהתחתית הבוערת. חיפה רוצה ניצחון במאבק על המקום השני. יהיה מענין.

    *אה נכון צודקים. הם החליטו לתת לו מנוחה, למרות שביומים האחרונים הוא עשה אימונים מלאים. בכל מקרה שעזרן יחזור, זה מה שאני חושב שלוין צריך לעשות(אם ישאר http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx )
     
  11. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    Raulito,
    כמה שטויות בהודעה אחת.
    "באו לטדי עם האף למעלה?"
    איפה אתה חי תגיד לי? הם בסך הכל אמרו שאפשר לנצח את בית"ר בטדי(עובדתית).
    "זה יפה לומר שפעם המצב היה פער של 13 נק' לטובת בית"ר וחיפה של שלמה שרף חזרה. נכון, היו דברים מעולם, אבל רואים שכאן זה ממש לא אותו סיפור."
    אם לא ראית את חיפה של אותה עונה, איך בכלל אתה יכול להגיד דבר כזה?

    וסתם לידיעה כללית, בוקולי נמצא בכושר טוב מאז שעבר למרכז השדה. הוא כובש, מבשל, נלחם הרבה יותר, השחקן היחיד שאי אפשר להגיד עליו מילה רעה אחרי רוב המשחקים.
    למשומר יש יכולות הגנתיות טובות, אבל כמו שאמרתי בעבר-משחק בלי חוכמת משחק ובלי ביטחון.
    קטן כמובן זה כבר סיפור אחר, אבל גם על מס' שחקנים בבית"ר תוכל להגיד את אותו הדבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/2/08
  12. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    לא קשור. עזרן סובל מדלקת כרונית בגיד בברכו, ולכן הוא לא כשיר היום. עזרן צפוי לטוס השבוע לבלגיה ולהיבדק אצל פרופסור מרטנס, שיחליט האם הוא צריך לעבור ניתוח. אם הדבר אכן יקרה, ככל הנראה עזרן גמר את העונה.

    בשביל מה עושים פריויואים? בדיוק בשביל המידע הספציפי שחסר לך.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏23/2/08
  13. Man. United Member

    הצטרף ב:
    ‏21/2/08
    הודעות:
    11
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תגיד לי מה קשור. הבנאדם עשה שני אימונים מלאים ביומיים האחרונים והוא יכול לשחק, אז הצוות המקצועי החליט לשמור אותו ולא לסכן אותו ולהחמיר את הפציעה עד שיבדק אצל מרטנס.

    ואל תנסה לעקוץ, לא חסר לי שום מידע, פשוט לא שמתי לב שהוא פצוע. אני לרוב עוקב אחרי הליגה האנגלית כי היא יותר מענינית, אבל גם אחרי הליגה שלנו אני עוקב.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אז להבא תקרא את הפריוויוים ואני מבטיח לך ששום מידע לא יחסר לך.

    בני יהודה בדקה ה-90 מגרדת תיקו מקרית שמונה.. הרבה מזל לכתומים. הבנתי שבני יהודה שוב לא היו טובים, התיקו הזה מאוד מחמיא להם, ואולי לגרד תיקו בדקה ה-90 זה בדרך כלל סיבה להרגשה טובה אבל לבני יהודה אין שום סיבה לחייך, הם ממשיכים להיראות רע, נקודה אחת זה כלום. כל מה שנותר לה זה להתפלל שהתוצאות היום בתחתית יהיו לטובתה.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    Igi,
    חיפה באה לטדי ובמקום לתת 200% במשחק שהוא כמו הזדמנות אחרונה, היא שיחקה בעמידה, אף אחד לא בא לקבל את הכדור, מלבד ההחמצה של אפק לא היה שום מהלך מעניין של מכבי חיפה. כל שחקן שקיבל את הכדור מסר לאחור.
    את מכבי חיפה של שלמה שרף אני לא ראיתי, אבל את מכבי חיפה של היום אני כן רואה. אם היא ונתניה היו משחקות בליגה אחת נגד השנייה, לא בטוח שהירוקים של רוני לוי היו זוכים באליפות, גם נגד קבוצות אחרות שהן לא בית"ר חיפה מתקשה להביע עליונות, היא מנצחת את הנמושות של הליגה(בני יהודה, אשדוד, אנחנו אולי היום, מכבי), אבל את מכבי פ"ת שהייתה בכושר טוב, את ק"ש, סכנין ונתניה היא נראיתה חושך.
    בוקולי נותן עונה טובה? זו דעתך, זכותי לומר שהוא חלש, זה מה שאני חושב. מקשר ברמה שלו אתה מצפה ליותר משני שערים בשלב כזה של העונה. לחימה, זה שם המשחק של בוקולי. את המהלכים שראית ממנו בשנתיים הראשונות בחיפה, שהוא היה משגע מגנים וכובש המון, אנחנו לא רואים.
    משומר הוא בדיחה, דיי. קיויו מנתניה עשה ממנו צחוק, כל שבוע הוא עושה את הטעות שכמעט וחיפה משלמת עלייה. גם שהוא היה בתקופה טובה יותר יחסית ולא היה חסר ביטחון, מגן עם משחק הגנה יציב הוא לא היה. הוא משרה אי שקט בחלק האחורי ועושה המון חורים.
    תמשיך להיות בבועה שהכל חיובי אצלכם, זה בסדר. המציאות לא תמיד קלה, מי כמוני יודע עם הפועל.

    * שער נפלא של אלירן עטר נתן לבני-יהודה תקווה שאולי אפשר להישאר. היא צימקה את הפער מהפועל ל6 נק'. ק"ש הייתה חלשה מאוד פרט לשער שלה. למרות שבן-שמעון ניסה לרענן את השורות בעזרת שהחליף שחקני התקפה בשחקני התקפה אחרים(בלו ועמאשה), הקבוצה שלו לא הטיבה לשחק, לא הייתה יצירתית ואפילו התבנקרה. רוב הדקות בני-יהודה לא האמינה בעצמה והשער שלה הגיע דיי במזל. אלי כהן היה חייב להעמיד קבוצה לוחמת יותר, רוב המשחק הם שיחקו בהליכה ולא עשו שום עבירה. אם שחקן כמו אלי ביטון כשיר(הוא לא הקיצוני המושלם, אבל לבני-יהודה גם ככה אין יותר מדיי אופציות), הוא חייב לשחק.