מחזור 20 בליגת העל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏12/2/04.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    על שתי הקבוצות במשחק היום בבית שאן אפשר להגיד- פראייריות!
    על פ"ת ניתן לומר זאת בגלל שהם הובילו כבר 2-0 והיו צריכים להיות מרוכזים עד לדקה ה- 65 בערך והמשחק היה גמור וגם נצרת. אבל ההגנה עשתה שטויות, רפי כהן שלא מתאים לו לאחרונה לשגות עשה פאול מטומטם- ממתי יוצאים לגליץ' לשחקן ברחבה כשוער?!! יורדים עם הידיים לכדור! אני לא מבין איך כהן חשב להוציא את הכדור כשהגוף שלו פונה לכיוון הנגדי ורק הרגל נשלחת להפיל את החלוץ. אבל כאוהד של מכבי חיפה כבר סבלתי לא פעם ולא פעמיים מכך שרפי כהן תמיד יותא עם הרגל... וכשראיתי אותו עושה זאת היום היו לי פלאשבקים של חרדה.
    וכאן מגיעה הפראיריות של נצרת- פ"ת החזירה לנצרת את המשחק עטוף בסדין משי עם שני פנדלים לא מחויבי מציאות ועוד שער עם טעות במלכודת הנבדל (או טעות שופט. אני חושב שהיה נבדל) ונצרת כבר הובילה 3-2, בדרך לניצחון שני רצוף שיפתח את התחתית. אבל אז, עוד טעות בהגנה העלובה, אמנם לא טעות פטאלית שגורמת לאוהד נייטראלי לתפוס את הראש ולא להאמין כמו בגול של ארצג שההגנה פשוט הסתכלה על מלך שערי הליגה אפילו שהיה לשני הבלמים פור גדול והמון זמן להרחיק, אבל גם הגול השלישי נבע מטעות לא קטנה. ואחרי השוויון, עוד 25 דקות לסיום כשהם משחקים מול 10 שחקנים שלא ממש עשו משהו היום (למרות שהיו להם כמה הברקות, לכחולים של פרדי דויד), נצרת לא ממש סיכנה את שער פ"ת עד הסיום כמו שהיו מצפים מקבוצה ביתרון מספרי שנלחמת על חייה בליגה.
    שייע צדק בסיום- נצרת עשתה תיקו מול קבוצה יותר טובה, אבל הוא ושחקניו ללא יוצא מן הכלל מטומטמים שלא השכילו לנצל את היכולת הירודה של פ"ת ואת היתרון המספרי לניצחון.

    כפי שהבטחתי, מחר, סיכום המחזור.
     
  2. שלומי אדרי Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/03
    הודעות:
    106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לירון זרקו היה השחקן שיצא פרדי שינה את שיטת המשחק השחקנים לא היו מתואמים מתפרצת של נצרת יציאה גרועה של כהן שאני אשית הייתי מעדיף שיהיה גול של טיטי מאשר שרפי ירוחק
    אברמוב פשוט לא שוער .

    בושה מה שהיה עם העמוד התאורה .
     
  3. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מבחינת עניין היה משחק לא רע,אני חושב שלולא ההפסקת חשמל,פ"ת
    היתה ממשיכה את המומנטום,ומנצחת,ולא נראה לי שאנשי נצרת כיבו
    בכוונה את הפרוז'קטור.
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    היה משחק מצויין אתמול,כל פעם שאני רואה את ארצג אני בוכה על זה שחיפה לא הביאו אותו במקום את פלופז,איזה שחקן...יודע לעשות הכל,למסור לבעוט לעבור והכל בסטייל.

    בוקולי לדעתי גזל שני נקודות לאחי נצרת שיכלה לצאת ללפחות 10 מתפרצות קטלניות אבל הוא החליט להחזיק בכדור ולאבד אותו רוב הפעמים,חבל כי הייתה יכולה להיות תוצאה הרבה יותר גדולה ואחי נצרת יכלו לזכות ב-3 נקודות במשחק הזה.

    בקשר לחיפה,הם שיחקו על הפנים וזאת לא פעם ראשונה או שנייה או 16 העונה אלא כמעט כמו כל משחק וזה נמאס.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    דווקא הצ'כי של חיפה לא היה נורא כל כך.

    מי שהיה חושך בחיפה היה ג'ובאני רוסו וכמובן שרוסו על הפנים חיפה שווה לכלום וחיפה הייתה חלשה מאוד אבל יש לה מזל שהיא שיחקה נגד קבוצה פראיירית שהייתה יותר אומללה ממנה. במחצית הראשונה פ"ת היה לא רעים בכלל אבל לא ניצלו זאת בשביל לכבוש וחיפה בהתקפה אחת עשו שער. במחצית השנייה 2 הקבוצות היו על הפנים וחיפה שוב עשתה שער בהתקפה בודדת בבעיטה חופשית מפאול שבכלל לא היה.

    שהלוזונים ימשיכו לזכות בגביע הטוטו, לוזרים.
     
  6. DaMaGe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/04
    הודעות:
    240
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לוזרים?! יש להם את ההתנהלות הכי טובה בליגה!!! הכי טובה!!! יותר משחר, יותר מגפני, יותר מתאומים ויותר מלוני (טונס)...!!!
    זה שהם נתנו משחק לא טוב לא אומר שהם לוזרים פראיירים...אין להם סגל כל כך משובח...
    יש להם את אלברמן, גולן, טועמה (לא משהו בכלל), תקווה (לא משהו), מגמאדוב ובן יוסף (אין לי מושג איך הוא הגיע לנבחרת)...והם בכל זאת משחקים יפה, יש להם את המאמן הכי צעיר בליגה, אבל הוא מתאים להם כמו כפפה ליד.

    אתם לא זכיתם בגביע טוטו. שב"ש יהיו יותר טובים, נדבר אחי.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    יואו................... גביע הטוטו... איזה בעסה.

    בינתיים אנחנו מקום 2, הם מקום 7. יותר מזה לא צריך להגיד שום דבר.
     
  8. DaMaGe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/04
    הודעות:
    240
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הם משחקים יפה, אתם לא, בונקר, זה השם השני לב"ש, ואתם עוד קבוצת צמרת, לא יאומן.
    ואתה רוצה להגיד לי שאתה לא היית רוצה גביע טוטו?!
    אתם אחת הקבוצות הכי עניות בליגת העל, משמע: אם הייתם זוכים בגביע הטוטו, הייתם מקבלים הרבה כסף.
    מה שהיה יכול לסדר אותכם קצת.

    ותאמין לי שאם פ"ת הייתה פותחת את הליגה יותר טוב, היא עכשיו הייתה מעליכם...
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    ברור שלא הייתי מתנגד לזכות בגביע הטוטו אבל אני מעדיף הצלחה בליגה מאשר זכיה בגביע הטוטו.

    ואחד שמחשיב את עצמו כמבין בכדורגל לא משתמש במילה "אם....." אין אם מה שקרה קרה.

    ונכון שאנחנו לא משחקים יפה אבל אני בתור אוהד הקבוצה שהולך לכל המשחקים רוצה לראות נ-י-צ-ח-ו-ן, ניצחון עושה לי הרגשה הכי טובה בעולם ולא מעניין אותי איך.
     
  10. DaMaGe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/04
    הודעות:
    240
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בעעעעעעעעעעעעעעע, ב"ש לא משחקת יפה, ליתר דיוק, משחקת מגעיל!
    והלוואי שהוא באמת יחתום אצלכם ל-5 שנים (!המהלך הכי מטומטם שראיתי בחיים שלי!), יפרק אותכם, ובע"ה, יוריד אותכם ליגה...בונקררררר!
     
  11. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אתם כל כך מתלהבים מהלוזונים? בסדר יש להם תקציב מאוזן, אבל הישגים? בהתאם.
    לפני כמה זמן אם אני לא טועה לוזן הצהיר "אליפות בפ"ת עד 2000 או משהו כזה". לפני כמה ימים קראתי אותו מבטיח בעיתון "עד 2034 נעשה הקפה עם הדגל". פששש נשמע טוב.

    מכבי פ"ת עמוק באמצע הטבלה, יותר קרובה לתחתית מלצמרת. אז יופי הם זכו בגביע הטוטו, אבל חוץ מהמפעל הלא שימושי הזה (ואני מדבר מנסיון כי שנה שעברה אנחנו לקחנו) אין להם כלום.

    זה ששחר מוכן להשקיע יותר כסף מכיסו לא אומר שהניהול שלו פחות טוב משל לוזון. עם יציאות כמו של לוזון הוא לא מתקרב לקרסוליים של שחר.
     
  12. DaMaGe Member

    הצטרף ב:
    ‏11/1/04
    הודעות:
    240
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שחר מוציא הון מהכיס שלו, יותר מכל אחד אחר.
    אבל הוא לא מקשיב לאוהדים...! זה מה שעושה אותו למס' 2... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
    אבל לשחר לא אכפת מחיפה, אכפת לו מכסף, כסף מליגת האלופות וכל החרא הזה...

    הלוזונים מוציאים הון מהכיס שלהם, בנוסף לזה שהם מקשיבים לאוהדים, קונים ךהם דגלים ותופים...
    וזה מה שעושה אותם למס' 1!
     
  13. אורן04 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/8/02
    הודעות:
    458
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תגיד מה שאתה לא יודע, ההנהלה של מכבי חיפה עושה לא מעט בשביל האוהדים, דברים שאין לך מושג מהם.

    ומה נראה לך ששחר מרוויח ממכבי חיפה? הוא מוציא מליונים. זה שלפעמים נופלות לידיו הזדמנויות להרוויח כסף מליגת האלופות או ממכירת שחקנים שממילא רוצים להתקדם לא אומר שלא אכפת לו.

    הלוואי שלכל הבעלים היה "לא אכפת" כמו שחר.
     
  14. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עכשיו לפרויקט סיכום המחזור:
    מעתה ואילך לכל מחזור אנחנו נקבע כאן את המנצחת הגדולה של המחזור, המפסידה הגדולה של המחזור, התוצאה המפתיעה של המחזור, רגע המחלוקת והשערוריה של המחזור (יכול להיות אותו דבר), 3 המאכזבים של המחזור ו-5 השחקנים הבולטים של המחזור. אתם לא חייבים לתת בדיוק 3 מאכזבים למשל, אבל מה שכן, חובה עליכם לנמק את הטיעונים שלכם.

    אני אסכם בעצמי תחילה:
    המנצחת הגדולה של המחזור- מ.ס. אשדוד: הקבוצה שהחלה את העונה בסערה ובסיבוב שלם לא ניצחה וירדה עד למקום שבו נאבקים חזק על הירידה, ניצחה השבוע שוב, אבל יותר מכך, היא עשתה זאת מול יריבה קשה בתחתית- בית"ר ירושלים, ובגלל שגם מכבי נתניה הפסידה אשדוד יכולה לעצור לרגע ולנשום כשבינה ובין הקו האדום מפרידות כבר 6 נקודות. אני לא אומר שאשדוד נשארה בליגה על בטוח וברור שיצטרכו לתת שם את כל הנשמה עד הסוף אבל המוראל עלה, זוהר משחק טוב וכובש, קאקו מתברר כרכש חכם גם כן, והשוער הפיני וינדר מעניק יציבות להגנה חסרת היציבות ויש שקט במערכת. נראה עד מתי, אבל בכל אופן השבוע הם המרוויחים הגדולים.
    המפסידה הגדולה: בית"ר ירושלים, בהתאמה. בית"ר המפסידה הגדולה בגלל שהיא לא במצב כמו של אשדוד היום. בית"ר הגיעה מעודדת אחרי פסטיבל נימני והניצחון על מכבי ת"א, למשחק מול יריבה שעל הנייר פחות טובה ממנה כשעל הכף לא 3 נקודות אלא 6 כמו שאומר הביטוי מאחר ואלה לא רק 3 שבית"ר הייתה יכולה להרוויח אלא גם ה-3 שאשדוד ברחה ממנה, ובמקום לנצל את המצב (ביננו, אין לבית"ר כמעט "משחקים בטוחים" היום) ולאסוף 3 נקודות הירושלמים הציגו משחק נרפה ובמקום פער של 7 נקודות על נתניה, עכשיו 4 בלבד, ובית"ר במצב קשה, קשה.
    התוצאה המפתיעה של המחזור: אז אמנם בליגה שלנו אין הפתעות אבל אני לא האמנתי שמכבי ת"א תחזור מהדרבי גאה כל כך עם חזה נפוח אחרי שהביסה 3 - 0 את הפועל תל אביב שכבר טענה לכתר. אם לא הייתי מעריך את החשיבות של הנקודות בתחתית יותר מאשר בצמרת הייתי נותן למכבי ת"א את תואר המרוויחה של המחזור כי מלבד ניצחון ביתי אחרי תקופה ארוכה יש כאן גם אלמנט של שיחרור לחץ עצום מההנהלה והשחקנים מצד האוהדים והתקשורת. אם וכאשר מכבי ת"א יגיעו למשהו העונה, אין ספק שזוהי אבן דרך מרכזית.
    השערוריה- בשתי מילים: אדהם שביטה. למה אנשים צריכים לחשוש שפנס תאורה יתפוצץ להם על הראש כשהם באים לראות את הדרבי? ולמה אף אחד לא עושה כלום?!
    רגע מחלוקת: נצרת בהתקפה, פ"ת יוצאת לנבדל ולטעמי מותירה 3 שחקנים ירוקים אחרי קו הנבדל, בנטו מקבל את הכדור ויורה לחיבורים. שריקה לא הייתה.
    שלושה מאכזבים: 1. הגנת הפועל ת"א ושביט אלימלך. בפריויו למשחק ציינתי שהפועל ת"א לא ספגה במשחקיה האחרונים והענקתי שבחים להגנה, אך הכל התפוצץ בשבת מול מכבי ת"א, שצריך לבדוק מתי לאחרונה כבשו 3 במשחק אחד. אלימלך נתן למכבי ת"א יתרון במתנה עם ההגבהה של רייס וזה שיחרר את מכבי ת"א והלחיץ את ההגנה האדומה שחשבה שיש לה על מי לסמוך, והלחץ התבטא בשני שערים עצמיים אומללים עד לסיום.
    2. רפי כהן. השוער ששיחק טוב במשחקים האחרונים החזיר את נצרת מהקבר במו רגליו. לעולם לא יוצאים ל 1 על 1 עם הרגל!!! פ"ת משלמת בשתי נקודות יקרות, כהן בשתי פרמיות (גם שבוע הבא).
    3. אוהד כהן. סליחה שאני מאוכזב רק משוערים אבל כהן היה אשם בשער של בנאדו עם יציאה גרועה וגם את השער של רוסו מהבעיטה החופשית היה יכול לאגרף אם היה בוחר לעשות צעד הצידה ואז לזנק ולא לזנק בהתחלה למרחק שאין לו סיכוי להגיע אליו.
    המצטיינים: כמובן שבליגה שלנו יש לקחת את התואר הזה בעירבון מוגבל אבל דוידוביץ' מנע מספר נסיונות כיבוש של פ"ת ושמר על היתרון של חיפה ועל ראשי שחקני ההגנה מהגיליטינה שהיו חוטפים על הראש לולא הוא. גם קאקו וזוהר במצטיינים כשהם מוליכים את אשדוד להישארות בליגה ביכולת טובה מול בית"ר.
    וזהו, כמו שאמרתי לא חייבים ממש 5 מצטיינים.
    מחכה לראות תגובות ואת הסיכום שלכם.



     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/04
  15. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    המנצחת הגדולה של המחזור זאת מכבי חיפה שסוף סוף פתחה לה פער של יותר מניצחון (4 נק') משער הליגה ונראה שעכשיו שהפער הוא כבר לא 1-2 נקודות יהיה הרבה יותר קשה להדביק את החיפאים חיפה הסתפקה במשחק חלש שלה כדי לנצח את מכבי פ"ת בחוץ.
    הלוזרית של המחזור היא הפועל ת"א, שהייתה בתקופה יוצאת מן הכלל ונעצרה דווקא במשחק יוקרתי מול מכבי ת"א בדרבי, מכבי ת"א היא קבוצה שהעונה לפחות עד עכשיו זה לא ממש בעיה לא להפסיד לה, יש לה כבר 5 הפסדי בית והקבוצה נראית על הפנים וזה הופך את הפועל ת"א ללוזרית יותר. עכשיו גם מכבי חיפה ניצחה כאמור והפער בין חיפה להפועל ת"א שוב צמח.
    התוצאה המפתיעה של המחזור זה המשך ישיר מהסעיף הקודם, מכבי ת"א קבוצה חלשה למדי, קבוצה שאפילו קהל תומך בקושי יש לה הצליחה לנצח בקלילות את הפועל ת"א שהייתה בפורמה מצויינת עד למשחק הזה.

    המאכזבת שלי היא כל קבוצת נתניה שנכנעה בביתה כבר בפעם השלישית העונה הפעם לבני סכנין והדרך לליגה השנייה נראית קרובה מאוד מאוד.
    המצטיין אין לי משהו מיוחד אבל צריך לציין את דוידוביץ' וזוהר מהסיבות שגל ציין.

    השערורייה אני מצטרף לגל אין לי מה להוסיף.