מחזור 20 בליגת העל - תל אביב אדומה, טייק טו!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏15/2/08.

  1. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    2-1 שנותןם לנו אויר לנשימה..
     
  2. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    משחק רע מאוד שלנו, אין תנועה, אין מהירות, אין מצבים, אין כלום.
    קבוצה שמגיעה מפורקת, אחרי שספגה ממכבי תל אביב רבעייה, באה לקריית אליעזר ולוחצת עלינו ברבע השעה האחרונה. אני ממשיך לטעון כי רוסו טוב רק כשהוא באמצע, באגף הוא פשוט לא יעיל.
    אני מקווה שהפציעה של חרזי לא חמורה במיוחד, משום שמימון לא נראה מספיק טוב על מנת לפתוח במשחק כה חשוב מול בית"ר. עם היכולת הזאת, אני מקווה מאוד שהמשחק מול הירולשמים יידחה, פאנטיני צריך עוד זמן להסתגל לשיטת המשחק שלנו, וככל שישחק יותר כך יישתפר. כך לפחות אני מקווה ומאמין.
     
  3. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    שי, רוסו שיחק כמעט כל העונה באגף... פשוט משחק לא טוב שלו(וגם של רנאטו ולימה).
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    דקה 78 כבר חשבתי האם להפסיק לצפות במשחק הזה. אחרי זה נכנס איתי שכטר ויחד עם יחיאל צגאי, מכבי נתניה נתנה דקות טובות של כדורגל. כשאיתי שכטר עולה מהספסל, הוא נראה קטלני. חבל מאוד שהוא לא יכול לשחק ככה כשהוא פותח.
    השער הראשון של מכבי נתניה הדגים במעט את הכשרון של דלה ימפולסקי. עבר את השחקן והניח על הרגל של יחיאל צגאי כדור מהסרטים, כשהאחרון רק צריך להניף את הרגל ולבעוט לפינה הרחוקה.
    שער השוויון של הפועל כפר סבא הגיע בדיוק בצורה שממנה כה פחדתי. מאור מליקסון עובר את קלימי סבן ושולח כדור עם החיצון היישר לראשו של ביל גונזאלס. אולי השחקן הישראלי היחידי בכדורגל הישראלי שבאמת מסוגל למהלך שכזה.
    השער השני של מכבי נתניה הגיע, איך לא, מבישול של יחיאל צגאי. כדור יפה שלו לפרנסיס קיויו הסתיים בשער. מה שבאמת מיוחד בשער הזה, הוא שהנגיחה הייתה ממרחק של 11 מטר והעצמה הייתה חזקה יותר מאשר עצמת ההגבהה. שער שני בשלושה משחקים לע'מלק. רק שימשיך ככה.

    הרגע המרגש, מבחינתי, היה לראות את אמיה טגה שוב רץ על הדשא. הפעם בעמדה קידמית יותר.

    אחרי 801 דקות שבהן הרשת של לירן שטראובר לא רעדה, זה הגיע. ואתם יודעים מה? אני שמח. במשחקים האחרונים הקבוצה נראתה יותר מדי מתלהבת מהקטע הזה ואם לחטוף שער, אז כמה נחמד שחטפנו אותו דווקא במשחק חוץ שלאחר מכן גם ניצחנו אותו.

    אז כמו שאמרתי כבר, בסיבוב הקודם הפסדנו את המשחק לבית"ר ירושלים כבר בהתמודדות מול הפועל כפר סבא. הפעם כל החרבות מצוחצחות לקראת משחק העונה.
     
  5. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    http://www.asoccer.co.il/fmisrael/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  6. שגיא Guest

    אכן רוסו כל העונה היה באגף. היום כולם סבלו ממשחק חלש, ולא חלש כמו שהיה אנמי. כאילו כולם ברחו מהאחריות ואף אחד לא היה מוכן לקחת על עצמו את העניינים.

    לגבי הזרים החדשים. פנטאני בהחלט מוסיף מימד שהיה חסר, וזה חלוץ שמטריד הגנות. גם הוא לא היה גדול היום, אבל אני מאמין שבהמשך זה יילך וישתפר. הראה היום כמה מהלכי כדורגל יפים, וטכניקה לא רעה. בעט פעם אחת בעיטה אדירה למסגרת, שאת זה הוא הראה כמה וכמה פעמים באליפות אפריקה.
    רנה לימה גם כן היה לא רע, לא עשה טעויות, אבל גם לא לקח על עצמו מספיק. בתור שחקן קישור מרכזי, חיפה לבוא לקבל את הכדור יותר. רואים שיש לו ראיית משחק ויכולת טכנית טובה עם הכדור. כיאל, שהחליף אותו, היה יותר חלש ממנו.
    עוד שחקן, אמנם לא חדש, אבל גם הוא חזר אחרי היעדרות, זהו פיטר מסיללה. היום לדעתי היה מספר אחת במגרש. בלי טעויות, מצטרף להתקפה בצורה מצויינת, יכולת טכנית אדירה, יציאה פנטסטית מהמקום, ואחד הזרים היותר טובים שהיו פה לדעתי.

    לגבי ההגנה, אני דווקא חושש הרבה יותר ממושמר, מאשר משי מיימון. מיימון, גם כשלא טוב, ידע להרחיק את הכדור שצריך. משומר, לא רק שלא מרחיק שצריך, הוא מנסה דברים שאין לו סיכוי לצאת מהם בשלום. היום הוא היה חלש מאוד וגרם ללא מעט דפיקות לב. אני חושב שאולי יש מקום לנסות להציב את עומרי אפק בעמדה הזו. בהגנה גם ככה משומר היה חלש היום, ואין ספק שבצד ההתקפי אפק יהיה טוב ממנו.
     
  7. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    משומר בהחלט שחקן לא חכם וחבל שכך. יש לו כישרון, אבל הוא פשוט מבזבז אותו עם ראיית משחק לקויה, מיקום גרוע וקבלת החלטות של שחקן שהרגע עלה מהנוער... כמו שאמרתי, חבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/08
  8. LiranSH Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    444
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מתי רוסו שיחק באמצע ? הוא תמיד באגף. רק משחק אחד העונה כשבירם היה מוצהב הוא שיחק באמצע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/08
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    אני מאושר בשביל אלון חזן ואשדוד, מחזיר אותם למאבק ועם חיוך גדול על הפנים, מגיע להם.
    בראבו ענק לבית"ר ירושלים שידעה להגיע למקום לא פשוט ולנצח בצורה כזאת משכנעת, לפחות לפי התוצאה. דברים כאלה אלופה צריכה לעשות. כואב לי על הרצליה ששמטה ניצחון בדקה ה-90... ניצחון היה נותן עוד אוויר לנשימה ועוד 3 נקודות קריטיות במאבק לירידה, מצד שני גיא לוזון ממשיך להיראות חושך עם מכבי פ"ת.
    ובראבו לנתניה על הווינריות, שיש לה מתחילת העונה. נתניה שבוע הבא במבחן אמיתי בטדי, ניצחון שלה שם ילחיץ את הירושלמים בטירוף ויוכיח לכולם שנתניה כן מסוגלת להיות פקטור לאליפות, יהיה מעניין.

    ואגב מצבה של בני יהודה לאט לאט מתחיל להיות קשה.. קשה מאוד.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/2/08
  10. Mehmet Member

    הצטרף ב:
    ‏23/8/06
    הודעות:
    1,425
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סוף סוף......

    אחרי 12 משחקים ללא ניצחון, אשדוד מנצחת סוף סוף את בני סכנין בבית, וצוברת 3 נקודות יקרות מפז.

    במהלך השבוע האחרון רץ קמפיין ברחבי העיר כדי להביא קהל למשחק, ומחירי הכרטיסים הוזלו בצורה משמעותית (25 מבוגר, 15 נוער). הקמפיין בהחלט עזר, והקהל בא בהמוניו, וזכה סוף סוף לראות משחק טוב של הקבוצה. רק חבל שלאחר גול השוויון של סכנין, הקהל פשוט שתק, עד שאשדוד החזירה לעצמה את היתרון.
    עכשיו אני מקווה שהקמפיין יימשך גם למשחק מול כפר סבא בשבוע הבא, ושהקבוצה שוב תנצח, אחרת מה שעשינו היום לא יהיה שווה כלום.
     
  11. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    סכנין יוצאת מהמירוץ למקום השני,לפי דעתי.
     
  12. YANIROSH Member

    הצטרף ב:
    ‏22/3/06
    הודעות:
    151
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אותי לא מעניין סכנין אותי מעניין שננצח מחר בעזרת-השם את הפועל ת"א ונברח קצת מהתחתית,רק רצף של 3או 4 ניצחונות רצופים ירחיקו אותנו מהתחתית.נקווה שמחר ננצח.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    צריך להוסיף מילים טובות על בית"ר. ראיתי את התקציר, משחק חד צדדי, בית"ר בקלות יכולה הייתה לנצח 5-0, מהלכי כדורגל יפים בהחלט, רומולו אחד שהוא חלוץ מדהים, איכותי, זר אמיתי, חיזוק נפלא. שאפו לבית"ר שסוף סוף משחקת כדורגל איכותי, ומשיגה ניצחון מאוד משכנע ומכובד.
     
  14. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    אם מה-12 ימים הקרובים בית"ר תצא עם מלוא הנקודות, הסיפור גמור.
    משחק מצויין שפותח סידרת משחקים רצופים לא קלה, שכוללת 4 משחקים ב-12 ימים.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשצריך להחמיא לבית"ר, אני גם בתור אחד ה'שונאים' יודע לעשות את זה. היא הגיעה בגישה נכונה למשחק והתוצאה משקפת לחלוטין. חבל שק"ש הגיעה לחוצה למשחק, לא ברור לי ממה. הפסטיבל כנראה לא היה לטובתה ופרט לבעיטה של אבידור במחצית השנייה, הם היו חושך מוחלט, הפעולות הפשוטות לא הצליחו להם. עידן טל ואלברמן ניהלו מצויין את המשחק, השני כבש שער אדיר בהצטרפות לרחבה. אלברמן מזכיר את באדיר בשיאו עם הגיחות האלו מאחור.
    בית"ר עברה בהצלחה את המבחן הראשון מתוך שלושה. אני באמת מאמין שהאליפות שלה.

    חיפה לא סיפקה משחק גדול נגד בני-יהודה אבל הניצחון שלה בהחלט מוצדק. פאנטיני נראה לי כמו חלוץ שיעשה עוד בעיות לכל הגנה בארץ. חבל שחיפה התעוררה רק במחצית השנייה, יש לה קישור מוכשר מאוד והם שווים יותר מ4-5 איומים למסגרת במשחק. דווקא את השער בני-יהודה יכלה למנוע, לוקמן היה צריך להרחיק בלי להתמהמה. בוקולי שפעם היה מבקיע יותר שערים, חגג יום-הולדת עם כיבוש, אז מזל-טוב. לשחקנים של אלי כהן הייתה הזדמנות אדירה בדקה האחרונה, אבל הם החטיאו. אני ראיתי אי שקט בהגנת חיפה, משומר עושה שם נזקים כמו מרסלו בריאל מדריד.

    דווקא שהיה נראה שכפר-סבא הולך לנצח, הגיע קיויו ונגח נהדר. השער של צאגאי היה נהדר וגם השער של ביל-גונזאלס היה יפה. בתוצאה היום ראינו בעצם את ההבדל הגדול בין שתי הקבוצות. כפר-סבא שהיא קבוצה עם סגל שחקנים טוב יותר מנתניה בחלק הקדמי, הבקיעה רק 22 שערים ונתניה כבשה 27. כפר-סבא מגיעה למצבים ומחטיאה, ונתניה מכל חצי מצב נותנת גול. אם נתניה העונה לא הייתה מאבדת נקודות סתמיות בבית ולא כושלת במשחק הראשון נגד בית"ר, עוד הייתי אומר שהיא אלטרנטיבה אבל היא לא מסוגלת להיאבק על האליפות, לבית"ר יש גם משחק חסר.

    אחרי המון זמן המזל היה עם אשדוד וחבל לי מאוד על זה. סכנין הציגה משחק לא רע בכלל וסבלה מטעויות שיפוט, כמו פסילת השער החוקי שלה ופנדל שהיה צריך לקבל בוזגלו. הקבוצה של אלישע לוי לא נלחמת כמו בעבר, היא יותר אדישה והיא מחטיאה גם יותר, אני מקווה לראות אותה בסיבוב השלישי באותה יכולה שהציגה בתחילת העונה. אצל אשדוד קיים שיפור בחלק האחורי, בנוסף יש לקבוצה את מקרייב שבמשחק הראש הוא פשוט מצויין, כל הרמה לכיוון שלו היא גול.

    הרצליה אומנם ספגה שער עצמי מטופש מאוד בדקה האחרונה וצריכה להיות מאוכזבת, אבל היא לא הציגה משחק כזה גדול, תיקו היה משקף יותר. פ"ת החמיצה מצב בשער ריק כאשר דמארי כבר השאיר את השוער מאחור ובעט חלש מידיי, וגם פנדל של לירן כהן נהדף מצויין על ידי ניצן. שתי הקבוצות היו בינוניות מאוד. אני לא מבין את לוזון, למה לעלות עם שלושה גרזנים מאחור? למה לא לשתף את אובוקה - לשחק 4-4-2 ולא להפיל את כל העומס על לירן כהן? קדוסי בהתקפה בוודאי לא יזיק.