מחזור 20 בליגת העל: הפועל ת"א מעל הקו האדום

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Sir Alex Ferguson, ‏4/2/05.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    טוב... זה משחק העונה. הליגה כבר לא מעניינת אף אחד. האליפות סגורה זה לא באמת אכפת מי תסיים מקום 2 היא בכל מקרה תעוף מהר מאירופה ורק בתחתית עדיין יש עניין. רק חבל שאנחנו נמצאים בתוך הסיפור הזה. לא פעם אמרתי שלדעתי כדורגל זה אך ורק שואו לקהל. קבוצה בלי קהל אין לה זכות קיום וזאת הסיבה שאנחנו (וגם הפועל ת"א) צריכה להיות למעלה. הפועל ת"א קבוצה גדולה, אנחנו לא אבל אנחנו הקבוצה הכי גדולה אחרי מכבי חיפה, מכבי והפועל ת" ובית"ר ירושלים. אין אף קבוצה בארץ חוץ מה-4 שציינתי עכשיו שמסוגלות להביא 20,000 איש למשחק. אין אף קבוצה שמביאה למשחקים כמות של יותר מ-4,000 איש. אין אף קבוצה שיכולה להביא למשחק חוץ יותר מ- 1,000 אוהדים. אנחנו כן ואנחנו נביא לבלומפילד בסביבות ה- 2,000 אוהדים כי זה משחק על החיים. זה משחק שאם אנחנו נפסיד אותו אנחנו בצרות כי הפועל יכנסו לטירוף ולתקופה טובה שלצערי נראה ממנה רק אבק. אז אנחנו חייבים לחזור עם ניצחון כדי להשאיר את שייע איפה שהוא עכשיו ובעזרת הקהל שלנו אני מקווה שזה יקרה. גם בצד השני יהיה הרבה קהל, 8,000 מינימום. זה יהיה משחק שיגרום לכולם להבין ששתי הקבוצות האלה צריכות להיות הצמרת הכדורגל הישראלי עם כל השנאה שיש לכולנו להפועל ת"א אבל ככה זה צריך להיות.
    מי שלא באר שבעי פשוט אין לא מושג מה זאת עיר של כדורגל. עיר של כדורגל יש רק אחת והיא באר שבע. התכונה שיש פה זה דבר שבלתי יאמן, דבר שאני לא יכול לתאר. זה דבר שלא ראינו פה מאז גמר הגביע ולפני כן מאז משחק העלייה. ואנחנו לא בית"ר/ מכבי חיפה/ מכבי ת"א שיש לנו קהל בכל חור בארץ וככה זה לא בעיה למלא מגרשים. לנו יש קהל רק מבאר שבע ולהביא 1,000 אוהדים למשחק חוץ ביום ראשון ב- 20:40 בלילה זה סיפור, סיפור גדול. אבל צריך לשכוח מצבא, עבודה, אישה, חברה, חברים, ולא יודע מה... כל באר שבעי שיכול שיגיע למשחק וכך זה יהיה. אתם פשוט לא יודעים מה הולך פה. מודעות בכל חור, רדיו דרום לא מפסיק לדבר על המשחק הזה. עושים הכל כדי שיגיעו כמה שיותר אוהדים. באר שבע היא עיר של כדורגל, באר שבע מקומה בצמרת הליגה ונוצר מצב בגלל אנשים בני זונות שהקבוצה שלנו שקעה, נוצר מצב שהאוהדים שלנו ברחו מהמגרשים. אני מקווה שביום ראשון זה יהיה תחילתה של תקופה. תקופה שתחזיר את החיוך ללחיים של עשרות אלפי האוהדים שיש לקבוצה הזאת. אין לי מה לדבר מקצועית. הפועל קבוצה טובה אנחנו גם פשוט השאלה זה מי יצליח לעמוד תחת הלחץ. זה לא יהיה משחק כדורגל. זאת תהיה מלחמה. מלחמה על ההישרדות ומלחמה ביציעים. אני שייך להפועל באר שבע. הלב שלי אדום, והחיים שלי זה הפועל באר שבע, יש אלפים כמוני. ובבקשה בבקשה... שלא נחזור עם דמעות ביום ראשון. קדימה באר שבע.
     
  2. אסף שקד Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/04
    הודעות:
    51
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מאת שמוליק קלדרון ואסף שקד
    באדיבות אתר בית"ר.נט


    דרור קשטן ושלומי ארבטמן חוזרים לאיצטידון טדי לפגוש את קבוצתם לשעבר. שמוליק קלדרון ואסף שקד מביאים לכם את כל הפרטים לקראת המשחק המסקרן הזה; הנוער יארח את הפועל פ"ת, ונערים א' יארחו את הפועל ת"א; עידכון מזג אויר בכתבה עצמה

    ליגת העל, מחזור 20
    מקום: איצטדיון טדי.
    תכולה: 21,600 צופים.
    תאריך: 05.02.2005
    שעה: 20:45
    מחירי כרטיסים:
    נוער/חיילים – 40 ש"ח
    מבוגר – 80 ש"ח
    שופט: שי שטרית
    מזג אוויר צפוי: מעונן, גשום, כ – 3 מעלות צלזיוס.

    תעודת זהות

    נשיא: מאיר שמיר
    יו"ר: ליאור שחר
    מאמן: דרור קשטן
    אליפות: 1955, 1959, 1960, 1961, 1962 , 1963
    גביע: 1957, 1992
    גביע הטוטו: 1986, 1990, 1991

    הפועל פתח תקווה
    הפועל פ"ת המחודשת בעמדה הקריטית ביותר, עמדת המאמן, מגיעה לטדי בקור העז ותנסה להשיג ניצחון נוסף על בית"ר בחוץ העונה. העונה הקבוצות נפגשו כבר 4 פעמים והתוצאה מאוזנת. 2 תוצאות תיקו (0:0 ו – 1:1) בשלב הבתים בגביע הטוטו, ניצחון בטדי לפ"ת במסגרת רבע גמר גביע הטוטו (3:0) וניצחון היסטורי של בית"ר באורווה שהגיע לאחר תקופה ארוכה , במשחק במסגרת המחזור ה - 9 של ליגת העל (3:1).

    קבוצתו של קשטן נמצאת בתקופה מצויינת למרות ההפסד לנצרת עילית במחזור הקודם. מקבוצה שנאבקת על חייה בליגה הפכה לקבוצה שפניה למעלה עם שאיפות להגיע למפעל אירופי. בשישה משחקים אותם ניהל קשטן השיגה קבוצתו 5 ניצחונות (אחד כאמור בגביע הטוטו נגד בית"ר) והפסד בודד. מאזן מצויין לכל הדיעות. ראוי לציין שקשטן לא שינה את הסגל פרט להחתמת 2 שחקנים שהיו במו"מ עוד מלפני שנכנס לתפקיד. אחד מהם הוא הקשר הארגנטינאי, אריאל פייטרס, שערך את הופעת הבכורה בשבוע שעבר, ולמרות הפסד קבוצתו היה נקודת האור הבודדת בפ"ת. קשטן ייתן לבחור הצעיר הזדמנות נוספת גם נגד בית"ר. השני הוא החלוץ האוקראיני, אולג מוזגובוי, שעדיין בתהליכי התאקלמות בקבוצה.

    בתקופתו של דרור קשטן ישנם מספר שחקנים שפורחים ומראים יכולות מצוינות כשהבולט בהם הוא הקשר, עומר בוקסנבוים. הקשר הצעיר שעשה דרך ארוכה ממחזיקת גביע המדינה מלפני שנתיים, הפועל ר"ג, למכבי חיפה, שם ראה בעיקר ספסל ונענה להצעה של פ"ת לשחק בשורותיה. בתקופתו של פרדי דוד קיבל הזדמנויות מועטות אך קשטן ממצה מהקשר המצויין כל שביב של פוטנציאל והתוצאה משחק מלא מרץ של הבחור הצעיר, מנהיגות במרכז המגרש, לחימה ללא פשרות ולקינוח - שני כיבושים ובישול בששת המשחקים שקשטן ניהל בכל המפעלים.
    שחקנים נוספים שמראים שיפור ויציבות הם זאב חיימוביץ', הבלם הצעיר (בן 21) שהגיע מרעננה ובהחלט עושה עבודה מצוינת (אף הבקיע שער ניצחון חשוב ודרמטי בדקה ה – 90 נגד הפועל ת"א). קלמי סבן, מגנה הימני של הפועל פ"ת ונבחרת ישראל בהחלט שווה כל דולר שהשקיעו בו. שחקן מהיר ביותר, קשוח, שורף שטחים רבים, בעל טכניקה מצויינת ומשחק אחראי עושים אותו לאחד המגינים הימניים הטובים בארץ. מן העבר השני של המגרש מוצב אדורם קייסי הותיק, גם הוא שחקן נבחרת ששומר על יציבות לאורך קריירה ארוכה. דרור מנצל את משחק האגפים המשובח עד הסוף וכל מהלך מתחיל מעמדות אלו..
    האחרון הוא כמובן החלוץ המוכשר, שלומי ארבייטמן, שמעלה את מחיר כרטיסו משבת לשבת הודות למרץ הרב שהוא מכניס בקבוצה, לחימה רבה, מוטיבציה וכמובן כיבושים. מאז שדרור נחת במלאבס הבחור הצעיר כבש 3 פעמים (צמד נגד ב"ש ושער ניצחון נגד מכבי ת"א) ובישל פעם אחת. מילים רבות נשפכו על החלוץ שעזב את חבריו מטדי לטובת הפועל פ"ת והשבת ייפגש פנים מול פנים עם המאמן הקודם, אלי אוחנה והקהל הרב בטדי שחצוי בהרגשתו כלפיו. כזכור, במשחק הליגה הקודם היה זה שלומי שהבקיע את השער הבודד לפ"ת, שער שלא עזר לבסוף לקבוצתו שירדה מנוצחת. בשבת האחרונה קשטן הוריד את שלומי לספסל כבר בתחילת המחצית השנייה לאחר אגרוף ששלח הילד לעבר פניו של עמי אזולאי. עפ"י האימון המסכם איבוד הראש של שלומי יוריד אותו לספסל ובמקומו יעלה אולג מוזגובוי, אך ישנה אפשרות שזה עוד מהלך טקטי מבלבל שנוקט בו קשטן.

    אצל קשטן עבודה קשה, התמדה ורצינות הן מילות מפתח ושני שחקנים שילמו את המחיר עקב כך. הראשון הוא ארז אליאב שחזר השנה מפציעה ארוכה ונפצע שוב, החרים את אחת מאסיפות הקבוצה שערך המאמן הקפדן והושעה מפעילות בשל כך ואינו מורשה להתאמן. השחקן השני הוא מנור חסן, כוכבה של הקבוצה, שהורד לספסל דקה לאחר מהלך לא קבוצתי של הבחור ומאז לא רואה הרכב. השבת מנור אמור לחזור להרכב קבוצתו.

    לקשטן יש שתי בעיות מרכזיות איתן אמור להתמודד. הראשונה היא חסרונו של השחקן היציב בקבוצה, הבלם/קשר אחורי אבי יחיאל, עקב צבירת 5 כרטיסים צהובים. אבי יחיאל הראה יציבות ויכולת מצויינת גם בתקופות הפחות טובות של פ"ת העונה ובהחלט מהווה חולייה חשובה במרכז ההגנה של פ"ת. את מקומו של יחיאל בקישור האחורי ימלא יוסי שבחון. הבעיה השנייה היא בעמדת השוער שם רפי כהן מגלה חוסר יציבות וחוסר ביטחון. השבוע אף עלתה ביקורת מצד חבריו לקבוצה שטענו שיציאותיו לכדור לא אחראיות. גם בקהל נשמעות קולות וטענות נגד יכולתו של רפי כהן ורבים רוצים לראות את קובי שאלו ממלא את מקומו. כרגע לרפי כהן יש עדיפות והוא יעלה בין הקורות.

    למשחק שייערך בשעה מאוחרת ובקור עז בטדי צפויים להגיע מספר מצומצם של אוהדי הקבוצה. כ – 70 אוהדים הבטיחו את מקומם ואליהם אמורים להצטרף עוד מספר עשרות שיחדיו יהוו גוש כחול בחלק הדרומי של היציע המזרחי.

    הרכב משוער:
    שוער: רפי כהן
    בלמים: דושקו ג'ורישיץ', זאב חיימוביץ'
    מגנים: קלמי סבן, אדוקם קייסי
    קישור: עומר בוקסנבוים, פאביו אריאל פייטרס/אייל שן, יוסי שבחון, מנור חסן
    התקפה: איליה יברויאן, שלומי ארבייטמן/אולג מוזגובי

    בית"ר ירושלים
    לאחר 2 ניצחונות רצופים, על הפועל חיפה והפועל באר-שבע, הפסידה הקבוצה ביום ראשון למכבי ת"א. אלי אוחנה שפתח עם 3 קשרים אחוריים, סיים בסופו של דבר את המשחק ללא קשר אחורי אחד.
    הזיגזג ביכולת הקבוצה מאפיין בצורה ברורה את בית"ר של העונה, וכעת עם חזרתם לבית, מקווים שחקני בית"ר לנצח את המשחק במגרש בו הם אוגרים את מרבית הנקודות העונה.
    את המשחק האחרון מול הפועל פ"ת ירצו לשכוח גם האוהדים וגם השחקנים בבית"ר, אותו משחק היה בגביע הטוטו בטדי לפני חודש בדיוק, בגשם זלעפות, והפועל פ"ת ניצחה בו 0-3. כעת חוזרת שוב פ"ת עם ארבטמן וקשטן לטדי, והפעם ירצו בבית"ר "לנקום" על אותו הפסד בגביע הטוטו.
    למעשה הסיפור הגדול סביב המשחק הזה מבחינתה של בית"ר, היא הופעת הבכורה של טל בנין בהרכב. בנין לא רק שיפתח בהרכב לראשונה, אלא גם ישתף פעולה עם אבי נימני לראשונה בבית"ר לאחר שהשניים שיתפו פעולה יחדיו במכבי ת"א.
    בית"ר מגיעה למשחק הזה עם 2 חיסורים- אלי ששון ועידן מליחי הקשרים האחוריים שספגו לפני שבועיים כרטיס צהוב חמישי ויעדרו ממשחק זה. מלבדם יעמוד לרשותו של אוחנה סגל מלא ללא פציעות או הרחקות נוספות.

    לפי ההרכב איתו יפתח אוחנה, הוא יחזור לשחק בשיטת 4-5-1, עם 2 קשרים אחוריים, 3 קשרים קדמיים וחלוץ אחד בודד. בשלושת המשחקים האחרונים למעשה שיחק אוחנה עם 3 קשרים אחוריים ו-2 חלוצים, אך כעת החליט אוחנה כאמור לחזור לשיטה הרגילה שלו.

    בשער ימשיך לפתוח השוער הוותיק איציק קורנפיין.
    בהגנה יבצע אוחנה שינוי בודד מהמשחקים האחרונים. מי שישלם את מחיר ההפסד למכבי ת"א יהיה עופר טלקר שלאחר תקופה ארוכה מאוד ירד לספסל ואת מקומו כמגן ימני יתפוס מיקי עטיה שחוזר להרכב לאחר חודש וחצי שלא שיחק עקב פציעה. את אגף שמאל יאייש אלירן דנין הצעיר, למרות שבאימון המסכם תרגל אוחנה גם את דוד אמסלם בהרכב.
    בעמדת הבלמים ימשיכו לפתוח הצמד הברזילאי פבריציו בנטו ואינדיו פארירה. אינדיו הברזילאי- טענו השבוע במספר אתרי אינטרנט, יעזוב את הקבוצה בתום העונה לקבוצה אחרת בישראל. אינדיו עצמו טען שעד סוף העונה יש זמן והוא לא החליט שום דבר לגבי עתידו, אם כי ישנה אפשרות שהוא יחזור למולדתו בברזיל.

    בחוליית הקישור יפתח אוחנה כאמור עם 5 קשרים- שניים מהם קשרים אחוריים ושלושה מהם קשרים התקפיים.
    טל בנין יערוך היום את הופעת הבכורה שלו בהרכב של בית"ר, וזאת לאחר שבועיים בלבד בהם הוא נמצא ומתאמן עם הקבוצה. למעשה בנין תופס את מקומם של אלי ששון ועידן מליחי שמושעים השבוע בעקבות צבירת 5 כרטיסים צהובים. בנין גילה לכל אורך השבוע רצינות באימונים והתמקד אך ורק בהכנה למשחק מחר. הפרטנר של בנין לקישור האחורי, יהיה הברזילאי אנדרה קאלדרה שנמצא במשחקים האחרונים בנסיגה קטנה, אך ירצה לחזור לעצמו במיוחד כאשר לצידו ישחק בנין הוותיק.

    בחוליית הקישור ההתקפי יחזור להרכב מאור מליקסון שחימם במחזורים האחרונים את הספסל, אך נכנס במשחק האחרון מול מכבי ת"א כבר בדקה ה-30. אוחנה שהחליט לשנות את השיטה שלו ולשחק עם 3 קשרים התקפיים, החליט להחזיר את מליקסון להרכב על חשבון אחד הקשרים האחוריים שמושעים.
    באמצע יפתח אבי נימני שישחק לראשונה ביחד עם טל בנין במדי בית"ר ירושלים. נימני שותף ביום רביעי 90 דקות במדי הנבחרת במשחק האימון נגד צסק"א מוסקבה, אך יהיה כשיר במאת האחוזים למשחק מחר. מי שיפגע משילובו של נימני בהרכב, יהיה הקשר הכישרוני אבירם ברוכיאן שגם הפעם יפתח בספסל, אך יהיה ככל הנראה החילוף הראשון של אוחנה. את חוליית הקישור ישלים ברק יצחקי שיפתח כקשר קיצוני ולא כחצי חלוץ-חצי קשר כמו שפתח בשלושת המשחקים האחרונים. יצחקי ימשיך לקבל קרדיט מאוחנה על יכולתו הטובה שהוא מציג לאחרונה.

    http://www.fcbj.net/salat/admin/newGalleries/originals/255_1191.Xxx
    נימני-יפתח גם הפעם בהרכב ויהיה עמוד התווך של בית"ר

    http://www.fcbj.net/salat/admin/newGalleries/originals/236_DSC_9790.Xxx
    מליקסון-חוזר להרכב

    בהתקפה ימשיך לפתוח ליאור אסולין, רק שהפעם יהיה חלוץ בודד ללא עזרה מברק יצחקי-כמו שקיבל במשחקים האחרונים.

    הרכב משוער:
    שוער: איציק קורנפיין
    בלמים: אינדיו פארירה, פבריציו בנטו
    מגנים: אלירן דנין, מיקי עטיה
    קישור: טל בנין, אנדרה קאלדרה, ברק יצחקי, אבי נימני, מאור מליקסון
    התקפה:ליאור אסולין

    את הסגל ישלימו:
    גיא סולומון- השוער המחליף של הקבוצה
    דוד אמסלם- המגן השמאלי. תורגל באימון המסכם בהרכב, אך בסופו של דבר ישב על הספסל.
    עופר טלקר- המגן הימני/בלם/קשר אחורי, ישב על הספסל אחרי תקופה ארוכה בה היה בהרכב.
    דניאל היידמן- הקשר האחורי הטבעי היחידי שיהיה בסגל של הקבוצה היום.
    אבירם ברוכיאן-הקשר הכישרוני ישב על הספסל משחק שני ברציפות, אך יהיה ככל הנראה אופציית חילוף התקפית ראשונה עבור אוחנה.
    אופיר עזו- קשר התקפי נוסף שתורגל באימון המסכם בהרכב, אך שוב יפתח מהספסל.
    עמית בן-שושן/שלומי משה- אחד מהשניים הללו יהיה החלוץ המחליף על הספסל. ההערכה היא כי יהיה זה בן-שושן שיהיה בסופו של דבר בסגל.

    מזג אויר וקהל
    מזג האוויר ששורר בירושלים בסופ"ש הוא סוער מאוד. ביום שישי בערב ירד ברד והטמפרטורה עומדת סביב 2 מעלות. בכל מקרה המשחק לא יבוטל היום, אך בעקבות מזג האוויר הסוער, צפוי לבוא פחות קהל מאשר היה מתוכנן. הצפייה הראשונה הייתה שיגיעו כ-8,000-9,000 אוהדים, אך כעת עקב מזג האוויר ההערכה היא כי יבואו רק כ-6,500 אוהדים למשחק, מתוכם 100 של הפועל פ"ת.
    במשחק עצמו מתכוון אוהד בית"ר ותיק לחלק כ-7,000 כרזות שקוראות לאלי אוחנה להתפטר.

    http://www.fcbj.net/salat/admin/newGalleries/originals/255_DSC_1203.Xxx
    הקהל הבית"ר במשחק האחרון

    היום (שבת) בשעה 9:30 נערים א' מארחים את הפועל ת"א, הנוער יארח ב-12 את הפועל פ"ת
    היום בשעה 9:30 בבוקר, יארחו נערים א' של בית"ר ירושלים את הפועל ת"א למשחק מסקרן שלאורך שנים רצופה בו מאבקים בין המועדונים. במחזור הקודם הביסה בית"ר 0-4 את הפועל ת"א בוולפסון, וכעת מגיעה ת"א לבית וגן. מזג האויר הקפוא בירושלים מעמיד את קיום המשחק בספק, אך החלטה לגבי קיומו תתקבל רק סמוך למועד הפתיחה.
    בשעה 12:00 באותו המגרש, תארח קבוצת הנוער של בית"ר את הפועל פ"ת למפגש שיקדים את הקבוצות הבוגרות. במפגש הקודם בין השתיים במשחק שנערך בפ"ת, חילצה פ"ת תיקו 1-1 בדקה ה-87.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/2/05
  3. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מ.ס. אשדוד - מכבי ת"א (שבת, 15:05, אצטדיון הי"א):
    שתי הקבוצות התאוששו בשבוע שעבר מרצפים שליליים. אשדוד ניצחה את הפועל חיפה (3 - 1) וחזרה למאבק על המקום השני, ומכבי ת"א סיימה רצף של 6 משחקים ללא ניצחון עם 1 - 0 על בית"ר ירושלים.
    הפער בין שתי הקבוצות עומד על 5 נקודות לטובת האשדודים, ושתיהן שואפות לשנותו בתום המחזור, כל אחת לכיוון שטוב עבורה, וזאת נוסף על יצירת המומנטום ורצף ניצחונות.
    במכבי ת"א יחסרו במשחק שני שחקנים שתופקדו העונה כבלם- ג'ובאניני פצוע, ומישאלוף מוצהב. זה אומר שלצד אבי סטרול יפתח אחד מהצעירים- יקיר שינה או ליאור ג'אן. גם סאלם אבו סיאם לא כשיר ב-100% כך ששוקי נגר ימשיך לפתוח, ולרשימת השחקנים הלא כשירים נוספים גם ברק ורד ואופיר חיים. למרות ההתקפה הלא טובה של מכבי ת"א, קלינגר צפוי לעלות גם במשחק הקרוב עם מערך של חמישה קשרים שיכלול את מארקש ומסיקה, ורק עם פרוחננקובס בחוד, לאחר שכבש את שער הניצחון נגד בית"ר. גל ניר שהיה גיבור המשחק נגד בית"ר ימשיך בין הקורות.
    קלינגר דורש משחקניו בעיקר את האגרסיביות, המלחמה והנחישות שהפגינו במשחק האחרון, ודאג להדגיש את זה בעזרת צפיה עם השחקנים בקלטת המשחק.
    באשדוד מתוכננים שני שינויים מההרכב שניצח את הפועל חיפה- דוד רביבו יחזור להרכב וכך גם יוסי אופיר. מי שלא יפתחו יהיו אייל אלמושנינו החולה, ויניב עזרן. שי הולצמן ואסי רחמים לא ערכו את האימון המסכם בגלל פציעות קלות שיאפשרו להם לפתוח במשחק. לאחר חוסר יציבות באשדוד בשבועות האחרונים יוסי מזרחי רוצה ליצור ניצחון שני רצוף, דבר שאשדוד לא עשתה מאז אמצע נובמבר! ניצחון כזה, מלבד יצירת הרצף והמומנטום החיובי, יחזיר את אשדוד אל המקום השני. באשדוד מצפים ל- 4000 צופים שימלאו את יציעי האצטדיון.
    הרכבים משוערים:
    מ.ס. אשדוד: אסי רחמים, עמר סלמן, אריק אג'יפור, עמנואל פאפו, אדיר טובול, יוסי אופיר, מאור פרץ, עמנואל אביידה, דוד רביבו , פליקס אבוקה, שי הולצמן.
    מכבי ת"א: גל ניר, קובי מוסא, יקיר שינה (ליאור ג'אן), אבי סטרול, שוקי נגר, תמיר כהן, אורן זיתוני, אדוארדו מראקש, ברוך דגו, ארז מסיקה, אנדרס פורחננקובס.
    בסיבוב הקודם: 1 - 0 לאשדוד.

    מכבי חיפה - הפועל חיפה (שבת, 18:50, קריית אליעזר):
    הדרבי של העיר חיפה, לשמחתם של הרבה ירוקים ולצערם של אוהדי תחרות בריאה וכמובן אוהדי הפועל חיפה, יהיה בשבת משחק קצוות בין המוליכה, האלופה, ההתקפה וההגנה הטובות ביותר, מכבי חיפה, נגד נועלת הטבלה, ההתקפה השניה מהסוף וההגנה השניה מהסוף.
    ההפסד הנוסף לאשדוד ביום שני (3-1) הביא לצרות גדולות בהפועל חיפה. הניצחונות של הפועל ת"א והפועל ב"ש גרמו לכך שהקבוצה של ניר לוין מצאה את עצמה במקום האחרון, והמרחק מחוף המבטחים הוא 5 נקודות. הפועל חיפה לא ניצחה מאז תחילת דצמבר, 9 משחקים כבר שהיא לא מנצחת והמעמד של ניר לווין רעוע מתמיד. גם לקהל נמאס. השבוע האוהדים קיימו הפגנה במגרש האימונים ושרפו צמיגים. חלקם החליטו להחרים את המשחק הקרוב, כך שהאוהדים המעטים שיבואו ילבשו גם כן שחור (אבל גם ככה זה הצבע הכי נפוץ למעילי גשם) ויתלו שלטים נגד ההנהלה והמאמן. מבחינה מקצועית, החיסור היחיד שיהיה לניר לוין הוא דניאל גוטיירס שהורחק נגד אשדוד.
    למרות כל הצרות, יואב כץ, הבעלים של הפועל חיפה, התבטא השבוע ואמר שהוא מאמין בשחקניו שהם יכולים לנצח את מכבי חיפה כשם שאורוגוואי הפתיע את ברזיל בגמר המונדיאל ב- 1950.
    במכבי חיפה הצרות הטובות חוגגות- ניר דוידוביץ' חוזר מפציעה לכושר משחק מלא והוא יפתח בהרכב במקומו של תום אלמדון הצעיר שלא ספג ב-8 משחקי הליגה בהם שיחק אף לא שער אחד! אריק בנאדו גם כן חוזר מפציעה, וישחק במרכז ההגנה עם ווסלי גונסאלבש. אלון חרזי ישחק כמגן ימני ואורי אוזן יפתח על הספסל. זנדברג שקיבל את האשראי בשבועיים האחרונים ימשיך בהרכב הפותח, אבל עדיין לא ברור אם זה יהיה במקום וואליד באדיר, שלא שיחק בשבוע שעבר בניצחון 1 - 0 על הפועל ב"ש, או במקום גוסטבו בוקולי שהסבלנות של רוני לוי והקהל כלפיי יכולתו החלשה בתקופה האחרונה הולכת ודועכת.
    http://www.mhaifa.co.il/Multimedia/PhotosGallery/2004-2005/Mta-1/Mta-1-5.Xxx
    חוזר להרכב. אריק בנאדו.

    מבחינת הקהל, לא נרשמה השבוע מכירת כרטיסים המונית, בלשון המעטה. למרות זאת, בשתי הקבוצות מקווים שלמרות מזג האוויר הסגרירי ששורר בחיפה מאז תחילת השבוע, יגיע הרבה קהל ויעניק אווירה של דרבי.
    הרכבים משוערים:
    מכבי: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, ווסקלי גונסאלבס, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי, חאבייר דירסאו, מיכאל זנדברג, עידן טל, גוסטבו בוקולי (וואליד באדיר), יניב קטן, רוברוטו קולואטי.
    הפועל: שגיא שטראוס, רמי עזיז, איב יובלדיו, אלירן אלקיים, איסלאם כנעאן, סאלח חסארמה, מזואה אנסומבו, כפיר לייבוביץ', מאיר בן-מרגי, גיל ורמוט, ג'ף טוטואנה.
    בסיבוב הקודם: 4 - 1 למכבי חיפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/2/05
  4. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טוב בקשר למשחק שהיה היום : איזה משחק עלוב ,גשם,קור זה תירוץ לפחדנים,באירופה משחקים בשלגים ובקור שהוא פי אלף יותר מקפיא מכאן.
    בארץ יש שחקנים מפונקים : היה חם מדי,היה קשה לשחק בקור הזה .
    שיהיו גברים וישחקו ,גם בשלג וגם עם קור של מתחת ל-0 .
    הגול פרינס דאיה היה גול נדיר ,2 הקבוצות שיחקו חלש ,אבל פתח תקווה בסופו של עניין ניצחו.
    מחר יש את בית"ר -הפועל פתח תקווה -אופטימי לקראת המשחק אני ממש לא,אני פוחד שבית"ר תובס או שתשחק בצורה נוראית כמו ממחזור 11 .אני מקווה שבסיום המשחק מחר יפטרו את אוחנה.
    דרבי חיפני -מי זוכר שפעם ,ממש לא מזמן ,בדרבי החיפאי התוצאה לא ידועה מראש,להזכיר לכם שגם בעונת הירידה של הפועל חיפה הם ניצחו את מכבי בדרבי?מחר זה לא יקרה.
    ועדיין אני מעונין מאד בניצחון של ב"ש .
     
  5. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    זה אכן משחק מאוד חשוב ומותח, ואני מקווה כמו רבים במדינה שבאר שבע תנצח ותישאר בליגת העל.

    אני סומך על אלי "השריף" כהן, שיידע איך להוציא ניצחון בבלומפילד.

    יאללה באר שבע!!!!
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/2/05
  6. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משחק קל למכבי חיפה,חבל שככה ניראה משחק דרבי בשנת 2005.

    *בשביל זה ציטטת שני פריויואים? הרי אמרת אותו דבר לפני שתי הודעות.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏4/2/05
  7. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הדרבי בחיפה ניראה קל רק על הנייר - הבועל באים פצועים, ומכבי באים מפוהקים מרוב שיעמום וחוסר עניין...זה בדיוק סוג המשחקים שיכולים להפתיע!
     
  8. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין להפועל חיפה את הכלים לעשות את זה.
    דבר אחד בטוח,יואב כץ לא יפשוט רגל כמו רובי שפירא ז"ל,סמי סגול,מאיר פניג'ל ,הוא לא מוציא כסף וחושב שניר לוין (אני מאד מעריך את ניר לוין) הוא יהיה מהמאמנים הגדולים בארץ.
    חיפה יכולה לשחק בהליכה,ולנצח איזה 1-0 קטן ,אבל חשוב (?).
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    איזה חשוב ואיזה בטיח... מכבי חיפה כבר אלופה לא משנה מה יהיה מחר ולא משנה מה יהיה עד סוף העונה. חיפה אלופה.
     
  10. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אתה טועה נדב:

    יואב כץ כבר ניפגש עם לופא קדוש, אז כנראה שבאיזשהו שלב , ניר לוין ידרים...
     
  11. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חשוב להפועל .
    הפסד מינימלי ,יכול אולי לסדר להם איזה נחת .
     
  12. נדב מיכאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/04
    הודעות:
    6,334
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון הוא נפגש עם לופא,אבל אני לא מאמין שלופא יחתום שם .
    אגב לופא ,זה מאמן שאני מאד מעריך ,אבל משום מה תמיד מקללים אותו גם כשהוא מצליח.
    בעונת 91-92 הוא העלה את בית"ר ליגה,הקהל של בית"ר לא הפסיק לקלל אותו,חבל זה מאמן כל כך טוב,סימפטי.
    ואני עדיין מאמין בתיאוריה שלי ,שכניראה נכונה : אם אוחנה היה עם הסגל שהיה לגוטמן,מציג את אותה רמת משחק ,ונימצא במקום הראשון היו אומרים שהוא מאמן ענק,ושאסור לפטר אותו.
    את גוטמן פיטרו כי היינו במקום ראשון וזה לא היה טוב לקהל המפונק הזה .
    את לופא העיפו ,כי הם לא הפסיקו לקלל אותו .
    את יוסי מזרחי פיטרו כי לא נתנו לו צ'אנס.
    זה מעצבן שנותנים צ'אנסים רק לפרשני ליגת האלופות.
     
  13. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אדומיניו:

    המשחק חשוב כי זה דרבי, וזה ניסיון של הפועל להציל משהו מהיוקרה העירונית, וכמובן חשוב להפועל לצורך הישרדות בליגת העל.
     
  14. TariboWest Member

    הצטרף ב:
    ‏10/6/04
    הודעות:
    3,008
    לייקים שהתקבלו:
    8
    בצמרת לא קיים דבר שנקרא "משחק עונה" לכן משחק התחתית הזה הוא משחק העונה של הליגה
     
  15. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    כאחד שהסתכל על לופא מקרוב מאוד העונה אני אומר לכולם:
    הוא לא מאמן הוא כולו פוזה אחת גדולה אל תיפלו בפח של הרצליה וכפר סבא!!!