מחזור 2 בליגת העל - רק 0-0 בין בית"ר למכבי ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏12/9/08.

  1. N כמוני Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/05
    הודעות:
    1,064
    לייקים שהתקבלו:
    30
    בית"ר חייבת לנצח בטדי היום.אם היא מפסידה היא כבר בפיגור 7 נקודות ממכבי ת"א.אומנם אנחנו רק אחרי 2 מחזורים,אבל עדיין זה משמעותי.
    בנוגע להרכבים: גם אני מסכים עם beitar4ever שאין אעם לשחק עם 3 קשרים במרכז המגרש,לדעתי בית"ר יכולה לוותר על פרנדדס או טל ולפתוח עם זנדברג.אפשרות שנייה היא להעביר את עידן טל שמאלה לעמדת הקשר השמאלי,הוא יכול לשחק שם בהצלחה רבה לדעתי.יצחקי צריך לפתוח ולשחק מאחורי החלוץ.
    אני לא יודע מה קורה במכבי ת"א,לדעתי הם קצת שאננים לפני בית"ר.אם אני רן בן שמעון אני פותח עם אבי יחיאל בעמדת המגן הימני,שירן ייני לא מספיק טוב ומנוסה בשביל לשנות לא עכשיו תפקיד.לדעתי צריך לפתוח עם חדד ושבחון ביחד ולהשאיר את ישראלביץ' על הספסל.
    בכל מקרה,אני הייתי הולך על ניצחון של בית"ר,בגלל המאמן החדש,בגלל יתרון הביתיות,וגם בגלל שהם קבוצה יותר טובה.
     
  2. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    נצחון חשוב מאוד של מכבי נתניה. ברוב הדקות של המשחק, הכדורגל היה טוב מאוד. כשזה מגיע לחלוצים זה נתקע, אבל זה עוד צריך להשתפר. כל המבקיעים היו שחקני רכש, ככה שאני מאוד מקווה שזה יעזור להם להיכנס חזק לעניינים.
     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    המקום היחיד שעידן טל יכול לשחק בו בהצלחה זה במלחמות מים עם יואב זיו בחדר הלבשה, מעבר לזה לא הייתי מוכן לראות אותו משחק כדורגל אפילו בשכונה.
     
  4. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק. אני מעדיף לראות את בואטנג ופרננדס משחקים במרכז, מאשר את טל שכל השקעתו משולה רק בצעקות על השופטים .
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/9/08
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    קודם כל, כמה מילים על המשחקים שנערכו אתמול:

    עם כל הכבוד לניצחון של מכבי נתניה, אני עדיין לא ראיתי שינוי גדול מידי, מה שכן זה עוד מוקדם לבחון כל קבוצה וקבוצה בליגת העל. איתי שכטר שחקן פשוט מדהים. התרגיל שהוא עשה אתמול על שני השחקנים של הפועל פ"ת, לפני שבישל את השער הנהדר של רביד גזל(פורח מחדש), זו פשוט אומנות. לא בטוח שאפילו יוסי בניון הגדול השפיל מגנים בצורה ששכטר עושה זאת. מה שחבל אצל שכטר זה שהוא שוגה בקבלת ההחלטות. כי במחצית הראשונה למשל הוא בעט מזווית אפס במקום למסור. אני מקווה שמתיאוס ישים לב לזה ויהפוך את שכטר לשחקן טוב יותר.
    מהצד של הפועל פ"ת, אכזבה גדולה משביט אלימלך. אתמול הוא יכל למנוע לפחות את השער הראשון, ואולי גם את השני, ואני עוד נחמד איתו. בשנה שעברה שביט לא היה מספיק טוב במדי ק"ש, וגם את העונה הזו הוא פותח בצורה לא מספיק טובה. מה שכן, לא רק אלימלך היה רע. החלק האחורי של הקבוצה פשוט לא קיים. האמצע פרוץ(רוזן לבד לא מספיק), וההגנה איטית מאוד. הפועל פ"ת לא תשרוד בליגה ככה, עם כל הרצון שלה לשחק כדורגל התקפי ופתוח(מה גם שהתלות שלה בג'וניור ויסה גדולה מידי).

    בני יהודה הייתה צריכה אתמול לייצר קצת יותר מצבי הבקעה נגד הכח, אבל הגיע לה לנצח בכל מקרה. בוחבוט שפט באופן מזעזע. הפנדל השני לא היה ולא נברא, השחקן של הכח נפל, וגם הפנדל הראשון בספק גדול. בכל מקרה, למרות שאני מבין את העלבון של בני-יהודה, התגובה של דמאיו הייתה קצת חריפה מידי, יש דרך להגיד את הדברים, ואני באמת בטוח שאין כאן שום עניין אישי בין בוחבוט לבני-יהודה. הקבוצה של לוזון יכולה להיות מרוצה לפחות מהשער השני שהיא כבשה, זה היה מהלך מצויין של כדורגל, משהו שמזכיר קצת את בני יהודה של שנה שעברה.

    ברוך דגו אתמול לא עשה הרבה פרט להשגת הפנדל(יופי של תנועה לעומק), אבל גם זה בסדר. אני בטוח שדגו ייתרום השנה הרבה לאשדוד ויהיה יותר דומיננטי מאשר בהפועל בעונה שעברה, משום שלידו משחקים שחקנים מהירים שיכולים לנצל את ראיית המשחק שלו. למרות שזה מוקדם מידי לשפוט, שמתי לב לשני דברים אצל אשדוד: 1. מקרייב לא מזכיר את השחקן של העונה שעברה, הוא כבד מאוד בתנועה. לדעתי אם הוא לא כשיר במאת האחוזים הוא חייב לנוח, לאשדוד לא חסרים חלוצים. 2. השוער מקרין רוגע על החלק האחורי שלו, זה שידרוג לעומת אדג'יי.
    ק"ש לא עשתה הרבה מאז פתיחת העונה. גם אתמול פרט להחמצה אחת של אבידור(יש לו הכל חוץ מסיומת, ברגע שהוא יישפר את האספקט הזה במשחק שלו, לדעתי הוא ייצא לאירופה) היא לא הגיעה לשום מצב. הקבוצה קצת נאיבית, האמצע כבר לא סגור כמו בשנה שעברה, והקבוצה תתקשה להגיע לחלק העליון בקצב הזה. מצפה למישל דיין עבודה לא קלה.


    המשחק היום בין בית"ר למכבי מגיע בטיימינג מצויין לשתי הקבוצות. עבור בית"ר, אין יריבה יותר טובה ממכבי כדי לצאת מהמשבר. מצד שני, מכבי רוצה להוכיח שהשנה היא יכולה לרוץ לאליפות, וקבוצה שמנצחת בטדי מקבלת תנופה אדירה לקראת ההמשך. אם מכבי מנצחת את המשחק היא גם תפתח פער של 7 נקודות מבית"ר. אני יודע שיש המון זמן, אבל עדיין, זה נותן ביטחון.
    כשמסתכלים על ההרכבים של שתי הקבוצות, אז ברור שבית"ר ירושלים יותר מאוזנת. מעבר לכך, למכבי יש בעייה לא פשוטה עם היעדרותו של שפונגין. מיכל זנדברג לא יספור את ז'אן או ייני, זה יהיה קל מידי עבורו. לדעתי עטר צריך לוותר על עידן טל במרכז השדה, הוא פשוט לא עושה שום דבר. אסור לוותר על דאריו פרננדז שדוחף מצויין קדימה, כאשר בואטנג רדום מאוד. בית"ר תוכל לייצר מערך של 4-4-2 קטלני. יהיה מעניין לראות אם ברק יצחקי יוריד היום חלודה, בינתיים מאז שהצטרף לבית"ר זה עדיין לא זה. הוא ותמוז יכולים ליצור חוד מצויין, שיקשה מאוד על ההגנה הבינונית של מכבי. בן שמעון היה צריך להכין את יחיאל לאט לאט, כדי שיוכל להיות כשיר למשחק כזה. מישאלוב עם כל הרצון הטוב לא בלם, ויחיאל יכל לשפר גם את טומאסיץ במידה והיה משחק.
    אבל, לא הכל שחור עבור מכבי. אני מניח שבן שמעון יישחק בפועל 4-5-1, כאשר בוזגלו יישחק בצד, ובפעם האחרונה שהוא פגש את יואב זיו, זה באמת לא היה כוחות. בוזגלו הוא כוח גם במצבים הנייחים, והביטחון של קאלה בינתיים לא בשמיים. ישראלביץ תמיד נכנס לאמצע ואולי זה ייצור עבור מכבי יתרון לדקות מסויימות. בנוסף, יבוריאן בהחלט יכול להקשות על בנאדו, בטח בכושר שבו השניים נמצאים, למרות שיכול להיות שעם חזרתו של גרשון להרכב, גם בנאדו יחזור להציג יכולת טובה יותר. רודי חדד צריך לשחק במקומו של שבחון.
    אני צופה משחק מצויין, ללא הכרעה.
     
  6. gustavo_broccoli Member

    הצטרף ב:
    ‏27/7/08
    הודעות:
    242
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עטר משחק אותה גבר גבר,אבל בפועל הוא שפן,כי רק שפן משתף את עידן טל, ורק בגלל שהוא מפחד לשלוח ליציע שחקן שמקבל 650 אלף דולר נטו לעונה,אבל שווה אולי רבע,כמו המניות של ארקדי.

    אוחיון יותר טוב מעידן טל, אבל עטר הוא שפן.
     
  7. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    משחק מעניין צפוי היום, עטר יוצא לדרך חדשה עם בית"ר, במכבי ההרגשה היא טובה ושאפשר לעשות את זה מול בית"ר שעדיין לא נתנה משחק אחד ראוי העונה, תהיה אווירה מחשמלת זה בטוח, אני מצפה שנראה גם כדורגל בהתאם.
    למכבי ת"א יש את כל הכלים לנצח, ועדיין הכל תלוי באיך בית"ר תראה ואם עטר הצליח לחבר מחדש את השברים, אם בית"ר תהיה חדה וטובה- היא גם תבקיע, ההגנה של מכבי לא להיט, אבל מכבי יכולה להציל את המשחק בזכות ההתקפה שלה, שי לה התקפה עם יכולות גבוהות, התקפה שיכולה להתחרות בבית"ר, מכבי יכולה לנצח דרך ההתקפה, לא דרך ההגנה.


    עריכה: איזה גול יפה גזלו השופטים ממכבי..... חבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/9/08
  8. הגבר באדום Member

    הצטרף ב:
    ‏17/3/07
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בינתיים הכל די מאוזן במשחק.
    השופט קיפח את ישראלביץ' - לא היה שום נבדל!!!!!!
     
  9. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    והקוון עצר את ההגנה של בית"ר... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/rolleyes.Xxx
     
  10. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בינתיים יש משחק מצ'עמם בטדי, ששתי הקבוצות בעיקר מניעות את הכדור אך לא מגיעות למצבים מסוכנים .
    עטר חייב להוציא את עידן טל מהמשחק כי הוא משחק ממש זוועה. הכול מתחיל מטל שהוא זה שצריך להיות הברומטר, אך הוא ממש פסיבי ולא מורגש במשחק, ולכן בית"ר ניראית כזו כבויה.
    עטר צריך להכניס או את אוחיון או את זנדברג.
    ד"א, אני ממש מאוכזב מהקהל שלנו כיוון שעם הכמות הזו אנו יכולים להרעיד את טדי, אבל הוא לא מעודד ולפי מה ששמעתי מכבי עודדו בהרבה יותר מאיתנו.
     
  11. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    שער חוקי של ישראלביץ' שנפסל.

    נקודה.
     
  12. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    0:0 בסיום, אם לסכם את כל המשחק, בית"ר שלטה יותר, הניעה כדור במרכז השדה ותקפה הרבה יותר.
    לעומתה מכבי ת"א לא במשחק כל כך טוב, אמנם הקוון פסל גול חוקי למהדרין של ישראלביץ' אך בסיכום המשחק מכבי ת"א לא היתה ראויה לניצחון.

    בהתחשב בעובדה שבית"ר שלטה יותר במשחק, אז התוצאה בהחלט מאכזבת מבחינתם,
    מכבי ת"א את האמת שיחקה על תיקו, ככה זה היה נראה, לראות את חדד זורק כדורים ארוכים למעלה בלי כתובת,

    היו דקות רבות לקראת המחצית השניה שבית"ר לחצה וניסתה לתקוף ומכבי ת"א התגוננה.

    אם היו שערים המשחק היה יותר מתעורר, גם מבחינת מכבי ת"א, חבל ששני משחקי המחזור הראשונים של עונת 08/09 מסתיימים ללא שערים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏15/9/08
  13. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    היה משחק מעולה מצד בית"ר, רואים את ההשפעה של המאמן, במחזורים הבאים נדע האם זה באמת בגלל ההתלהבות מזה שיש מאמן חדש או בגלל המאמן שיש.
    אני דווקא התלהבתי מבית"ר לא יודע מה אתכם, היו הרבה צירופים טובים בין שחקני בית"ר, היה מגיע להם להכניס לפחות 2 גולים, הם יכולים בהחלט להתאכזב מהמשחק.
    זה שגרשון יחטיא זה היה הדבר הכי שקוף בעולם, אני לא יודע איך נותנים לו עדיין לבעוט פנדלים, אני לא זוכר מתי הוא הכניס פנדל בפעם האחרונה, הוא כישלון בעניין הזה מאז שעזב את הפועל ת"א, איציק זוהר צודק וששחקן רוצה לבעוט בביטחון כ"כ גדול צריכים לתת לו לבעוט.


    מכבי ת"א איכזבה אותי בגדול, מכל כך הרבה כלים התקפיים ציפיתי למשהו, אבל היא בחרה להתבנקר ולקוות שהמשחק יעבור בשלום. חבל שקבוצה עם פוטנציאל התקפי כל כך גדול בוחרת שלא להתקיף בכלל.
     
  14. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    תיקו 0-0 מספר 200 של עטר והספירה עוד נמשכת ..

    וברצינות , המשחק לא עמד בציפיות שלו , ככה לפחות לדעתי .

    תיקו , "זה טוב לי , טוב לי ".
     
  15. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    חבל שהשער הנהדר של גיז'רמו ישראלביץ' נפסל, כי הוא היה יכול לגרום למשחק להראות לגמרי אחרת.
    בכל קבוצה היו מספר שחקנים בולטים, אבל אי אפשר להגיד שאחת מן הקבוצות שיחקה טוב. ביתר ירושלים שלטה יותר והייתה קרובה יותר לשער.
    הפנדל היה מוצדק. אורי שטרית לא התכוון לגעת ביד, אבל זה השפיע על המשחק ולכן זה מחייב שריקה. למזלה של מכבי תל אביב, יש לה שוער גדול.