מחזור 2 בליגת העל - רק 0-0 בין בית"ר למכבי ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שגיא, ‏12/9/08.

  1. VaN Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/04
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אולי ככה אוהדים יבינו שלא משתלם להם לקרוא קריאות גזעניות באיצטדיונים, אם זה יזיז להם איזה בורג זה בהחלט שווה.
     
  2. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העונש לא בגלל הקריאות אלא בגלל הרימון עשן.
     
  3. VaN Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/04
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא מה שהבנתי מהמקורות מהם אני קראתי אבל האמת שזה לא רלוונטי. אם הוחלט שהעונש על זריקת רימון הוא משחק רדיוס אז אין שום סיבה שלא לתת אותו במידה והמשחק הביתי הבא של הקבוצה שנענשה נחשב למעניין במיוחד.
    אם האוהדים מסרבים לציית לחוקים אז שלא יתלוננו כשמענישים אותם, במשחק כזה יותר מבאחר יובהר המסר של אפס סובלנות.
     
  4. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכים איתך, אני גם חושב שהאוהדים שזורקים רימוני עשן הם מטומטמים, כי הם יודעים שהקבוצה שלהם תיענש על זה ובכל זאת עושים את זה. כמו אוהדי בית"ר עם הפריצה לדשא בשתי העונות האחרונות (במיוחד באחרונה).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/9/08
  5. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    אם אשדוד פגעו בול עם השוער החדש ועם הבלם החדש, אני חושב שהשנה, אם הקבוצה תתחבר היטב, אשוד תיהיה הקבוצה המלהיבה של הליגה. הכול תלוי בחיבור צמד הבלמים ביחד עם השוער.
    שריקי בצד שמאל, רביבו בימין, דגו במרכז כקשר מאחורי החלוצים, ומקרייב (שעומס הקשרים הכשרונים הללו יכול רק לעזור לו) כחלוץ חוד. מה גם כשצ'וקול (יכול לשחק כמגן שמאלי על חשבון טובול, לא?) משחק הוא תומך בהתקפה. לאשדוד יש שחקנים כשרוניים, ומאמן מצויין. לדעתי באשדוד עשו טעות שקנו את סבליוס, משום שהוא תופס מקום של זר (בו היו יכולים להביא קשר אחורי שחזיק מעט את ההגנה, אנסומבו היה יכול לשבת בקישור מוכשר כזה בול [ככה לא יראו יותר מדי את חוסר הטכניקה שלו] אבל הוא כבר תפוס) ומה גם שסבליוס תופס את עמדת החלוץ המחליף הראשון ודוחק לפינה את הולצמן הוותיק ועידן שדה המוכשר.
     
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    לחייב את הקבוצה המארחת לתרום את כל ההכנסות ממשחק זה או אחר לצדקה, לא יהיה עונש מרתיע באותה מידה?
    הרי הרדיוס פוגע בחיפה לא פחות מאשר בהפועל היום.
    ד"א, לא היה פנדל.
     
  7. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    דווקא כן היה, הראו שקינן תפס לרמוט את החולצה.

    בכל מקרה, תיקו משקף את ההתרחשויות במשחק הזה. מה שכן, אני מאמין שאם פאנטיני לא היה נפצע, המשחק היה הולך לטובת הירוקים. הורגש מאד החיסרון בחלוץ אמיתי ומה לעשות, ארבייטמן פשוט לא כזה. משחק מאד חלש שלו, אין לו את הטכניקה והמשחק ללא כדור של פאנטיני והוא פשוט לא יכול לשחק כחלוץ חוד בודד. קטן לעומת זאת, במשחק נהדר. לא אגזים אפילו אם אומר שב-2 המשחקים הראשונים של העונה זה נראה אותו יניב קטן לפני שיצא לווסטהאם - רמה אחת מעל כולם. רק שימשיך ככה.
     
  8. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,200
    לייקים שהתקבלו:
    4,786
    מין:
    זכר
    אין קהל, אין שערים, סלוגן לא רע עבור ההתאחדות.

    בנוגע למשחק, קטן ממשיך להשתפר, מספר 1 היום על המגרש, אך הוא לבדו לא יכול להציל את המולדת. אני עדיין חושב שארבייטמן רחוק מלהיות חלוץ שמתאים להרכב הפותח שלנו, בטח ובטח כאשר הוא לבד מבלי פאנטיני, שמשחק אחד בלעדיו רק הוכיח עד כמה הוא חשוב לנו למערך.
    רפאלוב פשוט נורא, אני מחפש דבר אחד טוב שהוא עשה הערב ואני פשוט לא מוצא. אולי הוא מנסה, אבל עם ניסיונות לא קונים במכולת. לדעתי תוך משחק שניים, אם לא יהיה שינוי קיצוני ביכולתו, נראה אותו חוזר לספסל.

    לסיכום, קצת חבל שמשחק שבהחלט היינו יכולים להכריע במחצית הראשונה נגרר למשחק קשה שגם כמעט נגמר בהפסד. בשורה התחתונה, שוב לא ניצחנו את הפועל, ובמבחן הראשון הגדול שלנו, זה שהיינו אמורים לנצח כדי לעבור לרמה אחת מעבר לעונה הקודמת, כשלנו.
     
  9. שגיא Guest

    0-0. תוצאה כלכך אופיינית למשחק שנערך ללא קהל. חבל. משחק עם הרבה פוטנציאל היה פה. מחצית ראשונה מצויינת של חיפה, בשניה הפועל תל אביב הייתה יותר טובה. לא מעט הזמנויות ליד שני השערים ופנדל שהוחמץ. באמצע המחצית השניה כבר היה קשה להאמין שנצליח לכבוש. היום שוב נוכחנו לדעת כמה ארבייטמן מיותר כשהוא משחק כחלוץ חוץ בודד. בדרך כלל הוא נכנס להמון נבדלים, וכשהוא לא עושה את זה (כמו היום למשל) אז הוא פשוט לא מקבל את הכדור. עומרי אפק החליף את ליאור רפאלוב, על פניו חילוף נכון על פי התקדמות המשחק, אבל ההתעקשות להשאיר אותו בצד שמאל הייתה מיותרת. אני הייתי מעדיף אותו בצד ימין שם הוא יותר אפקטיבי.

    ויניב קטן חוזר להציג כדורגל טוב. היום ראינו שכמעט כל התקפה ירוקה עברה דרכו וקטן מצידו גם איים לא מעט על השער, בעיקר במחצית הראשונה. אני מקווה ומאמין שהוא רק יילך וישתפר עם הזמן ויחזור להציג את היכולת שהוא יודע. מי שאיכזב אותי היום היה פיטל מסיללה. בדרך כלל הוא שורף שטחים בצד השמאלי. היום לא ראינו אותו עושה את זה והוא פשוט לא תמך בכלל בהתקפה, וחבל.

    אבל כמו שאמרתי, 0-0. תוצאה אופיינית למשחק ללא קהל. חבל.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,435
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    יחסית למצב העגום בו התקיים המשחק, היה כדורגל לא רע בכלל. כל קבוצה יכלה לכבוש מספר שערים היום. שתי מחציות שונות לחלוטין קיבלנו, ותיקו בסופו של דבר זו תוצאה דיי משקפת, למרות שחיפה הייתה קצת טובה יותר מהפועל. אני מקווה שזו הפעם האחרונה שההתאחדות תתן עונש כזה של משחק רדיוס ללא קהל, זה לא כדורגל. זה לא דבר נורמלי שאנחנו שומעים בטלוויזיה את ההערות של המאמנים או קללה של אוהד אחד כלפי השופט. אסור שמשחקים כאלו ייערכו באווירה כזאת.
    אני לא יודע כל-כך איך להגדיר את התחושה שלי לאחר המשחק. מצד אחד בוודאי שלא הצגנו משחק גדול, ובמהלך המחצית הראשונה הגיע לנו לספוג אולי יותר משער אחד. מצד שני, הצלחנו לא לספוג עם הרבה מזל, במחצית השנייה עלתה למגרש קבוצה אחרת למגרש, וכבר השגנו פנדל(הייתה לי תחושה שאבוטבול יחמיץ) - ההזדמנות הכי טובה לכבוש. בנוסף, המצבים של הפועל לשער היו קצת יותר קרובים מאשר של חיפה, שאיימה הרבה על השער, אבל היו הרבה בעיטות מרחוק. מבאס מאוד להיות עדיין ללא ניצחון אחרי שני מחזורים, אבל אני מעודד מהשיפור שחל בקבוצה במחצית השנייה.
    גילי וורמוט היה השחקן המצטיין שלי היום, בייחד עם סמואל יבואה, שכל נגיעה שלו בכדור זה זהב. הוא שומר על הכדור נפלא ותמיד שהוא בורח לצדדים קורה משהו טוב, רק חבל שהוא נאלץ לעשות עבודה של קשרים, בגלל היכולת העלובה של טלקיסקי למשל(לא ברור למה הוא לא משחק בצד ונכנס כל פעם לאמצע. הוא עדיין לא הגיע לעונה הזו. דווקא חשבתי שהוא יבקיע לקראת הסיום. טלקיסקי בדר"כ מבקיע ממצבים בלתי אפשריים, אבל שני מטר מהשער הוא יחטיא). וורמוט השתחרר לא פעם מהשומר שלו, עשה עבודת הגנה לא רעה והכי חשוב - הגיע למצב מצויין(אני עדיין בהלם איך הוא הצליח לעבור שם את קרופניק) וסידר את הפנדל. גם אניימה היה טוב. דגלאס דה סילבה לעומת השלושה שציינתי, היה אולי הכי חלש על המגרש. נניח שפעם אחת הוא מקבל מקטן בין הרגליים זה בסדר, אבל פעמיים ואפילו שלוש? - לא לעניין. גם שאר השחקנים של חיפה עשו לו כאבי ראש. הוא עדיין מעופף, מקווה שהוא ישתפר. רציתי לציין שזהבי היה דווקא לא רע ולא מובן לי מה גוטמן רצה ממנו.
    קטן כמובן היה השחקן המצטיין במשחק בלי קשר. מעבר לאיומים שלו על השער, היו לו מסירות נהדרות כמו לארבייטמן למשל. הוא עשה כל מה שהוא רצה על המגרש. חבל מבחינתו שהוא ניסה לפרגן יותר מידי. בכל אופן, הפועל עשתה שגיאה גדולה מאוד בכך שהשאירה לו שטחים ריקים. במהלך המחצית השנייה הוא נחלש אך עדיין היה מספר 1 במכבי חיפה. אחריו נמצא בוקולי ששיחק כל המשחק פצוע, ועדיין עשה מספר מהלכים יפים שהזכירו את השחקן שהיה איימת ההגנות לפני כשלוש עונות. ההבדל בין בוקולי של אז לבוקולי של היום זו אך ורק המסירה האחרונה. בכל אופן, חיפה בדרך הנכונה תחת אלישע לוי.

    ציונים:

    אניימה - 6.5
    קנדה - 6
    דה סילבה - 4
    טופוזאקוב - 5
    אנטבי - 5.5
    אבוטבול - 5.5
    נאתכו - 6
    וורמוט - 6.5
    זהבי - 5.5
    טלקיסקי - 5
    יבואה - 7



     
  11. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,794
    לייקים שהתקבלו:
    8,320
    דבר ראשון אפשר להגיד ברוך הבא למתיאוס, ניצחון בכורה עם נתניה בליגה, ניצחון חשוב מאוד של נתניה, מתיאוס עשה כמה מהלכים מעוררי מחלוקת אבל זה הזמן שלו להוכיח לכולם מה הוא שווה בתור מאמן, בינתיים בינגו, נתניה חשובה לליגה, אני מקווה מאוד שנתניה תצליח להיות שוב פקטור רציני בצמרת, עכשיו הקהל יהיה איתה, ראובן עטר לא נמצא, אין צורך ב"שביתות" של הקהל, הליגה צריכה את הצבע הזה של נתניה כמו אוויר לנשימה.

    משחק ללא קהל זה עונש לכל מי שקשור לליגה הזאת... סיוט, אני מתאר לעצמי שכך השחקנים נראו, אי אפשר לשחק ללא קהל, זה עצוב, זה מוריד מהמוכנות של השחקנים, הגיע הזמן שהאוהדים הטיפשים האלו יבינו ויפנימו.

     
  12. VaN Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/04
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שהעונש עצמו טיפשי, במקום להעניש את רק את הקהל שביצע עבירה, נענשים שני הצדדים.
    אבל זה לא קשור לוויכוח, גם אם העונש היה הפסד טכני, אין שום הצדקה לפסוח בהענשה על משחק רק בגלל שהוא מעניין יותר מאחר, להפך, השפעה של עונש במשחק מעניין יותר תהיה מין הסתם גדולה יותר.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,817
    לייקים שהתקבלו:
    5,901
    מה לעשות, כשלא יודעים להתנהג אז ההתאחדות מענישה בצדק. מתלוננים כל הזמן על התנהגות הקהל, ועכשיו כשסוף סוף מענישים פתאום צריכים קהל? שטויות, בהמון שנים עם קהל שתי הקבוצות האלו נפרדו לא פעם בתיקו אפס, הבעיה לא היתה חוסר הקהל אלא פשוט כנראה חוסר ריכוז.
     
  14. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,452
    לייקים שהתקבלו:
    2,314
    העונש הטוב ביותר היה להעביר את המשחק הזה לאיצטדיון אחר, וזה הכל.
     
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,817
    לייקים שהתקבלו:
    5,901
    ואיך זה אמור להיות עונש לחוליגני הפועל ת"א? "משנה מקום, משנה מזל"? או משהו שכזה?