מחזור 19 בליגת העל: תיקו 0 בין מ.חיפה להפועל ת"א

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏22/1/10.

  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,699
    לייקים שהתקבלו:
    9,852
    לאמסלם אולי אין אבל למשה בן-דוד מאמן השוערים יש והוא יהיה בכאילו המאמן, אפשר לחשוב שלנימני היה בעונה שעברה תעודת טופ פלייר בפרו אבולושן 2010 או מה שהחרטא הזה לא יהיה, זה לא קובע כלום ואפשר להסתדר עם זה.
    מלמיליאן עקשן לא קטן בכל מה שנוגע לכספים אבל נראה שהפעם הוא מת כבר להגיע לבית"ר ואולי הוא יסגור עם איציק על מחיר.

    בית"ר בהחלט צריכה לבנות את עצמה מחדש ואני אומר את זה כבר חודשיים אבל עד סוף העונה אין על מה לדבר וזה מה יש, עונה מחורבנת.
    בסך-הכל השלד שיש בבית"ר הוא טוב ואפשר להוציא ממנו הרבה יותר.

    לגבי כל השאר,
    בית"ר פח אשפה של חירייה השנה, סמרטוטים אחד אחד(פרט להרוש הצדיק בסדום) ויש לא מעט אשמים גדולים.
    גם השחקנים אשמים מבחינתי כי הם לא חייבים לשחק בשביל יש להם אותנו האוהדים שאיכשהו נשארים נאמנים השנה, אבל הם נראים כמו סמרטוטים ועושים גם לעצמם רע.
    בן-שושן היה מצוין בעונה שעברה עם שערים מכריעים בליגה ובגביע והשנה הוא התחיל טוב אבל מאז ששום נכנס בו במשחק נגד חיפה זה לא אותו אחד.
    ברוכיאן ויצחקי צריכים להימכר, לא עושה להם טוב להישאר כאן וגם לי לא בנוסף מכירה שלהם ב-2 מיליון דולר(ביחד) יכולה לעזור מאוד למועדון, השאלה היא מי ישים את הכסף.
    לבית"ר יש עתיד: הרוש, קוז'וקין, טיבי(יכול ללכת אבל שהוא כאן הוא נסבל לעומת כמה אחרים), ריקן, מויאל, ורד, עזריאל, תמוז, משעלי, עדן מלכה, איינבינדר, ברק משה, אביתר ברוכיאן ואל דאגה יש אפילו עוד ברוכיאן בקבוצת הנוער קוראים לו יקיר.
    במכבי גם קפילוטו ומלול נראו רע שלקבוצה לא הצליח והנה עכשיו הם פורחים לפי מה שאתה אומר.
    וליאור ז'אן בן 25, אני רואה אותו כבר 7 שנים בבוגרים של מכבי.
     
  2. מכביחיפהזהבדם Member

    הצטרף ב:
    ‏11/10/09
    הודעות:
    119
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מחזיק מפרסנמן וקינן,בלמים שמעורכים יתר על המידה.
    טשיירה בלם מעולה,אבל ראלדס נכון להיום יותר טוב ממנו רק בגלל הניסיון שיש לו.
     
  3. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,423
    לייקים שהתקבלו:
    1,003
    שים בבית"ר אפילו את אבי נימני במקום שום ותראה קבוצה שבשקט נצמדת למוליכות(אם כי לא עוקפת אותן כי עדיין 2 המוליכות טובות בחצי רמה ומעלה משאר הליגה) ותשים את שום כלום במכבי ת"א ותראה איך אתם נמצאים בקרקעית הטבלה.
    הבעיה של בית"ר היא אך ורק המאמן הזה שמכניס לדיכאון את כל המערכת מאיציק קורנפיין ועד אחרון האוהדים, אין שום חדוות משחק בקבוצה, אין שום חדוות משחק ביציעים, יש רק דבר אחד: ייאוש.
    ברק ואבירם מיואשים מחוסר שיטת המשחק שלא נותנת להם לבוא לידי ביטוי, את בן שושן הוא גמר כשאחריי חצי גול שלו מול בני יהודה הוא צעק עליו שהוא מכדרר יותר מדיי ואחריי הגול שלו מול אח"י הוא זרק אותו לספסל שזה מבחינתי להוסיף חטא על פשע, את עידן ורד הוא הצליח להוציא מפוקוס, בנאדו, גרשון ועידן טל בכלל לא סופרים אותו, ואני לא רוצה לדבר מה שמעתי מאבי ריקן על מה ששום כלום אמר לו אחריי המשחק שלו נגד הפועל פ"ת ב"טדי" וריסק לו את הביטחון.
     
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,036
    לייקים שהתקבלו:
    1,954
    קפילוטו המשחק הראשון שלו היה נגד מכבי חיפה...מלול אם אני לא טועה היה נגד הפועל ב"ש שבוע קודם לכן...אגב עם כמה שדור מלול אשם בזה שלא יצא לנבדל מול נתניה, שטראובר יותר אשם עם היציאה ההזויה שלו שאם היה הולך לכדור או לחליפין נשאר במקום ולא הולך לטייל בחצי האי ערב, הכדור בידיים שלו...

    לא משנה מה, אגסור לבית"ר ירושלים למכור את עידן ורד, בטח לא למכבי חיפה...הוא עמוד התווך של הקבוצה והיא צריכה לבנות את עצמה עליו, ברוכיאן ויצחקי צריכים כל אחד להימכר במיליון יורו, שתבינו אם שניהם ימכרו, בית"ר כבר יגיעו לתקציב המינימום 10 מיליון שקל, ואני אפילו לא מדבר על כספי הציבור שזה הטלוויזיה, טוטו שמוטו, עירייה ואני לא מדבר על כרטיסים/מנויים/כספי זכיה מגביע הטוטו, ואולי אולי אולי אולי אם גומא יחזור, אז הוא יוסיף כמה ג'ובות ואיתם צריכים להביא זרים איכותיים כך שגם בלעדיהם אם ימכרו אותם במחיר הנכון ולא ליריבה, בית"ר תוכל גם לבנות את עצמה כמו שצריך.

    בית"ר חייבת לתת לצעירים לשחק, מבחינתי שגרשון ובנאדו יעופו ליציע, כי לא מגיע לאף אחד מהם ללבוש את החולצה הירוקה (?) של בית"ר...בן יוסף והבלם המצטיין של הנוער (יוני קים?) להרכב, ועכשיו. מויאל חייב לשחק במקום דלה חאסה, טוטו חייב לפתוח ועידן ורד (אם הוא בריא) כמובן. לעזריאל אסור לשחק מגן והגיע הזמן שריקן יעלה את הרמה שלו כי הוא מסוגל ליותר.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,891
    לייקים שהתקבלו:
    25,962
    מין:
    זכר
    קפילוטו כבר שיחק לפני שתי עונות. נראהלי אפילו במשחק ה"מיתולוגי" מול סנטה קולומה ולבטח מול הבזיון נגד התורכים.
     
  6. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,071
    לייקים שהתקבלו:
    338
    עד מתי יצחק שום? הבן הזה נשאר רק בגלל הכסף, וכל משחק יש לו תירוצים אחרים, מאמן קטן, ובן אדם עוד יותר.
     
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,423
    לייקים שהתקבלו:
    1,003
    כל מה שדיברת פה נכון אבל מי מחליט לא לעשות את זה? שום כלום.
    והחולצה היא בצבע צהוב-זוהר וזה נראה כאילו היא מסנוורת את השחקנים.
    ברגע ששום יילך(או ימות מה שיבוא קודם) אז הרבה דברים יבואו על מקומם בשלום, חן עזריאל ישחק חלוץ, עידן ורד קשר התקפי והכי חשוב חדוות המשחק וההנאה מכדורגל תחזור לבית"ר ירושלים ולקהל שלה.

    דרך אגב כל הפרסומים של כאילו עידן ורד יעבור לחיפה בינואר הם פרי עטם של כתבי יצחק כלום שמנסה להסיט את האש ממנו ורוצה למכור את הילד הנפלא הזה בשביל לקנות עוד כמה דה לה חאסות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/10
  8. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    שאפו להפועל ר"ג. זה משחק שיכול להוציא אותם מהבוץ בדרך לריצה מופלאה.
     
  9. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,508
    לייקים שהתקבלו:
    3,886
    שיוציאו כבר את הפועל ר"ג מחוץ לחוק. הקבוצה הכי אלימה, פרובוקטיבית ומסריחה שיש (או שזה רק יובל נעים גורם להם להיראות ככה).
     
  10. ישראל היום Member

    הצטרף ב:
    ‏21/1/10
    הודעות:
    144
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בושה וחרפה שיצור מייחל למותו של אדם.אבל זה לא מפתיע אותי בכלל: זו חלק מההסתה של גורמים מסויימים במטרה למצוא עבודה לחברים מסכנים, חלקם שקוע עד צוואר בחובות הימורים, ולא מסוגלים ולא רוצים למצוא עבודה.פאשלה נוראית של המשטרה שלא נתנה לך להצטרף לטיפול יחד עם גומא, אולי הוא יעסיק אותך יחד עם שאר חסרי הכישרון,חסרי הנסיון, אבל פעילי הלשון.

    עוד 110 יום ייגמר הביזיון.
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,423
    לייקים שהתקבלו:
    1,003
    אני לא צריך שגומא יעסיק אותי, ברוך ה' יש לי אחלה עבודה במקום מאוד מכובד ואני גם לא באמת רוצה ששום ימות פשוט מאוד הוא מוציא ממני כ"כ הרבה עצבים וכעס שאני פשוט חייב לזרוק את זה במקלדת.
    והאחרון שיכול להטיף נגד הסתה זה אתה מר "אדון מכובד" שפשוט עושה רצח אופי למספר אנשים כמו גומא אגייאר למשל.
     
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,699
    לייקים שהתקבלו:
    9,852
    מירו אותי דוווקא מאוד מעניין לשמוע מה שום אמר לריקן, ובכלל היחס שלו לצעירים נורא, הוא גומר להם את הביטחון ותראו איך הוא החזיר את בן-שושן שלוש שנים אחורה ועוד לאחר סדרה של משחקים טובים שלו.
    יצחקי וברוכיאן לא צריכים לברוח מאחריות, לדעתי יש להם המון אחריות לאיך שהקבוצה נראית, כל עוד הם משחקים ולא משנה באיזה עמדה אז הם צריכים לעשות הרבה יותר, הכל התחיל בברוגז שלהם בסכנין כשהם רצו לעבור לאירופה.
    לברוכיאן עוד יש איזשהו תירוץ שרק בחמש המחזורים האחרונים הוא כשיר לחלוטין והנפילה של הקבוצה החלה שהוא היה בחוץ אבל מה עם יצחקי?
    לשום יש הרבה אשמה באיך שהקבוצה נראית אבל גם לרוב השחקנים לא חסר, אי-אפשר להפיל את הכל על שום למרות שזה הכי קל ונוח, הם לא יכולים לברוח מאחריות אחרי שהם גם לא נראים ככאלו שרוצים לשנות את המצב העגום מאוד.
     
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,423
    לייקים שהתקבלו:
    1,003
    אדם ברק ואבירם הם שחקנים טכניים שצריכים שהקבוצה תשחק על הדשא כדי להביא את היכולות שלהם לידי ביטוי, ברגע שמעיפים כדורים למעלה כמו מפגרים אז קשה להם להביא את היכולות גם כשיש להם הזדמנות לידי ביטוי, אני לא מאשים אף אחד מהשחקנים שלנו, רק את המאמן שלא מסוגל לסגל שיטת משחק.
     
  14. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,036
    לייקים שהתקבלו:
    1,954
    אלה היו המשחקים היחידים שלו, כשלידו יש את אביב חדד הבלם מצ'לסי ומאחוריו את גיא סולומון ואת אורי שטרית משמאל מה אני יגיד לך ממש אחלה של צוות, ועוד עזוב ילד בן 18 משחק פעם ראשונה משחק...להפיל עליו את האשמה זה ביזיון, תעשה לי טובה...
     
  15. מכבי או מוות!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    718
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סוף סוף מחברים 3 ניצחונות רצופים.
    סוף סוף נראים כמו קבוצה,מה שלא נראנו כבר שלוש שנים,סוף סוף מחזירים את ההתלהבות והחשק שהיה לאורך השנים ונעלם והפך את מכבי להתמכרות לא נעימה...בכל מקרה המשחקים הבאים שלנו זה הפועל עכו,הפועל רמת גן והפועל רעננה,כך שיש סיכוי גדול שננצח את המשחקים האלה ונבוא לדרבי עם 6 ניצחונות רצופים ועם קרב על 6 נקודות על המקום השני...אללה מכביי