מחזור 19 בליגת העל: בית?ר גוברת על הפועל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י שי, ‏17/1/13.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    מה שדווקא מאוד מקל עליה במשחקי החוץ והרבה פחות בבית.
    לדעתי היא קבוצה הרבה יותר מסוכנת כשהיא מגיעה למשחק חוץ, נותנת ליריבה ליזום ואז עוקצת, מאשר היא זו שמארחת את המשחק. לכן גם כל כך קשה לה מול יריבות נחותות ממנה, שמגיעות לבלומפילד ומתגוננות.(כדוגמת רמת גן ועכו).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/1/13
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    יכולת טובה מזו? המשחק היום לא נכנס לטופ 5 של המשחקים הטובים שלך העונה.

    לא רציני לדבר על אליפות כל עוד אין לנו בלם וחלוץ, אבל אנחנו הקבוצה הכי אטרקטיבית ומלהיבה שיש בליגה.

    אבל כוסעמק הכל, ניצחנו בבלומפילד. בבלומפילד!
     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    יכולת טובה מזאת שאנחנו מציגים בתקופה האחרונה.
     
  4. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אי אפשר לתאר את מה שהלך היום בבלומפילד. גאווה מטורפת להיות חלק מהמועדון הזה, לא רק היום, ולא רק העונה, אלא בכלל

    :aaa8: :aaa8: :aaa8:
     
  5. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    אני לא מבין על מה החברים כאן מדברים כשאומרים שהפועל מתקשה כשקבוצות מתגוננות מולה,
    בית"ר לא רק שלא התגוננה, אלא שלטה בקצב, שלטה יותר בכדור (לא בדקתי, כך זה נראה) וגם היתה יותר מסוכנת מול השער, לא שהיתה לה תחרות כל כך גדולה מצד הפועל. בית"ר היתה קבוצת כדורגל יותר טובה היום, במחצית הראשונה המשחק היה שקול, במחצית השנייה היתה רק קבוצה אחת על המגרש, וזו היתה בית"ר, בבלומפילד, די שיפשפתי את העיניים וקצת לא האמנתי אפילו לעליונות הלחימה והמוטיבציה של בית"ר.

    אני חושב שיש בהפועל תל אביב בעיה רצינית מאוד מתחילת השנה בכל מה שקשור לאימון הקבוצה.
    הקבוצה הזו לא נראית מאומנת. זה נראה כאילו שהסגל שלה מורכב משחקנים שיכולים עם הכוונה נכונה להיות המובילים של הליגה, אבל שום דבר שם לא נראה ממומש.

    גם עם הזרים הם נפלו חזק מאוד השנה. אם שוער כמו אדל נחשב להצלחה בעיני האוהדים שלהם, אז אני לא מבין מה זה כישלון. אומנם הוא לא הבעיה, אבל אפילו הזר "המצטיין" שלהם הוא לא משהו בכלל.

    בקיצור הפועל תל אביב תמשיך להיות חזקה יחסית לליגה, ויש לה גם סיכוי ממשי לזכות באליפות לדעתי, דווקא בגלל שנראה שהיא כל כך לא מאומנת ולמרות זאת היא נקודה מהמקום הראשון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/1/13
  6. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    חזרתי עכשיו לבית אחרי החגיגות שיימשכו כמובן עד סוף השבוע ובינתיים יש לי כמה מילים בודדות: תודה לכם פייטרים תודה לכולכם
    בית"ר ירושלים מלחמה
    נ.ב דיברו על קריאף, אני אומר רק משפט אחד שהוא אמר לי אתמול " גם אם אצטרך לזייף את הבדיקות מול הפועל אני אשחק" אין דברים כמוהו, פשוט אין
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/1/13
  7. Ice Cream חסה

    הצטרף ב:
    ‏17/6/11
    הודעות:
    8,375
    לייקים שהתקבלו:
    201
    רציתי לכתוב אתמול שנשבר לי הלב שמפילים על קריאף את המכה הזו (לא לשחק מול הפועל, ברור שמבינתו הממצאים בלב הם כלום לעומת משחק מול הפועל), אבל קצת לא אהבתי את משחק המילים הזה... מזל שהוא שיחק ואפילו שהיו לו משחקים יותר טובים מזה הבדיקות האלה מאחוריו וטפו טפו טפו לא מדובר בשום דבר רציני.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏22/1/13
  8. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    אהבת או לא גבר הוא בראש ובראשונה אוהד של הקבוצה ואחר כך שחקן
     
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    בית"ר לא מועמדת לאליפות, אבל גם הפועל תל אביב לא.
    זה יהיה חיפה ומכבי ראש בראש, או שמכבי תשייט לבד לאליפות.
    תיאורטית, וזה ממש לא בשמיים, הפועל יכולה בעוד 3 מחזורים להיות 8 נקודות מאחורי מכבי. סבירות די גבוהה שזה יקרה.
     
  10. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    האויב הכי גדול שלנו הוא הדיבורים על אליפות, המקום הרביעי אמור להיות פסגת השאיפות שלנו וכל דבר מעבר זה בונוס.

    ידעתי שהפועל ת"א השנה קבוצה לא טובה וגם כתבתי שאני בטוח שהם לא קבוצה טובה יותר מאיתנו אבל לא תיארתי לעצמי כמה הם יהיו חלשים ועוד בבלומפילד האיצטדיון שאף פעם לא מאיר לנו פנים ושבו הפועל ביום נתון יכולה לנצח כל קבוצה אבל אתמול הם היו נראים עייפים מאוד וגם את הקהל שלהם בקושי שמעתי ברקע, לא האמנתי שביכולת כזו חלשה שלנו התקפית ננצח בבלומפילד בכזאת קלות וב-10 דקות האחרונות אם השחקנים שלנו היו יותר רעים אז היינו מקבלים תוצאה שנזכור לעוד הרבה שנים כי הגענו ל3-4 פעמים למצב בעיטה מ17-18 מטר מהשער ללא הפרעה בכלל והצלחנו להחמיץ אבל שום דבר לא יוריד מהערב הנפלא הזה.

    כנראה שקובי מויאל הפנים את הביקורת של אלי כהן כלפיו ושיחק פשוט מאוד ולא איבד כדור אחד במרכז השדה, היה לטעמי השחקן הכי טוב על המגרש עם עבודה שקטה ופשוטה וחיפה על זה שלדאריו פרננדס היה משחק חלש בסטנדרטים שלו(כנראה התרגש מזה שאביו ישב ביציע) גם חן עזריאל לא עושה הרבה על המגרש מבחינה התקפית בכלליות לאורך כל העונה אבל בכל משחק איכשהו נותן את השער או הבישול, לא צריך יותר מזה ותמיד ידענו שהוא סקורר והעונה הוא הרבה יותר יעיל וקבוצתי מלפני שנתיים אצל אורי ורוני לוי.
     
  11. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    אתם יודעים, השנה הגעתי למסקנה שפשוט אסור לקחת ללב את מה שקורה על הדשא כשהקבוצה שלך משחקת. משבוע לשבוע אני מבין כמה המסקנה היא נכונה והכרחית, בטח שהקבוצה שאני אוהד היא הפועל תל אביב.

    אני מאוכזב. ולא בגלל שזאת בית"ר, ולא בגלל שזה בבית שלנו, ולא בגלל שזה משחק חם והיריבות גדולה עד מאוד. זה בגלל שאנחנו פשוט לא משחקים כדורגל. נער בן 16, יוצא מהבית ב17:30 וחוזר בחצות כדי לראות באמצע את הקבוצה שלו עולה על כר הדשא ופשוט לא מסוגלת לחבר שני פסים. זה מייאש. מנגד אתה רואה קבוצה, בלי שמות גדולים, בלי כסף גדול, אבל עם מחויבות, עם כוח רצון, עם תשוקה, ולפעמים זה כל מה שצריך כדי לנצח בכדורגל, ולא יותר מזה.

    אני חושב שאנחנו צריכים לשנות את השם להפועל "במקרה" תל אביב. כי כל הנקודות שהשגנו עד עכשיו היו במקרה. באמת שכואב לראות למה הפכנו. אני חושב שעונת הדאבל הפכה אותי ואת רוב הקהל לכזה שמצפה להרבה יותר מהקבוצה. לזה שמצפה לדרוס, כמו שלא היינו מרחמים על הפועל רעננה, אחי נצרת או הפועל עכו. כזה שמצפה להפועל שלא רואה בעיניים. אפשר להשוות את זה למכבי של העונה, עם החמישיות והשישיות שהיא מספקת לקהל שלה, ובעיניי היא תיקח על זה אליפות בסיום העונה.

    אז כנראה שבאמת אני מצפה ליותר מדי. בסך הכל אין לנו אלא יותר משלושה שחקנים קדמיים טובים. הקישור על הפנים, על ההגנה אין מה לדבר, ומאדל אפשר כבר להיפרד ולתת את אפודת השוער הראשון לבוריס קליימן, פשוט כי לא יכול להיות גרוע יותר.

    מייאש לראות קבוצת כדורגל לא מאומנת, ששיטת המשחק שלה לא קיימת, שההתקפות הן אלתורים ובנויות על הברקה פה או שם של שחקן כזה או אחר. גם ורמוט לא יעזור. אני חושב שביום ראשון הבא אנחנו הולכים לחזור לימי קריית אליעזר בהם אנחנו עולים לכר הדשא וגם יורדים ממנו עם רגליים רועדות וכמה חתיכות ברשת. יהיה כואב, אבל ככה זה כשאתה לא מספק תוצאות ופותח בעצמך את המאבק על האליפות לעוד שתי קבוצות חזקות וטובות הרבה יותר ממך.