מחזור 18: 4:3 לריאל במשחק מטורף בברנבאו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Iker Casillas, ‏4/1/13.

  1. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא פוסל את וארן. להפך, ציינתי שהוא שחקן מוכשר מאד. הנקודה היא שאם הבלם המחליף הלגטימי היחידי שלך זה ילד שלפני שנתיים שיחק בליגה השניה בצרפת, סימן שהמצב לא משהו.

    ציינתי גם שבעיות העומק של ריאל הן ספציפית בהגנה, לא בחלקים אחרים.


    לגבי מאיורקה.

    ממה שאני ראיתי, הקבוצה היחידה שאפשר להתווכח אם היא חלשה יותר, זו אספניול, שגם היא מראה סימני שיפור מאז שהגיע אגירה (המשחק אתמול הוא לא קנה מידה).

    גרנדה משחקת כדורגל יותר טוב ואוסאסונה (ואתה יודע את זה טוב לפחות כמוני) היא קבוצה שהרבה יותר קשה לשחק נגדה בחוץ, לא משנה באיזה מקום או באיזה כושר היא נמצאת.


     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בשלבים הראשונים של העונה שעברה עוד אפשר היה לקחת בחשבון את ריקרדו קרבאליו. בהמשך ואראן צבר יותר ניסיון והפך לבלם לגיטימי. אם מוריניו לא חשב הרבה וזרק את ראמוס ליציע מול סיטי של טבז, סילבה ואגווארו כנראה שהוא באמת מאמין בו וממש לא חשוב היכן שיחק בגיל 18. הוא שחקן שקט באופי שלו ומוסיף בפן הזה לראמוס ופפה התזיזתיים והדי מלחיצים. בסיטי המצב יותר טוב מבחינת בלם מחליף? אני בספק. לא מחזיק גם מדויד לואיז מצ'לסי. אלביול לא שווה מקום בנבחרת ספרד אבל לא בטוח שהוא כזה זבל.

    אספניול אכן במגמת שיפור. אני מתעקש לא להחשיב גם את ריאל מדריד כמבחן עבור קבוצות הליגה למרות העונה החלשה שלנו. אני מסכים שהמגרש באוססונה על הנייר מזכיר קצת את מכבי פ"ת והאורווה בליגת העל - קבוצה שיודעת להסתגר, בועטת ונושכת וצריך לקחת שם את הנק' בכוח וזה לא פשוט, ומול ברצלונה אוססונה נתנה וואחד משחק והייתה ראויה לפחות לתיקו(גם נגזלה ע"י השופט) - אבל לא כל יום יש ריאל או בארסה והמוטיבצייה בשמיים. לפעמים אוססונה צריכה גם ליזום והיא לא יודעת. היא כבשה רק 14 שערי ליגה ואין לה את החלוץ שיוכל לגנוב את הגולים. בבית היא אספה רק 9 נק'. וכמובן שעם הפה שלי והיכולת של ריאל מדריד העונה - באנקר 1 בווינר במשחק בפמפלונה ביום שבת.

     
  3. פול סקולס Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/06
    הודעות:
    5,690
    לייקים שהתקבלו:
    324
    דור, אתה חושב שמודריץ' רכישה טובה לריאל מדריד?
    אני לא יודע איזה תפקיד מוריניו מייעד לו,
    אבל מהמעט שאני ראיתי, כשהוא עלה כמחליף, הוא כאילו היה אמור להתרכז בסגירות הגנתיות ובשחרור הכדור לצ'אבי אלונסו שינהל את המשחק (בעצם מה שבוסקטס עושה בשביל צ'אבי בברצלונה)- והוא נראה ממש לא משהו.
     
  4. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מודריץ' הוא רכישה טובה, אבל לא כרכישה היחידה בקיץ (מה שמגדיל את הלחץ) ולא ב40 מיליון יורו.

    יש לו יכולות, הוא יכול לשחק בשלושה תפקידים (קשר אחורי, מרכזי והתקפי) מ שהופך אותו לנכס כשחקן סגל, הוא מתאים לסגנון של ריאל של מעבר מהיר מהגנה להתקפה וגם עושה רושם של בחור טוב ויחסית חסר אגו, שזה לא משהו שצריך לזלזל בו. רק שאני מאד לא בטוח שיש לו את הכדורגל להצדיק תג מחיר כזה ופה מתחילה הבעיה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תג המחיר של מודריץ' בטח לא עזר לו ואם הקבוצה הייתה רצה כמו שצריך הוא אולי היה משחק פחות אבל היה יותר קל עבורו להשתלב. לדעתי הוא עדיין לא מספיק מעורב. 'הבעייה' שלי איתו היא שהוא לא מסוגל לשחק כקשר אחורי ליד או במקומו של אלונסו כי הוא לא מספיק אגרסיבי למרות שהוא יורד לתיקולים וזו לא העמדה שלו, והוא גם לא בידיוק מס' 10 קלאסי מתחת לחלוץ בניגוד לאוזיל או קאקא. וכן, שחקן מוביל צריך לדעת לקחת את הדקות בכוח. מצפים ממנו שגם במשחק חרא כמו מול מאלגה הוא ייעלה מהספסל ולא רק יהיה זמין לקבל את הכדור אלא יסדר את הבישול או יבקיע בעצמו(קרה רק פעם אחת וחבל שהוא לא בועט יותר).