מחזור 18: 1-1 בדרבי של ברצלונה, הפער 5 נק' מריאל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י amirb91, ‏6/1/12.

  1. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יופי של קצב היה באל מדריגל ממה שהספקתי לראות. ההרמה של מיגל בשער הראשון של ולנסיה מהאוויר לראש של השחקן פשוט וואו, איזה רמה גבוהה וביצוע מושלם.
    ויאריאל מתחילים להראות קצת יותר טוב ויש לי הרגשה שהם יכולים להיות אופטימיים לגבי שארית העונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/1/12
  2. ValenciaCF Member

    הצטרף ב:
    ‏26/4/09
    הודעות:
    661
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההרמה של מיגל באמת הייתה משהו שהרבה זמן לא ראיתי, אשכרה הדביק לפגהולי את הכדור לראש מהאוויר!

    הקבוצה הראתה אופי וחזרה מפיגור של 2 שערים והשיגה נקודה כמו שציפיתי. סולדאדו, מת'יו, אלבה ובעיקר באנגה היו חלשים. פגהולי ומיגל המצטיינים שלי. אדוריז כובש אחרי הרבה זמן ומביא לנו נקודה!

    3. ולנסיה 34 נק'
    4. לבאנטה 30 נק'
    5. אוססונה 26 נק'
    6. מלאגה 25 נק'
    7. סביליה 24 נק'

    שבוע הבא מול סוסיאדד במסטאייה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/1/12
  3. Zizou10 Member

    הצטרף ב:
    ‏2/12/04
    הודעות:
    2,091
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם הגול הראשון של ויאריאל היה אלגנטי מאד.

    אספניול-ברצלונה כרגיל הבטיח הרבה וקיים, אספניול היו שווים את התיקו אבל אי אפשר להתעלם מהטעויות שיפוט שהיו בסוף המשחק (נבדל אחד או שניי) ופנדל ברור אי שם בתוספת הזמן. משחק שקול סה''כ, ברצלונה נראתה הרבה יותר טוב במחצית הראשונה מאשר בשנייה והאיבוד נקודות פה עלול לעלות לה פה ביוקר.
     
  4. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,442
    לייקים שהתקבלו:
    2,666
    אין מילים על הקוון הזה, עצר את מסי פעמיים לבד מול השוער, ופנדל של שחקן שמרים 2 ידיים באוויר אין יותר ברור מזה. אובדן נקודות יקר, מתחיל לחשוב שהקלאסיקו רק נתן לריאל מוטיבציה
     
  5. פריד טאהר Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקלסיקו לא נתן מוטיבציה ולא כלום.. בעונות הקודמות ריאל מדריד הייתה דורסת עד למשחקי הקלסיקו ואז מגיעה ברצלונה והכל מתהפך.. העונה לעומת זאת נעשה רושם שהקלסיקו בכלל לא השפיע על ההתמודדות.. מדריד "שהייתה אמורה להילחץ" המשיכה ביכולת שלה מתחילת העונה וחזרה לנצחונות (אפילו דרסה את סביליה), לעומת זאת ברצלונה לא הצליחה לנצל את המומנטום והמשיכה עם היכולת והתוצאות הלא אופייניות " ביחס אליה מהעונות הקודמות "..
    אם אני לא טועה, זאת פתיחת העונה הגרועה ביותר בעידן גוארדיולה ( אם אפשר להגיד שהעונה הזאת גרועה! )
     
  6. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ראיתי רק את המחצית השניה של הדרבי ולדעתי התיקו שיקף את מה שקרה, אספניול אולי היתה פחות טובה אבל היתה תחושה של שאננות מוגזמת במשחק של ברצלונה וכאילו לא התאמצו כמו שצריך בשביל למצוא את השני, בסופו של דבר ספגו והפער מריאל נהיה 5 נקודות..
     
  7. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    וזה מצחיק איך בתקשורת ומסיבות עיתונאים אחרי כל איבוד נקודות של אחת הקבוצות ישר שואלים אם הלכה האליפות ודברים מטופשים אחרים http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/bduh.Xxx

    הקבוצות איבדו ועוד יאבדו לא מעט נקודות העונה, הכל פתוח ואנחנו אפילו פחות מחצי עונה
     
  8. פריד טאהר Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המארקה ממשיכה לעקוץ את מסי :- " למסי ואלטינטופ אותו מספר שערים במשחקי החוץ! שער אחד "
     
  9. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    :aaarofl:

    אין ספק השנה שברצלונה בחוץ בליגה זה פשוט לא אותו דבר, ולא משנה כמה יגידו על ניצחון בברנבאו ועל ניצחון בסן סירו עדיין ברצלונה השנה בחוץ איבדה הרבה הרבה יותר נקודות ממה שציפו ממנה וחשבו שתאבד עד לשלב הזה

    3 ניצחונות 4 תוצאות תיקו והפסד שזה 13 נקודות מתוך 24 נקודות והקבוצה בכלל לא נראית אותו דבר כמו שנראית בקמפ נוא
     
  10. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנחנו צריכים לבכות כמו מוריניו על שיפוט, ככה אולי יפסיקו לקחת לנו נקודות. גם שער חוקי של וייה נגד חטאפה, גם פנדלים על מסי בולנסיה, וגם פה פנדל יותר מברור.
    אבל הגיע הזמן שנתעורר, התיקו הזה היה במקום. הפרש 5, אני באמת מתפלל שאת' מדי ואספניול יביאו את הגישה הלוחמנית הזאת שהם מביאים באופן עיקבי מולינו גם למפגשים מול ריאל.

    פורקה, פורקה פורקה פורקה...

    נ.ב
    לםי סרגל המאמצים של ברצלונה, זאת אמורה להיות תקופה קשה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/1/12
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    'ועכשיו...אספניול משווה ל-2-2' יאוורארדי איזו התלהבות, 'לסיבלס!' לרגע נזכרתי ברגע הגדול ההוא ב-2007, אוי הזכרונות. צריך להירגע. הליגה עוד ארוכה מאוד ויש עוד סופר-קלאסיקו ארור אבל כן זה אחלה להיות בפור של 5 נק'. ברצלונה העונה במשחקי החוץ פחות טובה ואצל ריאל יש יותר רעב לזכות בתואר והכל בגלל מוריניו. אי-אפשר לחרוץ גורלות עכשיו. עוד מעט גם יהיה סופר-קלאסיקו בגביע...

    מספיק כבר עם בלבולי המוח מצד ברצלונה. מאז הגיע גוארדיולה לא ראיתי אף פעם שאוהד לא דיבר על 'שוד' אחרי איבוד נקודות. ברצלונה לא הייתה שווה אתמול יותר מתיקו משום שהפגינה רמת משחק מאוד בינונית - קשה להודות בזה? וגם הגול שכבשה באשמתו של השוער שנכנע לנגיחה בינונית של פברגאס.
    היה פנדל ועוד-איך ואפשר להבין את ההרגשה אבל אפשר לחשוב שיש כאן מגמה. ברצלונה 'מקופחת' נגד הקטנות כי מה לעשות לא כל יום משחקים נגד ריאל מדריד עם האדום הלא ברור לפפה שנזכור אותו גם עוד מאתיים שנה.
    בנוגע לטענה המגוחכת על אתלטיקו מדריד - כאילו היא לא מקבלת כל שנה 5 בקמאפ-נואו. אתלטיקו קבוצה בינונית ומטה וזהו. אספניול נלחמו אתמול כמו אריות וככה צריך. בקאמפ-נואו זה יהיה אחרת. לבאנטה ניצחה את ריאל בבית ובקאמפ-נואו הציגה משחק אומלל שבנס הסתיים רק עם חמש חתיכות בראש.

    ראיתי אתמול את רוב המשחק במדריגל והתאכזבתי מהשיוויון. הצוללת הייתה צריכה את הנקודות הרבה יותר והיא איבדה שתיים. בורחה ואלרו עם תצוגת תכלית בניגוד לקאני שלא הורגש. וסולדאדו מצד שני חייב להפסיק להיות ערס ולריב מכות כל פעם כשהוא לא כובש. מי האמין שאדוריז שבקושי משחק יכבוש גול כזה חשוב. בלט בולנסיה - מיגל עם בישול מהסרטים ומשחק איכותי. בכל-מקרה מקווה שויאריאל תיכנס למסלול כי היא שיחקה טוב, סנה גם היה חשוב.
     
  12. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה מדהים לשמוע אוהד ריאל אומר "סמפיק עם בלבולי מוח מצד ברצלונה". דור, אתה פשוט חוצפן. באמת. המאמן שלך והשחקנים שלך בוכים לנשיאים של קבוצות וכל שבוע בוכים בעיתונות. מתי ראית את פפ מדבר על שיפוט? מתי ראית שחקנים מדברים על שיפוט? אתה יכול לקשקש עד מחר ולהציג את זה כאילו אנחנו הבכיינים, אבל העובדות הן שקיפחו אותנו בלא מעט משחקים שבהם איבדנו נקודות (ולנסיה, חטאפה, אספניול), ואף פעם לא בכינו על השיפוט ועל האיבוד הנקודות, בטח לא ברמה של "המיוחד". אל תהיה חוצפן. תגיד שהגיע פנדל ותודה לאלילת השופט שנתן לכם 5 נקודות הפרש. עם שיפוט כמו שצריך גם במשחקים הקשים היינו יוצאים עם נקודות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏9/1/12
  13. לייזר Member

    הצטרף ב:
    ‏9/12/05
    הודעות:
    1,366
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הוא אמר שהאוהדים בכיינים, לא המאמן או השחקנים. מן הסתם כשהמאמן הוא מוריניו, מפלס הבכיינות בריאל חייב להיות גבוה יותר - כל דבר אחר יהיה כישלון מקצועי. אתה צריך לקרוא את דבריו כחלק מקרב בין מחנה אוהדי האינטרנט של ריאל מדריד לבין מחנה אוהדי האינטרנט של בארסה. במקרה של אליפות של ריאל מדריד, אני חושב שהוא יקבל משהו טוב יותר מהודאה בעליונות קבוצתו מצד חבורת משתמשים באינטרנט - סביר מאוד להניח שפפ פשוט יאמר שהתואר הלך לקבוצה הטובה יותר.
     
  14. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין טעם להתייחס לסרגל מאמצים.השנה גם משחק במרחק קילומטרים ספורים מהבית היה קשה לברצלונה מדי.היכולת שלנו במשחקי חוץ גרועה איומה ביחס לשנים האחרונות.