מחזור 18 ליגת העל: סיפתח מוצלח לאיווניר, 1:3 בדוחא

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏13/1/11.

  1. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    הסיכוי היחיד שלנו לנצח הוא אם מליקסון ירצה לתת לנו גראנד פינאלה ואם ערן לוי ירצה לתת לנו גראנד דביוט.

    אני לא רואה אותנו מנצחים את מכבי חיפה. גם תיקו אני לא מאמין שיהיה. ממגוון סיבות - מכבי חיפה בכושר יורת טוב, שחקנים יותר מוכשרים, מחוייבות יותר גדולה, דחיפה מהקהל הביתי.
    באר שבע רואה קריית אליעזר ומשקשקת, ההגנה שלנו אומנם טובה אבל יכולה בכיף לקרוס (ראו מקרה הפועל ת"א ובית"ר ירושלים)

    כמו במשחק בוסרמיל, אהיה המאושר באדם אם נשיג תיקו.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,623
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    עוד חצי שעה יוצא לטדי ואני מקווה שלמרות היכולת הרעה של הקבוצה לאחרונה והקור(ואולי גשם) תהיה כמות מספקת של אוהדים כי אין שידור בטלוויזיה.
    מכבי פ"ת קבוצה טובה עם חוד קטלני של בן חיים-דמארי-גולן ואנחנו עם הגנה מצחיקה ובלי ברוכיאן ככה שהפסד היום בכלל לא יפתיע אותי אבל עדיין צריך לדרוש ניצחון בטח בטדי וגם כי למכבי פ"ת יש בהרכב שחקנים מאוד בינוניים כמו דנין(שמי כמוני יודע את המגרעות הרבות שלו), מגאמדוב ויוסי אופיר, וגם כנראה לא יפתחו עם מגן ימני טבעי.

    אצלנו אבירם חסר וזה תמיד לא טוב אבל לפחות שי חדד יפתח וזה שחקן שמעניין לראות אותו בהרכב, אחד שדוחף קדימה ועם הרבה טכניקה וחוצפה חיוביות, בדיוק מה שקבוצה כמונו צריכה העונה, נקווה שהיום הוא יצדיק שהמקום שלו בהרכב.

    יבואה בצדק על הספסל ונקווה שזה מה שיעיר אותו, משה בן-לולו דווקא הוא יחליף אותו בחוד בעוד החלטה תמוהה של אורי כי הרי סופר לנו שבן-לולו יעזוב בחלון ההעברות ויש את טל משעלי שביקש להשתחרר אבל קיבל סירוב מקורנפיין, אבל אני כבר הפסקתי להבין את מלמיליאן, אחרי שגרם לדאריו ואלבארס ללכת, ונלחם על שחקן כמו גונזאלס(משחק אחרון שלו היום) ורוצה להביא את קפילוטו בהשאלה לחצי שנה סתמית במקום לתת לבראשי לשחק אז היום עוד סעיף נוסף לכתב האישום שיוגש כלפיו בסיום העונה על איך(לא) היה צריך לנהל את בית"ר העונה.
     
  3. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    משחק חלש שלנו, אבל רואים שיש התקדמות בכיוון הנכון, לפחות בכל הנוגע להאריס.. שמתי לב שגם מוטי לקח את פאביצ'ביץ' אחרי הגול ונראה כאילו הוא אומר לו לשחק יותר על הקרקע.. לאט לאט הכל יהיה בסדר ותחזור להיות לנו התקפה.

    אף אחד לא מצפה ליכולת מצויינת, אבל הכישרון שלנו צריך להביא לנו את ה-3 נקודות וזה בדיוק מה שקורה במגרש בנתיים.
     
  4. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מחצית בינונית אבל העיקר אנחנו מובילים. אבידור מעצבן אותי, חלוץ בחוץ. כמה חבל שנמני ייבש את מדוניאנין... איזה גול בטאץ', נגיעה אחת, שחקן ענק.
     
  5. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    10,001
    לייקים שהתקבלו:
    1,369
    קולאוטי במשחק הטוב ביותר שלו במדי מכבי ת"א, הראה ניצוצות של אותו שחקן מחיפה.
     
  6. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    אני יותר התלהבתי מהשער הראשון מאשר השני.. פשוט שער ענק... האינסטינקט הזה של להיות במקום הנכון בזמן הנכון היה כ"כ חסר לו עד עכשיו.. נקווה שהוא באמת ייצא לדרך חדשה.

    מוטי עם 2 חילופים גדולים מנצח את המשחק הראשון שלו כמאמן(קשה לי להאמין שאני יכול לנחס אותנו במצב קשה)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/1/11
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איזה חיבוק בין איווניר ושטראובר...איזו התפרצות של רגשות על הספסל של מכבי בכלל ואצל איווניר בפרט אחרי הגולאסו של קולאוטי - רגעים יפים ומרגשים עבור כל אוהדי מכבי. הקבוצה באה להילחם היום. הניצחון של מכבי מוצדק לחלוטין והוא נותן עוד שקט ואוויר לנשימה. סכנין לא מסוגלת ליזום ופרט לגול שכבשה ממצב נייח היא לא עשתה כלום. מדהים איך קולאוטי ירד לספסל ופתאום כל הלחץ ירד ממנו והוא ענה עם צמד פנטסטי, גם הגול הראשון איכותי. מדוניאין הראה גם הוא סימני חיים משחק שני ברציפות, בעידן שאחרי נמני. אגב, התרשמתי לטובה מסידיבה בדקות הקשות של מכבי כי הוא דחף קדימה ומנע מסכנין להתקרב לשליש האחרון של המגרש. מכבי תמשיך עם לוח משחקים קל יחסית והיא תאגור נקודות אך המבחן הגדול יהיה בדרבי נגד הפועל.

    אז לפני שאני חוזר לבסיס לשבועיים בינתיים התוכניות שלי קצת השתבשו...מכבי ניצחה, לבאר-שבע אין סיכוי לגרד נקודה אפילו בקרייה..אולי מכבי פ"ת תעשה משהו בטדי. ונקווה למחזור עם הרבה שערים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/1/11
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    1-1 במחצית בקרית אליעזר.
    מכבי חיפה שלטה למעשה לחלוטין בקצב המשחק, אבל מיימון היה ונשאר חור רציני בהגנת קבוצתי. בכל מקרה אין לי גם מושג למה כל הקבוצה רצה קדימה ושכחה להוציא את הכדור כי שחקן בירוק נשאר על הקרקע!!!. באר שבע עשתה חכם מאד, ניצלה את הטמטום החיפאי והענישה אותנו.

    מה שקרה אחרי זה אף אחד כבר לא ראה. מבחינתי סוארז כבר היה צריך להיות בחוץ אחרי שתי פגיעות קשות בגולסה (זה במקרים מסויימים אדום ישיר) ומיימון, אבל מה עשה פרננדז? השידור שלי הופסק בהשתוללות חסרת הפרופורציות של קלינגר (סביר להניח שגם הוא הורחק) כך שאין לי מושג למה שחקנה של באר שבע הורחק.

    לחזור למשחק. בחיפה גדל חתיכת מגן שמאלי, טוואטחה פשוט ילד כשרוני ביותר. אם אלישע לוי יעיף את משומר ויכניס את עותמאן יש למכבי חיפה עתיד ורוד. למרות שמכבי חיפה נתנה כמה דקות טובות ההגנה בעיה ואין מהירות בהתקפה. ברקוביץ' לגמרי צודק לגבי הקטע הזה. כל ההתקפה הירוקה התבססה למעשה על הפריצות הסוחפות של טוואטחה!

    מה יהיה במחצית השנייה? בונקר באר שבעי ושליטה מקומית בצבע הירוק. העניין הוא שבאר שבע אפילו יכולה לנצח עם מתפרצת כי ההגנה של מובילת הטבלה לא נראית טובה. אני מקווה שאלישע לוי יכניס קצת מהירות למגרש, אבל סביר להניח שהוא יעשה רק חילופים מאמצע המחצית השנייה. חבל קצת על האדום כי היא אולי תזיק יותר לקבוצה שלי, אבל מבחינתי סוארז כבר היה צריך להיות בחוץ.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/1/11
  9. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    ניצחון חשוב מאוד שלנו, למרות שסכנין קבוצת תחתית, עדיין דוחא זה מגרש קשה.
    איווניר עם שני חילופים גדולים שלמעשה ניצחו את המשחק, בוזגלו עם בישול נהדר לקולאוטי שהבקיע שער גדול, רק סקורר כמוהו יודע להיות במקום הנכון ובזמן הנכון, גם הגול השני היה ענק, באמת מזכיר את התקופה שלו במכבי חיפה, שער שלישי בשני משחקים, מקווה שזה יוציא אותו מהתקופה הרעה.

    ניצחון חשוב מאוד ומזל טוב לאיווניר על ניצחון ראשון בתור מאמן מכבי ת"א. החגיגה עם שטראובר הייתה מרגשת.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    כל הכבוד לב"ש שהשיגו נקודה.
    מכבי חיפה במשחק טפשי לחלוטין. מזל שזה על נקודה וחצי.

    שחר, או שתביא חיזוק או שתקנה צלחת להפועל.
    כתבתי את זה אחרי ניצחונות אני גם כותב את זה עכשיו כשעוד ניתן לתקן ולא לחזור על טעויות עבר.

    עוד פעם שחקן צעיר נזרק בהופעת בכורה להתיל את המולדת. זו בושה.
     
  11. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    עוד משחק שאלישע לוי מחסל לנו.
    מתי הוא כבר יבין שהוא לא משחק במנג'ר? בדקות החשובות ביותר שלנו הוא משחק לי עם 4 חלוצים, כשאין אף קשר שימסור להם. אז או שהוא חושב שלא צריך שחקני קישור רק שחקני התקפה, או שהוא מפקד מהקהל שרוצה תמיד לשחק כדורגל התקפי עם הרבה חלוצים אבל גם הערב הוא פשוט טועה פעם אחר פעם. בוקולי שחקן הקישור היחידי שגורם לקבוצה לשחק משחק מסודר, מוציא אותו, קטן לוקח את הפיקוד, מוציא אותו, מי ימסור עכשיו לחלוצים? אז רואים את דבאשוילי ואזולאי מנסים ללכת לצדדים לייצר מצבי התקפה.
    שוב אנחנו מגיעים למשחקי הבית ושוב נופלים. הפועל תל אביב שברה את הנאחס שהיה העונה בקרית אליעזר, עכשיו גם באר שבע עושה זאת.
    אגב, מימון ממשיך להיות חור בהגנה. העיקר שהבלם / קשר אחורי האחרון שהוחתם בגלל לא רואה מגרש. הוא בטוח יותר טוב ממימון, ובכלל למה להפטר מקאנוטו מבלי שיש לך בלם אחר? אין לי ספק שקאנוטו ובנאדו זה שילוב טוב יותר.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    אחרי שאני משבח את אלישע לוי ומנסה קצת להכניס קצת אופטימיות למחנה הירוק באה באר שבע לקריית אליעזר ונותנת לי סנוקרת...

    במחצית הראשונה הקבוצה עוד תפקדה הרבה בגלל טוואטחה שהאורחת לא ידעה מה לעשות איתו. במחצית השנייה הקבוצה שלי הראתה עד כמה היא היתה חלשה היום. דווידוביץ' עם עוד משחק בינוני מאד, הגנה חלשה, וקישור אנמי וגרוע. אפילו דבאלישווילי צריך להבין שהוא לא יכול בליגה הישראלית להשתלט על כדור ברחבה ואז לבעוט...

    חוץ מטוואטחה כולם היו על הפנים ואיתו גם השופט שבסופו של דבר יותר הזיק מאשר תרם לנו. האדום של באר שבע נתנה לאורחת להתחפר בהגנה ולהביך את ההגנה האיטית שלנו עם מתפרצות קטלניות. אני לא מקווה, אבל אם מאמני הקבוצות האחרות ראו את באר שבע היום אני חושש שעוד נסבול הרבה בקרית אליעזר.

    קלינגר שהשתולל כמו אידיוט היה צריך במחצית השנייה להיות אולי מחוץ לאיצטדיון (איך השופט נתן לו בכלל לחזור לאמן את הקבוצה שלו במחצית השנייה?!?), אבל ניצח את אלישע לוי בלי הרבה בעיות. כמו ששי כבר ציין, איך אלישע לוי יכול לתת לדבאלישווילי, חמד ואזולאי לשחק ביחד? כל זה ביום שיניב קטן ואייל 'לאציו' גולסה פשוט מתחת לכל ביקורת. על הכנסת שעאבן אני כבר לא רוצה לדבר, בכלל הרגיז אותי איך הבחור הזה שיחק. אייל ברקוביץ' יכול להנות מהטריקים שלו, אבל רק לפני שבוע הוא קטל בצדק את טל בן חיים שבחובבנות ניסה לכבוש מול דווידוביץ'. איך שעאבן בכלל מעז במצב שכזה לעשות טריקים מיותרים? איך יכול להיות שהוא צריך לבעוט כדור חופשי חשוב ביותר בזמן פציעות???

    אני לא מישהו שחוזר אחרי שבוע אחד על דבריו, אבל היום לבאר שבע אולי הגיעה לנצח.
     
  13. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    משחק טוב שלנו, אם לא האדום אני בטוח שגם היינו מנצחים את המשחק הזה, קצת שכל של השחקנים שלנו והיינו שמים עוד אחד.

    בקשר לאדום, אני חושב שהגיע אדום, איזו סיבה הגיונית יש לפרננדש להרים את הרגל ולבעוט בשחקן מאחור? אז ברור שזאת הייתה בקושי נגיעה והייתה פה יופי של הצגה (כמו בהמשך, ורד שהתגלגל כאילו ירו לו בראש, איכס), אבל זה אדום, פרננדש אידיוט.

    ערן לוי... מה אפשר לומר, הפסקתי לספור כמה פעמים קיללנו אותו והוא בא ותקע לנו גול, והנה היום, הוא בצד הנכון, אוהדי חיפה מקללים אותו מהרגע שיצא מהמנהרה והוא בא ונתן להם יופי של קונטרה.

    עמדנו טוב, שיחקנו טוב, יכולנו להוציא יותר, אבל אין טענות.
    משחק פרידה כנראה של מליקסון, תודה.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    ההיפך לירן. מכבי חיפה של העונה מתקשה יותר נגד 10 שחקנים.
    במקום היריב, היא זו שמאבדת את הראש.

     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/1/11
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,895
    בדיוק אלכס. כבר כתבתי את זה במחצית שהאדום יותר תזיק מאשר תועיל לנו. ההרחקה של פרננדש אולי מוצדקת (הוא הודה לפי הכתבת במגרש שהוא פגע בבוקולי), אבל אני הייתי הרבה יותר שמח אם דווקא סוארז היה עף. הכניסה שלו בגולסה היתה הרבה יותר קשה מאשר הארוע שבין בוקולי לפרננדש. בכל מקרה המחצית השנייה הראתה עד כמה אנחנו מתקשים מול קבוצה שמסתגרת. מגיעות הרבה מחמאות לב"ש על המחצית השנייה.

    אהה, ערן לוי. הבחור הזה היה יכול להוציא פי כמה יותר מהקריירה שלו אילולא הזלזול שלו באורח חיים ספורטיבי. ברור שהוא סובל מעודף משקל ואני לא מבין למה הקבוצות שרוכשות אותו מקבלות שחקן עם מימדים כאלה? החבר'ה מיציע ג' גם צריכים להתבגר ואם אנחנו נקבל משחק ללא קהל זה גם יהיה מוצדק.

    בקיצור, משחק מאכזב דווקא בתקופה טובה שלנו.