מחזור 18 בסרייה A :: לוהט בארץ המגף

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏9/1/15.

  1. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    דוגמא למקרים ידועים בהם השחקנים קיבלו הצעה משתי הקבוצות ובחרו ברומא.

    המסקנה שלי ממקרים אלו ומהצלחת שתי המובילות היא שיובה ורומא מתחזקות טוב יותר ויותר בקלות, וכאשר נתקלות במאבק ישיר מול נאפולי, הן מנצחות אותו. fact.
    נאפולי הצליחה להחתים שחקנים טובים אחרים (פחות מיובה ורומא). איך זה מפריך את המסקנה שלי ועוד מוציא אותה ממבחן המציאות?

    בניטז אגב, הוא הסיבה שהחבורה הספרדית נמצאת היום בנאפולי. אם הבנתי נכון, אתה טוען שהוא כישלון בגלל שנאפולי לא מתמודדת על אליפות עם יובה אך בו זמנית מתווכח פעם אחר פעם שהסגל שלו שווה ערך לזה של אינטר. האמת נמצאת איפשהו באמצע - במקום השלישי.

    נאפולי באמת דורכת במקום. למקום הזה קוראים צמרת הליגה ומקום במוקדמות הצ'מפיונס ליג. הציפיה להיצמד ליובה מגמדת ואף מתעלמת מהיריבות שלה. גם להן היו 100 מיליון יורו בחשבון בנק והן בנו קבוצות טובות יותר. איך זה קרה? לדעתי כוח המשיכה.

    הכישלון היחיד של נאפולי עד כה זה צמד המשחקים מול אתלטיקו בילבאו, אבל אני לא רוצה לסכם את העונה האירופית שלהם כי יש להם את כל הכלים ללכת עד הסוף, בעיקר בגלל הניסיון והרזומה של בניטז.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    הסגל הזה שווה לאינטר בגלל מי שבנה אותו, זה א׳. מבחינה כלכלית נאפולי בנקודת יתרון ברורה על המילאנזיות.
    ב - מי אמר לך שרומא ונאפולי באמת נאבקו על השחקנים האלה? התקשורת ממציאה כל כך הרבה דברים ואין לנו לדעת מי באמת רצה את מי ועד כמה רצה. דרך אגב, מי אמר לך שרומא לא רצתה את אף אחד משחקני הרכש של נאפולי בשנים האחרונות?
    ג - איך זה מפריך את המסקנה שלך? אני טענתי שנאפולי מקום לא פחות מושך מרומא, אתה טענת אחרת על דברים לא מבוססים בעוד שאני הבאתי ראיות חותכות.

    שאני אבין - אתה מצפה מאיתנו לא לצפות מקבוצה שכבר שנים בצמרת הליגה להתקדם ולהתמודד באמת על האליפות?
     
  3. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא הבנתי.

    מצב כלכלי נבחן על סמך הכנסות המועדון (הוצאות ותרגום נכסים לכסף זו כבר בחירה של מנהל כזה או אחר). מילאן ואינטר מכניסות הרבה יותר מזכויות שידור וספונסרים. הרבה יותר גם מרומא. ההבדל הוא שהמילאנזיות סובלות מהזנחה ניהולית של שנים, כל אחת בדרך שלה.

    התייחסתי אך ורק למקרים בהם השחקן או הסוכן שלו או הDS של המועדון הקודם אמרו זאת במפורש. אני לא מסיק מסקנות על שום דבר שמוצג בתקשורת ללא ציטוט של אחד המעורבים. מכיוון שאתה לא מכיר את המקרים הללו ולי אין שום מוטיבציה לחפש בארכיונים מלפני שנתיים, אין טעם להמשיך לדון על זה.

    זה כבר טרולינג, או לוגיקה דפוקה ממש. זה שנאפולי החתימו שחקנים טובים, לא מפריך את המקרים בהם שני המועדונים התמודדו על שחקנים אחרים שבחרו בסופו של דבר ברומא (שוב, על סמך ראיונות של המעורבים בכך ולא אייטמים בעיתונים).

    אין לי שום נגטיביות לדעות של אחרים. אני רק מצפה להתייחסות רצינית גם ליריבות שלה שמטפסות קצת יותר מהר.
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    כרגיל הגענו לשלב של הרק טרולינג, זלזול, יהירות ובלה בלה...

    וכן, לא היו תרגילי סוכנים מעולם כדי להלחיץ קבוצות שרוצות את השחקן להחתים אותו וכמה שיותר מהר. כולנו נולדנו אתמול.

    אה, וההשתתפות של נאפולי בצ׳מפיונס בשנים שאינטר לא הייתה שם מחקה כל פער כלכלי שתמנה כאן. בסופו של דבר נאפולי הרשתה לעצמה להחתים את היגוואין ב-30 מיליון יורו, ואינטר או מילאן מתקשות לשלם חצי מזה. למה זה? כנראה במציאות נאפולי אכן ביתרון כלכלי על המילאנזיות, שלמעט זכויות שידור לא עושות כסף מכלום כמעט בשנתיים - שלוש האחרונות, כמובן שלא כולל מכירת שחקנים.

    וסתם מרפרוף רק לגבי נאינגולאן - השחקן אמר שהסוכן שלו אמר לו שנאפולי מעוניינת והוא לא שמע יותר מזה, ביגון אמר ״הוא ברשימה שלנו כמו עוד שחקנים אחרים״. האם זה מעיד על התעניינות רצינית? חד משמעית לא. זה בדיוק כמו שכל מאמן או מנהל זורק על שחקן של קבוצה אחרת מחמאה וישר רצות ספקולציות.
     
  5. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    נאפולי שילמה על היגוויאן מה ששילמה (זה יותר מ-30. משהו בכיוון ה- 40 אם אני זוכר נכון) אך ורק בזכות הכסף הנזיל מהמכירות של קבאני ולבאצי. מצב כלכלי של מועדונים זה לא משהו שנתון לויכוח או לפרשנות. יש עובדות בשטח ומספרים שאי אפשר לחלוק עליהם. בפועל מילאן ואינטר מכניסות יותר כסף מנאפולי, על כך שנאפולי מתנהלת יותר טוב אין בכלל ויכוח, אבל אל תיתן לזה לבלבל אותך בקשר לעובדות.
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    תרבות הדיון שלנו אכן שונה, אבל אין בזה שום דבר רע כל עוד זה לא מגיע לקללות מביכות בפרטי. אגיב רק לחלק הכלכלי כי השאר נראה לי מיותר :

    השתתפות בליגת האלופות 3 פעמים לא יכולה למחוק פער שאינטר יצרה משנות ה90 ועד לזכיה של מוריניו. אין כאן מקום לדעות והנתונים האלה מוצגים לכולם מדי שנה. נאפולי נהנתה מהשקעה פרטית של דה לאורנטיס לפני הפייר פליי שבהמשך התגלגלה להכנסה ענקית ממכירות של קבאני ולבאצי שהושקעו בהיגוואין, קייחון, אלביול והשבוע גם גביאדיני.
    יכול להיות שהם יצרו רוטינה של מכירות ורכישות מוצלחות אבל מבחינה מוחשית יותר, אינטר מכניסה הרבה יותר מספונסרים, שידורים ומרצ'נדייס (לא בטוח לגבי המשחקים) ונמצאת בסטטוס אחר לחלוטין מבחינה כלכלית, גם אם ההנהלה מצליחה ליצור הפסדים גדולים ודוחקת את עצמה לרכש פחות משכנע.

    *Alta Tensione הקדים אותי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/1/15