מחזור 18 בסרייה A :: לוהט בארץ המגף

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏9/1/15.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מחזור כדורגל טוב אתמול באיטליה, הרבה מעל הממוצע - וזה לא קורה הרבה.

    - אינטר מתחילה קצת לשחק כדורגל עם מנאצ'יני וזה סימן טוב. התיקו אצל יובה היה מכובד מאוד ואתמול הניצחון. חשוב שאינטר תהפוך שוב את הסאן-סירו למבצרה אם היא רוצה להגיע לאירופה. זה ניצחון רביעי בלבד שלה העונה בבית.

    - הדרבי של רומא הבטיח וגם קיים. אין מילים לגבי טוטי, אגדת כדורגל, שלא יגמר לעולם. גם חגיגת השער עם הסלפי - מרגש. אבל בשורה התחתונה, רומא שוב בועטת בדלי. יובה הייתה עולה למשחק בנאפולי הרבה יותר לחוצה במידה ורומא הייתה מנצחת. סטרוטמן חוזר לעניינים וזה משדרג את רומא(ג'רביניו דועך קצת ביכולת או שאני טועה?), אבל עדיין אין לה את האופי. אני מקווה שהיא תישאר במרחק סביר מיובה בהמשך העונה ותגמול לה עם ניצחון באולימפיקו.

    - הצטרפתי למשחק נאפולי-יובה באיחור וראיתי שהביאנקונרי מוליכים, לא היה לי ספק שמדובר בגול של פוגבה. שער ענק ללא ספק, איך הכדור התלבש לו. נאפולי קבוצה מעט רכה מידי בחלק האחורי של המגרש(לא אתפוס את אלביול כשעיר לעזאזל למרות שהוא לא מתאים לקבוצה עם יומרות). גם השער של וידאל היה פשוט נפלא, כאילו היא כיוון בדיוק לחיבור. הוא לא בעט מייד. לפניכן לנאפולי הייתה הזדמנות מעולה להשוות אבל זאפטה אם אני לא טועה לקה בחסר בקבלת ההחלטות ובמקום להבקיע הוא פשוט נתן לעצמו פור עצום ונפל. לנאפולי חסר את הגרוש ללירה במשחקים האלה.

    - במחזור הבא: לאציו(3) נגד נאפולי(4), חתיכת משחק. קרב אמיתי על ליגת האלופות.
     
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,484
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    לא דועך, הוא נמצא באליפות אפריקה כרגע. ההתקפה של רומא קצת דועכת בגללו אם כבר... :(
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    הליגה האיטלקית מתחילת העונה מציגה משחקים ברמה טובה לא פחות מאף
    ליגה אחרת.
     
    uri אוהב/ת את זה.
  4. נדבד Member

    הצטרף ב:
    ‏22/9/11
    הודעות:
    117
    לייקים שהתקבלו:
    10
    הבעיה של נאפולי היא ברכש. מלבד פיפיטה אין שם שום שחקן חיזוק לאורך השנים האחרונות שאפשר לומר עליו בינגו.

    מרטנס הוא הכי קרוב לזה, אבל בניטז לא מאמין בו כ"כ. קאייחון והאמשיק שני אוברייטדים, קוליבאלי ורפאל זה כישלון, היתר רחוקים מלשדרג אותה. בניטז הוא אכזבה גדולה באיטליה, אולי הסריה לא בשבילו וגם זה קורה.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    לא יודע מי מהם אוברייטד או אנדרייטד, אבל כשראיתי את ההרכב של נאפולי למשחק נגד יובנטוס ידעתי שהם יפסידו. האמצע שלהם היה כל כך חלש בעוד שעל הספסל ישבו ג׳ורג׳יניו ואינלר, בשום עולם גרגאנו לא עדיף עליהם.
     
  6. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    קאייחון כבש 15 שערי ליגה בעונה שעברה, והעונה הוא כבר עם 9 שערים בחצי עונה, מקום שלישי ברשימת מלך השערים. אם הוא אוברייטד לדעתך, מעניין מי אתה מגדיר כאנדרייטד.
    קוליבאלי הוא אולי השחקן הכי טוב בנאפולי השנה, אין לי מושג למה בעינייך הוא כישלון.
     
  7. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הבעיה של נאפולי היא שיובה ורומא טובות יותר ונמצאות בשלבים מתקדמים יותר עם הסגלים שלהם.

    האמסיק די התאושש מהעונה האיומה שעבר. קייחון הווינגר הטוב באיטליה כשרק פליפה אנדרסון התחיל לייצר לו תחרות. קוליבאלי הוא הברקה גדולה של ביגון. בלם עם פוטנציאל ללא תקרה ועל סמך היכולת האישית מתחילת העונה, יש לו מקום גם בהרכב של יובה ורומא. גם גולאם בדרך הנכונה. גם זפאטה. גם אינסיניה לפני הפציעה, גם גביאדיני מתחילת העונה בסמפ. יש להם כמות גדולה של נכסים ושלד שאמור להמשיך לבלות בטופ 3 באיטליה. ג'ורג'יניו, מרטנס ורפאל נתקעו קצת אבל הם בכל מקרה לא אמורים למשוך את הקבוצה בגילם.
    האכזבה היחידה הוא אינלר. גם יכולת ירודה וגם אי אפשר כבר לעשות עליו קופה.
     
  8. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,853
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    הבעיה של נאפולי היא שהם כל הזמן בבנייה. הם היו בבנייה עם קבאני, לאבצי, האמסיק ואינלר, היו בבנייה אחרי העזיבה של לאבצי, אחרי העזיבה של קבאני, ועכשיו הם שוב בבנייה.

    מתי יגיע המוצר המוגמר?
     
    EO11, Don Joan Roman ו-uri אוהבים את זה.
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כדי לעקוף את יובה הם צריכים קבוצה יוצאת דופן (נגיד כל החבורה הנוכחית בשיא הקריירה + עוד ווינר או שניים כמו היגוואין) ושהדור הבא של יובנטוס יהיה פחות מוצלח מהנוכחי. עד אז לא יהיה אסון אם ימשיכו להגיע לטופ 3 ויבססו לאט לאט את מקומם באירופה. הם נמצאים במקום טבעי ביחס להשקעות שלהם וכל הדיברים על כישלון נובעים מסטנדרטים גבוהים שנאפולי עצמה העמידה בשנתיים האחרונות.
     
  10. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,853
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    עקפתם אותם תוך שנה של השקעה וטוטי אחד. אני חושב שהם תקועים בבינוניות בעייתית.
     
  11. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    נאפולי אינה מגנט לשחקני על ומשקיעה בהרבה צעירים כדי לרוץ איתם שנים קדימה. כעת הם לא בשיא הפרוייקט ועדיין שווים מקום בצ'מפיונס ליג שנה שלישית ברציפות. אם זו בינוניות בעייתית מה זה אומר על כל המועדונים שכבר שנים נמצאים מתחתיה?

    לרומא קל יותר למשוך שחקנים ועדיין לקח לה 3 קיצים של רכש מאסיבי ושתי עונות כושלות כדי לעקוף אותם (למרות שהגביע די איזן את הישגי הקבוצות).
     
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    למה לרומא קל יותר למשוך שחקנים? נאפולי מאז 2010 בערך ממותגת כקבוצת צמרת קבועה בסרייה א, בעוד שרומא חזרה לפסגה רק בעונה שעברה.

    וזה אומר שאינטר, מילאן, לאציו ופיורנטינה תקועות הרבה יותר חזק ממנה. זה לא אומר שנאפולי לא דורכת במקום ולא מבצעת את ההתקדמות שהיא הייתה אמורה לעשות, וזה מסוג של מועמדת לאליפות למועמדת לגיטימית. אני גם חושב שהגיע הזמן שהם יביאו מישהו עם קבלות אמיתיות, ולא בניטז שזכה בשתי אליפויות וגביע בפוקס לפניי 10 שנים ויותר. מאמן שיש לו ראש מנצח ישפיע על כל המועדון. מאנצ׳יני, וגילוי נאות אני לא ציפיתי שזה יהיה עד כדי כך בולט, שינה לא מעט באינטר ביחס לזמן הקצר מאוד שהוא נמצא במועדון.
     
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    מסקנה מהמקרים של בנעטיה, ניינגולאן, בלצארטי ואפילו באסטוס ומחסור באפילו דוגמא אחת נגדית. כנראה שזה קורה בגלל:
    world-wide brand, שאיפות, עיר, השגים בעשור האחרון, שחקנים גדולים שמושכים שחקנים גדולים אחרים. זה כולל גם את יובה, לעיתים גם את היוקרה של המילאנזיות וכמובן את הכסף של מועדונים באותו סדר גודל באנגליה. נאפולי צריכה לעבוד קשה יותר כדי להתחזק ועדיין מציגה קבוצה נהדרת.

    מהצד השני יש לה את יובה ורומא עם סגלים איכותיים יותר. הם אומנם זכו בלוטו עם המכירה של קבאני אבל כך גם רומא עם המכירות שלה וזה לא מציב את נאפולי אוטומטית כמועמדת לאליפות מול קבוצה שנבנתה במשך כמעט עשור עם הכנסות והשקעות שנאפולי לא תעשה גם ב20 שנה הקרובות. הם נמצאים במקום די טבעי ביחס לסגל וליכולת הכלכלית שלהם.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    השחקנים האלה הם דוגמה למה בדיוק? לרכש שכביכול רומא ניצחה את נאפולי במאבק עליו?

    גם אם כן, הדברים שאתה אומר לא עומדים במבחן המציאות. נאפולי הביאה בשנים האחרונות שחקנים כדוגמת קאייחון, היגוואין, אינלר, ג׳ורג׳יניו וכו׳, שאני בספק אם נאפולי הייתה היחידה שהייתה בעניין שלהם. הם עוד לא ברמה של שלושת הגדולות ורומא מבחינת תדמית כוללת (כלומר אימפריה לכל דבר גם כשהם במקום 7) אבל הם בהחלט ביצעו שיפור משמעותי בעניין הזה וכיום הם יעד לא פחות מגרה מאינטר ומילאן, ועד העונה שעברה גם מרומא. הסיבה היחידה שהם לא מסוגלים להתמודד עם כל קבוצה באירופה (למעט האליטה של האליטה) היא הנקודה שאנחנו מדברים עליה, וזו העמידה במקום של נאפולי. כשנאפולי תיראה כמו מועמדת אמיתית לאליפות וגם כקבוצה שיכולה לרוץ חזק בצ׳מפיונס, קרי רבע גמר לפחות, כל שחקן ישקול הצעה מהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/1/15
  15. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    לדרוך במקום עם + של כמעט 100 מיליון יורו בחשבון הבנק זה בפירוש כישלון ובזבוז משווע של חלון הזדמנויות שמי יודע אם יחזור יום אחד. הסברים על תהליכים ועל העדר יוקרה של מועדון שלא מושך שחקנים זה תירוצים. נאפולי היא לא אודינזה שבטעות נפלה לה הזכייה הזאת בלוטו. זו קבוצה שנתנה הופעות מרשימות בבמה הגדולה ביותר של כדורגל המועדונים ובנתה לעצמה הייפ בהתאם לכך. היא זכתה בתארים בזירה המקומית ובמשחקי הבית שלה לרוב יש אווירה מחשמלת שאמורה למשוך שחקנים. מעניין כמה זמן ייקח לADL להודות בטעות עם בניטז...
     
    EO11 אוהב/ת את זה.