מחזור 18 בספרד:: בטיס מפרקת את סביליה 5:3! בארסה מנצחת כרגיל, ריאל שוקעת עם תיקו בבלאידוס

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏5/1/18.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,401
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מעולם לא אמרתי שהכדורגל של ריאל מדריד היה גדול בעונה שעברה. בצ'מפיונס הברקנו במיוחד למרות שאני מודע למחצית המזעזעת נגד נאפולי ותצוגת השופט מול באיירן מינכן. אבל המזל יכול לשחק לטובתינו פעם-פעמיים-שלוש. אתה לא כובש כל הזמן בדקה ה-90 בזכות המזל. כושר גופני, אמונה וגם המצבים הנייחים - ראמוס נתן עונה מוגזמת אבל כמובן שהוא טוב בזה ובכלל לריאל מדריד יחד עם בייל, בנזמה, ואראן ואפילו פפה וכמובן מוראטה - היו לנו שחקנים עם משחק ראש עצום. אגב, כבר כתבתי, חטפנו לא פעם גם ברגע האחרון, בקלאסיקו בברנבאו למשל. גם הכדורגל של בארסה לא היה מטורף אשתקד, ניימאר בחלק מהזמן היה עם פחות גולים מראמוס ולא פעם היא התפרקה. האליפות הייתה צודקת לדעתי.

    מדברים הרבה על ניימאר, לא כזה משוכנע שאנחנו נלך עליו, ולהאזרד יש חוזה. לדעתי נשתולל דווקא בנוגע לאיקרדי למרות שאנחנו חייבים שחקן בונה. במשך הקיץ הקודם שיניתי את דעתי לגבי אמבפה והוא היה חייב להגיע. זידאן אגב יכול לבצע את המהפכה וחבל שהוא כביכול מתחמק.
     
  2. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,866
    לייקים שהתקבלו:
    1,166
    מין:
    זכר
    עצם העובדה שהיו הרבה שערים בדקות האחרונות כבר אמורה להראות שמשהו חורק.זה כבר לא עניין של מזל או לא,למרות שאני אישית רואה את זה כמזל.