מחזור 18 בליגת העל: חיפה עם 16 פור, קשטן טס למעלה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י ג'רי בית הלוי, ‏20/1/05.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו ראה את הקליפ היפה שהכינה הטריבונה עבור בני סכנין? וזה רק משני משחקים. מסכנים הפועל ת"א, אותם הם רצחו אפילו יותר מאיתנו!!! בושה, הם לא ספורטיבים, הם מחבלים (במובן הכן ספורטיבי של הביטוי)!

    עריכה- עכשיו הכל מתחבר לי! כשכולם אמרו ביסודי "משחק ערבי" זה בא מזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/05
  2. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    אם השופטים לא יתחילו לחלק להם אדומים וצהובים על ימין ועל שמאל זה לא ייגמר.
    פתטי להמשיך ולגונן עליהם ולדבר על המשאבים שיש להם, תראו את נבחרת יוון עשתה אמנם בונקר אבל לא הגיעה לרמות שאליה מגיעה סכנין בטח ובטח שאיך שהעונה נראית יש לה מקום בטוח בליגת העל בשנה הבאה.
     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אחרי הרבה מאוד שנים, אין אף קבוצה מת"א בארבעת המקומות הראשונים ואף אחד מעל בית"ר
     
  4. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    פשוט בושה מה שהלך אתמול בפ"ת.. איך שוער כמו שטראובר, והגנה כמו של מכבי ת"א, מסוגלים להרדם ככה ולחטוף גול כזה מארבייטמן??? (גול יפה, אני מודה, אבל חלאס!)
    קלינגר צריך ללכת הבייתה, בכל מחיר, זה באמת השיא.
     
  5. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ת"א- בני יהודה (שני, 20:30, בלומפילד)
    והשבוע בטלנובלה שמסעירה את וולפסון והסביבה, "הפועלה"- שיבת המלך. אחרי שעזב את הקבוצה לפני 3 וחצי שנים, חוזר "הסמל" (אם ניתן לכנות שחקן ששיחק במועדון שלוש שנים) שלום תקווה להפועל, לתפקיד בו שימש עד עזיבתו, עוזר מאמן. היו דיבורים לפיהם תקווה מוכן לבוא רק בתנאי שתהיינה לו סמכויות זהות לאלו של שייע פיגנבויים, ולרגע היה נראה שהם לא יותר מברווז עיתונאי, אבל היום נודע שתקווה חתם על מסמך לפיו הוא יקודם בדרגה לכשיעזוב המושיע, או שתגיע עונת 2005/6, מה שיקרה קודם. הפועל מודעת לעובדה שמצבה הוא כבר מזמן לא פתיחה רעה של העונה, והשחקנים מודעים לכך שאם הם לא יואילו בטובם להתחיל לשחק, לא יעזור גם דרור קשטן (שלא מתכוון להגיע, אבל מה זה משנה). הקבוצה ערכה היום אימון קליל ושהתה במלון אליו הגיעה אתמול עד לפני שעות מספר. ההרכב של האדומים צפוי לעבור שינויים קלים, אך החוליה החלשה ביותר של הקבוצה השנה, ההתקפה, צפויה להמשיך באותה מתכונת של השבוע שעבר, כלומר עם וסילוק, אוגבונה ואמבלה.
    הרכב משוער: שביט אלימלך, רמי חליס, שמעון גרשון, אסי דומב, יגאל אנטבי, ג'ון פנטסיל, יוסי אבוקסיס, אילונגו אנגסניה (שי אבוטבול), ביסקוט אמבלה, איבזיטו אוגבונה, רומן וסילוק (ברק בדש).

    בני יהודה, שכבר ניצחה בשבעת הימים האחרונים את הפועל (3-0 בגביע הטוטו), רוצה לסבך עוד קצת את היריבה העירונית, אך חשוב מכך, לחזור למסלול ההצלחות ממנו היא יצאה בשבועות האחרונים. הקבוצה ממוקמת במקום התשיעי, עם 21 נקודות, שזה אמנם מספיק רחוק מהפועל חיפה שמתחת לקו האדום, אבל תמיד טוב לקטוע סדרה של 5 משחקים מתוכם יש לקבוצה רק ניצחון אחד ולעלות למקום השביעי. הסגל שיעמוד לרשותו של ניצן שירזי יהיה מלא, לאחר שהוסר חשש הפציעה של יניב והבה, אולם לא צפויים להיות שינויים בהרכב של הזהובים.
    הרכב משוער: יניב והבה, אלי אברבנל, יאיר אזולאי, גבע ברקאי, רוני גפני, אימורו לוקמן, קובי דג'אני (איבן מרוסלבץ'), בן לוז, מטה בטורינה, משה ביטון (אסי בלדוט), גבריאל לימה.
     
  6. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    0-0 בבלומפילד
    הפועל לא מבקיעה כבר איזה 6 משחקים נראה לי
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/1/05
  7. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הוא יילך - אחרי תום עונת 2008 ( ותודה ללוני על החוזה החכם הזה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx )
     
  8. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הפועל ת"א עושה תיקו 0-0 עם בני יהודה בדרבי הקטן. לפחות הם לא ספגו הפעם. אבל עם הנצחון של ב"ש הם רק מתרחקים מחוף מבטחים. הפועל עשרה משחקים ללא ניצחון.
    10. הפועל ב"ש 19
    11. הפועל חיפה 14
    12. הפועל ת"א 13
     
  9. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בידור מקורי

    למרות הבוז והטרוניות, אין לפסול על הסף את החזון שמציגה הפועל פלסטיק תל אביב: מדובר בקבוצת הכדורגל הראשונה בליגת העל - ואולי בעולם - שמחליטה לוותר על הקטע של הכדורגל. למרות הקהל, למרות התקשורת, למרות הכדור - ראשי המועדון מנסים לחקור אחר דרך שונה, מקורית יותר, כדי לבדר את הקהל.

    אתמול, למשל, ניסו להעלות חיוך ביציעים בעזרת קטעי סלפסטיק. משובח במיוחד היה הקטע בו אוגבונה רץ במהירות גדולה ונופל על התחת ברגע שהוא פוגש בכדור. גם הקטע שבו אדרי מוסר פס לקנפו, קנפו לא רואה את הכדור והכדור רודף אחריו, היה ראוי לציון.

    הקטעים של אבוקסיס מצריכים שיפור. נפילות תכופות לקרקע זה נחמד, אבל זה מפסיק להצחיק אחרי שלוש פעמים. גם שביט אלימלך איכזב אתמול, בשבוע שעבר היו לו שני קטעים יוצאים מן הכלל, בעיקר זה שהכדור פוגע לו בחזה אחרי בעיטה חלשה והקבוצה היריבה כובשת. זה מצחיק, זה משעשע, על זה אפשר לדבר ביום המחרת.

    מי שעשוי להתגלות ככוכב אמיתי הוא ג'ון פנטסיל. מדובר ברכש נהדר, לא ברור איך מנהל הקרקס של מכבי ת"א ויתר עליו. הקטע אתמול, כשמול השער הוא חיכה שניות ארוכות שהבלם יגיע, והכל כדי לבעוט לו בירך במקום בכדור, יכול להפוך למיתולוגי.

    הסטנד אפ של שייע בסיום ראוי לליטוש, אבל יש פוטנציאל. שייע חייב להמעיט בבדיחות קרש ("הפועל פלסטיק ת"א שיחקה 5 משחקים מצוינים") ולהרבות בהומור הדק והטבעי שיש לו ("גיבוי מהדירקטוריון? שטויות, אין שום גיבוי").

    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShAr...SubContrassID=0

    ורק כדי להוסיף - מלח על פצעי הבועל - עוד יציאה גדולה של שייע:

    " אני לא צריך גיבוי מאף אחד, אני נותן לעצמי את הגיבוי." ( אחלה רעיון לסטארט אפ - דיסק און גיק )
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/1/05