מחזור 17 בליגת העל: 0-0 בוצי במיוחד בין מכבי לק"ש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Captain Canada, ‏4/1/13.

  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    :aaarofl: :aaarofl: :aaarofl:

    כפיר אודי ללא ספק היה חלוץ אימתני וכך גם פיני בלילי.
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    דור, בית"ר עדיין משחקת את הכדורגל הכי אטרקטיבי בליגה ויכולנו להבקיע גם שלישייה לאשדוד. חסר לנו חלוץ, הסאנטיני הזה יכול לפתור לנו הרבה בעיות.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל 'צריכה' לקחת אליפות בליגת העל ולא בפריימרליג ולכן מה שיש בהחלט אמור להספיק מבחינת ההתקפה. בטח בהשוואה ליתר הקבוצות ולשחקני ההגנה שיש היום בכדורגל הישראלי - 'הרמה' הכי נמוכה שאני זוכר מאז שהתחלתי לראות כדורגל(למה מי יש כאן? דקל קינן וצ'וצ'ליץ'? באדיר נחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים בעונה שעברה למרות האיטיות וגילו המופלג וזה אומר הכל). התקפה שצריכה לתת שני גולים בכל משחק בלי למצמץ.

    המשחקים שציינתי ספציפית הראו את חולשת ההתקפה - אם זו התקפה שבקושי יצרה מצבים בפתיחת העונה גם כשניצחנו(בני-יהודה, סכנין, הפועל רמת-גן!) ואם זו התקפה שלא מסוגלת לכבוש מול עכו ורמת-השרון.

    לגבי עונת 1999/00 - ההתקפה של הפועל הסתמכה בעיקר על רונן חרזי הפנטסטי עד שנפצע(17 גולים בחצי עונה) מהחלוצים היותר בולטים אז וגם על סבסטיאן סימרוטיץ' המוכשר. שחקנים כמו אודי, בלילי, טועמה ואפילו אפק נחשבו ל'צעירים עולים' וסיפקו את הסחורה זאת בנוסף ל'סופר-סאב' שידע לעלות מהספסל ולשנות את המשחק, הלא-הוא שלום תקווה הגדול(מה שטועמה העונה לא מצליח להיות לשם השוואה). אף-אחד לא ציפה שהקריירה של רובם תיעצר ובסיבות האלה. אצל חיפה היו שחקנים בשלים יותר כמו בניון, עטר, רפי כהן, קלצ'נקו, אבל בכל-מקרה להפועל ממש לא הייתה בעייה בהתקפה וכבשנו 2 שערים בממוצע למשחק(76).

    כדורגל אטרקטיבי זה לא מספיק וברור שעם חלוץ המצב היה טוב יתר. אני רק מציין עובדה ברורה שמאמצע הסיבוב הראשון עד למשחקים האחרונים - בית"ר הייתה מנצחת משחקים גם בשיניים(הרי לא כל משחק היה 3:0 כמו מול הפועל חיפה) למרות היעדר חלוץ, בזכות חן עזריאל ואבי ריקן, ובמחזורים האחרונים המזל קצת פחות לצידה.
     
  4. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,163
    לייקים שהתקבלו:
    907
    לא המזל כמו החוסר בחלוץ, עם חלוץ מרכזי אמיתי וכובש שערים מתוך ארבעת התיקו אנחנו מנצחים לפחות משחק אחד ובמקסימום שלושה, חוץ ממכבי תל אביב בכל שאר המשחקים היה לנו סיכוי שווה לפחות לנצח, גם בבאר שבע ששלטה הגענו לשלושה מצבים מצויינים להבקעת שער
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    תעשו לי טובה, אל תשדרו יותר את רמה"ש. פעמיים השנה ראיתי את הקבוצה הזאת, נגד בית"ר והיום. פעמיים ראיתי בונקר מהסרטים.
     
  6. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מול מכבי בגרונדמן גם היה בונקר? אין מה לעשות, משחקים כאלו, וקבוצות כאלו, צריך לדעת לנצח. בכל מועדון אחר הניצחון הקשה הזה היה מוציא את הקבוצה מהמשבר שתקף אותה. לא בהפועל כנראה. אבוקסיס צריך להתפטר. מזג האוויר הוכיח שהוא מאמן הרבה יותר טוב ממנו, וההוכחה הייתה המוטיבצייה שהקבוצה קיבלה ברגע שהוא הופיע.
     
  7. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    הפועל חיפה רושמת ניצחון שני העונה כשמנצחת את בני יהודה הלא יציבה,
    נתניה מנצחת בוסרמיל ומסבכת את באר שבע והפועל רמת גן גוברת על סכנין בקרב על 6 נקודות.

    תוצאות מעניינות...
     
  8. תומס מולר Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/10
    הודעות:
    441
    לייקים שהתקבלו:
    3
    אלישע לוי :aaarofl: :aaarofl:
    היה צפוי שהבלוף שלו יתפוצץ העונה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/1/13
  9. שגיא Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    304
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תוצאות מאוד מעניינות בשלושת המשחקים שהסתיימו לפני זמן קצר.

    הפועל חיפה מנצחת בפעם השניה העונה בסך הכל ודווקא אחרי השישיה שחטפה היא מצליחה לנצח ואולי להפיח איזשהי תקווה מחודשת להמשך טוב יותר העונה.

    אחרי היתרון של באר שבע הייתי בטוח שזהו משחקו האחרון של טל בנין אבל גם פה הניצחון נותן קצת אוויר לנשימה לנתניה. לעומת זאת, באר שבע של אלישע לוי ממשיכה לאבד הרבה מאוד נקודות וממשיכה בצניחה שלה.

     
  10. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    נכון שאי אפשר להיות מרוצים לגמרי מהתוצאה הזאת כי מבחינת הבדלי הרמות הפועל לא צריכה להתקשות כל כך מול עירוני רמת השרון, בטח ובטח לא בבלומפילד, אבל לאור היכולת הדלה והתקופה הלא טובה שלנו זה כיף לחזור שוב למסלול הניצחונות ולהשיג שלוש נקודות. יתר על כן מכבי לא יכולה לברוח יותר ממה שיכלה לברוח אם לא היינו מנצחים שזה כבר טוב.

    אין לי שחקן ספציפי לבחור בו כאיש המשחק אבל אם יש מישהו שהייתי מרוצה ממנו היום זה אלירן דנין. באמת שהיה טוב ומצדיק את מקומו בהרכב. אני מקווה שאבוקסיס לא ימשיך ללכת ראש בקיר ויעשה זיג-זג כל שבוע כשפעם דנין בהרכב ופעם אנטבי. זה צריך להיות דנין בלבד בלי שאלה בכלל.

    היידה הפועל
     
  11. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    מקבץ כזה של טמטום זה המון גם לפי הסטנדרט של באר שבע.

    נתניה לא סיכנה את השער פעם אחת, אנחנו ביתרון, ותוך רבע שעה אילוז ומרקוביץ מסדרים גול מכלום לנתניה, ברוכיאן מקבל אדום מטומטם של ילד שעלה מהנוער ואג'ידה חוטף דרדלה מארץ הדרדלה.
    תוסיפו לזה יום מביך של וקסברגר ומכזאת טפשות כבר לא חוזרים.
     
  12. AmitHBS Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/08
    הודעות:
    517
    לייקים שהתקבלו:
    139
    הבלוף הגדול שנקרא הפועל באר שבע יצא היום לאור, מתחנו את זה עם כמה תיקו אבל לא עוד - הקבוצה אנמית ואיטית, השיטה לא ברורה ועל התקפה אין מה לדבר. הגיע זמן להגיד את זה בקול רם - אלישע לוי בלוף אחד גדול ושום בלבולי שכל על תהליך ועומס לא ישנו את זה, הקבוצה שהוא בנה היא בלוף בדמותו, ברוכיאן הוא בלוף שאני מקווה שיקבל חודשיים בחוץ ולא רק בגלל האדום, אג'ידה בלוף כי לשוער אסור לספוג דרדלה מ30 מטר, תומר סויסה הוא בלוף ושום כדורים נייחים לא יחפו על זה שהוא משוטט בלי מטרה תשעים דקות כל משחק, והרשימה עוד ארוכה מאוד וכוללת כמובן את חבורת האימפוטנטים בהתקפה שלנו, שעליה לכדור גובה זה על תקן חטא מבחינתם.
    אבל תמיד אלישע יכול להתלות על ההצלחה הכבירה בגביע הטוטו, שכמו שגיא לוי כינה אותו בזמנו - 'גביע לעטים', שאני בטוח שנניף ביום שלישי כדי שיהיה תירוץ טוב להשפלה נוספת בליגה.

    עלובים. חלשים. חסרי אופי. קבוצת תחתית.
     
  13. שער 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/07
    הודעות:
    2,256
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ידעתי שהפועל לא תפסיד (לא חשבתי באותו רגע על ניצחון) ברגע שמנחם קורצקי עשה את הטעות והוריד את רן יצחק, מלך השערים שלו, לספסל.
    בני יהודה ממשיכה לקרטע והניצחון על הפועל נבע בעיקר מעליבותה של הפועל בחודש האחרון. כל כך התאים לנו תואר "רובין הוד" של הליגה (לוקחת מהעשירים ומחלקת לעניים) וחבל שנהפכנו להיות אנגלים בדקות האחרונות ולהבקיע. הפועל חיפה מנצחת שבוע אחרי שחוטפת שישייה, אמנם זה היה מול מכבי עמוסת הכישרון, אבל לצאת מבור כזה בתוך שבוע ולנצח? מעניין מה יקרה השבוע בגזרת ניר קלינגר-יואב כץ-האוהדים...
    מכבי נתניה מנצחת בבאר שבע, לא כזה מפתיע בהתחשב בחוסר היציבות המשווע של המקומיים. ההפסד בסכנין עצר להם את ההתלהבות אבל לפחות הם לא נראו כל כך גרוע במהלך המשחקים הללו. באר שבע עוד צריכה לפגוש בשבועיים הקרובים את מכבי ת"א ואת קריית שמונה, מישהו שם חייב להתעורר. עבור מכבי נתניה זו יכולה להיות נקודת המפנה של העונה. צפויים לה משחקים "נוחים" בחודש הקרוב והיא עשויה לברוח מאימת התחתית. רק שיתנו לטל בנין שקט. אולי זה מה שיעזור לו לשחזר את עונת ההינצלות אשתקד עם הפועל חיפה.
    הפועל רמת גן מנצחת את סכנין ועוצרת לרגע את המומנטום של האורחים (אולי רק לרגע, משום שסכנין מארחת את הפועל בדוחא במחזור הבא).
    נכון לכרגע, מצבה של הפועל עכו הוא החמור ביותר. בהנחה והיא מפסידה הערב, המשחקים הצפויים לה בחודש הקרוב קשים ביותר וללא רכש מתאים, אני לא רואה אותה שורדת.
     
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אנחנו משחקים יפה שוטף ומול קבוצה שנותנת לנו שטחים כמו עכו אז בכללל זה נראה טוב ובכל התקפה אנחנו יכולים להגיע למצב מסוכן, אנחנו קבוצה מאומנת ללא ספק.
    הבעיה היחידה שבולטת לא רק היום היא שאנחנו לא קבוצה מספיק רעה שתיתן לעכו החלשה 3-4 חתיכות במחצית ותטייל במחצית השניה, במקום זה החזרנו אותם כבר למשחק ועדיין המשחק לא סגור והם יכולים לחזור, אני מקווה מאוד שנגמור את המשחק מהר כי 3 נקודות חשובות לנו מאוד בטח עם התוצאות של היום.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/537909_10151163859001076_1247477670_n.Xxx

    ניצחנו. וכשהניצחון מגיע בשיא הגשם, עם כדורגל חרא(כרגיל) ועוד בדקה ה-88 אחרי חילופים גרועים של אבוקסיס על הנייר - הוא הרבה יותר מתוק. גם בגשם הפועל! הייתי שמח בכל-מקרה בסוף המשחק - שנגמר, הולכים הביתה למקלחת החמה וזורקים לקיבינימאט את הנעליים הרטובים ועושים משהו יותר מועיל בחיים - ואז הגיע עומר דמארי שהיה כל-כך חלש בחודש האחרון ופתאום הפער ממכבי הוא רק נקודה למרות שאני לא משלה את עצמי על אליפות.

    מי שמשלה את עצמו הוא אבוקסיס שגם היום פישל בחילופים - כי תמוז צריך להיות על כר הדשא בדקות המכריעות וטועמה היחיד שיודע למסור בקבוצה הזו כמו המסירה לבן-חיים - ופתאום אחרי משחק אחד אומר שהשחקנים שפה יוצאים את הפועל לדרך חדשה ויסחבו אותה עד הסוף במירוץ האליפות, עאלק 'לא צריך חיזוק'. אולי בהתקפה וגם זה בספק כי אין לנו ספסל(תרשו לי לא להתרשם מכמה דקות סבירות של אלרואי כהן שעלה עם אובר-מוטיבצייה) - אבל בהגנה בטח ואף-אחד לא בונה על אבוטבול שרק היום חזר לסגל.

    מודה שלמרות השיפור במחצית השנייה בדקות מסוימות היה חוסר אונים, כדורגל זה משחק פשוט והם עושים את זה כל-כך מסובך, נראה שהם פשוט לא מסוגלים. אני כנראה לא אוהד הפועל טיפוסי ואני לא מסתפק רק בלחימה, בטח לא עם הכישרון שיש בהתקפה. אני לא מצפה לקונצרט שבוע אחרי שבוע כי אנחנו לא בעידן גוטמן אבל קצת יותר מ-3 בעיטות לשער זו לא בקשה מוגזמת. יש כל-כך הרבה בעיות בפן הטקטי כמו חוטבה וכן-הלאה אבל אין לי כח להתחיל בכלל.

    בקיצור, מצדיע לאלפים שבאו ולא הפסיקו לשיר למרות קור כלבים, גשם שלא הפסיק לרדת והאפיל גם על המטריות וכדורגל אפסי. שבוע הבא סכנין ואז...בית"ר!

    וככה בקטנה על שאר המחזור:
    - בשבוע שעבר בני-יהודה ביטלו אותנו לחלוטין והיום הפסידו לקבוצה הכי חלשה בליגה.
    מה דרור יגיד על זה ומה אוהדי הפועל חיפה חושבים? - בטח מבואסים כי קלינגר הרוויח לפחות עוד חודש.
    - נתניה העונה מזעזעת, ניצחה בסה"כ 4 פעמים. והיא עשתה דאבל על הפועל באר-שבע של אלישע לוי.
    - הפועל רמת-גן חשובה לליגה. אני מבסוט מהניצחון שלהם. הם ילחמו עד הסוף. שימשיכו ככה.