מחזור 17 בליגת העל: מכבי ת"א מפסידה בקופסא

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏25/1/08.

  1. Giallorossi Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/06
    הודעות:
    2,364
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בושה ששחקן כמו אורי שטרית עולה לבוגרים, פשוט גועל נפש. אפס של שחקן.
     
  2. BeitaReaLiverpool Member

    הצטרף ב:
    ‏6/5/07
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למרות המשחק החלש היום, קשה לי להאמין שמכבי יסתבכו שוב בתחתית.
    גם אם הם יפסידו בשבוע הבא, אני לא רואה אותם יורדים.

    לגבי נתניה, קצת מוזר שזו הקבוצה שבמקום השני.
     
  3. Gianluigi Buffon Campione d'Italia

    הצטרף ב:
    ‏12/3/06
    הודעות:
    3,737
    לייקים שהתקבלו:
    65
    מין:
    זכר
    אם יש צדק בכדורגל, אז שקריית שמונה תהיה במקום ה-2.
    בעצם, כמעט כל אלטרנטיבה עדיפה על נתניה של השנה, למעט הקבוצות מפ"ת.
     
  4. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אני לא האמנתי שנצליח לנצח את המשחק הזה בסופו של דבר. המשחק היה כל כך גרוע, שהיו רגעים שבאמת התלבטתי האם לעמוד עם הגב למגרש ורק להסתכל על האוהדים. מחר אני אסתכל על הטבלה ובטח אחייך, אבל כרגע אני לא שמח בהרגשה שלי ואמרתי את זה לבן דוד שלי, אוהד מכבי תל אביב, שאיתו הלכתי למשחק.

    המיקום הגבוה של מכבי נתניה לא משקר. אמנם אין התקפה, אבל הגנה, ברוך השם, יש. וגם התחת של ראובן עטר.
     
  5. מכבי או מוות!!! Member

    הצטרף ב:
    ‏31/12/06
    הודעות:
    718
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד משחק שאני חוזר הביתה עם פנים עצובות,רק שהפעם דווקא הייתי שמח למרות היכולת הכדורגל העלובה כבר חשבתי שאנחנו מוציאים פה תיקו,בקופסא אבל 3 דק' לפני הסיום נתניה מחקה לי את ההרגשה הזאת,בגלל טעות של אורי שטרית המגן חסר ההשכלה שלא סגר טוב,בקיצור ביזיון,כל ההתקפות של נתניה היו מהצד שלו,הוא בכלל לא סגר טוב ועשה הגנה חרא,חוץ ממנו,דן רומן,רביד גזל,מסיקה,עזרן צריכים ללכת הביתה,השחקנים האלה הם פשוט לא עושים כלום,שום דבר,עזרן מה ראינו ממנו כל העונה שהוא משחק כימעט כל משחק פותח גול 1,בודד ויחיד,1 מסכן ומה עם כל המצבים האחרים ? שום דבר,נמאס נמאס לי כבר , ככה לא צריך להראות מועדון הכדורגל הטוב בארץ עם הקהל מס'1 בארץ -מכבי תל אביב .
     
  6. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הגיע אתמול לאף אחת מהקבוצות לנצח במשחק, ההבדל הגדול אתמול במשחק היה ההגנות של שתי הקבוצות. למכבי נתניה יש הגנה ברזל בלתי חדירה, כאשר לסטרול ולמרין יש תיאום מושלם כבלמים(אולי הטוב בארץ), והם מחפים אחד על השני, בנוסף יש להם מגנים יוצאים מן הכלל, סבן ובן דיין שני מגנים התקפיים, שעושים עבודת התקפה טובה ועבודת הגנה עוד יותר, אין ספק שהחולייה הזו היא עמוד הטווח בנתניה.
    בעוד שבצד השני ראינו כמה חדירה ההגנה של מכבי ת"א, אם זה מהאגפים(במיוחד משמאל של שיטרית), כ"כ נאיבית, אף שחקן שמה לא יודע מה הוא רוצה מעצמו, פשוט זוועה ,בהתחלה אני חשבתי שמכבי צריכים רק חיזוק בעמדת הבלמים, עכשיו אני מתחיל לחשוב שגם שינוי באגפים לא יזיק.
    אני מאוד מקווה בשביל מכבי שהבלם החדש(ג'ו?) יראה שהוא בלם טוב, כי במידה והוא יתגלה כבלוף ,למכבי יהיה קושי רב לשרוד העונה, ההגנה ממש ניראית כמו הגנה של ליגה א', שרק עכשיו התחילה את העונה.
     
  7. idos87 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/08
    הודעות:
    743
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נתניה ניצחו בגול של הדקה ה-90. מהלך המשחק הראה 2 קבוצות שמשחקות על תיקו ומעוניינות רק לרדת מהמגרש וללכת הביתה. לא היה משחק טוב של אף אחת מהקבוצות ולא הגיע לאף אחת לנצח. מכבי נתניה פשוט ניצלו טעות קשה של הגנת מכבי, שכבר מה לא נאמר עליה, והבקיעו את השער.
    מכבי חייבת לחזק את ההגנה ומהר! אני מקווה שאסוס ייצב קצת את ההגנה. חבל מאוד שפילהאבר (מקווה שכתבתי נכון...) לא מגיע למכבי, מדובר בשחקן הגנה טוב שמשחק בנבחרת ארה"ב, נבחרת חזקה כשלעצמה.
    מכבי חייבת חיזוק גם בחלק ההתקפי. עזרן פשוט כל משחק לא מצליח לפגוע במסגרת. נגד נתניה הוא קיבל כדור על קו השער ולא ניצל אותו. הייתה לו עוד בעיטה ליד המסגרת. חייבת להביא חלוץ!!! מכבי לא יכולה להסתמך על השערים של שבחון או קמאנאן, חייב עוד חלוץ מרכזי אחד. פשוט חייב!
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    זאת נתניה של העונה.... עוקצת אבל היכולת אפורה ומשעממת נורא. אני מאוד מקווה ששהזרים החדשים יעשו שינוי לטובה ביכולת ההתקפית של הקבוצה כי משחקים של נתניה נותנים לך חשק לישון וחבל, נתניה לא הרגילה אותנו לשימום שכזה.