מחזור 17 בליגת העל: מכבי ת"א מפסידה בקופסא

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏25/1/08.

  1. beitar4ever Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/07
    הודעות:
    2,286
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר ניצחה היום את ההתאחדות, זה ניצחון הכי גדול שלנו הן מבחינת יכולת של השחקנים והן מבחינת הגדולה של המשחק.
    בית"ר היום פשוט שטפה את המגרש, לחץ ענק של כל שחקני ההתקפה על ההגנה של פ"ת, הנעת כדור מהירה מאוד, הרבה מצבים , פשוט נהנתי לראות את בית"ר היום.
    מי שבלט מעל כולם היה מיכאל זנדברג שכפי שאמר Don Joan Roman היה הוא המצטיין במשחק, עשה המון מתפרצות, הרים המון כדורי עומק לעבר החלוצים שלנו, יופי של עבודה ,רק שימשיך כך.
    עוד שחקן שהרשים היה מהצד השני, פליקס אובוקה ,למרות שבמחצית ה-1 לא ממש הורגש במשחק, במחצית ה-2 הוא עשה המון מהלכים שלא היו מביישים שחקנים גדולים בעולם, אם זה פדאלדות ואם זה פריצות מאגף ימין, וכדור מצוין שהביא לשער מצמק ,פשוט יופי של שחקן.
    פתחנו פער של 9 נק' מחיפה שסיימו בתיקו, שבוע הבא עוברים למשוכה לא קלה מול מכבי ת"א, נקווה לטוב.
    ובנוגע לרדיוס, אתם יודעים מה אני יכול להגיד על זה , שאוהדי בית"ר טיפשים שהם לא מפסיקים לקלל את לוזון ולחפש צרות למועדון, אבל קינן עוד יותר אם הוא חושב שנקבל על זה עונש.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/1/08
  2. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    חכה תראה מחר את העונש שארזי יקבל, בטח הרחקה לחצי שנה או משהו כזה.

    הם מחפשים בכוח לדפוק אותנו ההתאחדות האלה.

    שילך להם כל הכסף מהקנסות לתרופות.
     
  3. יהודה ברוך Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/07
    הודעות:
    285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    במידה שתורשע מה עונש הצפוי?
     
  4. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הוצאה להורג.
     
  5. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין אתכם אוהדי בית"ר למה אתם חושבים שמתנכלים אליכם, כל משחק כמעט יש סיפור אחר איתכם ובצדק אתם מועמדים לדין(כבר התרגלנו לזה), שיתחילו לטפל בקהל שלכם גם אם זה קומץ לטענתכם, במקום לטעון לרוב לשווא נגד ההתאחדות.
     
  6. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    מה אפשר לעשות אם מקללים את לוזון? תעצור על זה אנשים?

    דירסאו היה חייב לראות אדום, על עבירות כאלה זה אמור להיות אדום אוטומטי בלי לחשוב בכלל והייתי מוסיף עוד 3 משחקים בחוץ על הבעיטת כדור על ברוכיאן.
     
  7. Alvarez Member

    הצטרף ב:
    ‏1/1/08
    הודעות:
    293
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אל תתיפייף. מותר לקלל בכדורגל, זה לא תיאטרון.
     
  8. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כל האוהדים בארץ ובעולם מקללים. תלוי את מי ואת מה.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    דירסאו היה חייב לקבל אדום, הוא כל הזמן מוכיח עד כמה הוא פרא אדם והעבירה שהוא עשה היום על ברוכיאן הייתה שווה בהחלט אדום והרחקה בלי לחשוב פעמיים.
    בקשר למשחק של בית"ר, ראו צירופים, ראו משחק בהחלט טוב של בית"ר אבל חורה לי שבית"ר לא הבקיעה בזכות עצמה, אלא אך ורק בגלל טעויות של פ"ת, טעויות שלא קורות כל שבוע, לא סתם טעויות. זה או שבית"ר משחקת רע ומבקיעה בהבלחות או שהיא משחקת טוב ומבקיעה בזכות טעויות נדירות של הקבוצה היריבה... אולי זה נראה כאילו אני מחפש איפה להעיר לבית"ר ירושלים ועל המשחק שלה אבל אני באמת מחכה לראות את בית"ר משחקת כמו אלופה אמיתית ומנצחת רק בזכות עצמה והעליונות שלה.. זה לא ממש קורה וחורה לי שהאלופה של הליגה שלנו מנצחת לא בצורות חד משמעיות.

    אשדוד חטפה מכה מוראלית קשה ביותר אבל לא הייתי חורץ את גורלה, העיניינים שם צמודים, הפועל נראית רע ושבוע הבא באמת באמת אסור לה למעוד... כי בבית נגד הפועל ת"א ממש אסור לה להפסיד.
     
  10. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    אוהד כהן ומוראד מגאמדוב הם שניים מהשחקנים שאני מעריך יותר בכדורגל הישראלי. לא מתאים לאף אחד מהם לעשות את הטעות התורנית שכל אחד מהם עשה. אם יש מהלך שניצח לבית"ר ירושלים היום את המשחק, זה היה הצבתו של אבירם ברוכיאן (אני לא חושב שדווקא גל אלברמן ראוי להיות על הספסל). כשרוב כובד את המשחק של בית"ר ירושלים מגיעה מהמרכז, זה מצריך ממכבי פתח תקווה להשקיע הרבה משאבים כדי לצופף באמצע ואז שחקן עם כח פריצה כמו של מיכאל זנדברג יכול לעשות ככל העולה על רוחו.
    עם הנצחון הזה, בית"ר ירושלים כנראה מתקרבת באופן משמעותי לעבר אליפות שישית. מכבי פתח תקווה, לשמחתי, מתרחקת מן המקום השני.

    עירוני קריית שמונה ממשיכה לשמור על הבית שלה, תוך כדי שהיא מציגה משחק כדורגל טוב. גם מהצד של מכבי חיפה היו כמה מהלכים יפים. השער של ג'ובאני רוסו היה יפה, אבל יכל להימנע עם שביט אלימלך לא היה מסתפק בחומה של שני שחקנים בלבד. בכללי, זו התוצאה שיחלתי לה במפגש הזה ואני שמח שזה קרה.

    בני יהודה עם נצחון ענק על מועדון ספורט אשדוד, שפותח לגמרי את כל מאבקי התחתית. החלוץ הצרפתי החדש נראה טוב מאוד, כמו גם החלוץ הבולגרי של הנמליסטים. הצלע השלישית בתחתית, הפועל תל אביב, שיחקה רע למדי בשלבים גדולים של המשחק. בני סכנין אמנם לא הבריקה, אבל יש לה את המקום השני, זמנית.

    אני לא זוכר מאיזה פרשן שמעתי את המשפט הזה, אבל היה אחד שטען שאם הפועל כפר סבא לא תשחק מחזור ליגה אחד, אף אחד לא ישים לב. ראיתי היום את התקציר וזה די נכון. חבל מאוד שזה ככה, כי הפועל כפר סבא טובה יכולה לגרום לכדורגל הישראלי להראות טוב יותר.
     
  11. GAL_XD Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/07
    הודעות:
    267
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן אני חושב שזה מאיר איינשטיין שאמר את זה ,
    כפר סבא גם כשיש לה ציפיות להגיע גבוה ולשאוף למעלה .. נכון לעונה , הקבוצה הזו יכולה להגיע הכי רחוק ,
    שאני אומר הכי רחוק אני מתכוון למקום 7 .. יכול להיות שיש גם קבוצות יותר טובות ב-6 מקומות הראשונים ,
    אבל גם כפר סבא צריכה להראות שהיא נלחמת ומסוגלת ודווקא היום מול קבוצה כמו מכבי הרצליה , שאני לא
    מזלזל בה - להיפך , אבל דווקא מולה היא מוציאה תיקו .. לא 1:1 .. לא 2:2 .. אלא 0:0 !

    הקבוצה הזו בסגל שחקנים שיש לה מסוגלת להרבה יותר !!!
     
  12. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    המאבק על ההשארות בליגה פתוח לגמרי. בשבוע שעבר, בני יהודה עצרה את רצף תשע ההפסדים ברציפות, והיום הקבוצה השיגה ניצחון סופר חשוב בתחתית, ניצחון שמעמיד את שלושת קבוצות שסוגרות את הליגה עם 12 נקודות. אם חשבנו שבני יהודה יורדת בטוחה לליגה בעקבות היכולת שלה במחזורים האחרונים, והפועל ת"א תישאר בגלל היכולת המשתפרת שלה במחזורים האחרונים, וכמובן הניצחון בשבוע שעבר על מכבי הרצליה - טעינו ובגדול. היום, בני יהודה חוזרת ובגדול לליגה, אסור להספיד אותה, בעוד שהפועל חוזרת למקומה הדי טבעי העונה. אסור לשכוח גם את מכבי ת"א שנמצאת רק שלוש נקודות מהקו האדום, ואם היא מפסידה מחר, התחתית קרובה ומתמיד.

    בקשר למאבק על האליפות, מברוק לבית"ר, היא אלופת המדינה בפעם השנייה ברציפות. אם מישהו חשב שמכבי חיפה יכולה לעשות את הבלתי יאומן, והיה בי חלק שהאמין, טעה. בית"ר ירושלים עושה את העבודה שלה בטדי, די כרגיל, בעוד שמכבי חיפה עושה במכנסיים בקריית שמונה. נגד שהקבוצה של בן שמעון עדיין לא הפסידה בביתה, וכמה שקריית שמונה חזקה, אבל קבוצה שבאמת מאמינה שהיא יכולה לזכות באליפות ולהשיג את המובילה, חייבת לקחת את שלושת הנקודות במשחקים מהסוג הזה. מברוק לבית"ר. היא יכולה להפוך את העניין ליותר רשמי בעוד שבועיים ולגמור את הסיפור.

    יש לנו אלופה, המקום השני ושני המקומות האחרונים, פתוחים לרווחה. אחלה עונה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏27/1/08
  13. Ofek7 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/3/07
    הודעות:
    1,060
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחחחחחחחחחחחח כמה חבל שהוולה של אחי לא נכנס... אם רק אוהד לויטה היה איזה ניל אברבנל בגובה... הגיע הזמן שלו לבעוט לשער, לדעתי אחי עושה את העבודה במרכז המגרש הרבה יותר טוב מאשר מגן ימני/שמאלי (פרדי הרג אותו עם השינויים האלה כל משחק) וזאת למרות משחק מלא עצבים וכעס מול הפועל תל אביב בשבוע שעבר, שגרם לו לצאת בדקה ה-45 עם צהוב ושגרם לו להתנצל בפני כל הקבוצה יום לאחר מכן... הפועל כפר סבא לא נראית כמו קבוצה בזמן האחרון, יש לה מזל שיש לה 24 נקודות ושיש כל כך הרבה קבוצות שמתחתיה נאבקות על ההישארות... מכבי הרצליה עדיין ללא ניצחון בית אבל לי נראה שזה מתקרב... אולי מול אשדוד המתדרדרת בעוד שבועיים, אבל בשבוע הבא סכנין...
    אחי דרך אגב, לא ישחק בגלל צהובים...

    מה יהיה חיפה? שוב התיקו המדכא הזה...
    אמנם סוף סוף גול מצליח להעיר את הקבוצה (כנראה שזה צריך להיות תמיד שוויון) אבל ההמשך היה רע, קריית שמונה הייתה יותר טובה... גול ענק של ג'ובאני רוסו, לא מפתיע בכלל שהוא בעט, הוא כבר עשה את זה כשהוא היה בהפועל חיפה, גול יפהפה...
    תומר חמד יכל לקנות את עולמו, אם הוא היה שם את זה רוני לוי היה משאיר אותו כמו כלום... תגידו "אין מצב שהוא ישאיר אותו רק בגלל גול", אז כן, רוני לוי מסוגל... במקום להישאר עם ג'ובאני רוסו וגוסטבו בוקולי באמצע הקישור הוא מכניס שוב את כיאל שלא תורם לשום דבר והוא מסיק את המסקנות אחרי 45 דקות ומוציא אותו, שחרר אותך רוני, דחילק כמו שאומרים...

    הפער גדל ל-9 בעקבות האין קבוצה של מכבי פתח תקווה הערב בטדי... פשוט אוהד כהן נגד בית"ר ירושלים ולמרות הטעות הנוראית הוא הציל כל כך הרבה את פתח תקווה מתבוסה... כשנותנים לה, בית"ר לוקחת וזה מה שמבדיל אותה משאר הליגה. 2 טעויות חמורות של מכבי פתח תקווה (ועוד אני חשבתי בכלל לפני המשחק שפתח תקווה תבוא ותפתיע, בקושי ראיתי אותה על המגרש)...
    ויסה הראה ניצוצות מרגע הכניסה שלו, עידן טל לא ניצל את הפנדל כדי לסגור את הסיפור ובנוסף לזה הגיע השער היפה של דמארי שהכניס את יצחק שום ל"חופה" (והמבין יבין) כשהוא מכניס את שמעון גרשון במקום ברוכיאן (או בן שושן לא זוכר כבר).
    דרך אגב, זכרו מה שאני אומר לכם: המשחק בין בית"ר לחיפה יהיה רדיוס ללא קהל.
    מעניין מי אשם יותר: אוהדי בית"ר ששכחו שההתאחדות יכולה לתת את הדין כנגד בית"ר וקיללו את אבי לוזון מהדקה הראשונה ועד לאחרונה? או האחראים על הכרוזים בכניסה ששכחו לרשום שמול מכבי חיפה, יהיה יותר נוח לשחק עם קהל?
     
  14. Igi Member

    הצטרף ב:
    ‏25/5/05
    הודעות:
    9,708
    לייקים שהתקבלו:
    58
    שאלה- הוכנס חוק שאסור לקלל עובדי ציבור או משהו בסגנון? כי אם כן, אכן יש סיכוי שבית"ר תקבל את הרדיוס. פשוט בושה וחרפה שהמשחק אולי הטוב ביותר שהיה פה בשנים האחרונות ישוחק בלי קהל אם תשאלו אותי...

    (אם השאלה קשורה לדיון אחר תעבירו אותה בבקשה,פשוט לא מצאתי מקום מתאים)
     
  15. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    מה לעשות שאוהד כהן תפס יום אדיר ולקח שישה כדורים מצויינים?
    תמשיך לחפש אותנו ולאכול את הלב שאנחנו מנצחים ואנחנו נמשיך לעשות את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר שאנחנו יכולים לעשות, גם אחריי משחק כזה שפ"ת נחלצה בשן ואוהד כהן משביעיה ב"טדי" אתה מוצא איפה לבקר אותנו ואיפה למצוא איפה אנחנו לא היינו בסדר.

    בקשר לקללות נגד לוזון, מי קרא למי "עדר פילים"? הוא התחיל את ההתכתשות הזאת עם האוהדים של בית"ר לא אנחנו ואם נקבל על זה עונש רדיוס אז אפשר לסגור את הכדורגל ולזרוק אותו לפח, כבר הוכח אלפיים פעמים שהעונשים הללו לא רק שלא משפיעים לטובה אלא משפיעים לרעה, כל החלטה של ענישה כנגד בית"ר בדברים שאחרים לא נענשים עליהם רק תגרור יותר אנטי כלפיי המוסד הזה שנקרא "ההתאחדות לכדורגל" ולא תעור במאום אלא רק בהלהט האווירה.