מחזור 17 בליגת העל: מכבי ת"א מנצחת בחיפה; ק"ש וב"ש מפסידות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏9/1/15.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,410
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היום חוזרים לבלומפילד בשעה טובה ומוצלחת ואני ברמה האישית אחרי חודש שלא הייתי במגרשים - מתגעגע. אבל הציפיות נמוכות מאוד עם כמה שעצוב להגיד, יהיה סופר-קשה. סכנין קבוצה טובה שכובשת בכל משחק, יש לה התקפה קטלנית והיא תדע לעקוץ עם המהירות. אנחנו נתמסר ונשתעמם עד המוות, יש הרבה מאוד לחץ על הקבוצה וגם מזג-האוויר צפוי להיות חרא. אני כבר רואה אותי עם הפרצוף הממורמר אוכל אותה בגשם וסובל פעמיים - גם מהקור וגם מהמשחק חלש.

    הפועל באר-שבע נגד המנחוס הרשמי מרעננה שזכורה לנו בעקבות פארסת המאמן. יהיה מעניין. הקבוצה של אלישע לא יכולה ליפול.
    מכבי נתניה חייבת לנצח במשחק נגד הפועל חיפה, אבל הקבוצה של עטר(יזכה לעידוד, לא?) - מתייצבת יפה מאוד בזמן האחרון וכבר לא בטוח שהיא הכי חלשה בליגה.
    מכבי פ"ת - עירוני ק"ש - אם נראה יותר מגול אחד - דיינו. אני בספק. והוא כנראה יהיה של ק"ש.
     
  2. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    אי ניצחון שלנו היום ועם נצחונות של שתי הראשונות אפשר להגיד שהמאבק לאליפות תם ונשלם ונכנס למאבק משלנו על שמירת המקום ה3
     
  3. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    מה? איזו הגזמה.
    במידה והתסריט שאמרת יתרחש נהיה בפער של 9 ו5 מק״ש ומכבי שנשארו לנו עוד 3 מפגשים מול ק״ש, 2 מול מכבי ו3 מפגשים ביניהן. עדיין רחוק רחוק מלהיגמר.
     
  4. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    לא רואה את קש מאבדת 9 נקודות ושאנחנו ננצל את אותן איבוד 9 נק האלה
     
  5. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    ועדיין, יש לנו 3 מפגשים מולם ולהם 3 משחקים מול מכבי שארבעה מששת המפגשים האלה בוסרמיל ובלומפילד. אלה מספיק משחקים לאבד בהם נקודות.
    וספציפית בכושר הנוכחי אני בהחלט רואה את ק״ש מאבדים נקודות, כל משחק הם מצליחים לנצח ״בחאווה״. לא אתפלא אם כבר היום במושבה הם יאבדו נקודות.
     
  6. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    אליפות לוקחים בנצחונות על הקבוצות הקטנות וחא על המתמודדות לאליפות..
     
    Love Is Red אוהב/ת את זה.
  7. zahipan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/13
    הודעות:
    484
    לייקים שהתקבלו:
    161
    אנחנו מנצחים היום.
    אם לא נשבור את קללת רעננה איך נשבור את קללת האצטדיונים בשנה הבאה?
    המשחק הזה הוא אחד המשחקים החשובים שלנו בשנים האחרונות! אם ננצח, הקארמה של הקבוצה תשתנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/1/15
  8. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    לאו דווקא, במצב שנוצר העונה אז כן. ואנחנו לא בסוף העונה. יש לנו עוד סיבוב שלם לתקן את האיבוד נקודות מול רעננה עכו וסכנין. גם מכבי וגם ק"ש עוד יאבדו נגדן נקודות, יהיה בסדר בהבט הזה.

    אני יותר דואג מכמות הקהל שתגיע היום. לדעתי לא נעבור את ה4 אלף וזה פשוט בושה. בכל מקרה, בנתיים שמש ליד וסרמיל ואני מקווה שיישאר כך עד השעה 17:00.

    מקצועית - חייבים לנצח את המשחק הזה. עם מליקסון, בלי מליקסון, עם טוויטו, בלי טוויטו. זו לא אותה רעננה שפגשנו בסיבוב שעבר. קבוצה שבקושי מבקיעה ובקושי סופגת ,א בל יש לנו מספיק כלים כדי לפתוח בסערה ולכבוש את הראשון כמו נגד נתניה והפ' חיפה ובכך לעשות את המשחק קל.

    יאללה הפועל !
     
  9. zahipan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/13
    הודעות:
    484
    לייקים שהתקבלו:
    161
    נווה אין מה לעשות, המשחק גם בשעה מוקדמת, גם קר, גם רטוב, וגם זה וסרמיל.
     
  10. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    עדיין מכעיס אותי. יכול להיות שאשכרה יבואו פחות מכל הבאר שבעיים שהגיעו לטדי. ואז זה היה בשעה מאוחרת בקור מקפיא ביום חול. אפשר להגיד בערך אותם תנאים כמו של היום.

    אני מאוד מקווה שאחרי 2-3 עונות באצטדיון החדש אני סוף סוף אבין שיש לנו כזה קהל גדל כמו שאנחנו כל הזמן אומרים, כי כרגע זה לא נראה לי, אבל התירוץ האחרון שלך ("וגם זה וסרמיל") גורם לי להאמין שאולי באצטדיון החדשזה ישתנה. ואני לא מדבר על העונה הראשונה, שבה בוודאי יהיו אצטדיונים מלאים, אלא על 2-3 עונות קדימה.
     
  11. zahipan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/13
    הודעות:
    484
    לייקים שהתקבלו:
    161
    בדיוק! וסרמיל זה הסיבה המרכזית.
    אני מכיר לפחות שלושה אנשים שלא עשו מנוי מעולם ויעשו מנוי בשנה הבאה בגלל האצטדיון.
    וסרמיל זה אצטדיון מאוד מבאס.
     
  12. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    כן, אבל אמרו גם את הדברים האלה כאשר לא היו לנו הצלחות . אמרו "ברגע שיהיו הצלחות גם וסרמיל יהיה מפוצץ" והנה יש הצלחות והוא לא. לכן אני לוקח גם את דבריי "ברגע שיהיה אצטדיון חדש יהיה מפוצץ" בערבון מוגבל. ברור לי שבעונה הראשונה יהיה את אפקט האצטדיון, וככל שנצליח הוא יתמלא, השאלה מה יקרה כאשר נדשדש במרכז או חס וחלילה בתחתית באצטדיון החדש. האם אז הוא יהיה מלא והקהל יעמדו מאחורי הקבוצה? לדעתי האישית, לא. ואני מקווה שאני טוע.
     
  13. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא מסכים איתך. אתה שואל את השאלה הלא נכונה. זה לא משנה הכמות, זה לא משנה הממוצע. זה משנה הרמה. אני יכול להביא גם 11 זרים כל אחד ב-50 אלף דולר, זה אומר שהם בהכרח ירימו את הרמה? לא. תסתכל על הליגה בקפריסין, ליגה של זרים והנבחרת פח, מי שחושב שהעלאת רמת הזרים פה תעלה את רמת הנבחרת טועה ומטעה, אנחנו לא מדינה אירופאית עם תנאים לגידול שחקנים שנה אחרי שנה ועשרות ליגיונרים בחו"ל כל שנה ברמות הגבוהות ביותר שהרמה פה נמוכה. הדברים היחידים שיכולים להרים פה את הרמה של הקבוצות זה מינימום סכום לזר, מדי פעם יהיו נפילות אבל אם יהיה לך פה מינימום של 300 אלף יורו לזר, כמו בהולנד, אז אולי לא כל הקבוצות יביאו 5 זרים אבל כל זר שיגיע בהכרח ישפר אותן. קח את מכבי ת"א השנה, הסיבה היחידה שהיא לא ראשונה ויכולה לא לזכות באליפות היא העובדה שהזרים שלה כמעט לא משפיעים עליה לטובה. איגיבור חלש, מיטרוביץ' פתח חזק ולאט לאט נרגע, חואן פאבלו זה בלוף, פריצה פצוע רוב העונה וכשלא בקושי משחק וגם קרלוס גארסיה קצת בירידה. לעומת זאת בקריית שמונה מנגה וקולה הם זרים סופר משפיעים על הקבוצה. אז נכון אתה יכול למצוא גם מציאות בזול, אבל הסיכוי שהמציאות שלך יהיו השפעה גדולה וירימו את הרמה, מאוד נמוכים. סתכל על נאוואקמה וקנגאווה, שניהם הובאו בגרושים, אחד בשנה שעברה ואחד השנה, נאוואקמה פתח כל שנה בסערה ונחלש אט אט, רעננה כבשה שער אחד ב-9 משחקים, אם הוא זר שמשדרג, הוא בטח שלא עושה את זה. אם אני אקח את כל קבוצות ליגת העל אני יגיד שיש בהם בערך באיזור ה-80 זרים, מתוכם אני יוכל לספור על 2 ידי את הזרים הבאמת איכותיים שמרימים את הרמה. ז"א ש-10 במקרה הטוב, אם לא הרבה פחות מכך, מה עם שאר ה-70? ואתה עוד רוצה להעלות את כמות הזרים? כמות הזרים לא תשפר את הרמה, לא תשפר את הנבחרת, לא תגרום לקהל להזדהות עם הקבוצה ובטווח הרחוק תחסל פה את הכדורגל עבור הישראלים. זה מה שאתה רוצה? בבקשה. אגב עוד דבר, מצחיק אותי שמדברים על להגדיל את מספר הזרים כאשר: חצי מקבוצות הליגה צריכות להעמיד תקציב של 11 מיליון שקל מינימום וממומנות על ידי עירייה! שזה אם כל הקומבינות והשחיתויות, מצחיק אותי שמדברים על הגדלת כמות הזרים כאשר יש לך בעלים כמו טביב שלא משלמים ויש לך בעלים כמו שגב שמשתין על השחקנים שלו בקשת. מצחיק אותי שמדברים על הגדלת כמות הזרים אבל אין גוף אחד שידאג להם ולישראלים. תטפלו קודם בדברים אלמנטריים, כמו משכורות, בעלות, מקצוענות, אתם מדברים איתי על העלאת כמות הזרים? מי יבוא לשחק פה? כבר עכשיו אין פה תקציבים של פי 5 מהמצב היום, אז למה שיבואו לשחק פה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/1/15
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,261
    לייקים שהתקבלו:
    25,769
    מין:
    זכר
    בקפריסין יותר קל היה להרים את הרמה של הליגה במקצת לפחות, כי החומר המקומי שם גרוע יותר משלנו. הליגה הייתה פחות טובה משלנו ולא סתם הנבחרת שלהם שנים נשענה על מתאזרחים, גם לפני שנכנסו לאיחוד. גם היו להם פחות לגיונרים מאיתנו.
    עובדה שחלק מאותם זרים שהחתימו בקפריסין היו כל מיני מגרשווילי ורועי בקל.
    אז לא הייתי ממהר לקחת אותם כדוגמא.
     
  15. zahipan Member

    הצטרף ב:
    ‏18/2/13
    הודעות:
    484
    לייקים שהתקבלו:
    161
    גם אני שמעתי את הדיבורים הללו שההצלחות יביאו את הקהל, אבל מעולם לא הסכמתי איתם, לא כאשר אנחנו משחקים בוסרמיל. בכל זאת אין שירותים, דרכי הגישה נוראיים, הקהל רחוק מהמגרש, ולכן הרבה אנשים מוותרים ולא מגיעים למשחקים למרות שהם כן רוצים.

    במתקן החדש הכל יהיה שונה ואני בטוח שהוא יהיה מלא. במידה ונהיה קבוצת תחתית/אמצע טבלה גם אני לא חושב שנמלא את האצטדיון, אבל אנחנו נביא יותר קהל מאשר שהבאנו לוסרמיל כאשר היינו קבוצת תחתית. אבל אי אפשר לדעת אולי הקהל שלנו יפתיע. אני מקווה שלעולם לא נגלה זאת ונהיה קבוצת צמרת בכל עונה.