מחזור 17 בליגת העל-במוקד: בית"ר מנצחת בבאר שבע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏13/1/05.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני סכנין - מ.ס. אשדוד (שישי, 14:30, עילוט):
    המשחק שיפתח את המחזור ה- 17 יפגיש בין שתי המנצחות הגדולות של המחזור הקודם- בני סכנין שוב ניצחה את בית"ר, והפעם במבצרה הביתי בטדי, ואין זה ספק שניצחון על בית"ר, בגלל הקהל הגזעני שלה, מעניק דחיפה מוראלית לשחקני סכנין. אשדוד, מצידה, גם היא עם ערך מוראלי מוסף ל-3 הנקודות לאחר מהפך גדול, מפיגור 2-0 לניצחון 4 - 3 בסיום נגד בני יהודה.
    שני פרטים חשובים מבטיחים לנו משחק מרתק ורב שערים: ראשית, אשדוד רואה את מכבי פ"ת מאחוריה וחשוב לה מאוד לשמור על המקום השני, וליצור מומנטום מתמשך לאחר תקופה חלשה שאולי הסתיימה בניצחון על בני יהודה, וסכנין ממוקמת שמינית, רק חמש נקודות מעל הקו האדום וניצחון על אשדוד, שיהיה רביעי בשישה משחקים, יעניק לקבוצה רצף טוב שעשוי להעניק לה מרווח משמעותי יותר מהתחתית, ובסופו של דבר יסייע להשאר עוד עונה בליגת העל. שנית, שתי הקבוצות מרבות לכבוש ולספוג. סכנין עם מאזן שערים 23-23, ואשדוד כבשה אחד יותר וספגה אחד פחות 24 - 22 ומספרים כאלה בהחלט מבשרים טובות. שני שחקנים סכנין החתימה בפגרת ההעברות- יבגני ג'יוק הוא יהודי שאמור לקבל תעודת עולה ולהרשם כישראלי, ובינתיים הוא עוד לא חתום רשמית, וקאלי סאני, חלוץ מקמרון רק יסייע לשפר את ההתקפה של לחמן. הוא עבר בבקרה ורשאי לשחק. ללחמן אין אילוצים שונים, כשמסודי (שכמעט נהרג במשחק הקודם בין הקבוצות והונשם בדרך לבית החולים לאחר תיקול פראי) חוזר מהרחקה, ויש לו סגל מלא.
    באשדוד לא החתימו שחקנים. בן ישי בסופו של דבר לא עובר לב"ש, ותורג'מן עשוי לחתום בהפועל ת"א אבל לפי שעה הוא שחקן אשדוד.שי הולצמן סבל מכאבים השבוע אבל אחרי הצמד במשחק האחרון הוא ימשיך בהרכב.
    הרכבים משוערים-
    סכנין: מאיר כהן, נידאל שלאעטה, ארנסט אטצ'י, דקל קינן, באסם גנאים, עבאס סואן, תומר אליהו, נידאל חוג'ראת, עבד ראבח, אנגוי אלומיידה, קלבר רודריגז.
    אשדוד: אסי רחמים, עמר סלמן, אריק אג'יפור, עמנואל פאפו, אדיר טובול, יוסי אופיר, משה אוחיון(אייל אלמושנינו), עמנואל אביידה, דוד רביבו, יניב עזרן, שי הולצמן.
    בסיבוב הראשון: 2-2 עם משחק לוהט ומורחקים.

    מכבי ת"א - הפועל נצרת עילית (שבת, 15:00, בלומפילד)*:
    *-בשידור ברדיו 100FM. מביא הלינק הראשון לאינטרנט יזכה בתהילת עולם.
    מתי אוהדי מכבי ת"א ניצחו בפעם האחרונה? שאלה טובה, קצת קשה להיזכר אבל זה קרה ב- 5/12 במחזור ה- 12, מאז שלושה תיקו והפסד, כשבשבוע שעבר ה 1-1 הביתי עם הפועל חיפה היה תיקו שני ברציפות, כשערן לוי כובש שער בכורה. נוסף לערן לוי, מכבי ת"א חיזקו את עצמם משמעותית בחלק ההתקפי- כאמור, ערן לוי בא ממכבי חיפה, ואליו הצטרפו אדוארדו מרקש מהפועל ת"א ועוד שני שחקנים חדשים-ישנים: אופיר חיים ואנדרס פרוחננקובס. ולמה החלק ההתקפי? אוהדי מכבי ת"א ודאי לא זוכרים מתי בפעם האחרונה, בכזה שלב מתקדם של העונה הם היו עם ממוצע של פחות משער למשחק (15) ויותר משער אחד ספיגה בממוצע למשחק (17). בהנהלה מקווים שהחיזוק הדי מאסיבי להתקפה יביא תוצאות ויקרין גם על ההגנה, אבל הרבה מזה תלוי בשיטת המשחק של קלינגר שעוד עלול להפתיע ולעלות עם חלוץ בודד לקול מחאת האוהדים.
    נצרת עילית חיזקה את עצמה בשתי עמדות בתקופת ההעברות- הקישור וההתקפה, ע"י סאקריפנטי החלוץ מארחנטינוס ג'וניורס, ו-איציק זוהר, שבילה בבלומפילד את מיטב שנותיו וחוזר לשם כבר במשחקו הראשון בקאמבק המתהווה. אל תתפתו לחשוב שזוהר ישחק כבר השבוע. על פי דבריו של איווניר, ייקח לו כחודש לחזור לכושר משחק מלא. לעומת זאת, סקריפנטי עשוי לחזק כבר במשחק הקרוב, לפחות בחלקו, את החלק ההתקפי של נצרת עילית שכבש כבר 22 שערים העונה, מה שמסכן את ההגנה הלא מי יודע מה של מכבי ת"א. מה שבכל זאת יעניק תקווה לת"א מלבד השחקנים החדשים הוא העובדה שנצרת עילית, למרות מלך ההצלות אושרי לוי, ספגה 23 שערים העונה.
    בכל מקרה, זהו משחק על 6 נקודות מכיוון שבין הקבוצות מפרידות רק שתי נקודות, ואחרי ה 1 - 0 הדרמטי בשבוע שעבר על הפועל ת"א, לאיווניר לא תהיה התנגדות לנצח את התל אביבית השניה בתוך שבוע ולטפס למקום הרביעי.
    בסיבוב הקודם הסתיים המשחק ב 1-1.

    סוף שבוע שקט, עוד פריויואים יועלו בהמשך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/1/05
  2. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    מ.ס. אשדוד 1-1 בני סכנין
    לאשדוד: שי הולצמן (62')
    לסכנין: אלומיידה
     
  3. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    בסוף זה נגמר עם 2-1 לסכנין כשרבאח כובש בדקה ה81 .

    היה משחק טוב מאז האדום של אג'יפור
     
  4. RMCF Member

    הצטרף ב:
    ‏2/8/04
    הודעות:
    1,002
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה קורה לאשדוד? כל הזמן נדנדה... קבוצה יותר מדי לא יציבה. בקצב הזה הם לא יוכלו לקחת את המקום השני.
     
  5. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    " מישהו יודע מי היה הסגן של בר כוכבא??? " ( יו"ר הכנסת רובי ריבלין, בתקופה שבית"ר תמיד הגיעה שנייה...)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/1/05
  6. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני יהודה - מכבי חיפה (שבת, 20:30, בלומפילד):
    שתי הקבוצות מגיעות למשחק מאוכזבות מהמחזור הקודם- מכבי חיפה סיימה בתיקו ביתי מאופס עם מכבי פ"ת ובני יהודה כבר הוליכה 2 - 0 באשדוד והפסידה 4-3.
    ניצחון של בני יהודה עשוי להעלות אותה עד למקום הרביעי בטבלה, ולהרחיק אותה עד 10 נקודות מהקו האדום, שזהו מרחק משמעותי. ניצחון של מכבי חיפה יפתח הפרש שיא של 14 נקודות מהמקום השני.
    החלק החלש בבני יהודה העונה הוא ההגנה, שספגה 27 שערים, פחות רק מהפועל ב"ש, ובמשחק הקרוב צפוי לה משחק נגד ההתקפה הטובה בליגה בהפרש של 13 שערים (ומשחק עודף) מההתקפה הטובה אחריה. קובי דג'אני חוזר להרכב אחרי הרחקה במקום אביחיל וגבע ברקאי יחליף את גמאן שלא משחק טוב לאחרונה.
    במכבי חיפה ההתקפה הטובה בליגה לא ממש מסתדרת כבר כמה משחקים. בשלושת המשחקים האחרונים היא כבשה 2 שערים, שניהם של עידן טל שמוצהב ולא ישחק נגד בני יהודה. זנדברג יחליף אותו. מלבד כך, ואלמדון שימשיך בשער במקום דוידוביץ' הפצוע, ישחק ההרכב שרץ בשבועות האחרונים, כשקולאוטי וקטן ירצו לחזור ולכבוש בליגה, ובוקולי ינסה לחזור ליכולת הטובה שאפיינה אותו עד למשחקים האחרונים.

    הרכב משוער: יניב והבה, אלי אברבנל, יאיר אזולאי, גבע ברקאי, רוני גפני, אימורו לוקמן, קובי דג'אני, אסי בלדוט, בן לוז, מטה בטורינה, גבריאל לימה (משה ביטון).
    הרכב משוער, מכבי חיפה: תום אלמדון, אלון חרזי, ווסקלי גונסאלבס, אריק בנאדו, חיים מגרלשוילי, דירסאו, וואליד באדיר, מיכאל זנדברג, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, רוברטו קולאוטי.
    מחירי כרטיסים לשער 8 - 70 שקל למבוגר, 35 שקל לנוער וחייב. לשער 13 - 80 שקל למבוגר, 40 לנוער וחייל. בפתיחת המשחק יערך טקס פרידה מחזי שירזי.
    בסיבוב הקודם: 5 - 0 למכבי חיפה.
     
  7. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מכבי פ"ת- הפועל ת"א (שבת, 18:50, האורווה)
    מכבי פ"ת עשתה בתחילת השבוע מה שרק קבוצה אחת מלבדה עשתה העונה ועצרה את ההתקפה המוחצת של מכבי חיפה על 0 שערים. פ"ת, במשחק הקרבה והגנה אדירים בראשותו של מוראד מגמדוב, סחטה תיקו מאופס מהמכונה המשומנת של רוני לוי, ולא נתנה לאשדוד הבלתי יציבה לברוח. לאחר שאשדוד הפסידה היום לסכנין, תעלה פ"ת למשחק כשהיא יודעת שניצחון יעלה אותה למקום השני בטבלה בזכות הפרש שערים עדיף על זה של אשדוד. בניגוד לרוב קבוצות הליגה, קבוצתו של גיא לוזון כמעט ולא התעסקה בהעברות של הרגע האחרון, ומלבד סלים טועמה (שגם הוא לא הצטרף עדיין, באישור מיוחד של פיפ"א) לא נעשה כל חיזוק של הרגע האחרון. כפיר אודי, שהיה אמור לעבור להפועל ת"א, נשאר לבסוף בקבוצה. למרות הישארותו בקבוצה, אודי לא יפתח ככל הנראה בהרכב, ועל חשבונו יעלו בהתקפה קובי רפואה ועומר גולן. המאמן מתלבט בין פרינס דאייה וסטניסלב דוברובין, וגם אסי משיח מתמודד על מקומו בהרכב, עם סולי צמח. תומר בן יוסף, שהחלים לגמרי מהפציעה הקשה שלו, יראה את המשחק מהספסל.
    לעומת פ"ת שאצלה הכל היה רגוע בשבוע האחרון, בהפועל ת"א הכל קרה בדיוק ההפך. בערך 600 זרים נבחנו בקבוצה, ולבסוף הוחתמו רומן וסילוק הבלארוסי (שלא יכול לשחק בשבת) ושני שחקנים מקונגו שבהתחלה נטען שנגנבו מפיינורד הגדולה, אך אז הגיעו הכחשות נמרצות מכל העולם ואשתו, מה שלא הוסיף כבוד להנהלה המושפלת ממילא של האדומים. השלושה מצטרפים לג'ון פנסטיל שהגיע ממכבי ואיזביטו אוגבונה ה"ותיק", ולאחר עזיבתו של אדוארדו מראקש להפועל יש חמישה זרים שאמורים להציל ולו במשהו את כבוד האדומים, שנדמה שנרמס השנה מכל כיוון אפשרי. על מנת לשפר את הסגל, רצו בהפועל להעביר את אבי כנפו וגיא צרפתי לקריית שמונה תמורת וויאם עמאשה, אולם צרפתי סרב בכל תוקף לנדוד צפונה והעסקה נפלה. בהפועל הקפיאו אותו בתגובה, ולא נראה שצרפתי ידרוך על הדשא של בלומפילד בזמן הקרוב. רמי חליס יעדר מהמשחק עקב עונש הרחקה מהמשחק הקודם, ואת מקומו בצד ימין של ההגנה ימלא פנסטיל.

    פריוויואים נוספים בהמשך...
     
  8. שגיא Guest

    הזדמנות טובה היום למיכאל זנדברג לחזור לעצמו. הוא פותח אחרי הרבה זמן ואם הוא נחוש כפי שהוא היה להישאר בחיפה למרות ההצעות, אז כנראה שיצא מזה משהו טוב. הזדמנות טובה לחיפה לפתוח פער מאשדוד אחרי ההפסד שלה אתמול לסכנין.
     
  9. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    1-0 למכבי ת"א!!!!! ערן לוי!!!
    שער שני בהופעה שנייה.
     
  10. שגיא Guest

    לא יאומן. מכונת ההחצמות מצליח לכבוש, ודווקא במכבי ת"א. פוטנציאל תמיד אמרו שיש לו, אבל אחרי שתי העונות האחרונות בחיפה, בהן כמות הג'ל שלו על השיער העסיקה את כולם, דווקא עכשיו ערן לוי פורע שטרות וכובש כבר שער שני בהופעה שניה, ושוב - דווקא במכבי ת"א...

    זכורים לי הרבה אוהדי מכבי ת"א ששנאו את הילד וכל הזמן ליגלגו וזילזלו בקשר לפוטנציאל הטמון. נראה שעכשיו הם מתחרטים על הכל.
     
  11. David De Gea Rade Prica היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏18/9/03
    הודעות:
    7,794
    לייקים שהתקבלו:
    191
    מין:
    זכר
    קובי מוסא מורחק בכרטיס אדום, וישראליביץ' משווה.. 1-1 עוד טעות ש שטראובר..
     
  12. Nesta Warden of Milano היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏9/1/03
    הודעות:
    15,930
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    שגיא הוא תמיד בקושי שיחק, תמיד רוני נתן לו 10 דקות פה ו 15 דקות שם זה לא מספיק והוא היה צריך לתת לו הרבה יותר דקות והנה רואים שהוא מסוגל למה שציפו ממנו. ביזבוז של שחקן טוב.
     
  13. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    פרוחה שמהפרוחה מכבי תל אביב עדיין אותו חרא
     
  14. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,417
    לייקים שהתקבלו:
    2,297
    אווי הפועל ממשיכה לצלול
    הדיה בדקה ה-53
    פ"ת ביתרון 1-0

    עריכה:דוברבין כבר עם השני.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏15/1/05
  15. Apu Member

    הצטרף ב:
    ‏26/8/04
    הודעות:
    3,085
    לייקים שהתקבלו:
    0
    2 שערים של פ"ת בדקה, 2 טעויות של אלימלך.
    הפועל לא הגיעו למצב אחד.. ככה לא מנצחים משחק, ככה יורדים ליגה.