מחזור 16 בליגת העל: מכבי חיפה ומכבי ת"א מנצחות לפני משחק העונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/1/21.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    אני אסביר לך מה הבעיה. שמצד אחד כשיש לך את אבוקסיס/סילבס/מימר/שאר המאמנים שמוציאים לך את החשק לראות את הקבוצה שלך, אז האוהדים מתלוננים.
    מצד שני, כשמגיע לנתניה מאמן זר כמו ריימונד אטוולד, שהוא בסגנון אחר לגמרי, מחפש לתקוף, מחפש לשחק כדורגל אחר, מקדם צעירים (עמרי גנדלמן, יובל שדה ועוד), אבל גם לא מודע במשחק שלו, יהיר ושחצן מידי, אז גם האוהדים מתלוננים.

    ברק בכר יש רק אחד, ובכסף שיש היום בליגת העל, מי שלא רוצה ללכת על המאמן הישראלי הגנרי (שלזכותו של אבוקסיס צריך להגיד שהוא המאמן הכי בכיר מאותם מאמנים שמוציאים לך את החשק לראות כדורגל, כי הוא עוד מביא תוצאות לפעמים בניגוד למאמנים שהזכרתי שיכולים גם לא להביא תוצאות בכלל וגם להכאיב לך כשאתה רואה את הקבוצה שלך), צריך ללכת על מאמן זר כמו אטוולד שהוא הימור, כי מאמן זר עם קבלות לא יגיע למועדון שהוא לא מכבי תל אביב, ולכן צריך ללכת או על מאמנים זרים שמאמנים מחלקות הנוער או מאמנים זרים בלי הצלחות בקרירה ואז שוב אתה לוקח הימור.
     
  2. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,592
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    גם בכר זה לא איזה מאמן על מהחלל, הוא מתבלט מאוד ביחס לרמה הסופר נמוכה של המאמנים הישראלים האחרים באופן כללי אני חושב שהוא מאמן סביר עד טוב, תלוי בחומר השחקנים שיש לו.

    האידיאל זה צוות זר אבל כמעט ואין כאן קבוצות שיכולות להכיל ולהעסיק צוות כזה ואז מגיעים לבעיה האמיתית שהיא איכות הכיס והניהול של כל הקבוצות בארץ.
     
    South Boy אוהב/ת את זה.
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    תזכיר לי מה בכר השיג מול הצוות הזר של מכבי בשלוש האליפויות שלנו עם תקציב נמוך בהרבה?
    תזכיר לי איזה מאמן ישראלי בגילו של בכר (41) הגיע להישגים כמו שלו?
    תזכיר לי איזה מאמן ישראלי הגיע להישגים של בכר באירופה (ניצחונות על אולמפיאקוס, סלטיק, לודוגורץ, רוסטוב בחוץ, אינטר פעמיים, שתי תוצאות תיקו מול סאות'המפטון כשהאחרונה באנגליה הדיחה אותה והעלתה את הקבוצה של בכר לשלב הבא)?
    איזה חומר שחקנים היה לו בקריית שמונה כשלקח אותם לזכות בגביע המדינה ולמקום שני לפני באר שבע של אלישע כשבסגל היו בוזגלו, ברדה, סוארס, בן ביטון, דוידזאה, הובאן, אוגו ומליקסון, 8 שחקני הרכב משושלת האליפויות?
    גם העונה, מכבי חיפה שלו עם כל ההפסקות של הקורונה והבעייתיות עם 12 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו (מולנו ומול מכבי) מ-16 משחקים.
    אין מאמן ישראלי ברמה הזאת בישראל. גם לא מעט צוות זרים שהגיעו לכאן לא ברמה שלו.
     
    rivaldo, oranfu ו-alexshw אוהבים את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,967
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    בכר שווה ניסיון בדרג ב' של אירופה.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בכר מאמן עצום שהעונה המחורבנת שלו ב-2018/19 הורידה לו נקודות בקרב אלה שיש להם ניסיון קצר. השלב הזה של להפוך קבוצה טובה למצוינת או מחביבת הקהל לזכות בתארים זה מאוד משמעותי מה גם שבאר שבע לא הייתה רגילה למעמדים האלה ועוד סחבה איזה 6:2 ממכבי בגמר הגביע ונחיתות פסיכולוגית. כמובן שגם הייתה הצלחה באירופה. מסכים שעליו להוכיח שהוא יודע לבנות קבוצה. בינתיים אגב במכבי חיפה הכל הולך ויש רק מסגרת אחת כך שאין צורך ברוטציות מזהירות או שינויים כאלה ואחרים. הקבוצה בגדול כן מסוגלת ויכולה ואולי צריכה לנסות גם 4:2:3:1 ולא כשיש קשרים באמצע שפצועים אלא כשיטה. הביאו כאן גם כדוגמא את ק"ש להוכחה איך הוא יודע להתנהל כאנדרדוג. רב"ש לדוגמא לקח אליפות בקבוצה הזו אבל יש למישהו ספק מי מאמן טוב יותר? רב"ש הגיע למכבי אולי לא מוכן אבל בהמשך הגיע לבית"ר והפועל והיה עוד מאמן פטפטן.