מחזור 16 בליגת העל: מכבי חיפה ומכבי ת"א מנצחות לפני משחק העונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏22/1/21.

  1. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    פתאום דין דוד ושגיב יחזקאל זה שחקני על? קשקוש. מבטיח לך שאצל אבוקסיס הם היו נראים כמו שכל הקבוצה שלנו נראית.
    היו תקופות רעות בהפועל ב"ש, תאמין לי אני זוכר. היו שחקנים גרועים. ועדיין, תקופה כזאת, שאתה מתלבט אם לשלם 13 שקל בשביל לראות את הקבוצה שלך, כי אתה יודע שהיא אפילו לא תנסה לשחק, ולא משנה מול איזה יריבה, זה אני לא זוכר.

    וכן, אין מאמנים בחוץ לצערי, זה לא מוציא את אבוקסיס טוב יותר. ראיון מביך, "חסרים שחקני מפתח", מי היה חסר חוץ מז'וסוואה? ומי ישמע שעם הרכב מלא זה נראה אחרת.
     
    oranfu, Sir Alex Ferguson, שי ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  2. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    צריכים להעיף מפה את כל המאמנים הישראלים למעט בכר. רק ככה הם ילמדו המטומטמים האלה.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    1. אני מבין לגבי הרצון לראות את ברק בכר ממשיך אבל אני נוטה לחשוב שזה היה רעיון של שני הצדדים ובכדורגל כאן מגיעים לתחושת מיצוי די מהר, הכל פה דינמי, אסור לשכוח ש-2018/19 הייתה כושלת מאוד בכל הרמות - הכדורגל, ההישגים, האווירה, ואז עוד היה טרנר ובלי הקורונה. מעבר לכך זו הקדנציה הכי ארוכה שאני זוכר בכדורגל כאן משנות ה-2000 למעט דרור קשטן בהפועל ת"א שגם הוא הועזב אחרי עונה בינונית ב-2003/04 וכמובן רוני לוי. אם בכר הוא השם היחיד שעלה כאן זה לזכותו של יוסי יחד עם הרמה כאן בליגה, כלומר אתה לפחות מעדיף אותו על פני מאמן בובה על הקווים. אגב, לבני יהודה היו דקות של כדורגל לא רע והיא סיימה עם ההתקפה השנייה הכי טובה או משהו כזה (נדמה לי).
    2. לגבי האוהד שכעס עליי - אתה מתחמק מהשאלות שלי. תסתכל על ההרכב הראשון של הקבוצה, הכי חזק, לא נקודתית אתמול - מי אמור להביא את הישועה חוץ מז'וסואה? אני באמת שואל. אקולטסה נוח לו במתפרצות, אחלה, אבל אחרי הסלאלום נגד לברקוזן היו הרבה מצבים כאלה בליגה שקבלת ההחלטות הייתה לוקה בחסר וזה לא השתפר מהעונה שעברה. הסגל הזה מאוד בינוני. ועד כמה הכדורגל יכול וצריך להיות טוב יותר? שואל ברצינות. אם היה טרנר אני מניח שהטוב=דחיפה היה גובר על הרע=בוז כשלא הולך.
     
  4. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    גם אתה מתחמק מהשאלה שלי, ראית את המשחק מתחילתו ועד סופו? כי אם היית רואה את המשחק הזה כמו כל המשחקים שלנו העונה היית יודע שגם סגל בינוני כזה אמור להיראות הרבה יותר טוב, כששחקן אחד הוא ההבדל בין קבוצה בינונית לקבוצת מתנ"ס אתה יודע שמשהו פה לא בסדר.
    גם ברק בכר לא היה אמור להמשיך פה, מיצה את עצמו והתקופה היפה בחיפה הצליחה לטאטא תקופה ביזיונית שלו בבאר שבע, מבחינתי המבחן האמיתי שלו יהיה כשחיפה תצטרך לבנות שלד חדש, בבאר שבע הוא נכשל בזה פעמיים. בכל מקרה הוא לא הנושא והוא לא משנה את העובדה שאבוקסיס לא צריך להיות פה כי גם מאמן חובבן מוציא יותר מהסגל הבינוני הזה.
    אפילו אוהדים של קבוצות אחרות שמשום מה עושים לעצמם את זה ובאמת רואים את באר שבע מאשרים לך את הטענות אז אני לא מבין מה אתה רוצה. תתחיל מלראות את הקבוצה הזאת על בסיס קבוע לפני שאתה מגבש דעה כל כך נחרצת.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ראיתי את המשחק, עוד ערב קשה בעונת 2020/21. מה שכן יש לכם אנטי קשה לאבוקסיס כי גם אחרי 1:1 נגד מכבי חיפה שבכושר מטורף ועולה עליכם בכל עמדה חוץ מ-ויטור וז'וסואה - היו תלונות, נו מה ציפיתם שלא תחנו את האוטובוס? אפשר לצאת למתפרצת כשאקולטסה נראה כמו שהוא נראה. גם בעובדה שהוא לקח גביע היסטורי וזה לא שכל שנה אתם עושים את זה - זלזתם. אתה מעדיף איזה שרון מימר או חיים סילבס? מישהו שרק לדרוך בטרנר ויירעד לו כל הגוף? היית מפטר אותו מחרתיים? רב"ש נכשל בכל קבוצה גדולה, בא לך שייקבל טלפון מאלונה? הכדורגל צריך להיות קצת יותר טוב, כבר אמרתי. מוכן לקבל את זה שיוסי תופס טרמפ על היותו שחקן עבר גדול ורמת המאמנים הדי נמוכה בליגה כי זה לא הדור של פעם ונוח לו להתבנקר, אנחנו פיטים?
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    אוטובוס הכוונה לא סתם למשחק הגנתי, אלא למשחק הגנתי פרימיטיבי. זה בדיוק אבוקסיס עשה נגדינו ב - 1:1. זה לא נקרא קבוצה מאומנת שיש לה שיטה הגנתית. זו פאניקה. מכבי חיפה הייתה קרובה לנצח והייתה שווה ניצחון.
    לא, אני לא מצפה ממאמן בקבוצה שאמורה להיות מובילה, שיחנה אוטובוס.
     
    oranfu ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מצטער אז אני לא אשפוט את אבוקסיס על סמך משחק נגד מכבי חיפה שנמצאת במומנטום נהדר גם אם הוא "איבד את העשתונות" והיה יכול לנהוג אחרת. הוא עשה בדיוק מה שרוני לוי עשה נגד מכבי תל אביב וכן הלאה. אגב אם אתה חוזר למשחק הזה אז לא התרשמתי נקודתית מאותו ערב בכלל. אמרת יפה "אמורה". אני לא חולק על הכדורגל של אבוקסיס, אני פשוט אומר שהוא כן עומד בציפיות, שהוא מאמן בכיר ואין טעם לזרוק אותו עכשיו, לא מזלזל בגביע וחושב שהסגל של ב"ש פשוט גרוע, גם ה-11 הראשונים לא מזהירים, זו לא ב"ש שהבטיחו לו עם כיס משמעותי, וזה היה ככה גם עם בן שהר בעונה שעברה. הכדורגל יכול להיות יותר טוב, לא בהרבה.
     
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אבוקסיס לא יותר גרוע מסילבס ומימר אז אתה לא מפחיד אותי עם השמות האלה.
    מצטער אבל אני לא מאמין שמישהו שראה אתמול את כל המשחק יכול להגיד דבר כזה, שרון מימר שאתה עושה מאבוקסיס פוצ'טינו לידו פירק לו את הצורה אתמול ועובדתית הקבוצה של אבוקסיס לא הגיעה למצב אחד מולו, בקושי חיברה שתי מסירות בהתקפה. דומה גם למה שהיה מולם בנתניה דרך אגב.
    לגבי המשחק מול חיפה, הם היו ביום ממש חלש ולדעתי בכלל לא הגיע להם לנצח, הטענות כלפי אבוקסיס היו שגם בדקות טובות שלנו הוא סירס אותנו והלך עוד יותר אחורה כדי לשחק על תוצאה במשך מחצית שלמה במקום להכות בברזל ולנסות לפרוץ קדימה ולהבקיע את השני, הפך אותנו לבני יהודה פר אקסלנס וזה לא יעבור לו בשתיקה כשקהל יחזור, הוא יקבל גיהנום ובצדק כי הדבר הזה שהוא מתיימר לקרוא לו כדורגל הוא שיא חדש של גועל שאף קהל בליגה לא יסבול.
    לא חייבים לחפש מאמנים רק בביצה הסרוחה והמקומית, אם הגבירה יכלה להביא צוות זר מאתלטיקו אפשר גם להביא צוות זר לבוגרים. צריך רק ידע מקצועי ואמביציה, שני דברים שאין לה ולמי שמסביבה.
     
  9. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    חבר שלך בנה את הסגל הזה, חבר שלך הביא כמעט את כל הזרים, חבר שלך מנסה לגנוב גול ולשחק על תוצאה עם הסגל הזה מול חדרה כפר סבא וסכנין אז את מי נאשים?
    אני לא אוהב את כל משחקי המעמדות האלה אבל אנחנו עדיין הפועל באר שבע, גם לנו יש סף כבוד מינימלי כקבוצה שאבוקסיס שבר מזמן.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אפשר לחשוב שהוא הביא זרים בקרוב למיליון יורו וטעה כמו בכר עם קוואנקה. הוא קיבל הפועל ב"ש שדי מהר הייתה דלת תקציב ביחס לקבוצה גדולה, אלונה עשתה וייברח. הוא היה יכול לוותר על רמזי ספורי שאוהדי הפועל הזהירו לגביו והביקורת המקצועית שלי עליו היא שאנתוני וארן היה צריך לקבל יותר קרדיט. נראה לך שהוא היה מוותר על בן שהר? ואם הוא היה רוצה שחקן יקר כמו ירדן שועה הוא היה מקבל? אני אומר לך מידע שהיו כל מיני חלוצים בלבל בינוני שהוא רצה ולא קיבל, כולל דין דוד ושגיב יחזקאל שהם שחקנים עם מהירות ודריבל, לא אומר לך שהם מוצר מוגמר וכאלה אבל יכולים לעשות הרבה בלאגן. לגבי איכות הכדורגל אנחנו די מסכימים. אגב אם יש אחד שקהל לא משפיע עליו זה יוסי, לא כשחקן ולא כמאמן. הוא עבר את הגיהנום של 30 אלף איש בטדי כשחקן הפועל ת"א ובהמשך כקפטן...
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    מדהים שהתגובה הכי נכונה היא מאוהד מכבי חיפה, כלומר אדם שלא רואה אותנו מידי מחזור, ועדין שי קלע כאן בול.

    עזבו כרגע את הכל, את החסרונות והיתרונות בסגל, את התקציב שהוא מצד אחד נמוך מחיפה ומכבי אבל מצד שני גבוה מיתר הליגה, את המיקום הנוכחי מצד אחד ואת המאזן של אבוקסיס אצלנו בליגה מאז שהגיע מצד שני, בסופו של דבר כדורגל אמור להיות הנאה.
    זה הבסיס של הבסיס.
    ואצלנו ברוב המשחקים אנחנו סובלים מהצפייה במשחקים של הקבוצה שאנחנו אוהבים.
    וזה לא שאנחנו מצפים לטוטאל פוטבול, לרמה של מפגש קלאסיקו, אנחנו יודעים שהכדורגל הישראלי הוא לא הכדורגל הטוב בעולם, אבל אפילו את הבסיס לא רואים אצלנו. אתמול השער המקרי היה הפעם הראשונה שבעטנו למסגרת במשחק (דקה 75). הפעם השנייה הייתה גם ממצב נייח בבעיטה החופשית של ספורי (דקה 90). יתר 90 הדקות פשוט העפנו כדורים למעלה בלי כתובת, התמסרנו בין הבלמים ושחקני הגנה לרוחב ואחורה, וכמובן עשינו בונקר מפואר אחרי השער.

    כמו ברוב משחקי הליגה תחת אבוקסיס, אין טביעת אצבע של מאמן, אין שיטת משחק, אין תבניות בהתקפה, אין כדורגל מאורגן, אין שטף במשחק, יש משחק שלילי מאוד וזה עוד כשיש לאבוקסיס את השחקן המלהיב בליגה.
    גם אני עסקתי בעבר בהתלבטות האם זה נכון לפטר את אבוקסיס כששוק המאמנים הישראלים הוא באיכות נמוכה וכשאין לנו כסף להחתים מאמן זר, גם לי הייתה את ההתלבטות כיצד להתייחס למאמן שמצד אחד הצליח מאוד בנוק אואט (גביע המדינה והמשחקים באירופה) ומצד שני מתקשה מאוד בליגה.
    אבל לאור האנטי כדורגל שלנו תחת אבוקסיס, לאור הטקטיקה ההגנתית וחסרת החיים, כל זה לא משנה. אם אבוקסיס לא ישנה את הגישה שלו ואת הכדורגל שלו, הוא צריך לעזוב, כי אם נמשיך לסבול מכדורגל לכל היתר לא תהיה משמעות.
     
    hbs7 ו-oranfu אוהבים את זה.
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    בלי החילוף של אודה אנחנו לא מנצחים אתמול :) דחף את הנגיחה של קלטינס פנימה.

    הקשר הזר החדש שלכם עשה רושם טוב מאוד דרך אגב.
     
  13. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    אבל הוא לא עשה את זה רק מול מכבי חיפה. הוא עשה את זה גם נגד נתניה מדקה 7 ונגד חדרה ונגד כולם בעצם.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  14. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    זה לא היה סיסה?

    כן אחרי הנפילות עם פוצ׳יבה ומלאדג׳ה זה מרגיש פגיעה.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,456
    אבוקסיס בכיר כי הוא מעורבב טוב עם העיתונאים. כל מי שרואה את המשחקים של הקבוצות שלו מבין שאין שם כדורגל. בונקר ושיגורים קדימה.


    הזר החדש נראה מבטיח (לשם שינוי היוטיוב לא שיקר). הרגיש לי קצת רך מדי, אבל יש לו כדורגל.