מחזור 15 בליגת העל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏8/1/04.

  1. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    עזוב, שנינו יודעים שלא היו מצבים ממשיים במשחק יותר מהמצב של הגול.
     
  2. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    רק עכשיו יש לי הזדמנות להגיב על המשחק....

    דבר ראשון, הדבר שהכי ראוי לציון במשחק הזה זה הקהל האדיר שלנו. בערך 1,500 בשעה כזאת ושיש שידור ישיר זה מצויין. אני הגעתי הביתה ב-2 בלילה והייתי צריך לקום ב-6 בבוקר אני בטוח שיש עוד הרבה כמוני שלא באו למשחק ואם המשחק היה בשעה סבירה היינו מביאים יותר קהל. בית ספר לעידוד עשינו לבית"ריסטים שכרגיל שתקו אחרי השער שספגו וכל המשחק לא גיוונו ושרו רק "אלי גוטמן בן זונה" ו- "אלי גוטמן מת". אוקיי... אלי גוטמן אולי בן זונה אבל לאלי גוטמן יש 3 נקודות.

    בקשר למשחק אין הרבה מה להגיד המשחק היה לא טוב ותיקו היה משקף אבל מה שחשוב שידענו לצאת מטדי עם 3 נקודות ובזמן המשחק אני פשוט אמרתי לעצמי איך לעזאזל חששתי מקבוצה כמו בית"ר ירושלים. כאילו בסדר... טדי זה מגרש די ביתי אבל שיש למגרש הזה קבוצה עלובה, פאטתית ומסכנה כמו בית"ר אז טדי לא שווה שום דבר. בית"ר לא ניצחה אותנו 6 שנים כבר.

    מזרחי סקורר ענק מוכיח שוב שהוא לא צריך הרבה כדי להבקיע והביא לנו עוד 3 נקודות, אלעד בונפלד היה חלש הוא פשוט עיצבן אותי אבל הוא מוכיח שהוא הופך לשחקן שבמסירה אחת יכול להכריע משחק וזה הציפיות ממנו. סתיו אלימלך כרגיל עושה עבודה נהדרת במשחק ההגנתי אבל בהתקפה.... סתיו תעשה טובה אל תעבור ת'חצי!!! אתה רק הורס.

    בקשר לבית"ר, כווווווווווווווולם חלשים ביותר. מליקסון פשוט מצחיק, איזה עלוב הוא.. אני מניאק אם הוא לא הומו כי הוא משחק כמו נקבה. יש לו תנועות של הומו והוא לא שווה הרבה לפי מה שהספקתי לראות ממנו ולא רק בגלל המשחק הזה. היחיד שהיה בסדר זה שלומי ארבייטמן שניסה והיה בסדר אבל עוז יפרח שיתק אותו ולא נתן לא להתבלט יותר מדי. עוז יפרח היה ענק כהרגלו.

    וכבר מיום ראשון ב- 23:00 אני חי בשביל להגיע ליום שבת למשחק נגד הפועל ת"א. משחק קשה מאוד.

    חיים משבת לשבת.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    ד"א אני הקלטתי את המשחק ומאז אפילו היום שהגעתי אני רואה שוב ושוב את הקטע של השער רק כדי לשמוע את השאגה של הקהל ברגע של הגול זה מטריף אותי. זה פשוט מטריף אותי. אוי אוי אוי אני כל כך אוהב את הקבוצה הזאת.
     
  4. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,624
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    הפועל באר-שבע זו האהבה היחידה שלא יכולה לפגוע בך כמו האהבה של החברה http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/wink.Xxx
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,769
    לייקים שהתקבלו:
    8,313
    יואווו................... בדיוק אתמול אמרתי את זה לחברה שלי לשעבר....

    המשפט הזה הוא כל כך כל כך נכון.