מחזור 14 בליגת העל: הפועל ב״ש מביסה את בית״ר בטדי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏19/12/14.

  1. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,786
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    יש לי חדשות בשבילך. יוסי מזרחי סופג מחלק מהקהל ביקורת עוד מאמצע העונה שעברה. על ידי חלק גדול יותר בקהל(סוג של קונצנזוס) הוא סופג ביקורת מהקיץ על בניית קבוצה מהחובבניות ביותר שנראו אפילו במחוזותנו. האיש פשוט לא פגע עם אף שחקן רכש.
    דווקא בימים אלה אני חושב שרוב הקהל מבין שיוסי מזרחי כרגע הוא הרע במיעוטו וכמעט כל מאמן שיגיע במקומו צפוי להתרסק במצב הנוכחי. כמובן שבימים כאלה מתגברים הקולות שלא רוצים לראות יותר את יוסי מזרחי בנתניה.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כשהזכרתי את חיפה של האליפויות של רוני לוי לא התכוונתי לשיא משחקים ללא הפסד, אלא בראייה של הכדורגל בעידן הנוכחי וכמה זמן הקבוצה החזיקה מעמד מפתיחת העונה ללא הפסד. ברור שאני יודע על העונה המטורפת ההיא עם גיורא שפיגל, אולי הקבוצה החזקה ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי.

    הנה הנתונים משנות ה-2000:


    מכבי חיפה 2004-05 - הפסד ראשון אחרי 21 משחקים(1:0 נגד מכבי ת"א)
    מכבי חיפה 2000-01 - הפסד ראשון אחרי 20 משחקים(3:0 בדרבי להפועל חיפה)
    מכבי חיפה 2005-06 - הפסד ראשון אחרי 19 משחקים(3:1 נגד הפועל פ"ת)
    בית"ר ירושלים 2000-01 - הפסד ראשון אחרי 19 מחזורים(2:0 למכבי ת"א)
    בית"ר ירושלים 2007-08 - הפסד ראשון אחרי 15 משחקים(1:0 נגד סכנין במשחק רדיוס)

    וואו, עכו הייתה כל-כך גרועה נגד הפועל חיפה. שיחקה אשכרה כמעט משחק שלם עם שחקן אחד יותר ולא הגיעה לכלום. אם הכדור של סטיבן כהן נכנס זה אחד הגולים היפים העונה. עטר בהחלט נושם לרווחה.

    אבל במחזור הזה ראינו יותר מקרים מפגרים של כרטיסים אדומים ושחקנים חסרי אחריות מאשר ניצוצות של כדורגל. המשחק בין הפועל פ"ת לרעננה נהרס.

    הפועל קבוצה של מרכז טבלה במקרה הטוב, למרות שאני מחכה פעם אחת העונה לראות את ההרכב הכי נורמלי שלנו משחק. מעניין מתי זה יקרה.

    לא מתווכח על הטעויות של יוסי מזרחי מתחילת העונה. אבל כרגע הוא הרע במיעוטו, לא חושב שיש מאמנים טובים בשוק שירצו להכניס ראש בריא למיטה חולה. נתניה צריכה לשרוד את העונה הזו עם כל העצב שבדבר, חלומות הפלייאוף העליון יישארו חלומות.
     
  3. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,786
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    אני לא חושב שהיה לדני עמוס העונה משחק קל כמו זה. כנ״ל לכל חוליית ההגנה דמיקולו שלכם...
    לדעתי שיחקנו היום את המשחק הגרוע ביותר שלנו העונה.
    עושה רושם שאסי דומב עשה שעורי בית(לא קשים מידי כשמדובר ביריבה כמו מכבי נתניה), ורואים שהפועל ת״א הגיע דרוכה ומוכנה היטב למשחק הזה שהורגש שבצד האדום הבינו קצת יותר טוב את החשיבות שלו.
     
  4. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    @עידן444 יש סיבה שמזרחי החליט לוותר על קאיודה כבר במחצית? או שזה עוד סדנת חינוך כמו שהוא ניסה לאפס את ערן לוי?
     
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,786
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    אין לי מושג אם היה משהו מעבר להחלטה מקצועית פרופר. קאיודה היה רע מאוד. איבד כל כדור שהגיע אליו, היה מאוד עצבני. בקיצור, כפי שכתבתי כבר לא זוכר אם בפוסט הזה או בפוסט של מכבי נתניה- יוסי מזרחי ומכבי נתניה יצרו מפלצת ושמה לארי קאיודה, והיום הם אוכלים את הדייסה שהם בישלו.
    צריך להבין- לארי קאיודה היה ברוב חלקי העונה שעברה שחקן ספסל. החלוץ הבכיר שגם היה מלך השערים שלנו הוא עידו אקסברד(עידו אקסברד... לא איזה אלירן עטר או ראדה פריצה...). יש משחקים שאפילו שניהם ישבו על הספסל וערן לוי שיחק בשפיץ. היו אפילו מחשבות בקיץ להשאיל אותו שיתבשל ובגלל הדומיננטיות שלו במשחקי הגביע החליטו לבנות עליו. אבל מי חלם שכשהחליטו לבנות עליו כל משחק ההתקפה שלנו יהיה ערן לוי מוסר ללארי קאיודה? אפילו בעונה שעברה היינו יותר מגוונים מזה...
    היום באה קבוצה, שעשתה שעורי בית, אסי דומב הצמיד את סאשה שיציק לערן לוי וכך הוא עשה בכל פעם שערן לוי הגיע לכיוון האמצע (כולל עבירות בלי הפסקה שכמובן גרינפלד לא ידע לשים להם סוף מהרגע הראשון עם צהוב), לא איפשרו לקאיודה יותר מידי שטחים וכשקאיודה מקבל כדור לרגל וצריך לסדר לעצמו מצב הוא מאוד מתקשה... וככה היה נראה המשחק שלנו- עייף, שבלוני, לא מאיים(מלבד פה ושם הרמות של ערן לוי), ניסיונות פאתטיים ממרחק(דיא סבע היה היחיד שהיה קרוב כשפגע בחלקו העליון של המשקוף), הגנה זוועתית כמו ברוב המשחקים... למעשה אולי שני מהלכי כדורגל ראויים במשחק שלם- אחד שהשאיר את אור ברוך מול שוער לבעוט כמו חמור בכוח מעל השער, ועוד חצי מצב לעמית בן שושן(אוי כמה שהוא חלש!).
    אחד הימים העצובים שאני זוכר כאוהד מכבי נתניה ולא בגלל התוצאה- אלא בגלל הצורה...
     
  6. crazyblue5 למען האיש עם המגל והפטיש

    הצטרף ב:
    ‏23/8/10
    הודעות:
    7,094
    לייקים שהתקבלו:
    952
    מין:
    זכר
    ראיתי 40 פעם את התקציר שלנו מהיום
    אני עוד לא מבין על מה אבוזייד קיבל אדום רואים בברור ששחקן רעננה פשוט נופל בלי שנוגעים בו מול הקוון ברמה שצריך למכור משחק בשביל להוציא שם אדום
    ועוד פנדל ברור לזכותינו מול עיני השופט שאומר לאלטמן לקום , אם רגל גבוהה ברחבה שמגיעה על הצוואר של החלוץ ומורידה אותו למטה זה לא פנדל אז מעניין מה כן.
     
  7. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,786
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    הגעתי למסקנה שאין למה לצפות מחבורת פחי האשפה!
    עולים לי בבריאות חבורת הזבל הזאת. ולא צריך לעשות טעויות קריטיות בשביל להוציא אותך מדעתך. זה שהכדורגל שלנו משוחק בקצב הליכה ומתוך מחצית של 45 דקות משחקים נטו רבע שעה- לחבורת הזבל יש חלק עיקרי בכך.
    אתמול שלחו אלנו את אוראל גרינפלד שנתן תצוגת שיפוט שערורייתית נגדכם! הוא הושהה, חזר לפני שבוע-שבועיים ובוא תסביר לי מי האידיוט ששולח אותו אלנו שוב??? אני כבר בספק אם הדברים האלה קורים בתום לב!
     
    Don Joan Roman אוהב/ת את זה.
  8. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    היה קטע בתחילת מחצית שנייה ששלחו את בן שושן לכדור חצי אבוד ובגליץ' על המגן של הפועל הוא סחט קרן. הייתי 2 מטר משם ועבד אל זובי היה יותר קרוב ממני וסימן כדור שוער. אז נכון זה כולה קרן וסביר להניח שזה לא היה משנה כלום בתוצאה הסופית אבל אתה מסתכל ואתה לא מבין איך יכול להיות שהקוון עומד 2 ס"מ משם ולא רואה קרן, יותר עצבן אותי מהגול שפסלו לנו נגד אשדוד
     
  9. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,786
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    גם אני הייתי באזור הזה של האצטדיון ולא הבנתי איך מול העיניים שלו והוא לא רואה. היו עוד שני מצבים ששחקנים רצים עם הכדור בחוץ על הקו של הקוון הזה והוא לא רואה, ועוד כמה עבירות שהיו לידו.
    סאשה נכנס לערן לוי ברגל מחצית ראשונה שזה היה פשוט מדהים איך הוא לא קיבלת על זה צהוב. עוד לא ראיתי שחקן שעושה כל כך הרבה עברות במחצית והשופט אפילו לא מזהיר אותו...
    כל כדור שוער של דני עמוס מדקה 35 לקחת כמעט חצי דקה והוא לא מזהיר אותו. עזוב את זה שאיך שנראנו מדקה 75 הגול השלישי היה יותר קרוב מהראשון שלנו, אבל זה פשוט מרתיח!
     
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    לא יודע אם זה התחיל משם, אבל ערן לוי היה ממש לא רגוע אתמול. במחצית השנייה הוא ירד לגליץ מטורף על ורמוט שאיכשהו הצליח לברוח ממנו. זה קרה מטר מאסי דומב שכבר הריץ לעצמו בראש איך ורמוט יורד על אלונקה, ולכן התפתח דין ודברים בין השחקן למאמן.
     
  11. Abu George כותרת משתמש מותאמת אישית

    הצטרף ב:
    ‏13/4/12
    הודעות:
    3,335
    לייקים שהתקבלו:
    2,160
    מעולם לא ראיתי ערן לוי רגוע.
     
  12. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,786
    לייקים שהתקבלו:
    6,462
    ערן לוי היה עצבני כי סאשה נדבק אליו וכמובן שגם כשהוא לקח לו נקי זה עיצבן אותו ובטח ובטח כשהוא עשה את זה מספר פעמים לא נקי ולפחות פעם אחת די בברוטליות. הכל היה עוד במחצית הראשונה וסאשה אפילו לא הוזהר בע"פ.
     
  13. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,251
    לייקים שהתקבלו:
    953
    השופטים מביכים, עזבו את הטעויות הנראות לעין שלהם כי אלו דברים שקורים בכל העולם, אבל השריקות הקטנות האלה שמחזירות אותך אחורה כשהוצאת כדור לכיוון ההתקפה, שלא נותנות חוק יתרון שכצריך, זה פשוט מרתיח.

    ד"א אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה סכנין קיבלו כרטיס אדום בבית, השופטים מפחדים להרגיז את הקהל "המופלה לרעה" של איחוד בני סכנין
     
    שי אוהב/ת את זה.
  14. oFiRzZz Member

    הצטרף ב:
    ‏30/9/07
    הודעות:
    4,760
    לייקים שהתקבלו:
    1,859
    יוסי מזרחי הוא כשלון מקצועי מהדהד עוד הרבה לפני הבעיות הכלכליות .
    במצב רגיל , הוא היה צריך ללכת הביתה כבר לפני 5-6 מחזורים לפחות .
    במצב שנוצר אין כל כך מי שיחליף אותנו אז נתקענו איתו ונקווה שיש משהו
    במילה הזאת "ניסיון" שיציל אותנו .
     
  15. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    אוהדי ב"ש הרבים (מאוד!) שיגיעו מחר לטדי יישבו ביציע הצפוני המקורה ולא כרגיל בדרומי. אני מניח שזה עניין של ההנהלות, ואם כן שאפו לשתי ההנהלות (וביעקר להנהלת בית"ר) שהגיעו להסכם הזה לרווחת האוהדים בשל הצפי לגשם מחר בערב בבירה.