מחזור 14 בליגת העל - במוקד בית"ר בבלומיפילד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Reyes, ‏30/12/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    גל, יצאנו בחסד עם נקודה...? אז אני הייתי במשחק וחיפה יצאה בחסד עם נקודה למרות שאנחנו השוונו בדקה ה-90 ולמעשה חיפה הוליכה לאורך כל המשחק אבל באר שבע שיחקה הרבה יותר טוב.

    ולמה נראה לך שאני צריך להיות מרוצה? יש בי תחושת אכזבה עזה כמו שאתה לא יכול לתאר לעצמך, את מכבי חיפה בבית אנחנו חייבים לנצח. חיפה היא כבר לא מכשול כל כך גבוה והיינו חייבים לצאת עם 3 נקודות ואני מאוכזב.

    שבוע הבא משחק קשה קשה קשה בטדי ויש לי זיכרונות נעימים משם מהעונה שעברה והפעם אני לא מבקש 4-1, אני אסתפק בנקודה.


    ובקשר למכות אני הספקתי לראות אבנים לעבר אוטובוס האוהדים של חיפה וזהו.
     
  2. אסי אדו Member

    הצטרף ב:
    ‏14/7/03
    הודעות:
    55
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עקיצה ב 90 שניות



    מכבי נתניה הולכת מן הפח אל הפחת. מכבי ת"א הגיעה לקופסא ובמהלך אחד של בלבול של תומר תייר, המגן השמאלי ושל ניקולאס טאובר זכתה בכל הקופה, 3 נקודות שלא הגיעו לה ויודעים מה? שגם לא הגיעו לחניכיו של לנדאו ששוב הראו כמה חוד הקבוצה קהה וכמה אין נשמה, אין חדוות משחק ואולי אפילו אין יכולת ברגלי השחקנים להפוך מקבוצת שחקנים טובה לכל הדעות שכל מה שחסר להם זה שחקן אחד לחבר את הפאזל לקבוצה מנצחת. אם המצב הזה ימשך כמו שהוא בשנה הבאה יצטרכו בנתניה להכיר גם את המגרש בקריית שמונה.




    המשחק התחיל בהיי-לייט תרתי משמע. האוהדים חגגו ובגדול.





    ולמשחק עצמו:
    נתניה כמו כל פעם פותחת טוב ומשחקת לא רע בכלל אבל חוסר היכולת להגיע למצבים או חוסר היכולת לסיים את המצבים הוא זה שקובע שהקבוצה נראית חסרת אונים ומסכנה ושכל שער יכול לשבור אותה כחוט השערה.
    בדקה הרביעית מנסה גזל את מזלו בבעיטה שטוחה מ-20 מ' אבל בועט חלש והחוצה.
    דקה עשירית - חסן מנסה גם הוא לטווח את השער ושולח את הכדור למגרשי הטניס מאחורה בבעיטה מיותרת מ-25 מטרים.
    בדקה ה-20 מהתל המאסטרו התורן, קובי חסן בשני מגנים תל אביביים ומ-17 מטרים בועט בעיטה משונה לכיוון מרכז השער, שטראובר ממשיך את הקרקס שלו מהשבועות האחרונים ומביא אותה בהדיפה של "כדור? מה זה עושה אצלי???" למרכז הרחבה שמה בפאניקה גדולה מחזיר לו מגן תל אביבי את הכדור בנגיחה וגם כן כמעט לתוך השער.
    דקה 29 - זוויטי בפעולה נדירה מוצא את לוברסקי ששולח מזווית שמאלית וקשה בעיטה או כדור רוחב חזק שאותה שטראובר תופס. עוברת דקה ואדו ברגע של אנוכיות לא מזהה את לובה חופשי לגמרי באגף הימני ומחליט לנסות ליירט ציפורים בבעיטה מ-30 מטרים מעל השער.
    בדקה ה-43 מהלך נדיר נוסף במשחק: שחקן מכבי תל אביב, ג'ון פיינסטיל מפספס כדור, הכדור מגיע לזוויטי שבועט ברשלנות מ-17 מטרים חלש ומחוץ לקורה הימנית.
    ממש עם הרמת לוח תוספת הזמן של דקה אחת למחצית הראשונה משתחרר גניש לאחר דאבל פס עם לוברסקי, מגביה לרחבה, לוברסקי רץ להתמקם ושולח תוך כדי סיבוב בעיטה נאה מהאוויר שאותה שטראובר תופס בקושי. טוב ויפה אבל לא בפנים, לא נחשב...
    עברה דקה. אייל צור נהנה מהמשחק ונותן למכבי ת"א התקפה בה משיגה מכבי תל אביב כדור קרן שמוגבה לעבר הפינה הקרובה, ננגח ע"י שחקן תל אביבי מעל תומר תייר הישנוני לעבר ראשו של אנדז'יי קוביקה שנוגח לכיוון השער תוך כדי ניצול יציאה אומללה של טאובר, קובי חסן מציל את הנגיחה מהקו ואלי ביטון עט על הטרף ומקרוב מרים רגל ובקלות משחיל את הכדור ברשת של טאובר. 0-1 למכבי ת"א ממש עם השריקה לסיום המחצית.


    האור היחיד במחצית הראשונה - מהאבוקות בפתיחה.




    בדקה ה-52 לנדאו שולח למערכה את צוקול במקומו של וסיהון. כעבור דקה רואה אמיר שלח צהוב רביעי העונה.
    בדקה ה-56 גזל מהתחל במגן תל אביבי, נתקל במגן נוסף, מקבל בצורה מקרית את הכדור בחזרה לרגל ומ-18 מטרים בועט לא מדויק וחזק מעל השער. עוברת דקה וגזל מכניס לצוקול לתוך הרחבה אך צוקול מתמהמה ובמקום לבעוט ממצב נוח מול שטראובר פנימה מאבד את הכדור לג'ון פיינסטיל במרחק של ארבעה מטרים מהשער. כעבור דקה, בדקה ה-58 טאובר מציל בעיטה של שחקן תל אביבי שנבעטה בחצי גובה לפינה השמאלית מ-20 מטרים.
    בדקה ה-61 חסן עוקף שני מגנים של ת"א, בועט, שטראובר הודף, הכדור מגיע ללוברסקי למצב נוח בתוך הרחבה אבל לוברסקי מסתבך ומאבד את הכדור. כעבור דקה בעיטה חופשית של חסן מהאגף הימני נהדפת באגרוף מצוין של שטראובר אל מחוץ לרחבה ומחוץ לסכנה. בדקה ה-67 שלח נמצא בדיוק במקום כדי לחסום מצב מסוכן של ת"א ברחבת נתניה ולמנוע שער בטוח בדיוק כמו שהוא עשה פעמיים במשחק הקודם, בטדי מול בית"ר ירושלים.
    בדקה ה-75 חילוף שני בשורות נתניה: ליאור גניש שנפצע דקות אחדות קודם לכן נאלץ לצאת ובמקומו נכנס לירון וילנר.
    בדקה ה-84 מכשיל אבי סטרול ממכבי תל אביב את גזל במרכז המגרש מאחור ורואה צהוב שני ואדום. מכבי ת"א בעשרה שחקנים בששת הדקות האחרונות לא כולל תוספת זמן.
    בדקה ה-86 חילוף שלישי ואחרון בנתניה: תומר תייר שלא סיפק את הסחורה והיה מסורבל ולא מדויק בעמדת המגן השמאלי במקומו של בוארון המוצהב מוחלף, ובמקומו נכנס אלירן אוחנה בניסיון נואש להציל נקודה. ניסיון ההצלה היה יכול להפוך לחלום מצידו של אוחנה אם בשניות הסיום של תוספת הזמן בת 4 הדקות, ממש בדקה ה-94 הוא היה משכיל לחשוב ולו שניה אחת לפני שהיה בועט ברשלנות בעיטה שטוחה ולא מדויקת מ-17 מטרים. שניה אחת של מחשבה והמתנה הייתה מאפשרת לאוחנה לשים את הכדור בפנים ולצאת מלך העולם, לפחות למשחק אחד...אבל לא כך היה: 0-1 למכבי תל אביב בסיום.

    בשבוע הבא: נתניה בבלומפילד נגד הפועל תל אביב. בוארון, אוזן וצרפתי חוזרים להרכב.
    ומה יהיה? הזמן אוזל, תשאלו את לנדאו אם יש לו פתרונות...
     
  3. DadoN ReD Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/03
    הודעות:
    227
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה למה .. אני נהנתי מבונפלד! הוא נתן מסירות טובות .. ופתח את המשחק .. אין מה לעשות חיפה לחצו אחריי הגול השני שלהם .. והיה קשה לפתח משחק .. אבל לפני שהם הכניסו את הגול השני ( שאני חייב להגיד בפוקס מוחלט - אחריי שברח לבין דין הכדור מהרגליים ) יישבנו עלייהם, והם הסתגרו.

    בכל מקרה, צריך להפיק לקחים מהמשחק .. ואני מקווה שגוטמן ייעשה כך.
     
  4. DadoN ReD Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/03
    הודעות:
    227
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חח מה עובר עלייך בנאדם?
    המשטרה אמרה : היה במגרש 11,000 .. אבל אני אומר שהיה יותר!
    שער 5 נסגר חצי שעה לפני המשחק .. שער 6 היה בשיאו .. שער 2 היה מלאא!! ושער 3!! כן שער 3 היה כמעט מלא!

    אז קצת חשיבה לא תזיק כמה אוהדים היו ..
     
  5. DadoN ReD Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/03
    הודעות:
    227
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תגיד תה מדבר ברצינות?
    קודם כל .. חצי מהכמות שהבאתם היית מהדרום! ייצאתם רק אבל רק 3 אוטובוסים ... ! איזה מגעילים אתם!

    אנחנו שנסענו לחיפה .. יום רביעי שידור ישיר בערוץ 22 .. הבאנו 1,200 וכולם באר7עים.. אולי כמה מהמרכז!

    אבל לפחות אנחנו מביאים כמות נכבדת מבאר שבע .. אתמול מחיפה נסעו משהו כמו 1,000 אוהדים! וזה ביזיון!

    ואתה מדבר על קבוצת צמרת ויריבה גדולה כמו חיפה? אוי אוי מי שישמע..חיפה? חח.. תגיד אולי מכבי ג'ובאני חיפה .. כי אין לכם מושג בכדורגל בלעדיו!
     
  6. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אסי, מאוד התאכזבתי מהאוהדים שלכם. בד"כ אתם נוהגים לעודד בצורה יפה מאוד, אתמול פשוט לא הורגשתם..
    משחק חלש מאוד של מכבי, ועוד יותר חלש של נתניה. שתי הקבוצות היו צריכות לקבל 0 נקודות על המשחק הזה, חבל שלא העבירו את החוק של 0 נקודות לשתי הקבוצות במקרה של תיקו מאופס, היה נותן לשחקנים אולי סיבה לרוץ מההתחלה ולא לחכות לעירבוביה פושעת כזאת ברחבה. המחצית הראשונה העבירה בראשי מחשבות על הזרקת סם קטלני לורידים שלי, היה גועל נפש כמו שלא ראיתי בחיים שלי(ואני אומר את זה בתור אחד שהיה נוכח בחלק נכבד מהמשחקים של מכבי השנה), שתי הקבוצות פשוט לא הגיעו לרחבה, לא יכלו להעביר פס מושתן אחד, רק הייס, פנסטיל וזיתוני עוד הזכירו במאומה את מכבי של השנה שעברה.
    המחצית השניה הייתה יותר סבירה, אבל עדיין חלשה מאוד. מכבי ירדה לבונקר שהיא יורדת אליו יותר מדי השנה, נתניה לא קלטה את הרמז וגם ירדה לבונקר, אבל הברקות מקריות של קשרי שתי הקבוצות נתנו תקווה למשחק כדורגל נורמלי, מה שלא היה, וברונו הייס רכש לעצמו את תואר "החמצת השנה", כשהוא לא הכניס כדור כ"כ פשוט לשער, ואת זה היה אפשר לראות מהקצה השני של המגרש, מאחורי הגדר המגעילה(אגב, האיצטדיון הזה כ"כ קטן, סוף סוף הבנתי למה קוראים לו "הקופסא") ששמו ביציע שמאחורי השער.
     
  7. שגיא Guest

    בקשר למשחק של חיפה - ב"ש אתמול...

    מישהו הביא תלונות על חליבה, אבל ראית את בן דיין?
    זה מה שקורה למגן השמאלי החדש-ישן של הנבחרת (בן דיין) כשהוא משחק מול קשר שהוא קצת מעל הליגה הישראלית (רוסו), רוסו שוב ושוב עשה ככל העולה על רוחו באגף השמאלי של הפועל ב"ש, בעוד בןדיין לא מסכן אפילו לרגע את דרכו של רוסו על האגף. ואת קייסי מנפים....

    המשחק עצמו התחלק לשתי מחציות, בראשונה באר שבע שלטה ללא עוררין, אך בשניה חיפה התעוררה, כבשה שער יפה והייתה מסוכנת יותר מבאר שבע, שניצלה טעות של איתן עזריה על מנת לכבוש בתוספת הזמן בפנדל ולקבוע 2-2 שמחלק את הנקודות. חיפה שיחקה אתמול עם זר אחד (רוסו) ושיתפה עוד 5 שחקנים צעירים (קינן, בירוק, אברהמי, עזריה, ערן לוי), הראשון היה טוב מאוד, וזו הזדמנות לברך את רוני לוי על שיתופו הקבוע של קינן שאתמול המשיך את ההשתפרות שלו. בירוק נתן משחק די שקט, היה צריך להיות מעורב מעט יותר. אברהמי היה מהחלשים, עזריה היה ממש חלש וערן לוי לא השפיע. מזמן מכבי חיפה לא שיחקה עם זר אחד ושלושה שחקנים צעירים.

    אגב, בחיפה מתכננים כמה שינויים כנראה. לופז בדרך החוצה בעוד שהשמות שהוזכרו הם שני שחקנים פובליקום: רוברט קורן וצ'דיקובסקי. הראשון שחקן גדול ועל זה אין ספק, השני עוד צעיר (21) אבל מהמשחקים מול חיפה הוא נראה לא רע ועשה לא מעט צרות בהגנה הירוקה. מעניין לראות מי מהם, אם בכלל, יגיע לארץ וכיצד ישתלבו בקבוצה. אני חושב שצירופים יכול לעשות שינוי חיובי במכבי חיפה.
     
  8. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הרצון של חיפה להביא זרים חדשים רק מוכיח לאוהדי הכדורגל
    שחיפה טעתה בבחירת הזרים,והרצון להביא זרים זולים יותר לא השתלם
    מאחר שהם פחות איכותיים,ואין ספק שחיפה יכלה להביא זרים טובים יותר.
     
  9. זנדברג Member

    הצטרף ב:
    ‏4/1/04
    הודעות:
    3
    לייקים שהתקבלו:
    0
    גם אני חושב שחיפה יכלו להביא זרים טובים יותר!
    בריטס הוא לא שחקן משהו וגם דנדה לופז לא כזה תותח כמו שעושים אותו! עובדה הוא לא כובש כל כך הרבה!
    עכשיו שמעתי שהם רוצים להביא איזה מפובליקום (תקנו אותי אם אני טועה).
     
  10. שגיא Guest

    בחור חביב, אם היית מתאמץ לקרוא שתי הודעות למעלה היית רואה הודעה שאני כתבתי שבא אכן אמרתי את הדברים שאמרת בצורה מעט נרחבת יותר. מקווה שלהבא תעשה זאת, עדיף שתקרא כמה הודעות קודם על מנת לא לחזור סתם על דברים שכבר אמרו.

    לגבי הזרים, הזרים של חיפה כלל לא היו זולים כפי שמישהו כאן אמר. דנטה לופז היה יקר מאוד, בטח ביחס לשחקן בן 19-20. אבל דנטה לופז כנראה יעזוב כבר בימיים הקרובים לקורדובה מהליגה השניה בספרד. בריטס בסך הכל משחק בסדר, ואם הוא ישאר אני אשמח. קבוצה מפורטוגל מעוניינת מיידית לצרף אותו, אך בריטס מעוניין להישאר בחיפה.
     
  11. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי עונה מוצלחת בליגת האלופות,וסכומי כסף גדולים מאד שחיפה
    קיבלה,היתה ציפיה שחיפה תשדרג את עצמה,או לפחות תביא זרים
    ברמתם של הקודמים(יעקובו,פראלייה),במקומם הגיעו בריטס ולופז,
    שכרגע הם פחות טובים,וגם יותר זולים מזרים אחרים שניתן היה להביא,
    דרך אגב ידוע שהזרים בדרום אמריקה זולים מאלה שבאירופה.
     
  12. הח!ליגן הצה!ב Member

    הצטרף ב:
    ‏4/1/04
    הודעות:
    17
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נערך לאחרונה ב: ‏4/1/04
  13. DadoN ReD Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/03
    הודעות:
    227
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו מה אתה רוצה? חיפה " קבוצה גדולה " שאפילו ראול ופיגו רוצים לשחק בה..
     
  14. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טל חן העלה את הפועל ת"א ליתרון בדקה ה-4
    ושלומי ארבייטמן הוכיח שוב,שהוא חלוץ גדול עם עתיד,כשהשווה
    בדקה ה-7.

    טעות איומה של קורנפיין מביאה לשער של אוגבונה בדקה ה-15.

    יופי של משחק בנתיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏4/1/04
  15. נדב Member

    הצטרף ב:
    ‏15/2/03
    הודעות:
    1,730
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה משחק מעניין...!! אהבתי את ההתחלה, היא הייתה במיוחד מעניינת (עם השוונג של גולים...).

    עכשיו 4-1 להפועל ת"א והדקה היא הדקה ה-81' בערך....!!

    משחק טוב שמזמן לא ראינו כמותו בישראל! http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/rolleyes.Xxx