מחזור 13: נירנברג מדהימה את האלופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Der Kaiser, ‏20/11/09.

  1. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מעניין כמה זמן עוד יחזיק סולדו על הקווים של קלן?!
     
  2. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מארין עם בעיטת אמן גאונית לפינה הקרובה, השוער קופץ אוטומטית לפינה הרחוקה וכשהוא רואה שהוא טעה הוא מתחיל לחזור אבל הכדור כבר מפרפר ברשת שלו...

    ובזמן שאני כותב את ההודעה הזו אוזיל עושה צחוק מההגנה של פרייבורג ומבשל עוד אחד לאפס הפורטוגלי.

    יופי, עכשיו גם ניצחון מינימלי 0-1 של באיירן על לברקוזן מספיק בשביל מקום ראשון.

    עונג שבת כהלכתו.
     
  3. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    רוזנר, ברמן באמת מתחילים להראות שהם אולי כן עשויים מהחומר ממנו לוקחים אליפות. דווקא ניצחונות כמו אלו במשחקי החוץ ועם התמדה, מראים שהם בנויים למאבק. אליפות לא לוקחים מול באיירן ולא מול אף קבוצת צמרת, אלא דווקא במשחקים האלו. צריך ועוד איך לשים לב אליהם.

    את ההודעה כתבתי שהיה רק 0-2 והתוצאה לא באמת משנה הרבה.

    גם הופנהיים העונה אולי בשלים יותר ומנוסים יותר כדי סוף סוף גם להצליח לשמור על יציבות כדי להגשים העפלה למפעל אירופי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/11/09
  4. dudi Member

    הצטרף ב:
    ‏19/4/08
    הודעות:
    3,090
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וולפסבורג מחפשת איזה פראיירית שתחזיק לה את הצלחת כבד לה בטירוף,איזה פראיירים זה מילה.

    ואם כבר להחזיק לה כל ההולנדי במינכן ברמן נראית תחליף טוב להמבורג המקרטעת בדרך לריצה לכתר.
     
  5. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזו הצגה בפרייבורג...קונצרט של כדורגל מקבוצה מופלאה שאולי לא תזכה באליפות אבל מספקת כדורגל שהוא החלום הרטוב של כל חובב ספורט באשר הוא, ולא מאתמול או שלשום. 0-6 זו תוצאה מתוקה לעלות איתה למקום הראשון בליגה, גם אם זה יהיה רק ל-24 שעות, אולי יותר.

    ינסן שחזר אחרי ים זמן והראה בהופעת ה"בכורה" שלו כמה החוכמה והוורסיטליות שלו מוסיפים לקבוצה, רוזנברג שנזכר שתפקידו לכבוש שערים, אפילו האפס הפורטוגלי נתן שניים, ומעל כולם כמובן מסוט אוזיל עם שער ושלושה בישולים, תודה לכולכם על עונג שבת.
     
  6. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    קלן - הופנהיים 4:0
    ב - 3 המשחקים האחרונים בעט פולדי רק בעיטה 1, לעומת 8 בעיטות (ושני גולים) במשחק הנבחרת האחרון ביום רביעי. גם היום הוא לא בעט. משחק חלש חלש של קלן. קלן חוטפת גול בדקה השלישית, גול בדקה הראשונה של המחצית השניה ובועטת פעם ראשונה לשער בדקה ה - 70. קלן עם 7 שערים בלבד בליגה העונה - הכי מעט. הופנהיים קיבלה פנדל שלא הגיע לה במצב של 3:0.

    וולפסבורג - נירנברג 3:2
    פתיחת משחק נהדרת לנירנברג ובדקה ה - 20 עמד מאזן הבעיטות על 6:1 לטובתה. בכלל 16 בעיטות של נירנברג במחצית הראשונה שמהווה שיא מועדון. וולפסבורג כבר עם 23 שערי חובה. הכי הרבה בחלק העליון של הטבלה. שער שלישי ביזיוני ספגה וולפסבורג במתפרצת. מנגד, למיסימוביץ' (שהגיע לוולפסבורג מנירנברג) נפסל שער חוקי ובנוסף הגיע לו פנדל ואדום לשפר (השוער של נירנברג) שבעט לו בביצים. חוץ מזה שפר היה (כרגיל) מצויין.

    פרייבורג - ברמן 6:0
    אמנם רק ל - 24 שעות (בנתיים) אבל אחרי 95 מחזורים ברמן שוב מובילה את הטבלה. ברמן עם 20 משחקים רצופים ללא הפסד במסגרת רשמית. בישול יוצא מן הכלל לאוזיל בשער הראשון. בכלל משחק יוצא מן הכלל לבחור. 4 בישולים, שער וקורה. גם מרין היה מצויין. אלמידה הבקיע לראשונה העונה, ועוד צמד. האמת, המשחק היה "לא כוחות".

    שאלקה - האנובר 0:2
    כמה קשה היה להיות היום פלוריאן פרומלוביץ. אבל שוב, כמו בכל המשחקים האחרים שהוא החליף העונה את אנקה, הוא היה מצויין. שחקני האנובר שיחקו עם הסיפרה 1 בעיגול בקטן על החולצה מקדימה. שאלקה כובשת שער נגיחה תשיעי העונה - הכי הרבה בליגה. מורבק (שעד היום שיחק רק דקה אחת) נכנס כמחליף בתוספת הזמן ובנגיעה הראשונה שלו בכדור גם הבקיע את שערו הראשון אי פעם בליגה. ברוחינג, הקפטן החדש של הקבוצה, התראיין בסוף המשחק ובקושי הצליח לדבר בגלל הדמעות.

    פרנקפורט - גלדבאך 2:1
    פרנקפורט עם 3 חלוצים חסרים. אמנטידיס ופנין שעברו ניתוח וליברופולוס שטס ליוון כי אביו נפטר. ואם אין חלוצים אז לפחות ניקולוב השוער הבקיע - רק חבל שזה היה שער עצמי (אמנם לא ממש מרצונו). ניצחון חוץ שני רצוף לגלדבאך - פעם אחרונה שזה קרה זה היה לפני יותר מ - 13 שנה. לא רק זה, גם משחק רביעי רצוף לגלדבאך ללא הפסד. יש שיפור. מנגד 5 הפסדים מ - 7 משחקים אחרונים לפרנקפורט. מה חשבו שם כשפיטרו את פונקל והביאו את הליצן סקיבה?

    שטוטגרט - הרטה 1:1
    רק לפני חצי שנה זה היה משחק צמרת והיום משחק תחתית. בשטוטגרט משפצים את האיצטדיון ומאחורי אחד השערים אין יציע בנתיים. עד היום, כולל היום, הקבוצה עדיין לא הצליחה להבקיע לשער שבצד הזה. ראמוס ערך הופעת בכורה בהרטה וגם כבש שער יפה. סוף סוף קוזמנוביץ גם מוצא את המסגרת והרשת בליגה. שטוטגרט שוב במקום שממנו עלולים לרדת לליגה השניה. נקודת חוץ ראשונה להרטה העונה.
     
  7. johnnie walker Member

    הצטרף ב:
    ‏9/9/08
    הודעות:
    2,350
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לברמן מצפה עכשיו סדרת משחקים קשה מאוד עד פגרת חג המולד:

    וולפסבורג (ב)
    קלן (ח)
    שאלקה (ב)
    המבורג (ח)

    אם נעבור את הסדרה הזאת בשלום,(8 נקודות ומעלה) אז הכל אפשרי העונה.
     
  8. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מישהו ראה את באיירן מאיימת על השער בתשעים הדקות האחרונות? למעט העקב של גומז(יהיר ושחצני, בשביל מה לעשות עקבים במצב כל כך קריטי במשחק?)? פשוט לא עשו חצי איום. כאילו שבכל פעם שהקבוצה מגיעה סמוך לקו ה-16 של היריב היא מחליטה לבעוט בדלי. מדהים אותי כל פעם מחדש. או שמעבירים את הכדור ללאם לאגף ימין והוא בהרמה לא מדויקת שולח עוד התקפה לשום מקום. מדהים איך ואן חאל הפך את הקישור וההתקפה שלנו לאימפוטנטים. כדור רוחב על ידי אחד המגנים הכי טובים בעולם הפך למשימה בלתי אפשרית. אני לא זוכר מתי מאסתי כל כך במאמן כמו שאני מאוס עכשיו בואן חאל. רק שיילך.
     
  9. אפנברג Member

    הצטרף ב:
    ‏17/12/05
    הודעות:
    3,689
    לייקים שהתקבלו:
    128
    אין לנו מה להציע בהתקפה כמעט בלי רובן/ריברי וזה לא רק המאמן, אלו גם השחקנים: מה לעשות שחלק לא מבוטל מהם פשוט לא מספיק טובים?
     
  10. ג'ובאני אלבר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/1/06
    הודעות:
    2,276
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יכול להיות ששחקנים כמו קלוזה וגומז ששנים על גבי שנים קרעו רשתות בבונדסליגה פתאום לא ימצאו את הידיים והרגליים. יש מילה בעברית שמתארת בצורה הטובה ביותר את מה שעובר על החלוצים האלה- אימפוטנציה.
     
  11. C-J Member

    הצטרף ב:
    ‏6/8/06
    הודעות:
    1,336
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין אונות http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    אם הם מקבלים שני כדורים בתוך הרחבה במשחק שלם ואת כל השאר 30 מ' ויותר מהשער אז איך אתה רוצה שהם יבקיעו. לחלוצים יש 0 אשמה בחולשה שלהם.
     
  13. U&U Member

    הצטרף ב:
    ‏11/6/09
    הודעות:
    237
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למאמן יש חלק גדול בזה

    איך אתה מסביר את העובדה שההתקפה הכי טובה בליגה שכוללת את קלוזה , טוני , גומז , אוליץ' ומולר מבקיעה שערים בכמות שמתאימה לקבוצת אמצע? (אם אני זוכר מולר 3 גומז 3 אוליץ 2 וקלוזה אולי 1)

    יש אופציה שהם עושים דווקא למאמן?