מחזור 13: הסופר-קלאסיקו של בארסה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏26/11/10.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גונזלו היגואין שמחפש את השער הראשון שלו בקאמפ-נואו בראיון לקראת המשחק בו הוא מסרב לפרט על ה-SMSים שלו עם מסי לקראת המשחק אך כן מספר על האמונה התפלה שלו, על השינוי שעבר בריאל, מחלק מחמאות למוריניו וכמובן מבטיח: אשחק גם אם לא אהיה כשיר במאה אחוז.

    http://www.as.com/prom/201011/pro_photo1290821910.Xxx

    מהן הבעיות ערב המשחק והאם תשחק?
    "הגב, המתניים. משחק כזה לא מחמיצים בשום מחיר, אבל כמובן שהייתי שמח להיות בריא במאה אחוז".

    האם ריאל מדריד תשנה את צורת המשחק שלה נגד ברצלונה?
    "בשנה שעברה אמרו שכן ובפועל זה לא קרה. בשנתיים האחרונות היו לנו המון משחקים טובים אבל נגדם תמיד הפסדנו גם כששיחקנו לא רע וזה מתסכל. אנחנו מסוגלים לנצח בקאמפ-נואו בשיטה הרגילה שלנו".

    מה המפתח מול ברצלונה?
    "להציג משחק עיקש בקישור, להפעיל עליהם לחץ וזה מה שאנחנו רוצים לעשות"

    לקראת המשחק הנוכחי, מי בלחץ?
    "רק אלוהים מלחיץ אותנו, מדובר במשחק על שלוש נקודות".

    ניצחון שלכם יקפיץ את הפער ל-4 נקודות
    "ברור שאנחנו שואפים לנצח ולפתוח פער, בואו נראה מה יהיה".

    בשבעה משחקים נגד ברצלונה כבשת פעמיים אך לא בקאמפ-נואו. זה חסר לך?
    "בוודאי. תיהיה אוירה מחשמלת, זה משחק ענק. אני מאמין שהגול שם יגיע".

    כיצד מתנהלים בימים שלפני המשחק, יש שינוי מסוים?
    "אנחנו לא משנים דבר אבל ברור שמשחק כזה לא מגיע כל יום ויש כאן יוקרה מיוחדת על הכף". אל תדאגו, ישנתי טוב בימים האחרונים".

    מה מוריניו שיפר בקבוצה?
    "הוא לימד אותנו להגן כיחידה, לעמוד נכון וגם לעבור מהר מהגנה להתקפה תוך משחק קבוצתי. הוא מאמן ענק".

    מה דעתך על גוארדיולה?
    "אחד המאמנים הטובים ביותר. הוא זכה בהכל בפרק זמן כל-כך קצר. כל הכבוד לו".

    בסופר-קלאסיקו המשחק מתקיים עלה דשא או מוכרע בקרב בין המאמנים?
    "השחקנים הם בכל-מקרה מי שצריך להביא לידי ביטוי את ההוראות של המאמן כך שזה תלוי בעיקר בהם.

    אתה כאן כבר ארבע שנים וכיום יש שחקנים יותר צעירים ממך בקבוצה. איך אתה מרגיש?
    "הגעתי לריאל מדריד מאוד צעיר, ממש ילד. למדתי הרבה בשנים האלה כי היו הרבה עליות ומורדות קיצוניים. למדתי איך לא להילחץ כשמגיעה תקופה רעה. כמובן שאני הכי נהנה להבקיע שערים וכשהקבוצה מנצחת".

    האם בנזמה קצת מזכיר אותך בזמן שהגעת לקבוצה?
    "בנזמה שחקן מאוד חשוב לקבוצה וגם יתר השחקנים שכרגע לא משחקים. אליפות לוקחים 24 שחקנים ולא רק ההרכב הראשון. הוא כבש שער יפה מאוד נגד אייקס כשלא שיחקתי ואני שמח בשבילו".

    יש לך אמונה תפלה לפני משחקים?
    "אני תמיד עולה למגרש ברגל שמאל".

    האם דיברת עם מסי לפני הקלאסיקו ועל מה?
    "התכתבנו ב-SMS. הנושא רגיש ואני לא מפרט".

    במשחקים האחרונים ואלדז הצליח לעצור אותך. הוא גורם לשער להיראות קטן יותר?
    "ואלדז שוער מצויין. אם שוערים מנצחים אותי זה מניע אותי עוד יותר להבקיע במשחק הבא, כך שאתם מבינים מה המטרה שלי לקראת המשחק..."


    ובצד שני, דויד ויאה דיבר גם הוא לקראת המשחק ואמר - "שמתי לב בימים האחרונים שאתם(העיתונאים) ממש מחכים למשחק הגדול הזה יותר מאיתנו. סתם, אני צוחק. יש התרגשות באווירה כי מדובר במשחק שהוא חוויה אדירה, בתור שחקן ולנסיה יכולתי רק לראות בטלוויזיה את הסופר-קלאסיקו ורציתי מאוד להשתתף בו. זה יהיה הקלאסיקו הראשון שלי". ויאה דיבר על גוארדיולה ואמר - "השיטה שלו מאוד מקלה על שחקנםי להצטרף ולהתאקלם. הוא דיבר איתי הרבה ושאר השחקנים עשו הכל כדי לקבל אותי בצורה הטובה ביותר ואני אסיר תודה להם על כך". על העובדה שבארסה ניצחה בכל משחקי החוץ בליגה אך דווקא בבית הפסידה חמש נקודות, הוא אומר - "בארסה של פתיחת העונה לא הייתה נחושה ודורסת כמו עכשיו. הרבה דברים השתנו וגם אני אישית בכושר טוב יותר". לסיום נשאל ויאה על מסי ורונאלדו והאם הם אלו שיכריעו את המשחק - "עוד כשהייתי בולנסיה וראיתי אותו קובר את הקבוצה שלי משחק אחרי משחק, אמרתי שהוא הטוב בעולם. בהחלט יכול להיות שהמצ'אפ שלו מול רונאלדו שגם הוא שחקן נהדר, יהיה משמעותי - אבל יש כל-כך הרבה שחקנים טובים אחרים על המגרש. תיהיה חגיגה גדולה".

    בסקר של אתר ה-AS מוריניו ניצח את גוארדיולה עם 65% שחושבים שהוא מאמן טוב יותר.

    ב-AS מזכירים גם את הדברים שאמר מוריניו על מסי לאחר שדל-הורנו הורחק בסאטמפורד ברידג' ב-2006 - "קטלוניה היא מדינת תיאטרון ומסי הוא השחקן הראשי בה". עוד מציינים שם כי מסי מעולם לא כבש נגד הקבוצות של מוריניו.

    עוד ציטוטים לקראת המשחק:

    כריסטיאנו רונאלדו:"המשחק נגד ברצלונה לא יכריע את גורל האליפות והוא גם לא קרב ביני לבין מסי, זה הכל שטויות. אין לי אובססיה לגולים גם לא נגד ברצלונה למרות שמדובר במשחק מיוחד. אני רק שחקן אחד וננצח או לא ננצח כקבוצה. אני לא מגיע למשחק הזה לחוץ יותר מאשר שאר השחקנים ואני מרוצה שכרגע הדברים הולכים מצויין עבורי ועבור הקבוצה".

    ג'רארד פיקה:"אין ספק שהקלאסיקו הוא משחק מיוחד, לא מדובר בעוד משחק בית. קשה לדעת לאן יתפתח המשחק. אני אשתדל לגרום לכך שרונאלדו יתפוס יום חלש. רונאלדו ומסי נמנים עם חמשת השחקנים הטובים בעולם אך יש בהם שוני גדול – מסי מעדיף את המשחק הפשוט בעוד רונאלדו מנסה להלהיב. אנחנו רגילים לפסטיבל סביב מוריניו לפני כל משחק. אנחנו לא מתעסקים בזה".

    מיצ'ל סאלגדו שיודע דבר או שניים על משחקי הקלאסיקו אחרי ששיחק בקבוצה עשר שנים - "מוריניו הוא היחיד שהביס את גוארדיולה עד עכשיו בליגת האלופות. ההחלטה למנות אותו למאמן הייתה מצוינת. אני מודע לחשיבות של הסופר-קלאסיקו אחרי ששיחקתי בלא-מעט כאלה בעשר השנים שלי בקבוצה. ברור שהקבוצה רוצה לנצח. אבל הלחץ מחר יהיה כאין וכאפס לעומת מה שחווינו על בשרינו בביקור הראשון של פיגו בקאמפ-נואו. זרקו עלינו אבנים בדרך ונשברו כמה חלונות. במגרש עצמו זרקו על פיגו ראש-חזיר, בקבוקי ויסקי, סכינים, זה היה מפחיד. הוא לא היה יכול לבצע את בעיטות הקרן". סאלגדו הוסיף – "פרז עשה הרבה טעויות כשלא האריך את חוזיהם של דל-בוסקה, היירו, מקמנמן ומוריינטס כי הסגל הפך לקצר ואיבדנו שליטה. כעת נראה שריאל מדריד חוזרת להתנהל בצורה נכונה ופרז למד מהטעויות".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/11/10
  2. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תודה שאתה מתרגם ראיונות וכאלה, זה ממש מעניין אף על פי שאני לא אוהד אף אחת מהקבוצות הנ"ל , אשמח אם תעשה את זה גם במחזורים רגילים ללא קשר לגדולת המשחק.

    מוריניו יכין את השחקנים מצוין ולא יתן לבארסה לחגוג מולם, לעומת זאת רונאלדו יחגוג, 3-1 לריאל.
     
  3. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    רעיון נחמד, אני אמשיך אותו:

    1. אני נורא מתפתה לבחור פה את ה6-2 האדיר, ההיסטורי, או כל תואר אחר שתתנו לו. אבל אולי בגלל הנוסטלגיה אני אלך על ה3-0 בברנבאו ב19.11.2005. הקבוצה הגדולה של רייקארד רוצה להמשיך את השושלת, אטו מתכונן לקבלת פנים עוינת בברנבאו, בריאל מקווים שאולי הפעם הגלאקטיקוס(כבר בלי פיגו) יתחברו. 2 חברים באו אליי כדי לראות את המשחק ולישון אצלי ואחרי זה לצאת ביחד לטיול שנתי. ימים שהיו ואינם..
    11 דקות מהפתיחה ילד בן 18 בשם ליאו מסי משאיר את הכדור לאטו במהלך ענק, ואטו מסתובב על המקום ושולח את הכדור מקו ה16 לרשת של קסיאס. אחר כך רונאלדיניו פעמיים לוקח כדור מהאמצע, מנפנף בדרך את סרחיו ראמוס וקובר את הכדור עמוק ברשת. טירוף. אוהדי ריאל מוחאים כפיים, בארסה משפילה את ריאל בברנבאו בפעם הראשונה שאני זוכה לראות את זה, אני וחבר שלי צוחקים על החבר השלישי שאוהד את ריאל ויוצאים לטיול השנתי בכיף.. איזה קלאסיקו אדיר.

    2. הקלאסיקו המשביז ביותר שהיה לי הוא דווקא לא הרביעייה עם הפאסיו בברנבאו שאותו פיספסתי בגלל שהייתי עסוק בלטחון צעירות בתור קורסיסט בערב יום העצמאות. אני אבחר בקלאסיקו הראשון של אותה עונה, בקאמפ נואו בדצמבר 2007. בארסה מוליכה את הטבלה אבל קצת חורקת מתחילת העונה, 4 המופלאים לא מממשים את הציפיות מהם, אטו ומסי שוב נפצעים. אבל הקלאסיקו מגיע אחרי 3-0 גדול במסטאייה וזאת הזדמנות לפתוח פער ולהצהיר כוונות.
    במקום זה בפטיסטה עוקץ פעם אחת וריאל מנצחת 1-0 בקאמפ נואו. אחרי המשחק הזה כבר התגנבה לי המחשבה שזאת עונה אבודה מבחינת בארסה, שעידן רייקארד נגמר. אחרי שהתחילו להרגיש את זה בעונה שלפני הפעם כבר לא היה ספק. וזה אכן מה שקרה. פיספסתי חלקים נכבדים מהחצי השני של העונה הזאת בגלל הגיוס שבא כמה ימים אחרי הקלאסיקו ההוא ואין לי שום חרטה על זה.
     
  4. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסופר קלאסיקו בברנבאו ב2004 שנגמר ב4-2 אם אני לא טועה, איזה קצב מטורף עם הגלקטיקוס של ריאל..
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/11/10
  5. M_T_A Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/05
    הודעות:
    5,310
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ה4-2 של ריאל היה באפריל 2005, באמת התחברות חד פעמית ומשחק גדול של כל הגלאקטיקוס. אפילו מייקל אוון נתן שם גול.
    אבל איזה גולאסו של רונאלדיניו מבעיטה חופשית..
     
  6. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הקלאסיקו הכי גדול? מבחינת תוצאה והיסטוריה ה6-2, אבל באמת שלא הייתה יריבה לברסה. זה היה קל מידי. לכן אני אשים את המשחק הזה במקום השני. הקלאסיקו הכי גדול שאני ראיתי? לוצ'ו, מנדייטה, קלייורט וסורין יוצאים בתיקו 1-1 עם הרבה כבוד מול קבוצה אימתנית של ריאל. עונת 2002-2003 בברנבאו. איזה טירוף הייתי שם.

    בשנים האחרונות לדעתי כמו שציינתם ה3-3 היה משחק מטורף, אם כי לדעתי אוליגר דפק לנו את הצורה. היינו יכולים גם לצאת שם מנצחים.
     
  7. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,080
    לייקים שהתקבלו:
    651
    באמת ה1-1 מסמל משהו, אבל אני התחלתי עם בארסה קצת אחרי שהיה הקלאסיקו אז אני לא אבחר בו.
    ב2004 בארסה ניצחה את כל הקלאסיקו שהיו באותה שנה.
    2-1 בברנבאו עם רונאלדיניו-צ'אבי ועונה אח"כ 3-0 ענק שהדבר שאני הכי זוכר בו זה השער הענק של ג'יו. עד היום אני רואה את ה3-0.
    יש עוד מלא משחקים שכיף לראות, אבל אלה הבולטים אצלי.

    המאכזב היה ההפסד 1-0 בקאמפ ב2007-08, בארסה טובה מאוד אבל לא יותר מזה. מתפרצת אחת וגול.



    יומיים!
     
  8. xavi6 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/06
    הודעות:
    7,893
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נערך לאחרונה ב: ‏27/11/10
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לפי דעתי, בניגוד לריאל מדריד של העונות האחרונות, ברצלונה ידעה גם בתקופת הזוהר של ריאל מדריד(2000-2003) להשיג תוצאות לא רעות בכלל בסופר-קלאסיקו. הנה המאזן של דל-בוסקה כמאמן באותם שנים: 6 משחקים - ניצחון אחד, ארבע תוצאות תיקו והפסד אחד.

    שניים מהמשחקים היותר טובים בין הקבוצות נערכו בעונת 01\2000. אין ולא היה כמו תחושת הכעס שהפגין הקהל של ברצלונה כלפי פיגו לראשונה כשחזר בקאמפ-נואו. זה היה הרבה מעבר לשריקות בוז מחרישות אוזניים או שלטים וגידופים. למרות שהאלימות האמיתית התרחשה במשחקים אחרים. ריאל מדריד הייתה קבוצה טובה הרבה יותר ובכל-זאת הפסידה 2:0 באותו לילה במחזור השישי. וגם בסנטיאגו ברנבאו ריאל לא הצליחה לנצח. ראול הפנטסטי העלה אותה פעמיים ליתרון ופיגו נתן משחק ענק, אבל מעל כולם, כנראה, היה ריבאלדו, שענה פעמיים וגם נגזל ממנו שער שלישי בתוספת הזמן, שלא בצדק.

    בשנת 03\2002 המשחקים היו יותר חלשים ופעמיים נגמר בתיקו. בארסה פיגרה בברנבאו אחרי גול של רונאלדו אבל לואיס אנריקה השווה.

    קשה לבחור במשחק כל-כך חד צדדי כמו ה-6-2 כקלאסיקו הטוב ביותר. זה היה הערב השחור ביותר שלי כאוהד ריאל מדריד. עד הגול הרביעי עוד היינו במשחק למרות שהיינו גרועים. רגע אחרי שראמוס גנב את ה-3-2 עם נגיחה טובה לרשת - באה הטעות של קסיאס. ואותי הכי הרגיז במשחק הזה הגול השלישי אחרי איבוד כדור מטופש של לאס. הדירוג שלי, בקיצור:

    1) ה-3:3 בעונת 07\2006
    2) ה-2:0 של ריאל מדריד בברנבאו בעונת 07\2006
    3) ה-3:0 של ברצלונה בברנבאו בעונת 06\2005
    4) ה-4:2 של ריאל מדריד בעונת 05\2004
    5) ה-2:2 בעונת 01\2000
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    לא זוכר שנה, זוכר את ג'ובאני ותנועות היד שלו לאוהדים של ריאל. נדמה לי היה 2-3 לבארסה או 2-2.

    משחק עצום.
     
  11. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קיצר עזבו את הסופר קלאסיקו או בשמו המקורי אל קלאסיקו, יש היום משחק בעוד חצי שעה של אתלטיקו מדריד נגד אספניול , משחק די מעניין כאשר אתלטיקו יכולה לעבור את אספניול היום בטבלה.
     
  12. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    ויאריאל מנצחת 3-0 את סארגוסה, משערים של סנה, קאסורלה ונילמאר. בכורה רעה מאוד לאגירה.

    1-0 לביליה כרגע על חטאפה, משער של קאנוטה. הרמון סאנצ'ס פיחואן כמעט ריק לחלוטין, אולי יש 20 אלף צופים, האוהדים של סביליה שלפני שנתיים היו ממלאים את האיצטדיון כמעט כל משחק פשוט לא מגיעים למשחקים, וזה באמת לא מובן כי הקבוצה בכושר טוב.

     
  13. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,580
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    ריקלמה, הקבוצה בכושר לא משהו בכלל, היא הפסידה בשבוע שעבר למאיורקה בבית. ושוב היא בפיגור בבית מול חטאפה. לא ייאמן כמה הקבוצה הזאת לוזרית ואפטית.
     
  14. hai80 Member

    הצטרף ב:
    ‏12/12/08
    הודעות:
    1,299
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איזה כיף יש שידור לאתלטיקו בספורט 5 המשחק עוד 22 דקות, שיהיה בהצלחה לקולצ'ונרוס
     
  15. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    דה חאה-אויפאלושי,פראה,גודין,פליפה-סוארז,טיאגו,סימאו,רייס-קון,פורלאן


    VAMOS ATLETI :aaarse: