מחזור 13 בליגת העל: 1-1 בין מכבי ת"א לבית"ר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏7/12/12.

  1. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    3,000
    לייקים שהתקבלו:
    722
    זה הכל עניין של מהירות. ברגע שאתה יותר מהיר מהבלם, ועטר יותר מהיר מרוב הבלמים הישראלים אני מאמין, אז אתה יכול להיות שקוף ועדיין בלי סגירה כפולה יהיה קשה לעצור אותך.
    כשאריאן רובן חותך למרכז זה לא שקוף בד"כ? אותו דבר.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,964
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    מי שחשב שבית?ר לא הופיעה או הייתה חלשה כנראה לא מבין שהסגל שלה בינוני מינוס ולא מסוגל לספק איום כנגד קבוצות ברמה של מכבי או חיפה.
    למה בדיוק אתם מצפים משי חדד,קריאף,מויאל,בן-שושן ועזריאל? שלא לדבר על דאריו שהוא שחקן ענק אבל אף פעם לא מוסר לעומק. בלי עוד בלם,קשר התקפי וחלוץ אנחנו נאבד גובה מהר מאוד.

    לגבי אלירן עטר, זה אולי נראה קל לעצור אותו אבל זה רק בגלל שזה קל להיות חוכמולוג מהיציע.
    על הדשא דברים נראית אחרת.
     
  3. Bensh Member

    הצטרף ב:
    ‏27/1/05
    הודעות:
    6,643
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בית"ר דווקא כן "מסוגלת להפיק תוצר משובח יותר מאשר אותה יכולת מדוברת", והיא הוכיחה את זה העונה לא פעם ולא פעמיים
    לקחת משחק נקודתי של בית"ר מול קבוצה טובה ממנה, והבדלי הרמות הורגשו. כן, זה קורה לפעמים. אבל להשליך מזה על עונה שלמה שבה בית"ר לרוב נראית מסודרת, שיטתית, לוחמת ומאורגנת יותר מרוב הליגה - באמת לא ברור...

    אם באמת צפית בבית"ר העונה כמו שאתה טוען (כמה בדיוק יוצא די והותר אגב?) ולא שמת לב להבדלים בינה לבין הפועל ב"ש\עכו\מכבי חיפה\נתניה, כנראה שאנחנו לא משדרים על אותו גל
     
  4. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,483
    לייקים שהתקבלו:
    564
    קודם כל - אין ספק שבית"ר הינה קבוצה מאומנת ומאורגנת בהשוואה לכל מקבילותיה בליגה, להוציא את מכבי ת"א ואת אשדוד אולי. כנראה די בכך כדי להעלים חלק מנקודות התורפה בסגל החלש שלה (ואני עדין) וליצור מצב שבו השלם עולה על סך חלקיו, אבל מניתוח היכולת שמופגנת על ידי הצהובים-שחורים בפועל, עושה רושם שעדיין זה לא מספיק בשביל להפוך אותם לקבוצה טובה יותר מבאר שבע או מבני יהודה, למשל.

    לשאלתך - צפיתי בחבורה של אלי כהן שלוש פעמים בתחילת העונה (נגד ק"ש, ב"ש ור"ג) ועוד חמש פעמים במהלך ה"תקופה הטובה" שלה (במשחקים מול מכבי חיפה, הפועל ת"א, סכנין, מכבי נתניה ומכבי ת"א, כמובן), וממשחק למשחק רק התחזק בי הרושם שמדובר בקבוצה בינונית למדי: מלבד המפגש מול סכנין והמחצית השניה מול הפועל, בית"ר לא הצליחה להתעלות על יריבותיה ואף הפגינה נחיתות בולטת בחלק מההתמודדויות (אתמול, מול רמת גן ואפילו מול נתניה ובאר שבע).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/12/12
  5. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    עושה רושם שחמי אוזן הבנאדם היחיד בתקשורת שבאמת רואה משחקים של בית"ר.
    http://sports.walla.co.il/?w=/196/2595561
    בעוד כולם מדברים על קובי מויאל (קיבל 6 בעיתון בלי מסירה אחת מדוייקת קדימה בכל המשחק) יש התאמה ברורה בין המצאות של דריו על הדשא והסיכוי של בית"ר להוציא נקודות. במשחקים כמו אתמול שיש לו שחקן צמוד על הנשמה, זה נותן חופש לשאר השחקנים בקישור לפעול, מה לעשות שקריאף ומויאל נתנו אתמול משחק גרוע ביותר.
    על מה הרוש קיבל 7 בעיתון? מכבי אמנם הייתה הקבוצה הטובה יותר על הדשא, אבל לא זכור לי שום בעיטה שלהם למסגרת, מלבד השער שאותו הרוש לא עצר. הסברה היחידה שנראית לי הגיונית זה שהכתבים נהיו כל כך עצלנים שהם כתבו תוכנה שמחלקת ציונים ונותנת אוטומטית לשוער הקבוצה הפחות טובה ציון גבוה.
    קנדה, אין ספק שלבית"ר אין את הכלים להיות קבוצת צמרת, אבל אי אפשר להבדיל את החלק המנטלי בהכנה למשחקים. כשאתה מגיע מלמטה, הרבה יותר קל לך להוציא מעצמך יותר כדי לנצח קבוצה גדולה. כשאתה חושב שאתה שווה, כאשר אין ספק שאתה לא, קשה לקבוצה להלחם כמו קבוצת תחתית.
     
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    מצחיק שכולם עושים את אבי ריקן כשחקן המצטיין של בית"ר, כל אוהד בית"ר יודע שבלי דאריו פרננדז אנחנו כלום. פשוט כלום. אתמול וגם נגד נתניה הוא עוד היה חלש יחסית לרמה הכללית שלו, אבל במשחקים שלפני הוא היה מדהים ונתן הופעות ברמה הכי גבוהה שראיתי משחקן פה בשנים האחרונות. אני בטוח שאם היה לנו אותו בארבעת המחזורים שאחרי ק"ש היינו באחד משלושת המקומות הראשונים.

     
  7. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    לא נותר אלא להסכים איתך, אבי כבש שערים נפלאים וחשובים מאוד אבל הברומטר זה דאריו פרננדס, כשהוא טוב הקבוצה טובה ולא משנה מול מי משחקים, כשהוא פחות טוב אז גם קהבוצה פחות טובה, אתמול הוא היה חלש ברוב שלבי המשחק, אבל היו לו עשר דקות של התעוררות, בדקות של ההתעוררות שלו כבשנו את השער ועם קצת יותר דיוק של השחקנים שלנו וקצת יותר אומץ לבעוט גם היינו מאיימים יותר על השער, מה שכן אין ספק שאבי ריקן הוא חלק בלתי נפרד מהריצה הטובה שלנו.

    MJC, אלי כהן יודע שאנחנו לא מתאימים כרגע לצמרת הגבוהה אבל הוא חייב לספק לשחקנים ביטחון, הוא רוצה להכין אותם כדי שבעתיד כשלקבוצה יהיו קצת יותר משאבים ויותר עומק בסגל הבחורים האלה כבר ידעו להתמודד עם לחץ של משחקים גדולים כשהם לא אנדרדוג מובהק וכך צריך גם אם זה גורם לכך שבמשחקיםפ הללו אנחנו לא בדיוק נראים כמו שאנחנו יכולים וצריכים להיראות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/12/12
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    דרך אגב, ריקן לא אמור לשחק למעלה. כשהוא משחק באמצע או באגף ימין הוא מביא את היכולת הכי טובה שלו.
     
  9. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    מסכים איתך, גם אלי כהן מסכים איתך לדעתי אבל במשחק כמו אתמול זה לא היה אפשרי לצערנו כי מכבי סגרו אותו ואת דאריו בצורה נהדרת, כל הזמן שניי שחקנים על אבי ושניי שחקנים על דאריו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/12/12
  10. תומס מולר Member

    הצטרף ב:
    ‏22/11/10
    הודעות:
    441
    לייקים שהתקבלו:
    3
    פרננדז שחקן גדול. אתמול הוא היה מצויין במחצית השנייה(את המחצית הראשונה לא ראיתי). מסכים שהוא השחקן הכי טוב והכי חשוב של בית''ר
    שחקן שכיף לראות אותו משחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/12/12
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,253
    לייקים שהתקבלו:
    953
    מה שמצחיק אותי זה שאחד מהאוהדים הירוקים כאן כתב עליו רק לפניי חצי שנה ש"הוא לא שחקן", אני מוכן לחתום כבר עכשיו עם הלא שחקן הזה לעוד חמש שנים ולשכפל עוד חמישה כמוהו.
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,670
    לייקים שהתקבלו:
    18,533
    פרננדז שחקן גדול וזה היה ברור מהשניה הראשונה בקדנציה הראשונה שלו בבית"ר.
    אבל הרבה אנשים פה מושפעים מהפרשנים חסרי המושג שבילבלו את השכל על זה שהוא קשר זר שלא מבקיע ולא מבשל אז הוא גרוע.
     
  13. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    האמת שזאת בעיה אצלו, הוא לא לוקח בעיטות מרחוק למרות שיש לו יכולת בעיטה נדירה, לדעתי הוא בועט חופשיות גם יותר טוב מערן לוי. אבל עדיין הוא פלימייקר אחורי אולטימטיבי, לא מפסיק לרוץ ולבקש את הכדור, נותן פסים חכמים...בין הזרים הגדולים שהיו בבית"ר, ועם השחקנים שעברו אצלנו זה באמת הישג.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/12/12