מחזור 13 בליגת העל: 1-1 בין מכבי ת"א לבית"ר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏7/12/12.

  1. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    אין לי שום דבר נגד הפועל ר"ג אבל ממש לא בא לי את הפועל חיפה מולנו עם התלהבות של מאמן חדש
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    במה ק"ש יותר טובה מבית"ר? רוצ'ט יותר טוב מדאריו פרננדז? אבוחצירה יותר טוב מחן עזריאל? כמו שאמרתי, קבוצה של בינוניים אחד אחד שגאון כדורגל כמו רב"ש עשה ממנה קבוצה לתפארת. עם אחד כמו ברק בכר הם לא יגיעו רחוק. ראינו איך הם נראו מול הנוער המחוזק שלנו בפתיחת העונה, אני חותם ששבוע הבא אנחנו מנצחים אותם.

    אם אלירן עטר איכשהו לא יהיה כשיר למשחק בסופו של דבר, הסיכויים של בית"ר עלו בעשרות אחוזים. עם כל הכבוד להתקפת מכבי, עטר זה העוגן והשחקן היחידי שם שמציג יכולת עקבית ברמה גבוהה. דאבור כישרון ענק לדעתי אבל לא יציב, מגרסיה הזה אני לא מבין מה כולם מתלהבים וכל השאר שחקנים טובים אבל גם לבית"ר יש שחקנים כאלה. עטר זה השחקן שעושה את ההתקפה של מכבי, ובלעדיו הם תקועים.

    אני בניגוד לכולם לא מחזיק ממכבי קבוצה ממש חזקה. אין ספק בכלל שיש להם איכויות לעשות הרבה, אבל הם פשוט לא מנצלים את זה. כמה משחקים הם כבר נתנו כמו זה נגד סכנין? התשובה היא שפחות מהמשחקים שהם הציגו יכולת בינונית ולקחו את הנקודות תודות ליכולת האישית של השחקנים שלהם. אוסקר גרסיה אולי נתפס פה כאיזה עילוי, אבל אני ממש לא רואה איזו טביעת אצבע שלו במשחק של מכבי וסך הכל הם משחקים כדורגל רגיל, עם הנעת כדור רגילה, ולפעמים מתווספים לזה כמה מהלכים התקפיים יפים. בוא נגיד שאם אלי כהן היה מאמן של מכבי, הם היו שוחטים את הליגה.
    המשחק נגד חיפה יותר הפחיד אותי, אני מודה. מכבי פייבוריטים מולנו, אבל הם פשוט לא מפחידים. גם בשנה שעברה כשהגענו למשחק הראשון מולם עם 7 משחקים בלי ניצחון ויכולת גרועה, הייתה האמונה שאפשר לעשות את זה ועשינו את זה. עכשיו אנחנו בכלל במצב יותר טוב, ואני מאמין בקבוצה שלי.

    בקשר אלינו, אני מאמין שריקן יקבל שמירה רצינית מהשחקנים של מכבי אחרי השבועות האחרונים שהפכו אותו לאחד השחקנים הטובים ביותר בארץ כרגע, ואני מאמין שההתקפה שלנו תהיה תקועה קצת בגלל הסיבה הזאת. אבל חשוב לציין שבמגרשים פתוחים כמו ר"ג מי שפורח זה באמת השחקן הכי טוב בבית"ר, דאריו פרננדז. עם כל האהבה שלי לגל אלברמן וההערכה לראדי, אם דאריו טוב יהיה להם קשה מאוד להתמודד מולו.

    אני מאוד מקווה שאלי כהן לא ישחק שוב על קו הגנה גבוה, כי אם יש משהו טוב בגרסיה הזה זה כדורי העומק שלו, ואלירן עטר מהיר פי 200 מבראשי ודינו. נכון שקשה לבצע משחק לחץ עם קו הגנה נמוך, אבל זה הרבה פחות סיכון.
     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    בני יהודה, ק"ש, אשדוד ושלושת הגדולות שוות או טובות יותר מאיתנו מבחינת סגל. לבית"ר יש את הקהל, בעוד לבני יהודה וק"ש יש קהל שמקלל בכל הזדמנות ולאשדוד כמעט ולא קיים.

    אני לא מבין את הצמאות דם שלך דור. אז מישהו זרק מצית על הקוון, כל כך כואב לך שאתה מוכן לוותר על חגיגת כדורגל ביום שני?

    אני מאוד מקווה שאלי כהן ישחק בלי מויאל, הוא מאוד חלש ובמשחקים האחרונים די הורס לנו.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    מכבי חיפה עולה ליתרון מפנדל. אני רק שואל את עצמי איפה הקבוצה היתה כשעטר היה על הקווים? אני רואה עכשיו שחקנים נלחמים ועושים הכל בשביל לזכות בכדור. קצב המשחק מהר (בטח בשביל הליגה הישראלית) ורואים שיש רצון לשחק כדורגל. במשחקים האחרונים תחת עטר אני הייתי אפילו אומר שהיתה שביתה איטלקית. אם לא בכוונה אז לבטח הם לא השקיעו הכל. זה מאד מכעיס אותי.

    אני עדיין חושב שאם מכבי חיפה תדפוק איזו סדרה רצופה של ניצחנות יפים שאולי הצמרת עוד בהישג יד, אבל לא כך העונה היתה צריכה להראות.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/12
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    מתי בדיוק קובי היה חלש מאוד? הוא לא שיחק הרבה בשבועות האחרונים וששיחק היה בסדר גמור.
    מכבי תשחק עם שלושה קשרים באמצע ואני מעדיף את קובי שיוריד עומס מדאריו שבטח כל פעם שיקבל כדור יתנפלו עליו 2 שחקני מכבי ושלא נראה איזה גלאוינה שיטייל על המגרש בלי לעשות כלום.
     
  6. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    אין לי מושג מה יהיה עוד שבוע מול בני סכנין אבל מה שבטוח שניצחון והמשחק מול בית"ר יהיה עם קהל רב...
     
  7. AmitHBS Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/08
    הודעות:
    517
    לייקים שהתקבלו:
    139
    חג אדום!
    אין יותר מלחיץ מלשמוע את המשחק ברדיו (ד"א מה הקטע שכל פעם מביאים לנו פרשנים מתחילים שם?), אבל לפי מה ששודר הנצחון הגיע לנו והתוצאה אפילו משקרת קצת, הקבוצה בקו עליה ועל זה צריך לבוא קרדיט לאלישע ולשחקנים שרצו והתאמצו למרות לחץ המשחקים האדיר שרק התחיל (7 משחקים בשלושה שבועות).

    עם זאת סטטיסטיקה פסימית קצת: גם בעונה שעברה סביבות סוף הסיבוב הראשון באר שבע נצחה שלושה משחקים ברצף(בני יהודה ראשל"צ ובית"ר), ובמשחק הרביעי מול סכנין הפסדנו 2-0. מחזור הבא סכנין.
     
  8. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    נגד חיפה הוא היה נוראי, ומול נתניה מהרגע שנכנס לא עברנו את החצי.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מחזור הבא סכנין... סעמק, דווקא סכנין, כל משחק חוץ אחר הייתי חותם על 2000 אדומים... בסכנין יהיו פחות.

    ניצחון מאוד משמעותי, עוד 3 נקודות, עוד בוסט לביטחון ולהתקדמות, בשעה טובה מביאים יכולת סבירה+ לתרגום של נקודות, נקווה להמשכיות בדוחא, שם זה יהיה קשה הרבה יותר.
     
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    מחצית בקריית אליעזר, 1-0 למכבי חיפה.

    לא כל כך מבין למה מכנס ואיינשטיין כאלה מאוכזבים, אבל בסה"כ בשביל ליגה ישראלית הרמה די בסדר. מכבי חיפה הציגה כשלושים דקות משחק עם קצב טוב ועלתה בצדק ליתרון. נתניה התעוררה אחרי השער ולמרות שלא סיכנה בנתיים ממשית את שערה של המקומיים היא בהחלט הכריחה את הירוקים לסגת אחורה. למה זה קרה? הקישור של מכבי חיפה נעלמה.

    במחצית השנייה הכל אפשרית.
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,161
    לייקים שהתקבלו:
    907
    מתי קובי לא היה חלש מאוד? מתחילת העונה למעט אולי משחק אחד נגד בני יהודה קובי מויאל הוא השחקן הכי חלש בבית"ר ירושלים העונה, רחוק קילומטרים מהיכולת שלו אשתקד, ואני אישית מעדיף על פניו וגם על פי גלאבינה את ברק משה שלדעתי הוא שחקן שיכול לעזור לנו הרבה במשחק הזה שבו אני בטוח שאלךברמן יולבש על דאריו וראדי על אבי, שחקן שיודע לנהל משחק ולהוביל כדור כמו ברק משה יכול לסייע מאוד.
     
  12. ENGLAND Member

    הצטרף ב:
    ‏28/7/06
    הודעות:
    684
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא יאומן הקבוצה הזאת
    פותחים טוב ומהר, זגורי עם טיל לחיבור, ואז כמו כמעט בכל המשחקים עוד אידיוט עושה טעות, טל מעבי נודע ביד ברחבה ופנדל, במקום לשים עוד שניים שלושה גולים.
    עקב שהיו 3 משחקים בשבוע השחקנים היו גמורים כבר במחצית.
    מקווה שנתניה או סכנין לא יבחרו קצת
     
  13. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    הקישור נעלם כי ימפולסקי נכנס לעמדה שאין לו מושג מה לעשות בה.
    מצד אחד בנאדו רוצה לשחק התקפי, מצד שני הוא רוצה לשחק עם שני קשרים אחוריים כדי שלא יהיו חורים באמצע. מה קיבלנו? את ימפולסקי שחקן התקפי שמשחק מאחורה. ככה זה נראה. אני תמיד מעדיף את גולסה קרוב לשער, אבל אם אין ברירה כבר עדיף אותו במרכז המגרש ולא את דלה. בכלל, אני הייתי מוותר על הכניסה של האחרון. מלבד לרוץ הוא לא יודע לעשות כלום.

    היה מצב לעזרא למסור כששני שחקנים חיכו לבד באמצע והוא החליט לבעוט. איזו הזדמנות לגמור את המשחק זאת הייתה. כל כך חבל. אם נמשיך מדקה 60 ללכת אחורה אנחנו לבסוף נספוג. כמעט בכל כדור חופשי שחקן נתנייתי מגיע ראשון.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/12
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    שי, אני חושב שעלית על הבעיה. עכשיו נראה אם מכבי חיפה מסוגלת לסגור את המשחק כמה שיותר מהר. האדום של צ'רן ממש היה מיותר בשביל הסרבי. משום מה אני דווקא רציתי שגרינפלד לא ישלוף את האדום כי לי יש הרגשה שהירוקים עכשיו לגמרי יירדמו...

    לא יאומן. בנאדו עם חילוף דבילי!?! הוא מחליף את השחקן הכי טוב במשחק! בשביל מה עזרא היה צריך לצאת? היחיד שעוד מנסה משהו במחצית השנייה. טוב שהקהל שרק בוז, כנראה כדי להביע לטירון שעל הקווים שהחילוף הזה ממש תמוהה. מאז ההרחקה מכבי חיפה לא עשתה שום דבר בשביל להגדיל את התוצאה ודווקא את השחקן הכי טוב בנאדו מוציא.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/12
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,963
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    מחצית שנייה מבזה ומביכה. הקבוצה פשוט סירבה לשחק כדורגל. ניהול משחק גרוע של אריק.
    העיקר 3 נקודות, אנחנו לא קבוצת כדורגל טובה. זקוקים לחיזוק מיידי בחלק ההתקפי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/12/12