מחזור 13:בטיס מפתיעה את ריאל,מלאגה מביסה את ולנסיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Iker Casillas, ‏23/11/12.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    מי היה מאמין שאחרי מחצית מאופסת ודלה באירועים, ברצלונה תשחט את לבאנטה 0:4

    מופע של סאן אנדרס, שלושה אסיסטים ושער בכורה העונה בליגה.
    ליאו מסי עם צמד רביעי ברציפות מתקרב בצעדי ענק לשיאו של גרד מילר

    והשורה התחתונה והחשובה מכולם - פער 11 נקודות מריאל מדריד!
    עברנו עוד מוקש בדרך לתואר האליפות
     
  2. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    אינייסטה גדול, ענק, אדיר, כל מילה מתאימה. 3 בישולים, שער מצויין. בארסה מתחילה להיות תלויה בו לא פחות מבמסי. פשוט תענוג של שחקן. כל כך חכם. למרות מחצית ראשונה לא טובה, מחצית שנייה או יותר נכון רבע שעה גדולה. 11 נקודות הפרש שבמחזור הבא אני לא פוסל ניצחון של אתלטיקו, מה שיאפשר לנו להגדיל את הפער ל 14 נקודות. זה נראה טוב.

    מה חומרת הפציעה של אלבס?
     
  3. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    - הקטע עם פתיחת פער במאבקים בין ריאל לברצלונה, שזה סוג של מעגל שקשה לצאת ממנו.

    למה הכוונה? הרי ככל שהפער נפתח, ריאל עולים למשחק יותר לחוצים וברצלונה יותר רגועים. בעונה שעברה שהסיטוציה הייתה הפוכה, ראינו את ריאל בהרבה משחקים הופכת פיגורים ואת ברצלונה נלחצת ולא מנצחת בדיוק בסיטואצות כמו היום.

    בפיגור כל כך גדול בליגה, ריאל משחקים כל משחק ליגה בלחץ של משחק מכריע באלופות. לעומתם, ברצלונה משחקים הרבה יותר רגוע מתוך ידיעה שגם תיקו הוא לא סוף העולם. עבור ריאל תיקו הוא כרגע כמו הפסד, כך שמעשית פיגור של 1-0 הוא כמו פיגור של שני שערים. זה פשוט לחץ מטורף לשחק איתו שבוע אחרי שבוע.

    הדבר החיובי היחידי עבור ריאל במצב הנוכחי הוא שהפער כל כך גדול שכבר אף אחד לא מצפה מהם לזכות באליפות כך שאולי הם יכולים לחזור לשחק קצת יותר משוחרר.


    - אינייסטה הוא השחקן האהוב עליי בברצלונה (והשחקן מספר 2 בעולם לטעמי), אבל אי אפשר לטעון שהקבוצה תלויה בו לא פחות ממסי, מסיבה פשוטה: יש עוד שחקנים בברצלונה שיכולים לנהל משחק (כולל מסי עצמו), אין בברצלונה כרגע שחקנים שמבקיעים במספרים גדולים ויציבות חוץ ממסי.

    במובן הזה ממשיכה הבעיה מהעונה שעברה. ברצלונה חייבת להכניס עוד שחקנים לכושר הבקעה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/11/12
  4. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    היה פשוט תענוג היום בקלדרון.. הקבוצה התפוצצה על המגרש והחזירה לקהל על האיצטדיון המלא והאווירה הנפלאה, פלקאו וארדה בעוד משחק גאוני של שנם.. דייגו קוסטה ממשיך להראות יכולת נהדרת ולדרוס כל מה שזז..
    אחחחח כמה כיף לדרוס את סביליה, כמה שאני שונא את הקבוצה הדוחה הזאת.. עם שופט נורמאלי רק במחצית
    הראשונה סביליה חוטפת 3 פנדלים ועוד 2 אדומים.. אבל לא נורא גם ככה המגעילים האלה קיבלו מספיק להיום
     
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    בשביל לא להחמיץ קוקה צריך בכלל להגיע לכדור ולא לקחת שיעורי צלילה, אבל גם לאתלטיקו מותר פעם ליהנות מהשופטים הנוראים בספרד, שרק מתרבים עושה רושם...
     
  6. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מה גם שמדובר בליגה של שתי קבוצות, שהפער הממוצע בד"כ בין המקום השני לשלישי הוא בערך 20-30 נקודות, ככה שנדיר לראות את ריאל ובטח את ברסלונה, מאבדות נקודות ולכן במצב כזה גם לטעמי פער של 11 נקודות הוא בלתי מחיק. מישהו באמת מאמין שריאל תנצח שלושה משחקים ברציפות וברסלונה תפסיד אותם? וגם אז עדיין יהיה שתיים פור לקטלונים. זה המינוס בליגה הזו, שאיבוד נקודות של אחת הגדולות נחשב בגדר נס והקבוצה השניה תמיד תעלה בלחץ למשחק בידיעה שאסור לה להפסיד נקודות, אךחרת אפשר לסגור את העסק.
     
  7. aloneli Member

    הצטרף ב:
    ‏2/2/10
    הודעות:
    3,364
    לייקים שהתקבלו:
    16
    זה נראה די גמור מבחינת ריאל מדריד.אם בארסה הצליחה לפתוח פור כזה עם כל הפציעות אז עכשיו זה עוד יותר יהיה קשה שהפצועים חזרו בעיקר בהגנה.11 הפרש זה פער מטורף בטח בליגה הספרדית.אני מקווה לפחות שאתלטיקו תמשיך בפתיחה הטובה ותתן פייט השנה כדי שיהיה קצת עניין.
     
  8. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא קרה שקבוצה סגרה פער דו ספרתי וזכתה באליפות, אבל רק בשנים האחרונות כבר קרה פעמיים שקבוצה הפכה פיגור דו ספרתי למרוץ אליפות חי (כולל בעונה שעברה). במובן הזה, הסיפר של ריאל לא גמור.

    ריאל מבחינתה, לא צריכה להסתכל על זה כפיגור של 11 שצריך לסגור. הם צריכים לקוות שעד המשחק בברנבאו מול ברצלונה, הפער ירד לאזור ה6-7 נקודות, כך שניצחון שלהם במשחק יפתח את המרוץ. זה כבר נראה יותר ריאלי וסביר.

    הבעיה של ריאל שלצד איבוד נקודות של ברצלונה (שיגיעו), היא שהם מבחינתם צריכים לנצח כמעט את כל המשחקים שנשארו להם ולא בטוח שזו יציבות שקיימת בריאל של העונה. תסתכלו על זה בצורה הזאת:

    נניח שברצלונה יעשו העונה 95 נקודות (שזה אומר יפסידו 17 נקודות ב25 המחזורים שנשארו). במצב כזה ומתוך הנחה שריאל ינצחו במשחק בברנבאו (מה שיתן להם יתרון בראש בראש), ריאל צריכים להפסיד עד סוף העונה רק שש נקודות. קשה מאד, מאד. מה עוד שרוב המשחקים הקשים עוד לפניהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/11/12
  9. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עוד שתי נקודות בהקשר של מאבק האליפות:

    1. העונה, לוח המשחקים הרבה יותר מאוזן. בעונה שעברה, גם אצל ברצלונה וגם אצל ריאל, כמעט כל המשחקים הקשים היו מרוכזים בצד אחד של הסיבוב. העונה המשחקים הקשים מפוזרים לאורך כל הסיבוב, מה שמקשה מאד על יצירת מומנטום ו / או על יצירת רצפי הנצחונות שראינו מריאל בעונות קודמות. בטח בלחץ שבו הם נמצאים כרגע.

    2. בניגוד למה שמספרים לכם לפעמים, קבוצות התחתית מאד השתפרו בשנתיים האחרונות (בעיקר בגלל חזרה של קבוצות גדולות כמו לה קורוניה, סוסידד, בטיס, סלטה ואחרות לליגה הראשונה). המשמעות של זה היא שכל משחק חוץ הוא מוקש בפוטנציה.

    עכשיו, ברור שריאל תלויים בעצמם והמשחק יכול להפוך לקל אם מבקיעים גול מוקדם או שני גולים בזמן קצר (כמו שקרה לברצלונה אתמול), אבל אף משחק הוא לא טיול אם אתה לא הופך אותו לכזה. ריאל יכולים לבוא משחק חוץ מול קבוצה כמו אוסאסונה שנמצאת מתחת לקו האדום ולאכול חצץ (כפי שקרה לברצלונה). יוצא הדופן בדרך הכלל הוא המשחק מול אספניול. אבל לאור המצב שלהם בתחתית יכול להיות שאפילו הם יאלצו להילחם העונה במשחק מול ריאל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/11/12
  10. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    חטאפה לא היה משחק קשה וריאל הפסידו, ברצלונה נתנו להם 5. אין הרבה קשר ללוח המשחקים, ריאל פשוט מחמיצה השנה הרבה יותר למרות שלדעתי משחקת כדורגל לא פחות טוב.
     
  11. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    חטאפה ממש לא פריארית בבית, וברצלונה לא נתנה לה 5. לא ראיתי את ריאל כמעט מחמיצה נגד בטיס במשחק האחרון, גם בהפסדים לחטאפה וסביליה היא לא החמיצה כל כך הרבה.

    יש בעיה רצינית בריאל והיא הרבה יותר מורכבת מ'החמצות', זה מתחיל ביחסים בין השחקנים עצמם, למאמן שלהם, להאווירה, ולבעיות המקצועיות שלא חסר שם.

     
  12. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    אז 4, תהרוג אותי.
    אתמול לא יצא לי לראות את כל המשחק וראיתי כמות יפה של החמצות של ריאל, וככה גם ברוב המשחקים שלנו השנה. בסביליה זה היה משחק יחיד שריאל באמת לא עשו כלום. ההבדל בין הפסד להבסה במשחקים האלה לא גדול. ויש גם את ולנסיה בברנביאו שריאל החמיצו כמו מטורפים.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/11/12
  13. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,448
    לייקים שהתקבלו:
    2,667
    עוד נקודה נוספת, יצאנו משלושה מגרשים קשים (חטאפה, סביליה ולבאנטה) עם מלוא הנקודות וזה צריך לתת לנו דרייב נוסף
    צריך לזכור שכל משחק חוץ של ברצלונה וריאל זהמשחק התאבדות מבחינת הקבוצה המארחת. נותנים הכל כי על הנייר אין להם סיכוי

    בנתיים לא סופרים את אתלטיקו במאבק על האליפות. מפתיעה אפילו את עצמה, הם משוחררים ומשחקים בלי לחץ
    המבחן שלה יהיה לשמור על יציבות ולא לתת לבארסה לברוח. הסגל שלה קצר ביחס 2 הגדולות, וזה עשוי להכריע
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היכולת החלשה של ריאל במשחקים מול דורטמונד וסיטי קצת תתנגש בתיאוריה שלי(לכאורה ריאל פירקה את הליגה הספרדית בעונה שעברה ושברה שיא נקודות ושערים אבל מול יריבות בכירות באירופה זה לא הולך, כמו מול באיירן), אבל אני חושב שהליגה רחוקה להיות כזו בדיחה. סביליה תעשה את המוות גם למנצ'סטר יונייטד וסיטי לא תלקק דבש בלבאנטה שתן לה עוד עשרה משחקים בבית מול בארסה והיא ממש לא תיראה ככה. יש קבוצות עם שם גדול כמו ארסנל וליברפול בפועל הן קבוצות בינוניות עם קהל צבעוני.

    לא מסכים לגבי ריאל מדריד - מול חטאפה אוזיל החמיץ בשער ריק במצב של 1:0 וזהו, היה משחק שווה כוחות. מול בטיס בקושי איימנו על השער, שלא נדבר על סביליה. קבוצה אלופה צריכה לדעת לקחת נקודות גם במשחקי חוץ קשים עם שתי בעיטות לשער וריאל מדריד ממש לא עשתה את זה - אבל אין כאן חוסר מזל. יש בעייה בסיומת אבל היא לאו דווקא הורגשה במשחקים האלה, בניגוד לדברים אחרים שבלטו כמו חוסר המוח של די-מאריה, חוסר החשק של אוזיל ועייפות ושביזות כללית כזו.

    אתלטיקו עדיין לא פגשה את ריאל מדריד(הדרבי בשבת) וברצלונה ותוצאות טובות שלה באותם המשחקים בהחלט יכולים לשנות את 'היחס' או הגישה כלפיה. אבל, עדיין יש תחושה שחודש לא טוב של פלקאו והיא תאבד נקודות. אגב, לא סופרים אותה לאו דווקא בגלל ריאל מדריד אלא בשל כושר צבירת הנקודות של ברצלונה למרות הגנה פצועה ודלילה. בארסה כבר סימנה 'וי' על הרבה משחקי חוץ קשים והיא, בניגוד לאתלטיקו - כן תוכל למשוך כמעט עונה שלמה בקצב צבירת נקודות כזה.
     
  15. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ברמה העקרונית, השוואה בין משחקים מול קבוצות כמו סיטי / באיירן/ דורטמונד למשחקי ליגה "רגילים" בספרד מבחינת רמת הקושי, היא דמגוגיה צרופה. הרי ברור שמשחק מול הקבוצות הכי טובות בגרמניה או מול הקבוצה הכי טובה באנגליה אמור להיות יותר קשה ממשחק מול קבוצה מהמקום השישי בספרד (שלא לדבר על קבוצות תחתית).

    אני מבטיח לכם שמשחק מול ברצלונה יהיה הרבה יותר קשה לבאיירן מינכן, שלא לדבר על יונייטד, מכל משחק בליגה שלהן.

    שמתייחסים לריאל של העונה ספציפית, ההשוואה הזו בכלל מגוכחת:

    1. ריאל הנוכחית גם לא ממש מפרקת את הליגה הספרדית. רק לשם ההשוואה, נכון להיום היא הפסידה יותר נקודות בספרד מסיטי באנגליה והפסידה אותו מספר נקודות כמו האימפריה ווסט ברומיץ'.

    2. המשחקים מול סיטי היו ברובם בשליטה מוחלטת של ריאל. המשחקים מול דורטמונד היו כמובן יותר מאוזנים, אבל גם שם הייתה שליטה של כל קבוצה במשחק הביתי שלה, שזה מה שאתה מצפה לראות במפגש בין אלופת ספרד לאלופת גרמניה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/11/12