מחזור 12: משחק ענק בין בארסה ובילבאו

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Iker Casillas, ‏4/11/11.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר

    בתור אחד שפיספס את רוב המחזור בגלל הצבא, אתייחס רק לשתי הגדולות:

    * גם במשחק מחורבן שלה, בתנאים קשים נגד קבוצה כמו בילבאו, שאני תמיד אעריך אותה כי היא לא תקבל בראש מאף-אחת - ברצלונה מצליחה לצאת עם משהו וזה כן יכול לעודד אותה. ואותי זה יכול מאוד לתסכל. מסי הזה הוא כישוף, תמיד יודע איפה להיות. השער הראשון של בילבאו היה פנטסטי ולאחר-מכן שתי ההגנות הציגו משחק מזעזע. פיקה עם שער עצמי אומלל ובגול האחרון של המשחק - כמה טמטום בהגנה אחת.

    * לו הייתי שב לחיי האזרחות העליזים - הייתי חותך מהבית-ספר שעתיים קודם כדי לראות את המשחק נגד אוססונה. הייתה תחושה של 'נותנים בראש'. לא רוצה להתלהב יתר על המידה מהמשחק הזה כי כל הגולים הגיעו בראש ואוססונה נראתה 'האמא' של הקבוצות פח - אבל גם קונוסים צריך לדעת לנצח בצורה כזאת. די-מאריה פשוט אומן וכוס-אמק עם הפציעה שלו, עכשיו זה מקטין את הרוטצייה הנהדרת בחלק הקידמי - ורק נקווה שיחזור קצת לפני הקלאסיקו. מזל טוב לנורי שאהין על הבכורה. ואני סופר ניצחון עשירי ברצף. 39 הבקעות ב-11 מחזורי ליגה זה אדיר ופער 3 נק' זה סבבה. רק חבל על השער המטופש שספגנו, איקר בחיים לא יצליח להחזיק מעמד בגלל ההגנה שלו.

    כרגע זה נראה כאליו ריאל עומדת לדרוס כל מה שזז ולברצלונה אין את אותה תשוקה אבל זה בלוף. הפער הוא בסה"כ 3 נק' וברצלונה מסוגלת לנצח גם בברנבאו, למרות שעכשיו זה קצת אחרת. ואוף-טופיק קטן: ריאל שיחקה בסה"כ נגד ויאריאל ומאלגה. עוד לא היה דרבי, מאסטייה אחרי פגרת הנבחרות, סביליה וכמובן הדבר האמיתי. חבל שאי-אפשר לעשות 'דלג' על החודש הזה.

     
  2. קטלוני Member

    הצטרף ב:
    ‏15/12/08
    הודעות:
    1,422
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ראוליטו,אתה אומר דרבי כאילו שאתלטיקו תצליח להוציא משהו מריאל.הלוואי,אבל זה לא יקרה.
     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    יקרה או לא זה עדיין משחק מוקש, אני לא יודע איזה משחקים יש לריאל עד הקלאסיקו, אבל זה נחמד שיש לנו יתרון זמני, אפילו אם לא שיחקנו באף משחק נגד קבוצה שבאמת שווה משהו העונה.
     
  4. פריד טאהר Member

    הצטרף ב:
    ‏14/2/08
    הודעות:
    450
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עד כמה שזה נשמע מוזר,ריאל מדריד בעונה שעברה דווקא הרשימה מאוד במשחקים נגד הקבוצות "החזקות והקשות" של הליגה ( הדרבי נגד אתלטיקו, ולנסיה, סביליה,ויאריאל ובילבאו..
    לא רק שניצחה אותם גם בבית וגם בחוץ, היא עשתה את זה בסטייל! הבקיעה 35 שערים בעשרת המשחקים נגדן לעומת 9 שערים שספגה..

    למרות הסטטיסטיקה היפה הזאת, אני תמיד חושש מהקוצות האלו ובמיוחד בחוץ
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/11/11