מחזור 12 בסרייה א׳ :: סטטוס קוו בצמרת, תיקו בדרבי המילאנזי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏20/11/14.

  1. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    מבחינת הזדמנויות לכיבוש, המאזן היה שווה בדיוק בין שתי הקבוצות. אבל, מבחינת יכולת קבוצתית וסדר במשחק, אינטר שיחקה יותר טוב ממילאן בעיניי, ואין לי צל של ספק שעם מדל והרנאנס בהרכב (במקום אובי וקוזמה) היינו יכולים לנצח את הדרבי הזה.
    אני מעודד מאוד מהיכולת ומשיטת המשחק הנורמלית. עם חיזוק נכון בינואר, אינטר תוכל לסיים את העונה במקום השלישי.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,417
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    שקר, תצטט איפה כתבתי את זה או ניסיתי לצייר את זה. כתבתי שהיא שיחקה רע (אתה מסכים איתי בקטע הזה לא? אז על מה אתה מתווכח איתי בכלל?), בשום מקום לא כתבתי שהיא שיחקה בהילוך ראשון. וכן, לפי איך שהמשחק התפתח חילצתם נקודה.

    נו מה אני אגיד. תפסת אותי. אני יושב בבית כבר כמעט יממה מאז תום המשחק ולא מפסיק לקנא. עוד מעט יגיע גם איזה 7:0 על סאסואולו ואז בכלל המצב שלי יהיה בקאנטים.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    טוב, חילצנו נקודה. השווינו חצי שעה לסיום, הגענו לעוד מצבים ועמדנו הרבה יותר טוב ממילאן על המגרש. גם אותו 7-0 על ססואולו היה חילוץ 3 נקודות אם כך.
     
  4. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,417
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    טוב אז סיכום של הדיון הכל כך מיותר הזה:
    אני כותב שהמצב של אינטר לא הרבה יותר טוב מהמצב של מילאן, משפט שאפשר לפרש אותו לכמה כיוונים ו98% מהאנשים בעולם לא יראו בו משהו ששווה לפתוח דיון בגללו
    אתה טוען שכן בגלל משחק אחד, בו שנינו מסכימים שמילאן הייתה חלשה, ומנמק בכמה מצבי כיבוש טובים שאינטר הגיעה אליהם, כאילו שמילאן כבשה בבעיטה היחידה שלה לשער כל המשחק
    אני מנסה להבין איך הצלחת ממשחק אחד להסיק שמדובר בשינוי לטובה, עם הקבלה מדויקת למשחק הבכורה המצוין של אינזאגי כמאמן מילאן לעומת המצב כעבור שלושה חודשים
    אתה נתפס לזה שכתבתי שחילצתם נקודה כאילו זה העיקר בכל מה שכתבתי, ממשיך לתאר לי את מצבי הכיבוש של אינטר, מכניס לי מילים לפה ומנסה להטריל ולעורר אצלי רגשות של קנאה על הדרך החדשה אליה יצאה היריבה העירונית
    אני נופל בפח וזורק הערה צינית
    אתה זורק עוד הערה צינית
    פיפי
    קקי

    כך הגעתי מפוסט שמסכם משחק אל הנקודה הכי נמוכה שלי עד היום באייסוקר. אז תודה לך על זה ושיהיה המשך שבוע טוב.
     
  5. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    כן, זה בדיוק מה שכתבתי. הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו...
     
  6. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לקוזמנוביץ' יש לא מעט מניות בתחושת העידוד שלך מהיכולת וצורת המשחק אתמול. לא רואה סיבה להחליף אותו בשחקן כל כך חד גוני כמו מדל ונראה לי שזה גם מה שמנצ'יני יעשה עד שההשאלה שלו תיגמר בסוף העונה (זו השאלה נכון? או שאתם חייבים לשלם את ה12 מיליון?)

    אובי כבש והביא נקודה. הרנאנס כמובן טוב מאובי, אין פה מקום לדיון בכלל, אבל המאפיין העיקרי שלו הוא שהוא לא game changer אלא שחקן משלים (מצויין). סטטיסטית, גול > 90 דקות של הרנאנס.

    בכלל, הסתכלות על אינדיבידואלים אינה נכונה במשחק דרבי בו קיבלתם בוסט בדמוי פיטורים של מאמן שנוא והגעה של מאמן אהוב עם שינוים טקטיים. הבוסט הזה הספיק בסך הכל לתיקו מול קבוצה שמורכבת משני שחקנים ברמה גבוהה באמת.

    להבדיל מהקולות בתקשורת מפרשנים ושחקני עבר, אני חושב שלמנצי'ני יש מספיק כלים כדי להציג קבוצה טובה כבר עכשיו, אבל נאפולי, גם בעונת הזיגזג שלה, מחזיקה בעיניי בעליונות כמעט בכל אספקט של קבוצת כדורגל וסגל הרבה יותר חזק. גם מקום באירופית יהיה בסדר גמור.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    - לא חושב שקוזמאנוביץ׳ צריך לשחק במקום מדל אלא לצד מדל. נכון שקוז הרבה יותר טכני ומוכשר, אבל מנגד מדל חזק מאוד הגנתית וזה לוקסוס שקשה לוותר עליו, מדל מבחינה הגנתית לא נופל מאף קשר בליגה. קוזמאנוביץ׳ צריך להתחרות עם גוארין על מקום בהרכב לדעתי.

    - לא יודע על מה אתה מדבר, הרנאנס הוא די שחקן מרכזי באינטר. הוא לוקח את המשחק עליו, הוא מנהל אותו ובכללי הוא אחד מנקודות האור היחידות שהיו מפתיחת העונה. אני מאוד אוהב אותו ואני גם בדעה שאם הוא היה פותח בשלישייה הקדמית, ולא קובאצ׳יץ׳, היינו רואים אינטר טובה יותר. אם כבר קובא, אני עדיין כועס על הסירוס שמאנצ׳יו עשה לו אתמול. במקום לשים אותו באמצע ולתת לו לשגע את הקישור של מילאן, הוא תקע אותו באגף והעלים אותו לגמרי.

    - בוסט? לא נראה לי שקיים בוסט אחרי שבוע וחצי של אימון. מה שראינו אתמול היה שיפור טקטי גדול, ועדיין יש שיפור טקטי עוד יותר גדול שצריך לעשות. אנחנו אופטימיים לא בגלל שאינטר שיחקה נהדר אתמול, אלא בגלל שהיא לא שיחקה כל כך גרוע כמו תחת מצארי. בתקופת מצארי הייתה תחושה שגם עוד 200 שנה לא ניתן גול שדה, אתמול הייתה תחושת פספוס. בתקופת מצארי הייתה תחושה שאם היריב רוצה הוא בתוך הרחבה במצב בטוח לגול, אתמול העמידה ההגנתית הייתה טובה והטעויות היו של אינדיבידואלים.

    - הסגל של אינטר הוא הרביעי בטיבו בליגה, אבל זה לא אומר שלא צריך לשאוף למקום השלישי. נאפולי לא יציבה, והיא בטווח קצר מאיתנו. עם רכש נכון בינואר לקישור ולהתקפה, אינטר חייבת להגיע לצ׳מפיונס.
     
  8. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    הצגת חצי שחקן. איפה החצי השני? זה לא לוקסוס, אף מועדון גדול באירופה לא מחזיק בהרכב שחקן שטוב רק בפן אחד של המשחק. זה בולט במיוחד באינטר כי שחקני ההתקפה אינם מסוגלים ליצור מצבים לעצמם.
    חוץ מזה, הקישור עבד אתמול עם קוזמנוביץ', לא עבד לפני כן עם מדל, למה לשנות את זה?

    הוא שחקן מרכזי באינטר כמו שפיאניץ' שחקן מרכזי ברומא. אני לא מדבר על יכולת או כמות הנגיעות של בכדור אלא על החוסר בדרייב לשנות משחק או לדחוף את הקבוצה קדימה במצבים קשים יותר. זה מאפיין אותו לאורך כל הקריירה. הוא יכול להיות מצויין בתפקיד שלו ועדיין לא שחקן מפתח.

    ברוב המקרים, שינוי מאמן מביא לזעזוע ושינוי מיידי. אנדראצולי ניצח את יובה אחרי שבוע וחצי ובהמשך הקבוצה "חזרה לעצמה". זאמפריני ושאר הבוסים של הקטנות התבססו על רעיון זה כאשר החליפו 10 מאמנים בעונה .
    השינוי הטקטי שראית יכול להיות שינוי מערך והרכב בלבד עם שחקנים שנתנו יותר מעצמם כדי להרשים את המאמן החדש. אי אפשר עדיין להסיק שום דבר על המשך העונה.

    איזה רכש נכון לקישור והתקפה יכול לסגור את הפער מנאפולי? יש לך רעיון? כמה רכש כזה יעלה? כמה אינטר יכולה להוציא בכלל?
    אם ניקח את החודים של שתי הקבוצות לשם מדגם. נאפולי מחזיקה בשחקן ברמה אירופית שפרט לתפוקה שלו, דוחף ומכוון באופן קבוע את חבריו לקבוצה. לאינטר מנגד יש את אוסבלדו, שחקן שיכול להגיע במצבים מסויים למספרים דומים, אך מהווה אנטיתזה מוחלטת להיגוואין. אפשר לעשות מדגם כזה בכל עמדה ועמדה אבל פער זה לבדו מספיק לנאפולי כדי לסיים שלישית. אז כן, שחקן התקפה בינואר יכול לצמצם את הפער הזה אבל שוב, האם קיים שחקן כזה בשוק? כמה אחד כזה יעלה? לנאפולי זה עלה 40 מ'.
     
    SerieA אוהב/ת את זה.
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    - הקישור לא עבד לפני כן לא בגלל שמדל שיחק, האמת שאלמלא מדל המצב היה הרבה יותר גרוע סביר להניח. מי שמכיר את מדל יכול להציג אותו כנגר, אבל הוא שחקן טוב גם מבחינת הנעת כדור ובהרבה קבוצות יש שחקנים שלא נותנים יותר מזה - מאטיץ׳, חדירה, חאבי מרטינז ומאטיודי אלה דוגמאות שעולות לי בראש. קוזמאנוביץ׳ שחקן טוב, אבל מדל עולה עליו מבחינת התפקוד כקשר אחורי. האמת שאמבילה יכול לעלות על שניהם וחבל שלא שיחק אתמול, אבל זה נושא אחר.

    - אני חושב שהרנאנס עוד צריך לקבל הזדמנויות להוכיח את מה שאתה אומר במדי אינטר. עוד לא נוצר מצב ששחקן אחד היה משפר את מצב הקבוצה, המצב שלנו היה חמור מזה. מאמין שתחת מאנצ׳יני, שידוע כמאמן שנותן הרבה חופש וקרדיט לקשרים שלו, נראה הרבה אחריות נופלת על הרנאנס. מקווה שיוכיח את עצמו.

    - השינוי אתמול לא היה אינדיבדואלי, ההפך אפילו. לא היה שחקן אחד שיכולתי להצביע עליו ולהגיד שהוא היה טוב מאוד, למעט קוז ואולי גוארין. העמידה על המגרש הייתה שונה, היציאה להתקפה, החזרה לעמדות... רק שמי שרואה את אינטר קבוע העונה יכול להבין את השינוי שנוצר ועד כמה הוא משמעותי ביחס לשבוע וחצי של עבודה. זה הרבה יותר מבוסט, זו עבודה. אני מאוד מקווה שזה ימשיך ואני לא אתבדה.

    - אינטר מבחינת סגל לא נופלת מנאפולי בהרבה. ההתקפה של נאפולי, גם אחרי הפציעה של אינסנייה, היא ללא ספק יותר טובה, אבל אני חושב שבקישור המצב די מאוזן וההגנה של אינטר גם יותר איכותית. איזה קשר או חלוץ צריכים? אין לי מישהו ספציפי להצביע עליו, אבל צריך עומק. ההרכב הפותח של אינטר כשהסגל כשיר במלואו הוא איכותי מאוד לדעתי ביחס לליגה:
    הנדה
    ד׳אמברוסיו, חסוס, ראנוקיה, נאגאטומו
    גוארין, מדל, קובאצ׳יץ׳
    הרנאנס
    אוסבלדו, איקארדי

    הבעיה היא שהסגל כמעט אף פעם לא כשיר במלואו, ולכן אנחנו מגיעים למשחקים בלי הרבה אופציות מהספסל. כשזה ישתנה ויביאו קשר אמצע טוב ויותר חשוב מכך חלוץ שני שידע לייצר מצבים לעצמו ולאחרים (שאקירי?), אז אני אוכל להגיד שהסגל של אינטר שווה מקום שלישי, בדיוק כמו זה של נאפולי. אבל כמו שאמרתי, התקווה שלי נובעת גם מכך שנאפולי לא יציבה ומאבדת נקודות קריטיות.
     
  10. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כולם שחקנים הרבה יותר שלמים ממדל (מאטוידי מזכיר לי יותר את וידאל ממדל). גם אם יבצעו תפקיד הגנתי בלבד, יספקו ערך מוסף וסגנון מגוון יותר. משהו שקמביאסו עשה בעבר. דוגמאות לצורת משחק של מדל אני יכול למצוא רק אצל השכנים שלכם.

    ההתקפה של נאפולי היא לא סתם "טובה יותר", היא מקרינה על כל צורת המשחק ושאר השחקנים. בעזרתם העבודה של ג'ורג'יניו, דוויד לופז ואינלר (+האמסיק ודה גוזמן אם משווים למערך של אינטר) קלה יותר ולכן הם מציגים משחקים טובים יותר, וכמובן שמדובר בשחקנים מצויינים גם בכוחות עצמם.
    ההגנה של נאפולי די חדשה וטבעי שיקח להם זמן להתחבר אבל מבחינת אינדיבידואלים יש כאן פער די גדול לדעתי לטובת נאפולי. חסוס וראנוקיה סובלים מאוברייטינג מטורף החל מהאוהדים ועד למאמני הנבחרות שלהם, וידיץ' שכח להודיע שהוא פרש ממשחק, למגנים אין היכרות עם מערך ללא 3 בלמים לאורך הקריירות שלהם ופרט לדיאמברוזיו סיפקו אינספור פדיחות בשנים האחרונות. בצד השני של המשוואה - קוליבאלי מפלצת ובעיניי כבר היום הבלם הטוב בסריה א'. הציוות שלו עם אלביול יכול להיות טוב יותר אך זה נראה כמו עניין של זמן וניסיון. מאג'ו די מפתיע לטובה והוא לא פחות טוב מסוניגה, על גולאם בצד השני אני מניח שאין צורך להרחיב (שוב המגן הטוב בליגה בעיניי ביחד עם אלונסו).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏25/11/14
  11. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    כשדיברנו על דיבאלה פה לפני כמה שבועות חלק גדול מהדיון היה על האם הוא שווה את הכסף, זאת בזמן שאנחנו לא יודעים באמת להעריך בכמה הוא יימכר אם בכלל. נשיא פאלרמו זרק אז סכום של 40 מ' אם אני לא טועה, מה שנראה אולי כהגזמה אבל החלוץ הארגנטינאי ממשיך לקרב את הערך שלו לסכומים האלו עם עוד ועוד שערים כולל הערב מול ג'נואה.

     
    Un bombón אוהב/ת את זה.
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    מה זה צורת המשחק של מדל? אתה חושב שמדובר בגרזן שבועט כדורים ומוסר לשחקן הקרוב? מדל הוא השחקן בעל הדיוק הכי גבוה במסירות באינטר, כשלא מעט מהמסירות שלו הם גם כדורים ל-30 מטר.

    לא יודע, לא ראיתי כלום מהדבר שאתה אומר במשחק נגד אינטר וממה שראיתי מנאפולי בשאר המשחקים. ראיתי הגנה בינונית, קישור טוב ולא יותר מזה ובעיקר התקפה. חסוס בלם מצוין לדעתי, הבעיה היא בפרטנר שלו שמבחינת פוטנציאל הוא אחד הבלמים הטובים באירופה והבעיה שהוא לא יציב בעליל. את וידיץ׳ לא הייתי שופט לגמרי (למרות שהוא אכן נוראי) כי בתקופת מצארי כמעט כל הקבוצה, למעט מדל, הרנאנס, קובאצ׳יץ ואיקארדי, הייתה בנסיגה משמעותית ביכולת.

    ולדעתי ד׳אמברוסיו לא נופל מאף מגן בליגה הזו, שחקן נהדר.
     
  13. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא לשחקן הקרוב, לשחקן הפנוי ביותר, ללא חשיבה על בניית התקפה או התקדמות ושינוי עמדה ליצירת מסירות מסוכנות יותר. אני לא טוען שהוא הסיבה הבלעדית לכישלון של אינטר, אבל לשחק עם שחקן כזה + 3 בלמים כשגם ההתקפה מורכבת משני פאוצ'רים? באמת לא מובן איך מצארי התכוון להצליח עם זה.

    אם אתה לא רואה בקוליבאלי וגולאם את מה שכולם רואים בהם, אין בכלל טעם לדיון כי אתה מכיר רק צד אחד של המשוואה.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,038
    לייקים שהתקבלו:
    7,105
    כולם? אשמח שכולם ישתתפו פה בדיון קודם לפני שתדבר בשמם.

    וגם אם כולם חושבים ככה, זה שאני לא חושב ככה לא אומר שום דבר. ברוך השם דעות זה עניין מגוון.
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    כולם בהקשר לדיון = הדעה הרווחת של הרבה מאוד אוהדים ברשת ופרשנים של הליגה האיטלקית. ברור לי שכל ההיכרות שלך עם שחקנים אלה מסתכמת במה שהציגו במשחק בודד מול אינטר. אני רק לא מבין את הצורך לקנח כל דיון בתגובות עקומות שלא קשורות לכלום.זה לגמרי מוציא את החשק להגיב.