מחזור 12 בסרייה א׳ :: סטטוס קוו בצמרת, תיקו בדרבי המילאנזי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏20/11/14.

  1. מתן ערוסי Member

    הצטרף ב:
    ‏1/10/08
    הודעות:
    142
    לייקים שהתקבלו:
    52
    טרם יצא לי לראות ממש את אינטר העונה, נדהמתי לראות שפלאסיו עד כה עם 0 שערי ליגה. הוא באמת כבר גמר את הסוס או שהתרומה שלו למשחק ההתקפה כל כך משמעותית עד כדי כך שהוא עדיין באנקר בהרכב?
     
  2. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    הוא בהרכב רק בגלל שאוסבלדו לא בכושר משחק מלא. פלאסיו נוראי עד כה העונה.
     
  3. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏7/9/04
    הודעות:
    24,805
    לייקים שהתקבלו:
    335
    אינטר נראת עדיפה כמעט בכל הבט. מנצחת בדו קרב על הפוזשנים, מניעה כדור טוב יותר, שולטת בקצב וכו'. התוצאה כן התוצאה, אני יודע..
     
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    לא מובן לי למה קובאצ׳יץ׳ נטה לאגף כל כך הרבה, מה שהעלים אותו, ולמה החילופים התעכבו, אבל בגדול השיפור עצום. רואים קבוצה, רואים משחק הגנה, רואים משחק התקפה. יש טעויות אינדיבידואליות פה ושם, אבל אי אפשר להאשים את מאנצ׳יני על זה.

    קוזמאנוביץ׳ וגוארין היו מצוינים, דודו וראנוקיה מנגד...שלא נדע.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    יש גבול כמה אפשר לשחק כמו קבוצה אנגלית של שנות ה70 מבלי לספוג, אפילו מול קבוצה מוגבלת ופרימיטיבית ממילא כמו אינטר. חולית הקישור של מילאן לא קיימת בכלל בהנעת הכדור של הקבוצה. ההתקפה יודעת דוקא לעשות דברים יפים, אבל עם כזה קישור וכזו הגנה הם יכולים להעביר משחקים שלמים בלי שיגיע אליהם כדור בכלל. או שזה מגיע ישירות מההגנה באיזה כדור תועה או שזה יגיע לשחקן יריב בתוך מחצית המגרש שלנו, כמו בשער העלוב הזה שספגנו. מילא אם היו לנו שחקנים שיודעים לנהל משחק מאחור אבל כל מה שיש לנו בחלק האחורי זה שוקיסטים שמעיפים כדורים בבהלה ברגע ששחקן יריב נכנס להם לשדה הראיה. מצטער, זה לא כדורגל מה שמילאן משחקת. ולא שבצד השני של הכביש המצב הרבה יותר טוב.

    נקודת אור: לפחות שוער יש לנו, זה חתיכת הבדל כשאתה יודע שאתה לא מתחיל משחק בפיגור 1:0 משער נגיחה מתוך תיבת ה5.
    נקודת חושך: חבל שלא מכרנו את אל שעראווי לריאל מדריד כשהייתה לנו הזדמנות. בגיל 22 אפשר לומר ששיא הקריירה שלו מאחוריו כבר.
    נקודה לא ברורה: מישהו יכול להסביר לי אחת ולתמיד מה בונוונטורה עושה על המגרש? כאילו, מה התפקיד שלו בכלל? הוא קשר? הוא קיצוני? הוא חלוץ? מה שבטוח, את אף אחד מהתפקידים האלה הוא לא עושה טוב.
     
    EsheD, Un bombón ו-Franco אוהבים את זה.
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    בצד השני של הכביש המצב הרבה יותר טוב. אם אחרי שבוע עבודה מאנצ׳יני הצליח להעלים את החרא של מצארי ולהעמיד קבוצה בצורה יפה, יש לאוהדי אינטר הרבה סיבות להיות אופטימיים. בכל המשחקים הקודמים לא הגענו למצבי הבקעה, היום איקארדי היה צריך לשים שלושער, שלא לדבר על קוזמאנוביץ׳ שבחר למסור 4 מטר מהשער במקום להפציץ.

    עם הרנאנס, ד׳אמברוסיו ואוסבלדו כשירים, וכמובן עוד עבודה, אינטר תיראה אחרת לגמרי. מה שראינו היום היה יותר טוב מכל מה שראינו העונה תחת מצארי.
     
  7. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    לפי שדרני הקו של סקיי, ועוד באולפן לפני המשחק, אמרו שמנצ'יני הורה לקרואטי לשחק באגף שמאל. גם יש פרשנים שמגדירים אותו כחצי-כנף ולא כעושה משחק.

    אני לא מבין למה ראמי משחק כמגן, הלוואי שהיו נותנים לארמרו הזדמנות. אני מכיר גם את החסרונות של הטורבו הקולומביאני, אבל למה לא לתת לו הזדמנות?

    עוד דרבי בינוני ומטה מאחורינו....
     
    VAR אוהב/ת את זה.
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    אני לא יודע מאיפה אתה שואב את האופטימיות הזאת. שיחקתם נגד קבוצה בלי קישור ועם הגנה היסטרית ובקושי חילצתם נקודה (שאני אדבר על ההחטאות של אל שעראווי ושל פולי בדקה האחרונה? זה היה יכול להיגמר עם ניצחון של מילאן בדיוק באותה המידה). אין שום מדד שאתה יכול לקבוע לפיו שאינטר באמת נראית יותר טוב, באותה המידה היית יכול להגיד את זה אחרי תיקו מול איזו מטאליסט חראקוב בליגה האירופית או משהו כזה.

    לא רק שפיפו הפסיד את ראמי במרכז ההגנה והפקיר אותו בידי שני הליצנים האלה, הוא גם יכל להרוויח ככה את דה שיליו באגף האהוב עליו. וההבדל בין דה שיליו של אגף ימין לבין זה של אגף שמאל הוא חתיכת הבדל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/11/14
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אבל אז הוא היה מפקיר לחלוטין את אגף שמאל לשחקן שחייב לפחות בלם נוסף על המגרש כדי שיחשבו שהוא "מגן" השייך לרמות האלו. ארמרו ברביעית הגנה = פרצוף שמח של פלאסיו בגאזטה של מחר בבוקר.
     
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,275
    שמע, מקסס מצמד הליצנים האלה היה היום בערך השחקן הכי טוב שלכם.

    אבל באמת לא ברור לי מה הדחף לשחק עם דה שיליו בצד שמאל. ואינזאגי לא המאמן הראשון שתוקע אותו שם.
     
  11. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    הוא stopper מעולה אבל הנעת הכדור שלו כמו כל החברים שלו לחולייה היא מביכה, והיא דופקת אותנו כל משחק מאז שסילבה את נסטה עזבו. הוא יודע מה לעשות כדי לעצור את השחקן שמולו אבל אין לו מושג מה עושים עם הכדור אחרי שהקבוצה שלו זוכה בו. בכדורגל המודרני הבלמים האלה נכחדים, פשוט אי אפשר לשחק ברמות האלה עם בלמים שלא יודעים להתמודד עם לחץ של שחקני החלק הקדמי היריבים. אבל גם למאמן יש חלק גדול בזה, ולצערי אני לא חושב שנראה מפיפו בשורה בקטע הזה.

    ולגבי דה שיליו - האמת העצובה היא שהוא המגן השמאלי הכי טוב בקבוצה, והוא בכלל לא טבעי בעמדה הזאת. אני גם מבין את הרעיון הזה כי בהרכב מלא הוא או בשמאל או בספסל, אבל כשאבאטה פצוע אז אין פה בכלל מקום למחשבה, מצידי שאת ראמי הוא יאלתר בצד שמאל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/11/14
  12. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    להזכיר לך שכמה דקות אחרי המשקוף של אל שעראווי הגיע משקוף שלנו? הוא שקוז ואיקארדי (בדקות הראשונות) החמיצו מול שוער?

    מי שלא ראה את אינטר בעקביות תחת מצארי לא יכול לקבוע שהיא נראית יותר טוב, אבל מי שכן בקלות יכול. שיחקנו נגד קבוצות ברמה של מילאן או נחותות ממנה, כמו פארמה וצ׳זנה, ולא הצגנו שום דבר דומה לכדורגל. לא עמידה הגנתית, לא משחק התקפי מסודר, לא הנעת כדור. כלום. ראינו עדר ללא רועה. אתמול? אחרי שבוע וחצי אפשר לראות הגנה שעומדת (למרות שראנוקיה שוב מתחיל לחזור לימי הפאניקה התמידית), משחק התקפה מסודר, הזדמנויות ומשהו שקרוב להיות כדורגל. לי זה לפחות נותן אופטימיות כי אני יודע שעובדים סוף סוף על משהו, ושאולי נראה סוף סוף קבוצת כדורגל מאינטר אחרי שנים עקרות.

    לא חילצנו נקודה, הגיע תיקו ומעלה, אבל אם בא לך לפרגן לכם תפאדל. לא אמנע ממך.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏24/11/14
  13. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    ארמרו = עימנאולסון. כלומר, עוד דוגמה לסקאוטינג כושל על שחקן שהוחתם על עיוור בלי בדיקה אם בכלל מתאים לעמדה בה רוצים שישחק. ראמי נתן אתמול הופעה טובה מאוד. היו לו כמה פריצות יפות ובאופן כללי לא נרשמו אירועים חריגים מהאגף שלו. יש לנו בסגל 3 שחקנים שיכולים לסגור את אגף ימין בצורה טובה ומנגד 0 שיכולים לעשות את אותו דבר בצד השני. זה לא דומה בכלל לדוגמה של מקסס שיובש עד שתי המשחקים האחרונים בגלל תנאי ההעסקה שלו (לא רצה לקצץ אז עשו לו "דווקא"). ארמרו הגיע בחינם ומרוויח גרושים. יש פה עניין מקצועי נטו ואדון גליאני צריך לתת את הדעת על כך בינואר (יחד עם עוד עמדות במגרש).

    מזלנו שהליגה שנמצאת מתחת ליובה ורומא צמודה בטירוף השנה. יש זמן לתקן גם תוך כדי תנועה.
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,418
    לייקים שהתקבלו:
    6,367
    אתה לא צריך להזכיר לי שום דבר אני ראיתי את המשחק. אנחנו באמת הולכים להוריד את הדיון הזה לרמה של "לנו היו יותר הזדמנויות אז לנו הגיע לנצח"? חילצתם נקודה כי הצלחתם להשוות לקראת הסיום משער שהוא קומדיה של טעויות בהגנה שלנו, ועם כל העמידה שלכם בהגנה יכלתם באותה הקלות גם לצאת עם 3 שערים ברשת ואז היית בטח מדבר אחרת.

    אם תיקו במשחק אחד מול קבוצה בלי קישור (בלי!! קישור) זה מה שמחזיר לך את האופטימיות אחרי יותר מ4 שנים מדכאות אז לבריאות. אתה זוכר איך מילאן נראתה במחזור הראשון מול לאציו (הופעת הבכורה של המאמן החדש)? ההופעה הזאת הייתה אמורה להכניס בנו המון אופטימיות נכון? אז כעבור שלושה חודשים ככה אנחנו נראים. משחק אחד, לטוב ולרע, הוא לא מדד מייצג לכלום.
     
  15. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    אני התחלתי את זה? אתה זה שכבר כמה הודעות מנסה להוציא את מילאן כאילו הוא שיחקה בהילוך ראשון ואנחנו ״חילצנו תיקו״, אבל איך כתב האוהד הגרמני במהלך המשחק? אינטר עולה על מילאן בכל פרמטר, אי אפשר לשקר את העיניים. מסתבר שגם שער בשליש השני של המשחק הוא ״לקראת הסיום״...

    כנראה קשה לראות שהיריבה העירונית מתקדמת עם בעלים חדש ומאמן בעל שם בעוד שהקבוצה שלך דורכת במקום. מבין את זה.

    דרך אגב, אצלנו בקישור שיחקו אובי וקוזמאנוביץ׳ האימתניים. אתה לא רואה אותי מתלונן ש״אין לי קישור״ כי בכורח הסיטואציה זה המיטב שהיה, וגם כי קוזמאנוביץ׳ סוף סוף מציג יכולת ראויה.