מחזור 12 בספרד:: 'הדרבי מגיע העירה'

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏17/11/17.

  1. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    ממשחק למשחק זה רק מחריף,אם לא יגיע בחלוץ בינואר העונה הזאת תלך לקיבינמט ותשבור שיאי שליליות.
    לא יאומן כמה בנזמה חלש,רונאלדו בפאניקה להבקיע והתקפה לא מתפקדת.
    טעות של זיזו לחזור ל4-4-2 עם איסקו באגף,הוא הולך לאיבוד שם.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אנחנו כל-כך רעים התקפית כך שאני מוכן לוותר על קשר באמצע, אפילו על מודריץ', כדי שנחזור לשחק כדורגל. אפילו עם לוקאס בכנף, כשהאידיאל כמובן זה ה-B-B-C או אסנסיו ע"ח בייל. זידאן היה חייב להמר אתמול, תיקו הוא כמו הפסד. אנחנו לאו דווקא חייבים חלוץ, יש הרבה משחקים שהקישור מת(ברור שרונאלדו היה חייב לכבוש אתמול ברגע האחרון). אנחנו צריכים שחקן שמייצר משהו - האזרד, דיבאלה, דה-ברוינה(סתם זרקתי את השם שלו, הוא לא ריאלי). לא רוצה לשמוע מהקבוצה אף דיבורים על השיפוט, אנחנו לא משחקים כדורגל. הנכות ההתקפית הכי גדולה שאני זוכר. בעונת קאפלו לפחות היה את RVN הכל יכול.
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,069
    לייקים שהתקבלו:
    338
    איסקו משחק באמצע. הקשר ההתקפי באמצע בשיטת היהלום של זידאן.

    דור, לוקאס ואסקס רציתה אתמול, הרי אתה לא מפסיק לכתוב לאחרונה שהוא לא קשור, ורחוק מהרמות האלה, מה הוא בדיוק היה תורם אתמול? כבר בשנה שעברה היה לנו ויכוח לגביו, שחקן שאני בספק עם יש לו מקום בקבוצות כמו סביליה או ויאריאל, בינוני להחריד.

    ולליצן ההוא שכותב ש-10 שנים אני כותב בלי להסביר, שכמובן לא עוקב אחרי הודעות שלי. אז כן, הליגה השנה היא פח אשפה, להוציא את ולנסיה, הרמה בקבוצות הבטן תחתית, ואפילו הצמרת להוציא את ולנסיה שהתחזקה העונה היא מזעזעת. בתור צופה הדוק של לה ליגה כבר קרוב ל-20 שנה, אולי מאז שנות ה-90 לא הייתה ליגה ברמה כל כך ירודה.

    ברצלונה אחרי כמעט סיבוב שלם בפתיחה הכי טובה בהיסטוריה שלה, עם המאזן שערים הכי טוב בהיסטוריה שלה מבחינת ספיגות, אתה באמת חושב שזאת בארסה הגדולה בהיסטוריה? בוודאי שלא.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מכבד את דעתך, זה קודם כל. במצב הנוכחי גם לוקאס היה עוזר כי הוא עוד שחקן התקפה מהיר שזז, בניגוד לבנזמה למשל, אבל הוא לא היה צריך לבוא על חשבונו אלא בנוסף. תיקו הוא כמו הפסד. לוקאס בחצי הראשון של העונה שעברה היה מצוין ובישל שערים גם במעט דקות. כמחליף שלישי בסגל כאופצייה התקפית הוא בסדר. אתה פשוט נתפס על כושר גרוע שלו. לוקאס הוא לא יותר מ-'פסיק' בבעיות של ריאל מדריד, איפה כל הכוכבים בהתקפה?

    בארסה באה מאוד נחושה וממוקדת עם מאמן חדש אחרי כישלון עצוב והעלבון על ניימאר והסופר-קופה, מעבר לכך מסי בכושר טוב. אני מאמין שהמספרים יתיישרו והיא לא תסיים עם 100 נק' בעונה.
    לא אוהב את הדיבורים האלה על חולשת הליגה, מתי לדעתך אז הליגה הייתה חזקה? סוסיאדד ו-ויאריאל - The Same, ולנסיה טובה יותר. אתלטיקו וריאל נחלשו ובילבאו תשתפר.
     
  5. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    הקבוצות הגדולות קצת ירדו מגדולתן.
    קשה לי להאמין שלפני שנה-שנתיים אתלטיקו לא הייתה מנצחת את קראבח פעמיים(ועדיין מקשה על ריאל וברצלונה), שסביליה חוטפת 5 מספרטק, שויאריאל לא מנצחת את מכבי תל אביב או שבילבאו מפסידה לקבוצה שבדית. וגם שריאל בפיגור 3:0 מול טוטנהטם.

    ג'ירונה קבוצה מעניינת.
    בטיס, ולנסיה ולבאנטה מראות שיפור.
    לאס פלמאס גם נעלמה מתחת לרדאר, מלאגה קבוצה ברמה של צמרת ליגת העל(לא מגזים).

    בגדול אני נוטה להסכים עם ריקלמה
     
  6. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,078
    לייקים שהתקבלו:
    650
    אין בעיה להחזיק בדעה הזאת, אבל בכל עונה ב10 השנים האחרונות זו אותה טענה שהוא כותב בלי להסביר יותר מדי.

    אתלטיקו וסביליה נחלשו, ולנסיה התחזקה, ובסך הכל כמו בכל ליגה בטופ יש 3 קבוצות ברמה עולמית. תוסיפו לזה קבוצות אמצע טבלה שעושות את המוות לקבוצות, כמו בטיס, חטאפה, ז'ירונה ולבאנטה, אין משחק חוץ קל בליגה הזאת.

    אבל העיקר בכל עונה מחדש הליגה הזאת פח. אני קורא וכותב כאן בפורום מספיק שנים כדי לשמוע את המנטרה השחוקה הזאת.
     
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,620
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    אם ראית את המשחק אתמול,היית שם לב שהוא הוצב באגף שמאל וניסה להכנס משם לאמצע.
    הרבה פעמים רחוק מהשער ולא אפקטיבי,כמו בשיטת היהלום שהוא הוצב מתחת לחלוץ.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ואחרי הדרבי:: שתי הכותרות הגדולות משאר המחזור: ולנסיה ניצחה שוב 2:0 על אספניול, בפעם השמינית ברציפות בליגה, והיא היחידה שמשאירה את הליגה הזו בחיים, ולאס-פלמאס שוב הפסידה, בפעם המי יודע כמה, הפעם 2:0 בבית ללבאנטה ופאקו יפוטר היום ככל-הנראה| מצד שני, במשחק של ולנסיה היו דברים מרתקים אחרים: המאמן מרסליניו הורחק ולא יעמוד על הקווים נגד בארסה. גם בנו סרחיו גארסיה הורחק ולאחר-מכן קילל את השופט - לטענת צוות השופטים במשחק, הבן גרסיה פנה לשופט הרביעי, קילל אותו ואמר: "שחקן שלנו שוכב על הדשא. תגיד לו (לשופט) לעצור את המשחק, אחרת אני א*** את אמא שלו". השופט הראשי, אלחנדרו הרננדס, הסביר את ההרחקה: "המאמן מרסלינו הורחק בגלל מחאה מוגזמת המלווה בתנועות ידיים". כמוכן, קונדוגביה שכבש שער פשט את חולצתו והביע מחאה לטובת עובדי לוב.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    [​IMG]

    אתם ראיתם את זה? במשחק שנעל את המחזור, אייבר התפוצצה עם 5:0 מטורף על בטיס! שער עצמי של אמאט פתח את החגיגה בדקה השיעית ומאז זה היה סולו של אייבר. אסקלנטה, צ'ארלס בצמד, אחד בפנדל וסרחיו אנריך לקינוח - קבעו מאניטה. אייבר בסה"כ 4 נק' מעל הקו האדום והיא במקום ה-17, אף-אחד לא ציפה לזה. חואקין, קפטן בטיס(רק במשחקים של סוסיאדד נכבשו יותר שערים מאשר אצלה) שקיבלה שבחים עד היום - "ידענו שמדובר במשחק קשה אבל לא הצלחנו להתאים את עצמינו למגרש, זה היה יום שחור ואנחנו מבקשים סליחה". בצד המנצח, המאמן מנדיליבאר ניסה להרגיע - "זה משחק שצריך לתת לנו ביטחון ואמונה, אנחנו חלק מהליגה הזו".