מחזור 11: דורטמונד משחקת טניס עם שטוטגארט

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏1/11/13.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לירן, איבסביץ' ובטח מקסים לא רמה מעל כלום. אולי איביסביץ' (אולי) הוא ברמה של המקבילים שלו מקסים לא. איבסביץ' כנראה היה פעם באמת רמה מעל אבל זה היה לפני כמה שנים ומקסים הוא כנראה פוטנציאל לשחקן ענק, אבל בנתיים רק פוטנציאל. אבל גם אני אקבל את הדיעה שלך עליהם הם רק שניים מתוך 11 פותחים ו 20 ומשהו בסגל. אז גם אם אני אקבל את הדיעה שלך, אז יש לכם שניים שברמה של 4 - 6. זה לא עושה את הסגל לרמה כזו

    נכון, גנטנר היה פעם שחקן טוב אבל זה היה פעם. הוא אולי יכול לחזור אבל הוא לא מצליח. אז הוא נשאר שחקן שהיה פעם. בדיוק כמו עוד הרבה שחקנים (טרוכובסקי סתם שעולה לי מיד בראש מסיבה מסויימת. היה פעם שחקן עם פוטנציאל להרכב בבאיירן אבל זה היה פעם).

    ושוב, שום דבר לא נאמר על בסיס המשחק של יום שישי או על העמדת השחקנים. רק תחשוב למה ברונו העביר את סאקיי ימינה ושניידר ממשיך עם זה. כנראה ששניהם חושבים ששם הוא יותר טוב. ומה לעשות שם הוא כלום (ולא על בסיס המשחק של שישי וזו סתם דוגמא).

    אני אומר וחוזר ואומר. אם שטוטגרט רוצים לחזור למה שהיה הם צריכים לעשות חריש עמוקקקקק. לתכנן לעוד 3 שנים, לא להתקמצן במשכורות של שחקני הבית וככה גם יוכלול להכניס סעיפי שחרור דרקוניים.