מחזור 11 בסרייה א :: ארץ חדשה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏30/10/15.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אני יכול להגיד שאני נכנסתי למשחק בדיוק כשטורינו חגגו את השער שלהם. לפחות בחצי ומשהו שעה שראיתי היינו עדיפים בהרבה על טורינו. חוץ מהשער ספרתי עוד לפחות 5 מצבים טובים שלנו. אולי עד הגול נראינו זוועה ועל זה אתם מדברים(למרות ששוב,לא ראיתי) אני ממש לא מסכים שיובה היא אוסף אקראי של שחקנים. אני כן מסכים שיש לנו בעיות חמורות בהגנה, ואם לא בופון.....
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/15
  2. Enzo Maresca Member

    הצטרף ב:
    ‏27/10/14
    הודעות:
    420
    לייקים שהתקבלו:
    368
    @ADP , אני מסכים לחלוטין לגבי החלק המנטלי. התחושה שלי מתחילת העונה היא שאלגרי פשוט לא מצליח להחדיר מספיק מוטיבציה בסגל. השחקנים החדשים נראים כאילו הם עדיין לא מבינים איפה הם נמצאים והגוארדיה הותיקה ברובה שבעה וחסרת השראה. היוצאים מן הכלל מבחינתי הם בופון, ברצאלי, אברה וקדירה - הם מבחינתי היחידים עד כה העונה שמבינים את המשמעות של החולצה שהם לובשים, וגם במשחקים בהם הם לא בשיא אפשר לזהות את הגרינטה שלהם מקילומטרים. זה בדיוק למה אני חושב שהדרדל'ה של קואדראדו היא רגע מכונן ומקווה שזה ידביק בטירוף את כל השאר.

    לגבי החלק הטקטי אני לא מסכים איתך. עם רמת ביצוע גבוהה יותר של חלק מהשחקנים בחלק מהמשחקים היינו היום עם לפחות 6 נקודות יותר בטבלה ומרחק סביר מהצמרת הגבוהה. אני אמנם מבקר את אלגרי לא מעט על בחירת ההרכבים והרוטציה אבל אני לא מצליח לזהות בעיה ב"אימון". ברוב המשחקים שלא ניצחנו זה קרה בעיקר בגלל שספגנו שער בהזדמנות הפחות או יותר היחידה של היריבה ולא הצלחנו להפוך את התוצאה, זה מעיד על בעיה מנטלית של הסגל הרבה יותר מאשר על הכנה קלוקלת של המאמן.
     
    VAR ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,909
    אלגרי מאמן טוב, הוא עשה עבודה ענקית בעונה שעברה , אבל הוא מתקשה מאוד למצוא את הנוסחא ואת הדרך שהוא רוצה ובעקבות זה גם הבלבול בקבוצה. מאמן אחראי לכשלון כמו גם לניצחונות, לאתגרי חלק מאוד גדול במצבנו העגום ואם זאת אין שום צורך לעדות חילוף, אנחנו נראים רע(גם היום) ואולי עדיף שסיטי תנצח שוב את סביליה ואנחנו את גלדבך כדי שנסגור את ההעפלה בשלישי ונתרכז בליגה קצת.
    זיגזג השיטות צריך להפסק, הקבוצה שהייתה רגילה ל3-5-2 כבר בכלל לא איתנו ,אנחנו צריכים יותר עקביות,בשיטה ב11 הפותחים וגם עקביות בתוצאות תגיע
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    ברור שאנחנו עוד לא סגורים על שיטה,וברור שיש עוד דברים שצריך לשפצר(כבר הזכרתי את התיקונים פה ושם שצריך לעשות בסגל) אבל אני כן חושב שהקבוצה מתחילה לקבל צבע. זה כן קבוצה שיודעת להניע כדור. אנחנו אמנם לא מה שהיינו בשנים האחרונות, אבל אנחנו בתהליך לחזור לשם. סליחה שאני דוחף את ליגת העל-טיזכן אבל אצל אהובתי השניה,מכבי חיפה, אתה לא רואה אפילו רמז לכדורגל, שם באמת צריך לפטר את המאמן. את אלגרי לא רק שלא צריך לפטר אלא לתת לו להמשיך עונה הבאה ולהמשיך את התהליך. בטח שלא להביא להביא במקומו "שם גדול" שרק יעשה ברדק.
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    גול של שוער
     
  6. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    דה סאנטיס לוקח את הכדור הזה גם בגיל חמישים.
     
  7. רומאלופה Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/09
    הודעות:
    233
    לייקים שהתקבלו:
    26
    חבל על הגול נראה ששצ'זני יכל להציל את זה..רק אני או שדזקו נראה כבוי וחסר חשק?
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,311
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אני לעולם לא אבין את ההיגיון הזה מאחורי החתמה של שוער כל כך בינוני, שתמיד היה בינוני, בהשאלה, ולתת לו להיות שוער ראשון.
     
    SerieA, EO11, DRORIKO ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    מדל, בלי קשר לגול, עושה עבודה אדירה במרכז המגרש, כנ"ל ברוזו. גוארין כרגיל הורס התקפות נהדרות של אינטר עם האלף ואחת נגיעות שלו, והלוואי והיה לנו קשר יותר חכם ממנו (וזה לא עניין כל כך קשה).
    כיף מאוד שיש סוף סוף שלישייה התקפית שאשכרה כל אחד נוגע בכדור וחלק מהמשחק, וגם כיף מאוד לראות את דאמברוסיו שוב, עושה עד כה עבודה מצוינת.

    בקשר לרומא, נראה שלא מעט שחקנים שם לא בפוקוס היום, במיוחד פיאניץ' עם כמה כדורים לא מדוייקים ותלונות די עלובות לריצולי, שאמנם לא הכי טוב אבל הטענות לפנדל על דז'קו נניח הן מגוחכות, גם בבעיטה של ברוזוביץ' לא היה יד לפניי לדעתי. גם נאיינגולאן למרות כל התדמית באד אס שיצר לעצמו לא מפסיק להתלונן על פארש. מייקון טוב, גם צמד הבלמים עומד מצוין ופלורנצי כרגיל בין הטובים במגרש.
     
    SerieA ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    לא רק אתה. הבעיה שאני לא רואה מישהו מהספסל שיכול להחליף אותו.

    שונא את המשחק של אינטר, יהיה לנו קשה להבקיע.
     
  11. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    גם ממוראטה אני מזהה את הגרינטה המדוברת.

    "קיבלנו גול ולא הצלחנו להפוך את התוצאה" - זה מעורפל מדי. למה לא הצלחנו? גם בעונה שעברה וגם בתקופת קונטה, כמעט תמיד היינו מצליחים להפוך תוצאות (סיטואציה שכמעט ולא נתקלנו בה). אפשר להפיל את הכל על הסוגיה המנטלית, אני מאמין שזה גם די נכון בגדול, אבל צריך לשאול שאלות נוספות.

    האם השחקנים עושים לחץ נכון כשהיריבה עם הכדור אחרי התקפה שלנו, ובכך מנטרלים מתפרצות? ראה למשל את המשחק מול סביליה שחנקנו אותם ללא הפסקה, כמה פעמים ראית תצוגת לחץ כזאת העונה?
    האם הקישור לוחץ מספיק (ובאפקטיביות) את מובילי הכדור של היריבה כשאנחנו בהגנה? האם שחקנים יורדים לתיקולים מספיק (לא בדקתי מספרים אבל אני משוכנע שכמות התיקולים שלנו העונה היא הנמוכה בעשור הנוכחי) וכשהם יורדים, האם זה לרוב נגמר בעבירה?
    האם ההגנה שלנו ממצבים נייחים מוצלחת כמו בעונות הקודמות? וההתקפה שלנו במצבים האלה?

    בכל משחק שצפיתי בו העונה, הרושם שקיבלתי הוא שהקבוצה לא מצליחה לבצע דברים פשוטים. מסירות קצרות, התקדמות לשטחים פנויים, בעיטות מרחוק שעפות לשמיים, אפילו פנדלים לא נכנסים, הרמות מוצלחות מהצדדים שפשוט לא מגיעות לאף כתובת, וכו' וכו'... אפשר להסביר את הכל בהסברים מנטליים. אין לי ספק שחסר בעל בית בהתקפה ואחד נוסף בקישור, אבל זה לא מסביר למה השחקנים לא מתפקדים במצבים טכניים פשוטים שבעונות קודמות לא מצמצו מולם (כמו למשל הגנה בקרנות).
     
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    שופט מטומטם. שבוע הבא לאציו בלי פיאניץ'.

    כל כך שונא את אינטר הגנבים האלו, מקווה שיגמר להם המזל כבר
     
  13. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    ממשחק למשחק אני מבין, זו בדיוק האינטר שרוצה מנצ׳יני.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    המטומטם אם כבר זה השחקן שלכם, שיודע שיש לו צהוב ונוגע ביד בצורה טיפשית כזו.

    כל היום יורדים עליו כאן, גם אני, אבל כשמדל יצא הרגשנו עד כמה הוא קריטי למשחק של אינטר כשאנחנו לא מתבוססים על הנעת הכדור. עד שהוא יצא ההגנה של אינטר עמדה בצורה קרוב למושלמת, וכשקונדו נכנס ראינו המון אי סדר והמון חורים. גם היכולת של ברוזו ירדה בהתאם אגב, ואחריי מחצית ראשונה באמת מצוינת ראינו מחצית שנייה די עלובה שלו. מבחינת חוליית ההגנה, וזה כולל אחושילינג כולל את נאגטומו, כולם נתנו משחק מצוין, מעל כולם היה הנדנוביץ' עם ההדיפה המרובעת המטורפת שלו, החזיר על המשחק נגד פיורנטינה. אבל גם מורייו, מיראנדה, דנילו ושוב, נאגאטומו היו טובים מאוד והסתדרו מצוין מול צמד "מהירים אך מפגרים" של רומא. הבעיה היחידה הייתה המצבים הנייחים, שמהם הגיעו רוב המצבים של רומא, אבל אם נשפר את זה באמת לאינטר תהיה חוליית הגנה שכמותה שנים לא הייתה לנו.

    ההתקפה כרגיל די עקרה, יובטיץ' היה טוב אבל פחות טוב מהרגיל, לייאיץ' לא היה יציב בכלל ולקה לא מעט בקבלת ההחלטות, ופריסיץ' כרגיל טוב אך לפעמים הולך ראש בקיר. לא מובן לי למה יובטיץ' יצא בשלב כל כך מוקדם ולא לייאיץ', אני מקווה שזו לא פציעה, או שמנגד עדיף שזו פציעה כי זו הייתה החלטה פשוט מטומטמת של מאנצ'יו.

    אז ניצחנו את רומא, על האפס, ואינטר "הגנבים המסריחים הבונקריסטים" במקום הראשון. עם כל הטענות על הסגנון, שאפו למאנצ'יני. פתיחת עונה נהדרת שלנו.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,202
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אינטר קבוצה בינונית להחריד וממש לא ראוייה לאליפות. נכון אחלה הגנה,אבל דחילק רבאק שער למשחק?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/11/15