מחזור 11 בליגת העל: סכנין מנצחת שוב בטדי; ב"ש בורחת ל-8 הפרש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Blanco 7, ‏25/11/16.

  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    @Butragueño בחצי עונה שעברה שהוא שיחק כאן היו לו 3 שערים, 8 בישולים וסחיטת פנדל אחת ב-16 משחקים. הוא הוסיף לבית״ר המון התקפית והשלים מצוין את רוקאביציה ואצילי.

    העונה הוא זבל כמו כולם, אף אחד לא טען אחרת. נניח אם היה יותר חד מול השער אולי היו לו 5 שערים כי אנחנו בקושי משחקים לעומק. להגנתו הוא בצדק יכול לומר שלקחו לו 2 שחקנים מצוינים ששיחקו לידו והחליפו אותם בשחקנים פחות טובים. כאן גם הטענות לטביב שלא חיזק את בית״ר, אפילו לא השאיר את הקבוצה באותה רמה ופשוט החליש אותה משמעותית.
     
  2. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    @Nigel de Jong דברתי על העונה. אבל גם אם נמשיך על הכיוון של העונה הקודמת + העונה הנוכחית, גם עם 9 בישולים ו-4 שערים בשתיהן ביחד, אני לא חושב שהוא הציג יכולת טובה. כי לרעתו אני יכול לזקוף נפילות ברחבה כדי לסחוט פנדלים ששרפו לכם הזדמנות טובה לכיבוש שער, או לחילופין פנדל מוצדק שלא נשרק בגלל ששופטים כבר "סימנו" אותו. גם בחיפה לא היו שחקנים שיכולים לעזור לו ולבנות אותו לשחק, אבל לא חסכנו פה בביקורת עליו. אז אני מרשה לעצמי לתת את אותה הביקורת עליו עכשיו, גם אם תטענו שהסגל של בית"ר השנה הרבה פחות טוב משל חיפה בחצי העונה הקודמת, זה לא משנה, לשניהם היה ויש סגל פח.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    שכטר היה נראה במכבי חיפה כמו שחקן שעומד לפרוש ואין לו חשק לכדורגל. שכטר קיצוני בדיבוריו לתקשורת אבל הוא אמר חד וחלק שבקושי סחב את עצמו לאימונים. בבית"ר הוא נראה טוב יותר(8 בישולים? נשמע לא הגיוני). אבל העונה עם הליגה פח שיש פה אתה מצפה לראות אותו כובש והוא עושה הכל חוץ מזה.

    מאמין שיחלקו עליי כאן אבל לדעתי אפילו סיפור ברק יצחקי יכול לספר את הסיפור של בית"ר העונה, אפילו יותר מרוקאביצה ואצילי שנניח היה בלתי-אפשרי להשאיר אותם. נניח ורב"ש חשב שהוא מתאים וטוב מקצועית לבית"ר, וכך גם טביב עצמו(אני למשל חושב שיצחקי לא מקצוען, לא ספורטאי, פצוע מחצית מהזמן) - הוא היה יכול לנסות באמת להחתים אותו ממכבי ולא להתחיל בחישובים שבינואר יוכל להגיע בחינם. מדובר בלא עוד שחקן עבור בית"ר, אהוב מאוד על הקהל, מישהו שהיה יכול להדליק את המנורה. טביב רצה או בחינם או בכלום. מילא היה מציע נניח אפילו 100 אלף דולר, סכום סמלי עבור יצחקי, אפילו פחות - הוא לא עשה את זה. אי-אפשר כל פעם למכור את השחקנים הטובים שלך, לחלטר עם מחליפים ולקוות לטוב, מתישהו זה ייפסק.
    אבוחצירא הגיע איכשהו, בשני שקל, פתח בסערה אבל ידענו שהוא לא ירוץ כאן למלכות השערים וגם שכטר לא. מזלה של בית"ר שיש לה את עידן ורד.
     
  4. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    @Butragueño
    אני לא יודע מה הלך עם שכטר בחיפה, לא עקבתי מספיק ואתה בטח יודע טוב יותר. לגבי התקופה שלו בבית״ר אני יודע לספר ואמנם הוא לא כוכב על בטח העונה אבל הוא מספיק טוב לבית״ר ולא הבעיה הגדולה שלנו, כמו בסיפור שלישיית הקישור בבית״ר לא היו צריכים לתקן את מה שכבר עבד. שכטר הוכיח שהוא טוב בבית״ר ליד חלוץ גולר כמו ניקיטה. וגם אם האוסטרלי עזב היה צריך לחפש לו מחליף ראוי ובפועל לא הגיע אף אחד.

    @Raulito
    טביב לא רצה להביא את יצחקי לבית״ר, אם היה רוצה לא היה מחכה לשעות האחרונות ומחתים אותו כמה ימים קודם לכן, לברר אם גולדהאר רוצה פיצוי גם לא היה בעיה. סה״כ עשה כמה כותרות כדי לגרום לאוהדים של בית״ר לחשוב שהוא רוצה להשקיע ומיץ׳ הרשע מונע זאת ממנו.

    גם את אצילי ורוקאביציה היה אפשר להשאיר, הניהול הגרוע של המנהל המקצועי הטוב בארץ הפך זאת לבלתי אפשרי.
     
    EsheD אוהב/ת את זה.
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    איתי שכטר:
    16/17 - 11 משחקי ליגה, 2 שערים, שער של 436 דקות.
    21 משחקים בכל המסגרות, 3 שערים, שער כל 519 דקות.

    15/16 - 26 משחקי ליגה, 3 שערים, שער כל 653 דקות.
    31 משחקים בכל המסגרות, 3 שערים, שער של 732 דקות.

    אפשר ללכת הרבה אחורה בקריירה והמספרים ימשיכו להיות מזעזעים, אין פה מקום לדעות כי יש פה הוכחות מאוד ברורות, המספרים מביכים אפילו לקשר התקפי, לחלוץ זה משפיל, לא ברור לי למה שכטר מתראיין כל כך הרבה, בקיץ טען שבית״ר יכולה להיות אתלטיקו מדריד, מביך.
     
  6. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    הדבר היחידי שהוא אשם הו זה שינה שיטה שעבדה טוב וניסה להמציא מחדש את הכדורגל. מה לעשות פפ הוא עדיין לא.
    נכון ורד זה לא אצילי,ולרוקאביצה אין מחליף.
    זה עדיין לא תירוץ.
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    האמת שזה כן.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גם בלי אצילי ורוקאביצה בית"ר אמורה להיות קבוצה טובה יותר ורב"ש ניסה להמציא את הכדורגל. מה שלא שבור לא צריך לתקן. מעבר לכך מחסור בסקורר יש לכמעט כל קבוצה בליגה, מי החלוץ האימתני של מכבי פ"ת למשל? אפשר לחשוב שבית"ר כל שבוע נותנת קונצרט ורק הרגל המסיימת בעוכריה, ממש לא. אתמול היא נשדדה ומה היה לפני שבוע? תיקו בפוקס נגד הפועל, היא הסריחה את הדשא 90 דק' והפועל כיום מ-2-3 הקבוצות החלשות בליגה. רב"ש ניצחה רק את כפר-סבא, אשקלון ורעננה שתמיד מפסידה לבית"ר וזה לא מספיק. הוא לא ידוע להתנהל בקבוצה גדולה. אין ליכח להיכנס לפייסבוק אבל יש שם באחד מדפי ההומור את הציטוט 'בחוזה שלי יש רק מענק אחד - מענק אליפות'. יאללה..
    מה שאמרתי לגבי טביב היה חד וחלק לרעתו ולא כדי להגן עליו. הוא כן רצה את יצחקי - רק אם הוא יגיע בחינם, כי הוא התרגל שמחלקים לו מתנות.

    אגב, חן עזרא הוא ממש לא 'סמל הבינוניות' של מכבי חיפה, לא כל שחקן הוא סופרסטאר וגם בוזגלו היה לא מספיק טוב במכבי. לצערו של חן עזרא, הפועל הנוכחית גרועה יותר ממכבי חיפה ההיא. עושים לו עוול. הוא לא רואה משחק כמו אצילי אבל הרבה שחקנים מתקשים מול סגנון צפוף. כמה שחקנים בארץ כבר חכמים ועם טאץ' וקסם כמו ורמוט, עדיין?
     
  9. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    נקווה שנצליח לדחוף לבית"ר גם את משומר בינואר.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,022
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    @yakov_y תוסיף 7-8 בישולים (אולי אף יותר) בעונה שעברה.

    שכטר הביא את בית״ר לשיא בעונה שעברה ועד שהוא נגיע ניקיטה לא עשה שום דבר למעט השלושער ההוא נגד מכבי וגם אצילי היה תקוע. אפשר להגיד מספרים מספרים, אבל כדורגל זה לא רק סטטיסטיקות. יש שחקנים שהערך המוסף שלהם הוא מעבר למספרים ושכטר בבית״ר הוא אחד כזה. הבעיה שלנו זה שאין לנו אף אחד לידו שיודע לשים את הכדור ברשת.
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אגב, גם טל בן חיים נתקע יותר מידי זמן במכבי ת״א.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    de Middenweg, orimor2212 ו-Drama2 אוהבים את זה.
  12. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,117
    לייקים שהתקבלו:
    4,671
    יעידו שני הצדדים.