מחזור 11 - בארסה יוצאת למאיורקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Franco, ‏9/11/12.

  1. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    בארסה גוברת על מיורקה 2:4, ליאו מסי משאיר את פלה מאוחר בדרך לשיא הכיבושים לעונה
    הצמד של היום העלה את המאזן של הארגנטינאי ל76, גרד מילר מחזיק בשיא של 85
     
    נערך לאחרונה ב: ‏11/11/12
  2. Guardiola Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/11
    הודעות:
    151
    לייקים שהתקבלו:
    1
    משחק שכולו Next, בארסה לא הרשימה היום. התקשינו להגיע למצבים, חיסרונו של אינייסטה היום זעק לשמיים. אלבס ממשיך ביכולת הגרועה שלו, הרבה מסירות שלא הגיעו ליעד. מסי לא במשחק מבריק במיוחד, הרבה איבודי כדור שלא מתאימים לו. אבל בכל זאת הוא מסיים עם צמד שערים, שאחד מהם מטעות נוראית שדודו.

    ההגנה ממשיכה לעשות לי התקפי לב, פויול תחזור כבר!

    נ.ב;

    אחרי שסביליה גמרה אותי בווינר, החלטי לשלוח עוד אחד והפעם, על של המשחק לבאנטה - ריאל שמתי תיקו. אז לבאנטה, תעשו אותי מאושר.
     
  3. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מחצית פושרת שלנו אבל התוצאה 0:2 לטובתנו, לא יודע אם זה חטאפה חלשה או שיש לנו כל כך הרבה כישרון בהתקפה שלא זקוקים ליכולת טובה אלא לכמה פעולות טובות בשביל לכבוש. מלבד זה כלום, מקווה שסימאונה ישטוף את השחקנים בהפסקה שלא יעלו שאננים למחצית השניה בשביל להעביר את המחצית השניה בשקט ושנוכל לאגור 3 נקודות בסיום המשחק
     
  4. Valencianista Member

    הצטרף ב:
    ‏5/6/11
    הודעות:
    476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המשחק בסיודאד דה ולנסיה דומה לכלום. מזכיר לי הרבה משחקים באיטליה (שיש הרבה שלוליות מדי פעם במגרשים), שתי הקבוצות צריכות לשאוף לשחק יותר לגובה מאשר לעשות דריבלים.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    http://estaticos01.marca.com/imagenes/2012/11/11/futbol/1adivision/1352575995_extras_portada_7.Xxx

    הילד ענק! אל תעצבנו אותי עם השוואות לראול, הילד יצטרך לעשות עוד דבר או שניים, אבל זה היה רגע כל-כך מרגש. הוא בשר מבשרינו, הוא רק עלה מהספסל. אשכרה בלעדיו אנחנו גומרים את העונה בחודש נובמבר. אין מנוס שיפתח בהרכב גם במשחק הבא.

    אבל עזבו רגע שחקן אחד - התגעגענו, ריאל מדריד. אנחנו יותר אוהבים את הכדורגל מרגל לרגל, יותר מתאים לנו קונצרים סטייל יונייטד(03) מאשר רמונטדות ומשחקים צמודים שמוכרעים עם אופי סטייל קאפלו(07) - אבל זה המשחק הראשון העונה שניצחנו עם מאמץ, עם לכלוך(תרתי משמע). עוד ניצחון או שניים כאלה העונה, נניח בחטאפה או בברנבאו מול ולנסיה - והפער בצמרת היה יותר הגיוני ואפשר היה להגיד את המילה 'אליפות. אהבתי לראות את הטירוף אצל השחקנים מרגע השיוויון המעצבן של לבאנטה. העובדה שניצחנו למרות שרונאלדו כבר לא שיחק - אין לזלזל בה. וטוב לשבור את המנחוס במגרש הבוצי הזה.

    אני בטוח שפפה מאוד אהב את המגרש היום - הוא מת על החלליות האלה קדימה ולהעיף את הכדור קיבינימאט ולעשות את הפרצוף השואג שלו.
    הפנדל של אלונסו היה כושל(שקוף) ולכן לא ידברו עליו אבל קאקא בנגיעה הראשונה שלח מסירת עומק פנטסטית, הוא חייב לשחק!
    מאוד מרוצה מאסיין שפשוט 'אכל' את כל לבאנטה במחצית השנייה(רק אותה ראיתי, חזרתי מאוחר מטירוף הדרבי - יאללה הפועל).
    יודעים מה - אפילו קונטראו השתלב באווירה הבוצית היום. בתפקיד השלומפר - אלביול שעשה הכל כדי לעזור ללבאנטה אבל לא הצליח.
    קרדיט לקסיאס על הנגיעה הקטנטנה בכדור שמנעה ממארטינס לגנוב ניצחן עבור לבאנטה. כבר שכחתי כמה אדיר הוא באחד על אחד עם הידיים הארוכות שלו.

    וסתם נקודה ככה למחשבה: ברצלונה העונה ספגה כבר 14 שערים ואולי בפעם היחידה בעשור האחרון תסיים עם מאזן ספיגות גרוע משלנו(קסיאס זכה בזאמורה בעונת 2007-08). ההגנה שם מזכירה את מה שהיה עם ריאל מדריד של קיירוש תודות למחייה, ראול בראבו ופאבון. כמובן שאצל בארסה זה נובע ממכת פציעות קשה. ובמקום לנצל את זה - אנחנו אלה שנמצאים כל-כך הרבה מאחור. אבל אתם ידעים מה - נהיה שליליים בפעם אחרת, לא היום. לא אחרי הגול של מוראטה. לא אחרי הניצחון של הפועל בדרבי. לילה טוב.
     
  6. amirb91 משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/9/08
    הודעות:
    5,983
    לייקים שהתקבלו:
    9
    ריאל עם ניצחון גדול ומאוד חשוב בשביל המשך הדרך..לשתי הקבוצות היה את המצב המצוין הזה בשביל לנצח את המשחק (לריאל אפילו יותר) אבל השער של מוראטה טרף את הקלפים.. אין לי ספק שאם אין משחקי נבחרות (כל כך מפגר ומיותר) ביום רביעי אז המשחק היה נדחה למחר והמגרש לא היה מאושר בכלל
     
  7. Valencianista Member

    הצטרף ב:
    ‏5/6/11
    הודעות:
    476
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ומילה אחת על המהפך אתמול של ראיו על סלטה ויגו (3-2 אחרי שסלטה ויגו מובילה 2-0) - חמס קלט סוף סוף איך להשתמש בבפטיסטאו - שחקן שפיץ פרופר. לא מאחורי חלוץ אלא כחלוץ יחיד, כי לראיו אין את הכלים לשחק עם מעיין 3 חלוצים שאחד (או לפעמים שניים) משחק בכלל מאחורי החלוץ ועוד קשר אחורי אחד בלבד. עם כל הכבוד ראיו הם לא ברצלונה (וכנראה למדו משהו אחרי שחטפו מהם בראש), ועכשיו שמשחקים עם חלוץ שפיץ אחד ועוד אחד מאחוריו זה נראה הרבה יותר טוב והרבה פחות הרפתקני. מעניין לראות אם ימשיכו ככה, כי בשני משחקים האחרונים אהבתי את העניין. בפטיסטאו אגב כישרון ענק! כדאי מאוד לשים עליו עין. כולה בן 20.
     
  8. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    המאמן של חטאפה הודה אחרי המשחק שזאת כבר פעם שניה שהוא משאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. פעמיים הימר, פעמיים הפסיד.
    ככה עוצרים את פלקאו. זה לא מקרי ששני משחקים רצופים הוא לא מבקיע. ההגנות מצאו את השיטה ואתמול סימאונה דיבר על זה. הוא אמר שאם זה היה מסי או רונאלדו, השופטים היו מתייחסים אחרת.
     
  9. סדרו קייטע Member

    הצטרף ב:
    ‏11/3/12
    הודעות:
    1,434
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה נקודות לגבי המחזור:

    1. כל מי שקצת מבין בליגה הספרדית ידע שלריאל הולך להיות משחק מאד קשה, בלי קשר לתנאי המגרש. לבאנטה היא אחת הקבוצות הטקטיות הכי טובות באירופה (כמובן ביחס לחומר השחקנים שיש לה) ושמוסיפים לזה את המגרש הצר עם הדשא הגרוע והשחקנים המנוסים ופרובקטורים (מי שמכיר את נבארו עוד מתקופתו מולנסיה יודע שזה היה הכל חוץ ממרפק מקרי), זה לא שמפתיע שכל משחק ברצלונה וריאל אוכלות שם חצץ. כידוע זה גם אחד משני משחקי הליגה שאתלטיקו לא ניצחה העונה.

    אתה רואה את זה גם ביכולת שלהם בליגה האירופאית, שם הם הולכים לעלות די בקלות מבית קשה, למרות חוסר הניסיון המוחלט באירופה והעובדה שהם משחקים בהרכבים מאד חסרים.

    2. לבנטה איכזבו בפרמטר אחד וזה ההתמודדות עם מצבים נייחים שייצרו את שני השערים וכמעט את כל ההזדמנויות של ריאל.

    אז נכון שלריאל יש שחקנים אתלטיים ונכון שהיכולת של צ'אבי אלונסו להגביה כדורים מדויקים לרחבה כמעט מקו מחצית המגרש, מדהימה (אגב, זו נקודת תורפה של מגרש כל כך צר). ובכל זאת, היית מצפה מהם להתמודד עם זה יותר טוב.

    3. בלי ציניות, קרדיט אדיר לרונאלדו שקיבל מרפק מכוון בפרצוף, התנהג כמו מקצוען ואפילו הבקיע גול אדיר למרות שהוא ראה רק בעין אחת.

    4. חבל שדודו אוואט לא עומד גם בשער של סלטיק.

    5. טוב לראות את בילבאו קצת חוזרים לעצמם. מה שמדהים בספרד שהקבוצות מהמקום הרביעי ומטה כל כך לא יציבות, שלא משנה כמה אתה פותח גרוע את העונה, עם שניים-שלושה ניצחונות אתה חוזר למרחק סביר מהמקום הרביעי (אבל עדיין נמצא קרוב לקו האדום). עם כל פתיחת העונה הקטסטרופלית שלהם, הם בסך הכל חמש נקודות מהמקום הרביעי. בהנחה שעוד מעט הם יעברו לשחק משחק אחד בשבוע, אפילו אי אפשר לפסול חזרה שלהם למאבק על מקום באלופות.

    5. נדב יעקובי כל כך עיוור שהוא גורם לך לפקפק בכך שאתה עצמך רואה כמו שצריך. היה כל ברור שההכשלה במשחק של ריאל הייתה מחוץ לרחבה, אבל העובדה שהוא צווח ארבע פעמים שזה פנים, גרמה לי לפקפק במה שעיני רואות לבן על גבי טלוויזיה. מזל שאוחנה היה שם למלא את תפקיד הילד ב"בגדי המלך החדשים".

    היה שם עוד מקרה שבו נשלח כדור לדי מאריה שהיה בנבדל של מטר מה שלא הפריע ליעקובי לקבוע בנחרצות ש"אין נבדל". מה יהיה הסוף?

    ואף מילה על הפנדלים שריאל ממשיכה לקבל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/11/12