מחזור 10 : מכבי ת"א בורחת, גוטמן פותח עם ניצחון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Jakur, ‏9/11/18.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    גמל דבשת וכאלה -

     
    Noam77 אוהב/ת את זה.
  2. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    האמת שהתוצאות הטובות מול ביתר הולכות שנים אחורה, גם בעונת הבכורה בליגת העל אחרי העלייה ניצחנו אותם 3 בוסרמיל והם היו אז מחזיקי גביע המדינה ואחת הקבוצות הטובות בליגה, זכור לי גם משחק בשנת 97 או 98 שניצחנו 1-0 משער של אורן סגרון בטדי אחרי שאלוהים יודע איך לא קיבלנו שביעייה במשחק הזה, יש דברים שבאמת אין להם הסבר.
    היינו יותר טובים אתמול אבל בסך הכול משחק מאוד מפוזר של באר שבע, בית"ר בעיקר סגרה יפה ולחצה טוב את באר שבע עד שנגמר להם האוויר. יכלו להוביל ממצב מאוד נוח שהיה לעידן ורד אבל חוץ מזה לא זוכר משהו יוצא דופן.
    לבאר שבע יש המון בעיות אבל את רובן אפשר לפתור בעזרת הסתגלות לשיטה הנכונה, עקב האכילס הכי גדול שלנו לדעתי הוא המגינים.
    בעונה שעברה היו הרבה תלונות על אורן ביטון ואני טענתי שהוא השחקן הכי חשוב בבאר שבע, למרות שיש לו מה לשפר הגנתית הוא המגן ההתקפי הכי אינטיליגנטי בליגת העל והוא חסר לנו כמו אוויר לנשימה, אין לנו משחק אגפים בלעדיו וקורהוט בקושי מצליח לעמוד אחרי משחקים של הקבוצה.
    בן ביטון עם כל הכבוד לבישול אתמול אחד השחקנים הכי חלשים בבאר שבע, אם פעם היה בולט במשחק ההגנתי שלו לעומת ליקויים במשחק ההתקפה שלו היום גם בהגנה הוא משאיר הרבה שטחים פנויים באגף שלו, רך מאוד בשמירה שלו ומאבד כדורים ברשלנות.
    אלה שתי עמדות שפשוט חסרות איכות באופן קיצוני ותוקעות לבאר שבע את כל המשחק, אם עושים את ההשוואה האוטומטית למכבי אנחנו נופלים מהם בכמה רמות בעמדות האלה ואפשר לראות כמה הן חשובות לשטף המשחק שלהם.
    ולמרות כל הבעיות, מאור אחד מעל כולם, כמה סימבולי שזה התפוצץ אתמול. מאור יש רק אחד.
     
  3. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    ההסבר שלי לנושא, בית"ר בניגוד למועדונים אחרים לא מבינה, בטח בשנים האחרונות, את הפער בין איך שהיא רואה את עצמה או איך שהקהל שלה רואה אותה לבין איך שהיא במציאות.
    המאזן אגב היה יכול להיות אפילו רע יותר, כי בשנה שעברה למשל היה את התיקו הכי לא משקף שאני זוכר מאז שאני אוהד כדורגל במשחקים שלנו, כשהם גנבו 2-2 במשחק שהיה צריך להיגמר 7 - 3 בערך.
    במה זה בא לידי ביטוי? שבכל השנים האחרונות, למרות עליונות ברורה שלנו, בית"ר תמיד משחקת, הרבה בגלל דרישות הקהל והדחיפה שלו, מאוד התקפי מולנו, מאוד הרפתקני, כולל בטרנר, על גבול ההפקרות אפילו.
    אתמול אגב קלינגר הגיע בגישה אחרת לגמרי עם 8 שחקני הרכב באוריינטציה הגנתית ואני חושב שזה גם הוביל לכך שלראשונה מזה שנים הגענו למעט הזדמנויות מול בית"ר.
    אחרי השער שלנו שוב הכל השתנה, בית"ר הייתה חייבת להמר על כל הקופה, הקהל כמובן דחף את הקבוצה קדימה כי מבחינתו הפסד 1-0 והפסד 2-0 או 3-0 זה אותו הדבר, קלינגר עשה שינוים התקפיים, ושוב חזרנו לעבר שבית"ר משחקת מולנו התקפי ונענשת לאור פערי האיכות.
     
  4. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אבל אם בית''ר היו משחקים מולכם הגנתי, היית טוען שזו בושה שהם משחקים כמו קבוצה קטנה
    טענות ליריבות תמיד יהיו לך
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/11/18
  5. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    שאלתי אותך שאלה.
    לי אין שום ספק ששופטים דופקים אותנו וגם גרמו לנו גם לירידות ליגה בעבר.

    אתה מסוגל לבכות כאן חודש עכשיו שניצחת 2-3 ולא 0-5 בגלל השופט.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    קשר ימני אוהב/ת את זה.
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    לדעתי השיפוט אתמול היה בסדר.
    עלתה כאן טענה שהשיפוט היה מגמתי לטובתנו, אז הזכרתי שתי דוגמאות שבהם המגמה הייתה דווקא לטובת בית"ר...
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    חחח איזה מגמה? אתה סובייקטיבי ברמה שמקשה לקיים איתך דיון הגיוני.
    הזכרת שתי דוגמאות מתוך מקרים שאתה הבאת מתוך המשחק, שאותו כנראה ראית מהיציע, אז תרשה לי לא לקבל את ההנחה שלך שהתיקול של טאהא היה נקי ושלא הייתה קרן במקרה השני, אתה פסול עדות מה שנקרא ומסתמך רק על הזווית ראייה שלך מהיציע בלהט של המשחק וגם בלי להט בוא נאמר שברוב המקרים אתה נוטה לטובת הפועל ב"ש ומתקשה להישאר אובייקטיבי, זאת זכותך אבל אל תהפוך את הדעה שלך לעובדה.

    בעונה שעברה קופחנו פעמיים נגד ב"ש, במשחק הראשון בטרנר(1-1) שפנדל ברור על שכטר לא נשרק, במשחק השני(3-1) שבמצב של 1-0 פנדל על וארן לא נשרק והשער הראשון של זריהן והשני של ב"ש במשחק הובקע לאחר חטיפה לא חוקית(הרמת רגל של אוגו נדמה לי) ואם אני לא טועה אדלר היה השופט גם אז, לא התלוננתי והתבכיינתי אז כי טעויות כאלה גורליות הם חלק מהמשחק ואני רוצה לחשוב שהשופט לא טעה בכוונה וזה דבר שיכול לקרות למרות שזה מעצבן אבל זה גם קרה לפעמים לטובת הקבוצה שלי. אתמול מנגד השיפוט אמנם לא השפיע על התוצאה אבל לי זה הפריע יותר מאשר המשחקים בעונה שעברה כי לאורך כל המשחק אדלר היה מוטה לטובתכם בשריקות הקטנות, זה היה בלתי נסבל ונבע מפחדנות של אדלר שעלה בגישה שבה הוא מפחד לטעות לרעת ב"ש. מי שראה את כל המשחק וגם היה באצטדיון יכול להבין. את זה קשה לקבל, אתה מצפה ששופט יעלה נקי וישרוק ע"פ מה שהוא רואה ולא על חשש שלו לשרוף את עצמו מלנהל משחקים של קבוצה שצפויה להתמודד על האליפות, כלומר לא לשפוט את אחד המשחקים המכריעים העונה.
     
    קשר ימני אוהב/ת את זה.
  8. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אני מקווה שאני לא פסול עדות אבל אני דווקא הרגשתי שאדלר הולך עם ביתר בשריקות הקטנות, הייתה לנו קרן ברורה שלא נשרקה לקראת הסיום, פאולים מלוכלכים שלא מקבלים מענה, וכל מיני שריקות קטנות ולא רלוונטיות שאני לא זוכר במדויק שהרגשתי שהוא הולך לקראת בית"ר.
    כמו שאמרת לא הייתה לזה השפעה על המשחק, אבל כשאף צד לא מרוצה מהשריקות הקטנות אני מניח שאפשר להגיד שבראייה נייטרלית השיפוט לא היה מוטה לצד אף אחד.
    משחקי עבר לא רלוונטיים להעברת הפואנטה שלך, גם אני יכול ללכת אחורה ולדבר על טעויות שיפוט מהעבר אבל אין לזה קשר לאתמול.
     
  9. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    @Sir Alex Ferguson, ההודעה רלוונטית גם אליך.

    אין מה לקחת לו על עונה קדומת. הוא נכנס לקבוצה שהכל בה עובד, קבוצה בלי תחרות. לצורך העניין, סוזה יכל להחתים אותו באותו ינואר שמכבי ת"א כבר חשבה על הגרלתליגת האלופות, וכנראה היה מסיים גם שם עם 5-6 שערים ו5-6 בישולים. בדבר דומה, יכולתם להחתים את נטע לביא שנה עברה, וגם הוא היה נותן תפוקה אדירה עבור הקבוצה שלכם. אבל זה לא הופך אותו להיות בורג, שחקן משמעותי, כוכב או שחקן העונה.
    מה שהוא עשה בהפועל חיפה היה בגדר נס כדורגל. אני, כנראה בניגוד לשניכם, ראיתי כמעט את כל המשחקים של הפועל חיפה שנה שעברה. אולי החמצתי 2-3 משחקים לכל היותר. הם אף פעם לא שיחקו כדורגל גדול, ממן לא היה "ענק" באף משחק. הם ניצחו בעקיצות ומתפרצות לפי הספר, ובעיקר ניצלו ליגה עם הגנה של רמה של ליגה למקומות עבודה. התפקיד של חנן ממן הוא לסיים עם 12 מספרים (שילוב של שערים ובישולים), אז למה אם הוא אכן מבצע את זה, זה הופך אותו להיות ענק? אם רואקביצה של שנה שעברה היה משחק בהפועל ב"ש, היינו מדברים עליו כשחקן ענק?
    זה שהתקשורת אוהבת אותו ומפרגנת לו בגלל אבא שלו, לא אומר שגם אנחנו צריכים להגיד על זה אמן. בכל זאת, זו אותה תקשורת שאומרת שמאבוקה הוא המגן הכי טוב בארץ.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  10. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    לא ראיתי את המשחק אבל הוא צודק.
    הבעיה היא שאף אחד מהמאמנים האלה לא ילכו בשום שלב, אפילו כשהם בלי קבוצה, וידרשו מאיגוד השופטים לעשות בדק בית לגבי המדיניות שלהם. לי ולך אין את הכוח לדרוש את הדברים האלה מהם, למאמנים ולעיתונאים כן.
    לא יכול להיות שבכל משחק פה משחקים פחות מחצי מתופסת הזמן ושיש פק"ל שלפחות 3 משחקני הקבוצה שמרוצה מהתוצאה ימתחו את השריר, רק כדי לקום אחרי שניה באורך פלא. דוגמא ל2 בעיות שאפשר לפתור בקלות אם רק היו רוצים.
     
  11. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    השאלה שצריכה להשאל היא למה הוא לא אמר את זה שנה שעברה, ב2-2 בטרנר וב1-1 בסמי עופר?
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  12. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    אין לי טענה לאף מאמן אינדוודואלי כי מדובר בסטנדרט בליגה. כל קבוצה תעשה את הדברים האלה כשתעמוד מולה ההזדמנות, גם בב"ש שבוע שעבר מול הפועל תל אביב שחקנים התחילו ליפול ולמתוח את הרגליים. הבעיה היא מערכתית, לא במאמן כזה או אחר. אם שחקנים היו יודעים ששופטים ירשו לעצמם להוסיף גם 12 דקות תוספת זמן אם צריך, וששופטים יאריכו תוספת זמן של 5 דקות ל8 דקות אם צריך, וששחקן שמותח את השריר יוצא באותה השניה לטיפול רפואי של 5 דקות מחוץ לתחומי המגרש, כל הבעיה הזאת הייתה נעלמת אחרי שבוע.

    אף שופט לא יעשה את הדברים האלה עד שתגיע לכך הוראה מאיגוד השופטים. כדי שתגיע הוראה כזאת: הקבוצות, התקשורת, המנהלת, אפילו הקהל - מישהו מהם יצטרך להרים את הכפפה ולדרוש את זה מהאיגוד.
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    גם אצלנו הוא לא היה ענק. הוא היה עובד קשה, הוא היה שחקן קליני (נותן מספרים גם במשחקים שהיה חלש), וזה בדיוק מה שהייינו צריכים בתקופה שמבחינה התקפית היינו תקועים.
    השנה הוא עובד פחות קשה, הוא התחיל את העונה פחות טוב מקצועית, והשילוב של השניים הוביל לפחות דקות ולסוג של ביצה ותרנגולת, האם הוא מציג יכולת חלשה כי מקבל פחות דקות ואמון מבכר או שמקבל פחות דקות ואמון כי מציג יכולת חלשה.
    אני עדין מעדיף אותו בכל יום נתון על חן עזרא וניב זריהן...
     
    gilad16 אוהב/ת את זה.
  14. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    סכנין מנצחת את אשדוד במשחק פשוט משוגע.
    הקבוצה הזו, אשדוד, יודעת שסימנו אותה מלכתחילה כיורדת בטוחה, והיא פתחה את העונה, באופן יחסי, טוב.
    אבל נראה שגם המזל לא איתם, אחרי חוסר המזל מול חדרה, היום שוב הם אוכלים מכה פסיכולוגית רצינית שיכולה לקרקע את המערכות שעוד מנסות לתפקד. לא פשוט המצב שלהם. בתור אוהד חדרה אני שמח כי כל איבוד נקודות של אשדוד מבורך למאבקי הירידה, אבל לא אשקר שלא כואב לי על הקבוצה.
     
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    המזל לא איתם?
    את בני יהודה נצחו דקה 90 בבית
    נגד הפועל בחוץ היו צריכים להפסיד לפחות 3-0.
    נצחו את ב"ש בבית אחרי שהגמלים החמיצו איזה 4 מצבים אדירים.