מחזור 10 בסרייה א' :: "כל שבת...אפילו אם יוצא יום שלישי"

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏26/10/15.

  1. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    כן, בא נקצין את הדעות כדי ליצור כאן דיון גאוני.

    דונארומה לא 'שווה ליריבה שער פר משחק', גם אם יש שוערים שהיו לוקחים את הכדור של ברארדי. בינתיים הוא מראה פוטנציאל כשבמקביל לופז בן 33 וגם הוא ממש לא חף מטעויות. אז אולי אם מחר היה לנו את גמר ליגת האלופות הייתי מעדיף שלופז יפתח, אבל זה רחוק מלהיות המצב. הסיכוי שלנו לסיים במקום השלישי לא גבוהים, ועדיף להתחיל לעבוד על בניית קבוצה לעונה הבאה מאשר אולי לספוג שער אחד פחות העונה.

    בחזרה למשחק -
    אמנם השער הגיע דרך בונאונטורה בסופו של דבר, אבל אני עדין חושב שהוא שייך לשלישייה המרכזית יותר מאשר לשלישייה האחורית. אני מאוד מרוצה מצ'רצ'י שנראה טוב וגם ברטולאצ'י מתחיל (קצת) להתאקלם. כשמנז יחזור אני חושב שצריך לנסות משהו כמו קוצ'קה-ברטולאצ'י-בונאונטורה עם מנז-באקה-צ'רצ'י מקדימה. זה קצת הרפתקני, אבל שאר הקשרים שלנו פשוט לא ברמה.
     
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    כולנו מסכימים שהמשחק הזה היה חשוב לאלגרי והוא רצה לנצח אותו? יפה,אז אחרי שאנחנו מסכימים על זה, ברגע שהוא עולה בלי השחקנים הכי חשובים שלו ומצפה לנצח את ססואולו זה זלזול. אלגרי לא היה מעז לעשות את זה נגד רומא או אינטר(שנגדה למינה וסטוררו אפילו לא עלו בתור מחליפים)
     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,414
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    ולגמור את אותם כוכבים לפני הדרבי וגלדבך? מה עשינו בזה? הרוטציה הכרחית והמחליפים אמורים להיות מספיק טובים,הבעיה היא לא איכות השחקנים.אנחנו מחזיקים המון בכדור,ופשוט לא יודעים מה לעשות איתו בשליש האחרון - וזה משהו שאלגרי צריך לפתור(הרי זה לא שהבעיה היא החמצות מסמרות שיער).
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    תראה לא שאני ממעיט חלילה בערך של הדרבי, אבל שיחקנו נגד קבוצה מקום חמישי,שהבית שלה הוא מבצר רציני גם נגד הגדולות,אני חושב שהיה נכון לעלות עם כל הכלים. יובה היתה במומנטום,עם עוד תקווה לחזור חזרה למעלה,ושלשום פשוט הלכנו 4 צעדים אחורה.

    ואתה מגזים עם יובה, היא כן התחילה להראות כדורגל חיובי,זה לא רק נגד הנמושות אלא ראית את זה גם במחצית השניה נגד אינטר ונגד סביליה(שבינתיים טיפסה למקום השמיני וזה לא יגמר שם). אבל כשאתה עולה בלי מרקיזיו, בלי קדירה, בלי הרננס, בלי פראיירה(למרות שבמקרה שלו זה פציעה) אז ברור שאתה תהיה מוגבל התקפית.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/10/15