מחזור 10 בספרד: חוזרים בכל הכוח - אתלטיקו נגד בארסה, ויאריאל פוגשת את ריאל מדריד

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/11/20.

  1. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    הרכב שנפתח עם שלושה שחקנים שאוהבים את האמצע ומשחקים על האמצע ונמשכים לאמצע (גריזמן מסי וקוטיניו) , לא יכול להביא שום דבר.
    אפילו הפועל ת"א יכולה להתגונן בקלות למערך הזה של קומאן
     
    zivmay אוהב/ת את זה.
  2. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,612
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    חח העיקר את התפיסה של ראמוס בקלאסיקו שרקו, פשוט ביזיון.
     
  3. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    יש ואר לריאל מדריד ויש ואר לשאר הליגה.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא מזמן כתב כאן אוהד ברצלונה "עם איך שריאל מדריד נראית"...ואז הוא רואה את הקבוצה שלו..וזה אותו חרא פחות או יותר. אתלטיקו מדריד גם לא מבריקה אבל מנצחת, אצלה יש רעב וטירוף ותשוקה, שחקן גדול בפורמה כמו ז'ואאו פליקס ולא גלאקטיקו פצוע וכושל כמו הזאר או שחקן שלא רוצה לשחק - מסי, ובעיקר - אין את השטויות האלה בהגנה.
    דבר נוסף, ברצלונה קבוצה מאוד-מאוד איטית בלי דמבלה ופאטי, היחיד שמספק לה מהירות מעל הממוצע זה ג'ורדי אלבה עם כל הכבוד לבריית'וויט. אני כן חושב שמסי-קוטיניו-גריזמן זה לא אסון בקונוטציות מסוימות ולא צריך להגזים גם עם הצעירים. לא רואה סיבה שמסי לא ישחק יותר מקדימה אם יש את קוטיניו, כרגע הכדור לא נכנס לו אבל עצם הנוכחות שלו ליד השער תעזור לאחרים.

    אני מבין שאת השם 'מסי'\'דיוס' אסור להשמיץ ולכתוב על זה שהוא לא כובש, שהוא לא טוב, שהוא לא רוצה, ומכבד כל דעה, אבל בואו לא נגנוב דעת. איזה "ואר לריאל מדריד" בדיוק? כל השערים האחרונים שספגנו היו אחרי פנדלים מוצדקים שנשרקו כמו במאסטייה, אלאבס כשנאצ'ו נגע ביד, ויאריאל - חמישה פנדלים בשלושה משחקים זה שיא כלשהו. במקום לבכות על שיפוט משחק אחר משחק תרדו לקרקע ותראו שיש קבוצה קקה. הטעות של לנגלה מביכה והוא לא בלם שמתאים לברצלונה. וגם ריאל ספגה בדיוק מאותן השטויות - קורטואה שמסר לאלאבס, השער העצמי של ואראן נגד ולנסיה בלי קשר לכלום וכן הלאה...
     
  5. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    במקום לתקוף את כולם תשאל את עצמך למה היה פנדל לטובת ריאל בקלאסיקו והתפיסה בחולצה של לנגלה אתמול זה לא פנדל.
     
  6. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    הואר כרגיל לא עזר אבל זאת לא הנקודה. רק שלא נביא את דפאי בשביל קומאן ואחרי שבועיים יפטרו אותו ונתקע עם עוד שחקן שלא מתאים לקבוצה. הבעיות רבות, אני בתחילת העונה אמרתי לעצמי שזאת עונת מעבר אבל הפסדים כאלה אי אפשר לראות. משהו רקוב מאוד במועדון הזה.

    Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתם יודעים לכתוב עוד משהו חוץ מ'מסי אלוהים' (אולי בחודש האחרון קצת פחות) ו'השיפוט דפק אותנו'? השיפוט בספרד חרא, תתקדם, שורקים נגדנו מלא פנדלים, עבר הרבה זמן מאז הקלאסיקו והפסדנו גם אנחנו. יכול להיות שריאל הייתה מנצחת גם בלי הפנדל הזה. השופטים הם לא הסיפור. אחרי הפסד לעולה חדשה לדבר על שופט זה מגוחך.

    קומאן פחות גרוע מסטיין ואולי גם לא מקובע כמו ואלוורדה, הוא באמת מנסה לשנות דברים עם חילופים רבים, מערכים ושיטות. ברור שלנו כאוהדים זה כואב בעין לראות הפסדים מחזור אחרי מחזור כי יש גבול בין 'ריאל ובארסה כבר לא הכי טובות באירופה' לבין החרפה שיש עכשיו. בכל מקרה, בריאל לא מאמינים שאפשר לתת יותר מגול ובברצלונה לא מאמינים שאפשר שלא לספוג. רביעיית ההגנה הכי גרועה שאני זוכר ממנה בשנות ה-2000, לא פחות. אני לא יודע אם לפלורנטינו יש את האמביציה לגלאקטיקוס או שהוא נעול על הילדים והאצטדיון החדש בעוד אצל ברצלונה זו באמת בעיה של כסף, אלא אם כן מסי הולך וחוסכים את השכר העצום שלו. אגב אני קורא לא רק כאן כמובן ויש יותר ויותר דעות נגדו - של אוהדים ולא כל מיני אנשי הנהלה כאלה ואחרים.
     
  8. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    מיולי זועקים שההגנה גרועה ואין חלוץ, אבל אין הנהלה שמבינה מה טוב בשביל הקבוצה, ועכשיו גם אין הנהלה.
     
  9. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא הבנתי למה כל שנייה מזכירים את הפנדלים שנשרקו נגד ריאל אם הם היו מוצדקים.
     
  10. יאן קולר Member

    הצטרף ב:
    ‏19/12/16
    הודעות:
    232
    לייקים שהתקבלו:
    174
    מין:
    זכר
    כי זה מגוחך להגיד שהשופטים מסייעים לריאל אחרי כל הפנדלים האלה. אם הם עוזרים לריאל אז לפחות חלק מהפנדלים האלה לא היו נשרקים.
     
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    בחלק מהזמן השופטים גם צריכים לעשות את העבודה שלהם נכון.
     
  12. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    הם יכולים לעזור לראיל במקומות אחרים אתה יודע חחח
    בכל מקרה אני מאמין שרוב אלה שמתלוננים על השיפוט לא טוענים לאיזו קנוניה מכוונת שמעורבת בה שחיתות וגם אם כן בטח לא עם כלל השופטים.
    איך שלא תסתכל על זה זה טיפשי מאוד להזכיר כל פעם את הפנדלים.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא האמנתי שזה יקרה לי איי פעם: עוסמאן דמבלה נפצע ואני מאוכזב, הוא בעונה מעולה עד עכשיו, מנצל את הקרדיט שקיבל, כל שער בצבע והוא שחקן כנף מוכח שיש לקבוצה הזו. ההיעדרות יכולה להסתכם גם בשבוע-שבועיים אבל אצל דמבלה רצוי להכפיל לרוב פי שניים.

    בהחלט טיפשי מאוד לדבר כל הזמן על פנדלים/טעויות/נשרק או לא נשרק/השופטים עם ריאל מדריד והיא זכתה באליפות בגלל ה-VAR והשופטים. כנראה שזה מה שאנשים יודעים לעשות. אז שרקו השנה פנדל לריאל בקאמפ נואו! אוי ואבוי. אנשים כנראה לא רגילים לזה. מעניין כי לפני שנה שני פנדלים של 900% לא נשרקו והשופט הגאון גם לא הלך לבדוק ב-VAR: [ויש עוד תמונה, פשוט משום מה אי אפשר להעלות לכאן שתיים].

    https://www.realmadrid.com/img/galeria-marca/frame-agarron-varane_20191218111609.Xxx

    ריאל מדריד הייתה קבוצה בינונית מאוד אשתקד, ברצלונה הייתה קבוצה גרועה. מישהי הייתה חייבת לקחת אליפות. ריאל ניצחה במשחקים הגדולים ולקחה אליפות לא מלהיבה, לא כזו שאני גאה בה, הכדורגל לצערי אפילו רע יותר העונה. סגרו עניין.

    אשכרה יש כאן אוהד ברצלונה שבטח לפני 4-5 שנים חשב שהוא אוהד את הקבוצה הטובה בעולם ואולי אפילו בהיסטוריה ומתלונן במשחק נגד קאדיס העולה החדשה על פנדל שלא נשרק ולמה לריאל מדריד שרקו. לא יודע, אני הייתי מתבייש.
     
  14. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני לא אוהב טענות מהסוג הזה (הן פשוט לא נכונות לוגית). לא יודע מה קרה במשחק נגד קאדיס אבל מה שנקרא מה שמגיע מגיע .אם אכן הם קופחו אני יכול להבין אותם. בכדורגל צריך להשיג כמה שיותר נקודות לא חייבים לנצח כל משחק 4-0. זכותם לנצח אחת אפס או לעשות תיקו ואם זה נלקח מהם על ידי השופט זה לגמרי לא הוגן. גם אם נלקחת ממך נקודה מול האחרונה בטבלה זה עדיין לא הוגן ואין שום סיבה להתבייש להתלונן על זה. אם היה חוק שנגד קבוצות נחותות חייבים לנצח בהפרש של 4 שערים אז אני מסכים שהיה מצחיק להתלונן על זה, בכל מקרה אחר אם התחושה היא שהשיפוט השפיע על התוצאה הסופית (יעני זהות המנצחת לא 4-0 במקום 3-0) זה לגמרי הגיוני להתלונן. יותר מזה הדברים האלה הסופו של דבר יכולים להכריע.