מחזור 10 בליגת העל[?]

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י rainman, ‏27/11/03.

  1. צהוב בלב ובדם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/11/03
    הודעות:
    15
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני גם אמרתי את זה לקלינגרר אחרי נצחון בקרית אליעזר אמרתי לו בפנים אבי נמני הוא המלך והוא אמר לי נכון אז אמרתי לו שהוא צבוע 8 זה בדם אבי נמני מלך במכבי לעולם

    ואני אמרתי את זה כי דברו והתתבכינו שהפסדו את האליפות ששיחקנו בר"ג הינו מנצחים אותם גם במגרש של הבועל עפולה הינו רעבים ורצינו יותר ומה לעשות הקבוצה הטובה זכתהה והכי סמלי שנמני חזר והוא קבע סופית אליפות צהובה
     
  2. שגיא Guest

    אף אחד לא התבכיין, שים לב בנאדם.
    עלתה פה, אם כבר התבכיינות, על כך שמשחק ה"חוץ" של סכנין ישוחק בקריית אליעזר, לכן, בתור נימוק עלתה הדוגמא על המשחק של מכבי ת"א בעונה שעברה.

    הדיון הזה מתייחס למחזור הנוכחי, מספר 10 בליגת העל, ולא למחזור האחרון של העונה שעברה.
     
  3. צהוב בלב ובדם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/11/03
    הודעות:
    15
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סכנין מארחים משחקי בית שלהם בקרית אליעזר מתחילת השנה רק משחקים שחופפים את משחקי הבית של מכבי חיפה נערכים בעילוט בני סכנין רוצים הם ביקשו לארח בקרית אליעזר אז מה אתה רוציםם.לא מתבכיין ולא אכפת לי אני מסתכל שקבוצה שלי תנצח לא אכפת לי קודם מה יעשו קבוצות שניות קודם שאנחנו נעשה את שלנו לא מסתכל על דברים כאלה חוץ מזה חיפה קצת במשבר תקוות כאלה זה קורה ועובר יש את זה לא מאמין סכנין ינצחו מקסימום תיקו
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    האצטדיון הביתי של מכבי ת"א, בפעם האחרונה שבדקתי, הוא אצטדיון בלומפילד ולא אצטדיון ר"ג. גם אם מכבי מצליחה יותר בר"ג זה לא אומר שזה המגרש הביתי שלה, כמו שאם בית"ר תנצח כל משחק בנתניה הקופסא עדיין לא יהיה המגרש הביתי של בית"ר. אתה מדבר כאלה שטויות, בחיי... זה כמו שיקום איזה תמהוני ויגיד שהבית של בית"ר זה בנגב, באצטדיון וסרמיל.

    שוב, אין כאן שום קשר ואתה מערבב שני דברים שונים לחלוטין. המשחק מול קריית גת הועבר בגלל דרישת המשטרה, לאחר המחדל באצטדיון הסופרלנד. קריית גת אירחה את בית"ר במגרש נייטרלי ולא בטדי.

    שטויות? אז אתה קורא למצב שבו קבוצה משחקת משחק חוץ באצטדיון הביתי שלה "שטויות"? אני מניח שאין לזה שום קשר לעובדה שאתה אוהד מכבי חיפה... כמו שכל אוהדי חיפה זעקו כשהעבירו את המשחק של מכבי לר"ג (ושוב אני מזכיר שהמקרה שונה לחלוטין), הם צריכים להודות בהשפעה של שחר במקרה הזה. מוזר שהם לא עושים את זה אבל משתמשים בתירוצים כמו "אז מה, גם מכבי עשו את זה אז גם לנו מותר". וואלה, צודקים, מעכשיו כל קבוצה בליגה משחקת כל משחק חוץ בבית שלה! למה? כי מכבי התחילו!

    ההתאחדות היתה חייבת לאסור על הקיום של המשחק בקריית אליעזר, אבל למה שתסרב, אם העומד בראשה הוא יעקב שחר? הוא זקוק לנקודות, הוא עצבני, הוא מתחיל שוב להשתמש בקשרים שלו כדי לקדם את קבוצתו לאליפות כמו שעשה בעבר. "בסך הכל תחילת עונה, לא משחק מכריע"... איזה בולשיט, בחיי... ואם מכבי חיפה מנצחת את המשחק וזוכה באליפות בהפרש נקודה, המשחק הזה היה מכריע או לא?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏28/11/03
  5. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני בני בני, די להיות ראש קטן, אתה יודע טוב מאוד שמכבי מרגישה בבית בר"ג ועצם העובדה ששם יכולים לעודד אותה 35,000 צופים במקום 18,000 משמעותית מאוד, זה כמו שמכבי חיפה הייתה אמורה לשחק מול ליברפול ( http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx ) וכבר התחילו לדבר לפני פרשת הפקס על העברת המשחק לרמת גן, רמת גן הוא לא המגרש הביתי של חיפה, והוא הרבה יותר רחוק לקהל האוהדים מאשר שרמת גן לת"א, ויותר רחוק מאשר לאוהדי סכנין לחיפה (מה גם שרוב האוהדים מחר יהיה של ערביי חיפה, מניסיון אני הלכתי למשחק גביע הטוטו בתחילת העונה וראיתי עם מי מדובר), אבל כולם ידעו שבמגרש הזה הסיכוי של מכבי להוציא תוצאה טובה מול ליברפול יהיה טוב יותר, כמו שהסיכוי של מכבי ת"א מול הפועל פ"ת לתוצאה טובה יותר גדולים בר"ג מאשר בפ"ת, הרי הכל הסתובב פה סביב ההבדל ההזעום של הפרש שערים, כך שהמקרה של העברת המשחק הזו הייתה הרבה יותר משמעותית, ו"צהוב בלב ובדם", מי שמתבכיין זה אתם בעוד אתם אלה שהרווחתם הכי הרבה משחיטויות כאלה (אליפות!) כמו שאמרו כאן, אז אני מבקש, אל תדברו על חולצה לא יפה של מישהו כשהחולצה שלכם מלאה בוץ, ובקשר למה שאמרת לקלינגר, תעזוב אותו מאבי נימני יש לכם קבוצה ניפלאה ואתם צריכים להודות לו לטווח ארוך.
     
  6. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז עכשיו אתה אומר שר"ג הוא האצטדיון הביתי של מכבי בגלל ששם תכולת האצטדיון גבוהה יותר (והעדפת שלא לציין את מרחק היציעים מהמגרש והאווירה העלובה עקב כך)... מעניין...

    אז אתה אומר לי שאם בית"ר תעביר את משחקיה הביתיים לאצטדיון ר"ג, נניח, והוא יהיה מלא באוהדים, אז הסיכויים שלה לנצח שם גבוהים יותר מאשר בטדי? אז עכשיו כל משחק שבו לקבוצה יש רוב אוהדים על יריבתה הוא משחק ביתי שלה? אתה עושה איתי צחוק או מה? ברור לשנינו שר"ג הוא אצטדיון נייטרלי, ושקריית אליעזר הוא האצטדיון של מכבי חיפה. אתה בכלל לא יכול להשוות בין שני המקרים הללו!

    ומאיפה אתה יודע שלא יווצר מצב שכזה העונה, שבו האליפות תוכרע על הפרש שערים או על נקודות בודדות לטובת מכבי חיפה בגלל שיעקב שחר לא רצה לשחק במסגרת החוקים של ההתאחדות ופיפ"א? מאיפה אתה יודע שהמשחק הזה לא יהיה משמעותי?

    אני מודה שלוני ובמיוחד אלי דריקס לפעמים מאד מעצבנים, וכך גם אוהדי מכבי, אבל לאיים בשחיטתם זה כבר קצת מוגזם מדי.
     
  7. צהוב בלב ובדם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/11/03
    הודעות:
    15
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל 8 זה בדם אבי נמני מלך במכבי לעולם
    ולוני טונס הוא הכי מאנייק בכל הסיפור הוא הכי זבלל זה לא קשור רק לקלינגר הוא רק עובד אצלו לוני כשלוני העיף אותו ואני לא יכנס לזה עוד פעם כי גם ככה מבאס וכואב ואבי נמני תמיד יהיה מספר 1 ושמחתי וקפצתי שהוא כבש

    בקשר לאליפות אתם יכולים להתבכיין ןלהגיד מה שאתם רוצים אני וכולם יודעים ובאו לא נשכח מי כאן האלופהה בלומפילד זה מגרש הביתי שלנו וגם אם שיחקנו בר"ג זה היה באישור ושחר והבועל הסכמו והנה המשחק מחר הוא בקרית אליעזר מגרש ביתי מבוהקק וידוע ואני לא מתלוננן לא אכפת לי מהם
     
  8. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אווף, אי אפשר איתך, איך אתה מכניס לאנשים דברים לפה וממציא... די!
    אתה משווה בין המרחק ר"ג - ת"א למרחק י-ם - ר"ג? לא, נכון? ואתה מסכים איתי שאיצטדיון ביתי של קבוצה ראוי שלא יהיה במרחק י-ם - ר"ג נכון? אז תעזוב את בית"ר בצד עכשיו, אני מדבר איתך על מכבי חיפה ומכבי ת"א- בקשר לאיצטדיון אני אומר לך שאתה יכול לשים כל קבוצה בעולם בכל איצטדיון (עם דשא טוב כמובן) ואם יחס האוהדים ביציע הוא 30000:1000 (ואם פ"ת הביאו אלף קח מה שאתה רוצה, אני הייתי לארג' הרי ת"א הביאו 35 אלף) אז הקבוצה תנצח (ואל תהיה שוב ראש קטן ותגיד לי אל-אנסאר מלבנון נגד מנצ'סטר יונייטד, אני מדבר עם קבוצה כמו מכבי ת"א שגם ככה יותר טובה מפ"ת רק שמול כל כך הרבה קהל התוצאה גדולה יותר, והתוצאה היא כל מה ששיחק אז- הפרש שערים) בטח ביותר שערים אם יחס האוהדים הוא 8000:2000 (שוב אני לארג'), ותגיד לי שזה לא נכון.

    די עם הראש הקטן! גם אם מצב כזה יתקיים שוב העונה אתה לא משנה דברים בדיעבד, אבל לפני אחד משלושת המחזורים האחרונים כשאתה משנה את המגרש מראש, והייתי אומר אותו דבר גם בתור אוהד ת"א.
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1) מכבי ת"א - הפועל ר"ג, חצי גמר גביע המדינה 2003, אצטדיון ר"ג.
    2) ברור לי שלמכבי ת"א יהיה יותר קל לנצח בר"ג מאשר באורווה, אבל יש הבדל עצום בין שני המקרים - מכבי שיחקה את המשחק במגרש נייטרלי, בעוד מכבי חיפה משחקת משחק "חוץ" בקריית אליעזר, וזו בעצם הטענה שלי - למכבי ת"א בחיים לא היו נותנים לשחק משחק חוץ בבלומפילד (אלא אם כן זה הדרבי כמובן). בחיים. ברור לך ההבדל בין שני המקרים?
    3) די עם הגישה של "מכבי התחילו, אז גם לנו מותר" (למרות שבעצם מכבי לא עשו זאת). מה שמכבי חיפה עושה (וכן, ברור שהמשחק נערך בקריית אליעזר בגלל המהלכים של שחר מאחורי הקלעים) הוא פסול ומושחת.

    נ.ב קשה לי להבין את הפואנטה בהודעות שלך. תנסה לנסח את עצמך טוב יותר, כי אני פשוט לא מבין מה אתה מנסה להוכיח לי (ובגלל זה אני מתנצל אם חלק מהסעיפים כאן לא קשורים למה שרצית להוכיח).
     
  10. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי אומר גם לנו מותר?! אני אומר לאף אחד לא מותר, נקודה.
    חוץ מזה למי ברור שזה מהלך של שחר? מה אתם חושבים שאין לשחר מה לעשות? מה אתם חושבים שמכבי זה ה-עסק שלו? אז תדעו שלא, הוא מחזיק באחוזים של חברת ביטוח מהגדולות בישראל (הפניקס הישראלי), והוא היבואן של וולבו הונדה ויגואר בישראל (כמו שלוני למשל הוא יבואן של סוני), ובטח יש לו עוד עסקים שהזמן קצר מלהרחיב, וקשה לי להבין מדוע מכל הדברים האלה הוא ישכנע להעביר משחק נגד סכנין, משחק לא קובע בכלום (בזה אני מאוד מקווה שאתה מסכים איתי בני, המשחק לא קובע ולשחר יש מה לעשות בחיים) ומצידו שישחקו בגינה שלך, מה גם שסכנין משחקת בחיפה מתחילת העונה, אז מה עכשיו? שחר שיכנע אותם לשחק מתחילת העונה בקריית אליעזר כדי שבבוא העת מכבי תהנה מיתרון על סכנין, מה שללא שום ספק יביא לה את האליפות? זה מה ששחר עושה "מאחורי הקלעים"? לי לא ברור מה אתה מנסה לומר. אתה צריך להתנסח בבהירות כי הדברים שהבנתי ממך, ועליהם הגבתי ממש לא הגיוניים.
     
  11. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    המהלך הזה משרת את שחר. ההתאחדות לא היתה מרשה לאף קבוצה אחרת לשחק משחק חוץ בביתה (ולא זכור לי מקרה שדבר שכזה קרה), אבל רק חיפה יכולה. מהלך שמשרת בבירור את האינטרסים שלה. כשמסתכלים על מעללות שחר בעבר (הארכת מועד ההעברות כרצונו, שינוי עונשים שקיבל ע"י ההתאחדות, חקיקת חוק יעקובו ועוד), לא יותר מדי קשה להגיע למסקנה הזאת.

    התירוץ שלך כאילו "לשחר יש מה לעשות בחיים חוץ ממכבי חיפה" הוא פאתטי בצורה מחרידה. אם אין לו זמן למכבי חיפה, למה הוא רכש אותה והשקיע בה מליונים? הרי אין לו זמן! יש לו דברים אחרים לעשות! למה שחר מתעצבן ורוטן על ביצועי קבוצתו מיציע הכבוד? למה שחר נכנס לחדר ההלבשה ושוטף את השחקנים כשבא לו? מכבי חיפה היא עסק שלו בדיוק כמו וולבו ופניקס. מוזר שבעבר הוא חוקק חוקים ושינה החלטות של ההתאחדות כרצונו לטובת מכבי חיפה, למרות ש"יש לו דברים אחרים לעשות".

    נ.ב תפסיק כבר לקרוא למכבי חיפה "מכבי". מכבי זו מכבי ת"א וזה מבלבל.
     
  12. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה יש לי תגובה ארוכה בשבילך אבל אנחנו די סותמים פה את הדיון, צריך גם לדבר על דברים אחרים- הבכורה של מזרחי באיצטדיון בלומפילד, האם מכבי (חיפה) תחזור להבקיע, האם ההצלחה של בית"ר תמשיך ומה יהיה עם נתניה ונצרת.

    בני, אם אתה רוצה להמשיך תפנה באליי באיי סי קיו
     
  13. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת צריך לחזור לנושא,בית"ר ירושלים נראת טוב יותר,לזה אין ספק,
    לבית"ר יש יותר מנהיגות ונסיון במרכז השדה שמוסיף נמני,
    ולכן אני חושב שבית"ר תהיה יותר יציבה בניגוד למשחקים הקודמים,ראינו
    גם שכל הקבוצה התעלתה על עצמה במשחק האחרון.

    המשחק של מכבי ת"א והפועל ב"ש הוא משחק קשה,ב"ש חייבת נצחון,יחד
    עם מזרחי הם אולי יראו טוב יותר,אני ממש מקווה ששחקני מכבי כבר ירדו לקרקע
    אחרי הנצחון בדרבי.
     
  14. צהוב בלב ובדם Member

    הצטרף ב:
    ‏28/11/03
    הודעות:
    15
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מאוד מקקוה שקלינגר ינחית אותם מהר וירגיע אותם הם בעננים עכשיו אחרי שנצחו את חיפה ביתר והבועל הם מבסוטם והכי מפחיד שב"ש באה פצועה זה יותר קשה שחס ושלום לא אנחנו נעיר אותם ונגרום להם לחזור לעצמם חס וחלילה לא התאושששו עלינו עוד שבוע שיהו טובים.צריך להיזהר ו"לנקום בהם"על שנה שעברה
     
  15. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני סכנין-מכבי חיפה:

    בחיפה כבר מתחילים להיות לחוצים,עוד הפסד נקודות ורוני לוי כבר יתחיל להרגיש את הקהל.
    חיפה לא משחקת טוב ורוב השחקנים שלה לא נמצאים בכושר טוב.
    אסי אברהמי לא ישחק עקב הרחקה עידן טל עקב פציעה ודנטה לופז נמצא עם נבחרת הנוער של פראגוואי באליפות העולם[אל תצפו מהם לכבוש הרבה שהוא בחוד.. http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/dry.Xxx ]
    במקומם ישחקו ואליד באדיר חורחה בריטס ואליניב ברדה,ההרכב של לוי ממשיך להיות לא יציב.

    הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אבישי ז'אנו, אריק בנאדו, דקל קינן, אדורם קייסי, חורחה בריטס, וואליד באדיר, ג'ובאני רוסו, מיכאל זנדברג, יניב קטן, אליניב ברדה

    למרות שסכנין עד עכשיו נראית מצויין ואולי אפילו הכי טוב בליגה היא נמצאת רק 4 נקודות מעל הקו האדום והיא עדיין צריכה לצבור נקודות כדי להתרחק מהתחתית

    יסקיצביץ בספק.

    הרכב משוער: קמארה קומוקו, נידאל שלאעטה, אבי דנן, תומר אליהו, בסאם גנאים, סאמר מיעארי, עבאס סואן, דריוס יצ'קביץ', רפי כהן, גבריאל לימה, ליאור אסולין

    קצת על המשחק עצמו:חיפה כרגיל תמיד פייבוריטית אבל גם אם סכנין תנצח זאת לא תהיה הפתעה.

    הימור:1-1 חיפה משווה בדקה ה-80,רפי כהן מביא לסכנין.

    http://images.one.co.il/images/d/gg14294.Xxx

    מכבי נתניה-אחי נצרת:

    בנתניה כבר נרגעו מסיפור הקנייה\אי הקנייה של איציק זוהר ועכשיו יש להם את אחי נצרת על הראש.
    למרות שנתניה לא פתחה טוב את העונה היא הולכת לשחק בבית מה שנותן לה יתרון עצום על פני אחי נצרת.
    זביטי יפתח על חשבונו של לוברסקי הפצוע.
    ההרכב המשוער: ניקולאס טאובר, אמיר שלח, טוני טקלמוטי, אורי אוזן, אילן בוארון, אסי וסיהון, רביד גזל, ישראל זביטי, גיא צרפתי, לירון וילנר, ישמעאל אדו.

    נצרת תחסר את קובי דנינו ואת חאלד סולימן הבלמים הקבועים.במקומם יקבל הזדמנות הבלם ההונגרי וילמוש שאבוק שפיינגנבוים כבר אמר עליו:"הוא לא רציני בכלל. אם היה מטוס פנוי, הייתי מטיס אותו עכשיו לארצו".
    גוסטבו בוקולי הברזילאי של נצרת בספק
    ההרכב משוער: מאיר כהן, אשרף סולימן, חמודי עלוש, וילמוש שבוק, משה גלאם, אדהם הדיה, גוסטבו בוקולי, דמיטרי אוליאנוב, עבד מועד, אורן ניסים, אסי טובי

    קצת על המשחק:עם כל הבעיות של נצרת והבית של נתניה התוצאה נראית די ברורה..מצד שני..זאת ליגת העל שמיום ליום דומה יותר לליגה שמתחת.

    הימור:3-0 לנתניה שאולי סוף סוף חוזרת.

    http://images.one.co.il/images/d/gg35762.Xxx
    שבוק,יטוס ביחד עם האווירון?

    מכבי פתח תקווה:ביית"ר י"ם:
    נימני הגיע וכבש עזו הגיע ופדידה בדרך..הכל נראה טוב בשביל ביית"ר..חוץ מדבר אחד..רוב הליגה על הגב שלהם..ביית"ר עד עכשיו לקחה נקודות רק בבית עכשיו נימני ועזו צריכים לתת להם גם כמה נקודות בחוץ.
    בבית"ר כרגיל בלאגן גדול בקשר להרכב.
    טלקר בספק דנין אולי במקומו ואמסלם מגן שמאלי אברמוביץ וביטון חזרו מפציעה ועזו אולי גם יפתח

    הרכב משוער: איציק קורנפיין, אינדיו פריירה, גולן חרמון, אלירן דנין (דוד אמסלם), דניאל היידמן (אלון סגיר), עידן מליחי, אלי ששון, שלומי ארבייטמן, מאור מליקסון, אבי נמני, ועמיר תורג'מן.

    בפתח תקווה מתחילים להתאושש מהפתיחה הגרועה של העונה,אבי תקווה מתחיל להיות אבי תקווה וגם סי משיח עכשיו יחזור להרכב על חשבונו של צמח

    הרכב משוער: אוהד כהן, מוראד מגמאדוב, תומר בן-יוסף, קובי גנון, איסמעיל עאמר, אסי משיח, גל אלברמן, אבי תקוה, סטניסלב דוברובין, עומר גולן, וקובי רפואה.

    קצת על המשחק:עד עכשיו ביית"ר לא השיגה נקודת חוץ..האם נימני יכול להשפיע עד כדי כך?

    הימור:כן...2-1 לביית"ר,נימני ועזו.

    http://images.one.co.il/images/d/gg38086.Xxx

    מכבי תל אביב-הפועל באר שבע:
    אחרי 3 נצחונות רצופים וקצת רגיעה מכבי נראית הרבה יותר טוב,במיוחד שהיא מסתכלת על כולם מלמעלה
    קלינגר דוגל בשיטה של הרכב מנצח לא מחליפים ויפתח כנראה עם מישאלוף הצעיר

    הרכב משוער: לירן שטראובר, קובי מוסא, משה מישאלוף, טל בן-חיים (גדי ברומר), ג'ון פנטסיל, תמיר כהן, אורן זיתוני, ברונו רייס, ברוך דגו, אלי ביטון, אנדז'יי קוביקה

    בבאר שבע הכל הפוך..מכבי לא הפסידה 5 משחקים ובאר שבע לא ניצחה 5 משחקים..
    בשביל זה באר שבע התחזקה[?] בחלוץ[?] אלון מזרחי שיפתח בהרכב על חשבונו של יזרסקי המאכזב
    מי שצפוי לפתוח הוא הקשר הניגרי בלסינג קאקו שמועמד רציני לשחק בחיפה[וכבר יש שמועות שהוא מביים פציעה על מנת לעבור לחיפה]

    הרכב משוער: אסי רחמים, תומר חליבה, מירוסלב וייס, עוז יפרח, דדי בן-דיין, סתיו אלימלך, בלסינג קאקו (רמי אליהו), אלעד בונפלד, דיוגו סיסטון, אופיר חיים, אלון מזרחי.

    קצת על המשחק:מכבי אחרי 5 בלי הפסד באר שבע אחרי 5 בלי ניצחון...שניהם ימשיכו ל-6?

    הימור:שניהם ימישכו ל-6 עם תיקו 1-1

    http://images.one.co.il/images/d/gg33501.Xxx